1

slechte service

Twee en halve week geleden bestelling gedaan en betaald. Niets meer gehoord. Mail met klacht gestuurd, mail daar werkt niet kennelijk. Telefoon 'helaas, we zijn er vandaag niet, bel later terug'. Kan niet door Corona zijn, want iedereen werkt nu toch van thuis?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

geachte, Waarnaartoe heeft u gemaild? https://www.degros.nl/contact/ wij kunnen namelijk geen email terugvinden. Helaas is de verwachte leverdatum van de alcohol opgeschoven. Dit komt doordat bij de productie bij de fabrikant er een spoed order voor een medische instelling tussendoor kwam. Zoals u begrijpt heeft dit voorrang in deze tijden. Excuses hiervoor! Ter info: Telefonisch zijn wij niet bereikbaar zoals we aangeven ivm extreme drukte. We hebben iedereen nodig om alles in goede banen te leiden. Als u een mailtje stuurt dan reageren we op werkdagen meestal binnen 1-4 uur. Update: Wij hebben uw bestelling geannuleerd en gecrediteerd.

1

Slecht

De levertijden kloppen langs geen kant.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Meteen deze beoordeling via KiYoh? Als u even had gemaild hadden wij het kunnen uitleggen dat e.e.a. (vertraging) met Corona te maken heeft. Echter zullen wij u bestelling nu annuleren en crediteren. Deze review getuigd van geen begrip voor de situatie waarin iedereen zich nu bevindt, bijzonder.. Met vriendelijke groet, Degros

10

Super

Snelle afhandeling en mooie website

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Beantwoord e-mail en telefoon niet! Communicatie nul! Mijn bestelling zal op 12 maart geleverd moeten worden! Nog steeds niets ontvangen! AUB geld terug als u niet kan leveren.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

geachte, Heeft u ons een email gestuurd? wij kunnen niks terugvinden? Telefonische zijn wij inderdaad even niet bereikbaar ivm Corona. Emails via ons contactformulier beantwoorden wij meestal binnen 24 uur. Als men daar de vraag stelt antwoorden we vlot en annuleren is uiteraard geen probleem. Leveringen duren inderdaad langer ivm Corona. Jammer dat u geen email stuurt, maar meteen deze review verstuurd. met vriendelijkelijke groet Degros Wij hebben nog altijd geen reactie van u ontvangen ook kunnen wij nog altijd geen mail terugvinden van u. Wij zullen uw bestelling annuleren en crediteren.

1

communiceren!

Ik snap dat spullen wellicht niet voorradig zijn. Alle begrip ten tijden van het Corona virus, we moeten het in deze tijd met zijn allen doen. Wat mij alleen opvalt is dat Degos niet te bereiken is. Mails via de site kan ik niet sturen.. dan blijft alles al 3 dagen hangen op verzenden. Bellen lukt niet, terug bel verzoeken worden niet gedaan. Dat orders nu langer duren geloof ik graag echter geen communicatie vind ik niet kunnen. By the way, order heb ik de 11de geplaatst. Producten waren op voorraad op het moment van bestellen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Telefonisch zijn we inderdaad even niet bereikbaar ivm Corona. Het is extreem druk en personele problemen zorgen ervoor dat we alle hens aan dek moeten hebben om alles goed af te handelen. Wij ontvangen elke dag honderden e-mails via de website, dus wij begrijpen niet dat het “3 dagen blijft hangen”? De alcohol was en is niet voorradig, dit stond aangegeven op de website en ook in uw orderbevestiging. Helaas is de alcohol vertraagd omdat onze batch naar een zorginstelling ging ivm Corona, daarom duurt het nu nog 1 a 2 weken voordat we kunnen leveren. Update: Wij hebben uw bestelling geannuleerd en gecrediteerd. Met vriendelijke groet Degros

10

Goede ervaring

Producten iets vertraagd binnen, maar begrijpelijk in deze tijd. Producten wel van uitstekende kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer tevreden met Degros

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Helaas is mijn bestelling nog steeds niet geleverd maar er is wel betaald. Het gaat om de mondkapjes en ik begrijp dat deze mss tijdelijk niet voorradig zijn, maar communiceer dat dan met mij. Hoor het graag, Mvg Simone Beuwer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Heeft u eerder contact met ons opgenomen? Wij hebben uw pakket meteen dezelfde dag van bestelling meegegeven aan postnl. https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SMINC001799069-NL-8102EH T&T geeft aan: 28 februari 12:08 Zending is bezorgd Hier is je pakket Simone Beuwer Nieuwstraat 7 8102EH RAALTE Nederland

1

slecht

ik kreeg geen melding of de order verwerkt was, het verzonden was, of onderweg. geen updates na de betaling Ik heb het verkeerde opgestuurd gekregen, ik heb daarover gemaild en geen antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Allereerst excuses! Waar heeft u naartoe gemaild? En wat heeft u verkeerd geleverd gekregen? Wij kunnen geen email terugvinden? koko@koko-loko.nl dit was uw email adres, hier is wel de T&T naartoe verstuurd, misschien in de spam? Tevens is het pakket ook geleverd binnen de verwachte leverdatum. We horen het graag, Wij ontvangen geen reactie van u naar aanleiding van onze vragen? Met vriendelijke groet Degros

2

Slecht, ineens niet meer retourneren en prijs is extreem hoog!

Fijnstofmaskers besteld en wilde deze weer retourneren echter kon dit ineens niet meer. Prijzen zijn extreem hoog voor 1 fijnstofmasker.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Dit stond en staat bij het bestelde product. LET OP! Helaas is retourneren van deze producten niet mogelijk daar het hygiëne producten betreft. Met vriendelijke groet Degros

1

Wachten nog steeds op aflevering

Op 28 februari een bestelling gedaan. Tot op heden niets ontvangen. Reageren niet op mails en beantwoorden ook de telefoon niet. We vragen ons af of de bestelling nog wordt geleverd. Zo niet, dan hopen we wel ons geld terug te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Wij hebben uw bestelling nagezien. U heeft iets besteld dat ten tijde van uw bestelling niet voorradig was. Dit artikel heeft een levertijd van ca. 1,5 week. Standaard verzenden wij een bestelling zodra deze compleet is. Onze excuses voor de eventuele onduidelijkheid en ongemak. Wij verwachten uw bestelling eind deze week / begin volgende week bij u te leveren. Door de enorme vraag naar alcohol is de productie overbelast en is het ook de vraag of en hoeveel er nog geproduceerd kan worden de komende weken. Uw bestelling staat gereserveerd en kunnen wij dus gewoon uitleveren, maar helaas duurt het wat langer dan normaal, onze excuses daarvoor. Ps. Wij kunnen geen email terug vinden van u, wanneer heeft u dit gestuurd en met welk email adres? Telefonische worden we echt overspoeld en kan het zijn dat we niet opnemen omdat iedereen in gesprek is, excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Degros

10

-

Zeer snel en goed geholpen 5 sterren en een dikke 10.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Update: Zoals u heeft gemaild hebben wij het juist afgehandeld, zou u zo vriendelijk willen zijn deze beoordeling te herzien? Alvast hartelijk dank. Geachte Uw pakket is wel geleverd. https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SMINC001800655-NL-2595AK U kunt altijd even contact met ons opnemen, u beoordeeld ons nu met een 1 terwijl we het pakket keurig op tijd volgens afspraak hebben geleverd. Met vriendelijke groet, Degros

1

Cliënt niet serieus genomen

Bestelde thermometer vertoont mankement. Klantenservice die ik bel kan en wil niets. Staat je ironisch te woord. Ik moet formulier invullen. Vraag of men bij vervanging thermometer wil testen. Blijkbaar teveel gevraagd. Ook tweede exemplaar vertoont zelfde mankement. Krijg de vraag of ik het batterijtje wel heb ingedaan. Zijn klanten achterlijk. Ik heb als huisarts jarenlang met een digitale thermometer gewerkt. Moet tot tweemaal toe order naar een ander adres (‘de fabriek’) terugsturen. Volgens de klantenservice ‘bij ons om de hoek’. Zeer vreemde van zaken. Geen enkele vorm van betrokkenheid. Klant is een noodzakelijk kwaad!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Update: Ter info: de tweede is ook retour gekomen en getest en ook deze piept wel (ik heb het nu ook zelf gehoord). Helaas kunnen wij niet verklaren waarom beide bij u niet piepte. Wij hebben alles gecrediteerd. Geachte, Erg jammer dat u op deze manier een beoordeling plaatst. Wij verkopen deze thermometers al jaren, zonder ook maar 1 klacht. U gaf aan dat de thermometer niet piepte dus hebben wij u meteen een nieuwe gestuurd en u heeft de 1ste thermometer kosteloos retour gestuurd. Deze is getest door de fabrikant en die geeft aan dat de thermometer wel werkt (wel piept). Nu heeft u inmiddels de 2de thermometer ontvangen en ook die werkt volgens u niet. Op dat moment moeten wij toch gaan uitzoeken wat er gebeurt en vandaar onze vraag of het batterijtje goed is geplaatst. De eerste thermometer doet het namelijk wel en u gaf aan van niet. Dan is het toch niet vreemd dat we proberen uit te zoeken waar het fout gaat, zodat we tot de juiste oplossing komen? Nogmaals jammer (terwijl we nog bezig zijn dit juist op te lossen) dat we dit nu via een beoordeling moeten doen. Met vriendelijke groet, Degros

2

Blijven zeuren om een review

Kinderen die vragen worden overgeslagen Service en spullen zijn goed, Maar waarom dat gezeur over reviews

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte Goed te horen dat de service en producten goed bevallen. Excuses voor het ongemak. Deze reviews zijn voor ons zeer belangrijk, zodat men een goed beeld krijgt van onze service en producten. reviews zijn tegenwoordig niet meer weg te denken bij online verkoop. Kleine tip: U kunt zich eenvoudig afmelden/uitschrijven voor deze review emails. Met vriendelijke groet, Degros

1

Kwaliteit van het product is niet verwacht.

Het levering van de bestelling was op tijd. Helaas ik moet constateren dat het ontvangen product snel onverwacht kan gescheurd worden, tegenstelling verwacht dat natril handschoenen sterk dan vinyl of latex zouden moeten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, U heeft een doosje nitril handschoenen besteld. Nitril is niet sterker dan latex, waarvoor gebruikt u de handschoenen? Deze handschoenen verkopen wij al jaren en onze klanten zijn er heel tevreden over. We hebben ook dikkere (duurder) en sterkere varianten, maar u heeft nu de goedkoopste (goede prijs/kwaliteit verhouding) en dunste gekocht. Met vriendelijke groet, Degros

2

Eerste en laatste keer dat ik hier bestel

Hygiënemaskers besteld, kwamen allemaal onverpakt binnen, naar mijn mening vindt ik dat erg onhygiënisch aangezien de mensen in het magazijn van alles aanraken met hun handen. De maskers lijken wel op papier, ze kunnen gemakkelijk scheuren dus ze zijn niet herbruikbaar. Op de bevestiging stond verwachte leverdatum zaterdag, maar het kwam pas maandag aan. Had liever gewild dat er bij de beschrijving vermeld word dat ze dan wegwerp maskers zijn, dat ze onverpakt komen en van welke samenstelling de masker bestaat. Dat de leverdatum zaterdag aangaf maar alsnog maandag geleverd zou worden, mocht best wel via de mail doorgegeven worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, U heeft inderdaad papieren hygienemaskertjes besteld. De afbeelding geeft exact weer hetgeen u heeft besteld. https://www.degros.nl/mkb-industrie/ademhalingsbescherming/hygienemaskers/hygienenemasker/ Dit zijn zeer eenvoudige maskertjes en daar is de prijs dan ook naar. Ze voldoen op geen enkele manier aan een FFP norm. Uiteraard zijn dit wegwerpmaskertjes voor deze prijs. Met vriendelijke groet, Degros

10

Goed

Alles prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vlotte website, gemakkelijk en snelle levering. Goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

bestelling vlug geleverd

Al meerdere keren een bestelling geplaatst, deze zijn keurig en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Super goede contact en goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede communicatie

Goede communicatie omtrent het lastig leveren vanwege het Coronavirus

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte, Wij hebben uw bestelling(en) nagezien, 1 is geleverd vandaar de vraag van deze review. U heeft nog een bestelling geplaatst met artikelen die ten tijde van uw bestelling niet voorradig waren. Deze artikelen (Baktolan en dispenser) blijken beide voorlopig niet leverbaar ivm Corona virus. Standaard verzenden wij een bestelling zodra deze compleet is, daardoor zijn de alcoholdoekjes nog niet verzonden. Wilt u die nog wel ontvangen en de rest crediteren? of de gehele order cancellen? Onze excuses voor het ongemak. Door de enorme vraag naar deze goederen is alles uitverkocht en zeer slecht leverbaar. Wij zijn door deze enorme drukte alle hens aan dek om alles uit te leveren wat kan en iedereen te woord te staan. Helaas komen we er niet aan toe om proactief alle bestellingen op tijd te informeren over hetgeen wel en niet geleverd kan worden. Wij vinden dit erg vervelend, maar dit is nu de situatie, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Degros

10

Great range of products and good pricing

Easy to find the required products from the website, good pricing and fast delivery.

  • Would you recommend us? Yes
10

Perfecte afhandeling vanijn bestelling

Vanaf de online bestelling is alles perfect gecommuniceerd. Ook de verzending is naar wens verlopen en het pakket was op aangegeven tijd afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Altijd snelle service en snelle levering. Alles is op tijd binnen en volgens verwachting. super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Over Degros

Degros - Gemak in uw Voordeel ✔ Gratis verzenden vanaf €75 ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Altijd extra korting vanaf €200

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina