Goed plantmateriaal

De beuken zijn netjes verpakt en tijdig geleverd. Het plantmateriaal is keurig op orde!

Voldoet aan verwachting!

Prachtige beuken, deze voldoen aan de omschrijving op de site, vertakt van onder af mooi vol in het blad, bestelde afmetingen klopten ook. We zijn erg blij met onze haag!!

Zien er heel goed uit en ga er vanuit dat ze goed aanslaan

Snelle levring goeie kwaliteit

Zoals bovenstaand

Heel tevreden

Duidelijke website, snelle levering en goed uitziende boompjes. Nu afwachten hoe de boompjes groeien.

Heel goed!

Via de webshop beuken besteld, netjes op de hoogte gebracht van verzending. keurig afgeleverd binnen 2 werkdagen! planten zien er goed uit, we zijn dik tevreden.

Snelle levering en mooie boompjes

Overzichtelijke site en snelle levering. Benieuwd hoe de boompjes gaan groeien.

Heel onpersoonlijk

Mijn ervaring is heel onpersoonlijk, het is dat ik de beukenhaag met spoed nodig had anders had ik deze niet besteld. Onpersoonlijk en onvriendelijk via e-mail. Uiteindelijk per post laten versturen terwijl ik wilde dat de haag werd bezorgd. Advies was versturen waardoor mijn haag te laat bij ons werd bezorgd. Boompjes zijn wel redelijk.

Prachtige goed gewortelde planten en snel geleverd!

We hebben de beukenhaag net geplant dus het is nog afwachten hoe het aanslaat maar de planten zagen er top uit met heel goede wortels. Vriendelijk contact en snel antwoord op mails.

Prima service, prachtige planten!

Prima service, via de e-mail direct reactie op vragen en overleg. Snelle levering, prachtige planten. Zeer tevreden.

Snelle levering, product zoals verwacht

De planten zijn echt de hoogte zoals aangegeven en zeker niet aan de kleine kant. Je krijgt dus echt waar voor je geld. Ze staan er net in dus of ze aanslaan en hoe het dan is, kan ik weinig over zeggen nog. Producten zijn netjes verpakt en geleverd.

Prijs kwaliteit top, communicatie kan beter

Beuken zien er erg goed uit, goed geworteld. Hopelijk slaan ze snel aan. Minpunten:Geen telefoonnummer op de site en niet duidelijk wanneer levering zal plaatsvinden. Ze reageren wel weer redelijk snel op de mail.

Netjes geregeld

Alles keurig geregeld. Planten binnen een week binnen en netjes afgeleverd. Goed verpakt.

Prima geregeld allemaal

Alles prima geregeld bij dit bedrijf en mooie planten.

mooie struikjes

mailcontact is niet jullie sterkste punt, maar het werkelijk om gaat zijn de producten en die zien er goed uit. Ik hoop dat de beukjes allemaal aanslaan maar gezien het wortelgestel lijkt dat wel goed te komen.

Mooie haag

Ben er super blij mee....

Prima ervaring!

Alle afspraken worden nagekomen en altijd een snelle reactie bij vragen. Ook de bomen zelf zijn van goede kwaliteit. Wij hebben de bestelling opgehaald en die stond netjes op tijd klaar.

Goeie service

Goeie service. Top verpakt. Helemaal goed. Tijd voor de zomer zodat we het resultaat kunnen zien. 👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻👍🏻

planten mooi verpakt en zien er goed uit. Nu afwachten of de haag aangaat.

De beuken haag planten zijn geleverd op het afgesproken moment. We zou meer aandacht gegeven kunnen worden om tot leveringafspraken te komen. Nadat ik zelf hierover contact heb opgenomen is op de afgesproken tijd geleverd. Tot die tijd was het onduidelijk wat er nu ging gebeuren. Verder prima reacties en prima planten.

Goede en nette levering van mooie gezonde beuken.

Goede en nette levering van mooie gezonde beuken.

tevredeb

Mooie stevige beukenhagen gekocht, die de storm hebben doorstaan!

goede kwaliteit planten

planten zijn van goede kwaliteit en goed verpakt. iets meer keuze in bezorgmomenten zou fijn zijn maar de planten kwamen toevallig wel op een goed moment voor ons.

Prima planten met voldoende wortels

Toen het pakje aankwam dacht ik dat het er nooit honderd zouden kunnen zijn maar eenmaal uitgepakt zagen de planeten en goed uit met mooie lange wortels.

Niets op aan te merken.

Alles keurig geregeld, mooie planten!!