Bestelling eerder geleverd dan ik had verwacht, en de juiste spullen. Dus ik kom zeker terug als ik weer iets nodig heb.

Topfirma

Een. Firma die met je meedenkt, keurige service en houden zich aan afspraken,,

Snelle levering, zeer voordelig

De levertijd op de website was een week, ivm Corona was veel moeilijk leverbaar. Tot mijn verrassing had ik de spullen binnen twee werkdagen in huis.

Helemaal top

Goed contact super service

geweldig

snel en goed

Prima kontakt!

Duurt een beetje maar komt. Vriendelijke Mails en schnelle reactie

goed contact en snelle levering

vriendelijk contact gehad en snelle levering en prima product precies zoals omschreven

Vlotte service. Goede producten.

Overzichtelijke website, waarop de producten die nodig zijn makkelijk zijn te vinden. Vlotte en correcte levering.

Super bedrijf

Mooie producten tegen een schappelijke prijs. Alles netjes en stevig verpakt. Mis alleen een track and tracé code om de zending te volgen.

Sneller maar slordige levering

Bestelproces op de website was snel gedaan. Er werd sneller geleverd dan aangegeven tijdens het bestellen. Werden wel op de hoogte gehouden. Levering was slordig! Een ronde prullenbak van dun metaal gaas in een te kleine doos geeft natuurlijk problemen. Met name de ronde bovenzijde was dan ook uit model. Konden het zelf voorzichtig weer in model buigen op een paar kleine butsen na. Maar goed prullenmand staat niet in zicht. Erg slordig en jammer.

correcte en snelle levering

al meerdere malen besteld bij clean xl goed materiaal voor een goede prijs en een vlotte afhandeling

snelle levering, wel moeilijk toegankelijke website.

De levering was snel, maar ik heb wel 2 keer telefonisch contact moeten hebben vanwege een slecht werkende website. Dan kom je bij een telefoonservice bureau die waarnemen, maar wel razendsnel je vraag doorsturen, en van het bedrijf uit kregen ik ook snel meer duidelijkheid. Wel jammer dat je als particulier geen kortingscode kunt aanvragen.

moeten iets doen aan hun interne- en klantcommunicatie !

Interne en klantcommunicatie kan veel beter. Niets ontvangen 3 weken na bestelling op leverdag: geen pak, mail of telefoon. Zelf gemaild: geen antwoord ! Na aantal keer bellen eindelijk opgenomen: deel levering nog niet binnen. Zeg tijdens gesprek aantal keer: verwittig dagen op voorhand want moet mijn planning aanpassen voor pakketontvangst en alles mag zelfs later zodat ik maar 1 keer moet ontvangen. BAM: krijg nog diezelfde avond mail dat postnl volgende namiddag komt. Was slechts deelzending. Op papier bijgeschreven: rest “komt later”. Wanneer: dagen, weken, maanden ? BAM: enkele dagen later mail: postnl komt morgenvroeg. Heb dus 3x ipv 1x met mijn planning moeten jongleren =veel tijd, communicatiekost, ergernis en gezichtsverlies bij klanten. Dit was volledig vermijdbaar met een betere interne en klantcommunicatie.

Goede kwaliteit

Degelijke spullen, betrouwbaar bestelproces en levering

Clean XL heeft ruime keuze met goede prijs kwaliteit verhouding.

Gemakkelijk bestellen bij Clean XL er is ruime keuze uit goede producten. Levering eerder dan aan gegeven en netjes en correct verpakt.

Goede ervaring, levering kan iets vlotter

Goede prijs kwaliteit verhouding, leuk een extra cadeautje

Goed product

Wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Levering duurt een week, komt waarschijnlijk omdat het geen voorraadproduct betreft, daar moet je bij het bestellen wel rekening mee houden.

Snel en correct geleverd

Prima site , en het bestelde de volgende dag al geleverd.

Goed product faire prijs

Product Tana Vitrevit ons wel bekend, en aangeboden aan faire prijs. Leveringskosten EUR 6,- is wel veel geld. Zeker als je er 10 dagen moet op wachten. Levering met Post.nl was ook stroef. Deze was voorzien tussen 14-18u. Aangezien we last-minute ons pakket niet konden ontvangen had ik gebeld voor levering bij de buren maar was niet mogelijk ... zelfs in een afhaalpunt niet mogelijk .... want er moest afgetekend worden voor ontvangst ... toen we uiteindelijk om 18.30u terug thuis waren net bij aankomst van de koerier duwde deze het pakket in onze handen en op de vraag waar we moesten aftekenen stapte hij zonder een woord in zijn wagen en vertrok... ok ook bedankt 😉

Alles is goed verlopen

Goed product voor een goede prijs

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super goed ervaring

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en hulpvaardige klantendienst

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Werd goed op de hoogte gehouden van verzending van het pakket. De levering was sneller dan de aangegeven dag. Ook fijn dat je als zakelijke klant op rekening kunt betalen.

In het bestelproces kun je de afleverdatum aangeven, deze is altijd minimaal 1 week later, terwijl in ons geval de werkelijke levering 3 dagen was. Omdat levering pas na 1 week wordt aangegeven kan de eventuele klant mogelijk besluiten om niet te bestellen. Tegenwoordig is het vaak vandaag besteld, morgen geleverd.