Zoals online bestellen moet zijn!

Makkelijk bestellen en afrekenen, en de volgende dag al netjes verpakt thuis afgeleverd.

Fijne ervaring

Supersnel geleverd, duidelijke website. Kom hier zeker terug.

Niet echt succesvol. Duurde lang

Bestellen ging heel gemakkelijk en de site is heel overzichtelijk. Alleen twee weken moeten wachten op mijn bestelling is toch niet zo leuk. Zal moeten kijken naar een andere leverancier. Uiteindelijk zijn de bestelde artikelen netjes afgeleverd. Groet Max

Betaalbaar ,samen met medewerkster een oplossing gezocht omdat 1 product niet voorradig was

Fijne webshop

Supersnelle aflevering

Makkelijk kiezen en klantvriendelijk.

Mijn bestelling is op tijd verzonden

Bestelling prima verlopen alleen te laat bezorgd. maar dat komt door Post.nl en niet door jullie

Fijne ervaring met Degros. alleen de verzendkosten vind ik altijd jammer van mijn geld maar dat zij dan zo.

levering in orde maar kan beter

Het product was tijdelijk niet leverbaar dus ik heb lang moeten wachten maar werd wel goed geïnformeerd. Verder ontbrak een bijsluiter bij het product waardoor ik niet wist hoeveel ik kon gebruiken.

Top service met een goede prijs - kwaliteit verhouding. Snelle verzending we gaan hier zeker meer bestellen.

Ok!

Correcte service

Goed materiaal

Snel geleverd!

Top service, top kwaliteit!

Snel, correct geprijsd en verzorgde verzending

Heel tevreden.

Betrouwbaar

Geen gedoe en afspraak is aafspraak bij Degros

Snel besteld voor een scherpe prijs en de volgende dag al geleverd. Wat wil je nog meer.

super

alles verliep perfect

snel correcte levering

vlot bestellen , snel geleverd goede spullen

Goede. ervaring

super snelle levering

super snelle levering ,top!

Doe zo voort!

Graag deel ik mijn positieve ervaring met Degros.nl: - Overzichtelijke website - Voordelige prijzen en kwalitatieve producten - Uitgebreid productaanbod voor zowel particulieren als bedrijven - Snel bezorgd en stevig verpakt Na mijn bestelling kreeg ik telkens een bevestiging via mail als het verwerkingsproces van mijn bestellingen was gewijzigd. Mijn pakje was de volgende dag al geleverd (NL > BE) door PostNL. Ik zal zeker opnieuw opnieuw gebruik maken van Degros.nl en ik wil jullie bedanken voor de uitstekende service! :)

Good value and excellent delivery

I purchased hydrogen peroxide (12%) and isopropyl alcohol, both for cleaning and sanitizing purposes. The quality is very good, well packaged and it arrived super-quickly. I really recommend Degros.

snelle en correcte levering

snelle levering van het product

hot

Supersnelle service

De werknemers weten waarover ze praten en zijn zeer vriendelijk aan de telefoon! Bestelling volgende dag in huis . Top !

Prima kwaliteit

Goede snelheid levering

Over Degros

✔ Gratis verzenden vanaf €50 ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk ✔ Gratis retourneren* ✔ Korting vanaf 200