De bestelling en levering verliepen vlot. De verzending onkosten zijn aan de hoge kant!

Goed en snel

Snelle levering, goede kwaliteit

De levering was snel en de kwaliteit was goed

Snel gelrverd en kwalitatief

Top levering

Vroeger dan verwacht werden de producten geleverd !!

goede service

Bezorging mooi zoals afgesproken.

Super....

Correct

Helaas was het product waarvoor ik bij Degros was terechtgekomen niet beschikbaar en was de leveringsdatum ook onbekend. Vooral dat de leveringsdatum onbekend was, was geen positieve ervaring. Uiteindelijk ben ik elders gaan shoppen voor dit product. De communicatie hieromtrent echter was uitstekend en van zodra ik gereageerd had op deze email van Degros, werden de overige items zo goed als onmiddelijk verstuurd. Ik heb een goed gevoel bij Degros en had wat pech met één bepaald item. De communicatie verliep echter uitstekend en ik zal het niet nalaten hier opnieuw te bestellen.

Lang wachten op artikel

Ik had een artikel besteld en zou binnen 6 werkdagen geleverd worden, maar net voor de levering kreeg ik een mail dat het niet geleverd kon worden, of ik het artikel nog wilde hebben laat dan wat weten, het werd na 4 a 5 keer heen en weer mailen en na bijna 3 weken werd het artikel geleverd

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Nog steeds niets ontvangen

Geachte, Uw pakket is 27 augustus aangeboden, maar beorging is niet gelukt. Het pakket is toen naar een afhaalpunt gebracht, daar heeft het een week gelegen en is toen retour gestuurd naar ons. Wij hebben uw bestelling 8-9 retour ontvangen en meteen gecrediteerd. Heeft u de T&T email niet ontvangen? Met vriendelijke groet, Degros

sorry mijn vrouw kon het helaas niet gebruiken. zij is namelijk overleden.

nvt

Doen wat beloofd is, geen franje. Prima

Al meermaals bestelling gedaan. Wordt keurig geleverd. Geen poespas... Prima.

zeer goed tevreden

snelle levering van het product

Te gek

Alles ging heel erg relax ,vandaag besteld morgen thuis, Goed kwaliteit.

Ok

Spullen ok, alleen jammer dat jullie geen xl en xxl maten voor handsch. Leveren. Staat permanent op uitverkocht. Daarom maar4 sterren.

Goede service!

Goede communicatie en goede levering.

Prima ervaring

Bestelling werd zeer snel en netjes geleverd ,dit was mijn eerste aankoop .

Vrij goed, het werd snel geleverd.

Ik moet meer dan een week op mijn pakket wachten

Duurt echt veel te lang voordat het binnen. Is

Geachte, De bestelling is geplaatst op 20 augustus. Uw pakket is 21 augustus bezorgt op het door u aangegeven Postnl afhaalpunt. U heeft het niet opgehaald en na 1 week is het retour gestuurd naar ons. Wij hebben uw volledige bestelling op 2 september volledig gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Degros

snelle levering en prima prijs/kwaliteit

levering binnen een paar dagen. Prijs/kwaliteitverhouding is prima, jammer dat er geen stapelkorting meer is op de Mykored spray.

Snelle services

Vandaag besteld morgen in huis!!! Super

perfect

Supersnelle service, savonds besteld, andere dag geleverd. Prijs, kwaliteit supergoed, echt een aanrader

Over Degros

✔ Gratis verzenden vanaf €50 ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk ✔ Gratis retourneren* ✔ Korting vanaf 200