Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beuken zijn netjes verpakt en tijdig geleverd. Het plantmateriaal is keurig op orde!
Beveelt aan
17 April 2023
Willem
Heino
Prachtige beuken, deze voldoen aan de omschrijving op de site, vertakt van onder af mooi vol in het blad, bestelde afmetingen klopten ook. We zijn erg blij met onze haag!!
Beveelt aan
13 November 2022
Linda
Etten-Leur
Zien er heel goed uit en ga er vanuit dat ze goed aanslaan
Beveelt aan
18 April 2022
Bianca Koole
'S-GRAVENHAGE
Zoals bovenstaand
Beveelt aan
21 May 2020
Theo
Rotterdam
Duidelijke website, snelle levering en goed uitziende boompjes. Nu afwachten hoe de boompjes groeien.
Beveelt aan
6 May 2020
Martin
Lisse
Via de webshop beuken besteld, netjes op de hoogte gebracht van verzending. keurig afgeleverd binnen 2 werkdagen! planten zien er goed uit, we zijn dik tevreden.
Beveelt aan
6 May 2020
Marcel
Genemuiden
Overzichtelijke site en snelle levering. Benieuwd hoe de boompjes gaan groeien.
Beveelt aan
26 April 2020
Carola
Kampen
Mijn ervaring is heel onpersoonlijk, het is dat ik de beukenhaag met spoed nodig had anders had ik deze niet besteld. Onpersoonlijk en onvriendelijk via e-mail. Uiteindelijk per post laten versturen terwijl ik wilde dat de haag werd bezorgd. Advies was versturen waardoor mijn haag te laat bij ons werd bezorgd. Boompjes zijn wel redelijk.
Beveelt niet aan
23 April 2020
Anja
Schoonhoven
We hebben de beukenhaag net geplant dus het is nog afwachten hoe het aanslaat maar de planten zagen er top uit met heel goede wortels. Vriendelijk contact en snel antwoord op mails.
Beveelt aan
23 April 2020
Mariëlle
Oudkarspel
Prima service, via de e-mail direct reactie op vragen en overleg. Snelle levering, prachtige planten. Zeer tevreden.
Beveelt aan
21 April 2020
Ligtenberg
Zwolle
De planten zijn echt de hoogte zoals aangegeven en zeker niet aan de kleine kant. Je krijgt dus echt waar voor je geld. Ze staan er net in dus of ze aanslaan en hoe het dan is, kan ik weinig over zeggen nog. Producten zijn netjes verpakt en geleverd.
Beveelt aan
16 April 2020
Hester
Zoetermeer
Beuken zien er erg goed uit, goed geworteld. Hopelijk slaan ze snel aan. Minpunten:Geen telefoonnummer op de site en niet duidelijk wanneer levering zal plaatsvinden. Ze reageren wel weer redelijk snel op de mail.
Beveelt aan
11 April 2020
Mattijs Kuipers
Rosmalen
Alles keurig geregeld. Planten binnen een week binnen en netjes afgeleverd. Goed verpakt.
Beveelt aan
11 April 2020
Patricia
Brielle
Alles prima geregeld bij dit bedrijf en mooie planten.
Beveelt aan
3 April 2020
Marion
Wellerlooi
mailcontact is niet jullie sterkste punt, maar het werkelijk om gaat zijn de producten en die zien er goed uit. Ik hoop dat de beukjes allemaal aanslaan maar gezien het wortelgestel lijkt dat wel goed te komen.
Beveelt aan
20 March 2020
Ollie
Brummen
Ben er super blij mee....
Beveelt aan
18 March 2020
Gert
Scheemda
Alle afspraken worden nagekomen en altijd een snelle reactie bij vragen. Ook de bomen zelf zijn van goede kwaliteit. Wij hebben de bestelling opgehaald en die stond netjes op tijd klaar.
Beveelt aan
16 March 2020
Elles
berghem
Goeie service. Top verpakt. Helemaal goed. Tijd voor de zomer zodat we het resultaat kunnen zien. 👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻👍🏻
Beveelt aan
14 March 2020
William
Buinen
planten mooi verpakt en zien er goed uit. Nu afwachten of de haag aangaat.
Beveelt aan
13 March 2020
Jörg Alexnat
Tongeren
De beuken haag planten zijn geleverd op het afgesproken moment. We zou meer aandacht gegeven kunnen worden om tot leveringafspraken te komen. Nadat ik zelf hierover contact heb opgenomen is op de afgesproken tijd geleverd. Tot die tijd was het onduidelijk wat er nu ging gebeuren. Verder prima reacties en prima planten.
Beveelt aan
8 March 2020
Jan Willem
Haarlem
Goede en nette levering van mooie gezonde beuken.
Beveelt aan
20 February 2020
J.
Nijverdal
Mooie stevige beukenhagen gekocht, die de storm hebben doorstaan!
Beveelt aan
10 February 2020
de B
Nieuw-Beijerland
planten zijn van goede kwaliteit en goed verpakt. iets meer keuze in bezorgmomenten zou fijn zijn maar de planten kwamen toevallig wel op een goed moment voor ons.
Beveelt aan
12 January 2020
pieter
Renkum
Toen het pakje aankwam dacht ik dat het er nooit honderd zouden kunnen zijn maar eenmaal uitgepakt zagen de planeten en goed uit met mooie lange wortels.
Beveelt aan
20 December 2019
Bertus
Westbroek
Alles keurig geregeld, mooie planten!!
Beveelt aan
23 November 2019
Mariëlle
Dirksland
Lentsebaan 2
4884 MN Wernhout
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops