Goede producten en snelle levering

Ik heb snel mijn producten ontvangen. Ook zijn deze producten van goede kwaliteit

Helemaal ook.

Bestelling kwam snel en paste in de brievenbus

Alles ok

Zie boven

Perfect !

Snelle levering en geleverd wat besteld is. Product ook van goede kwaliteit.

Had artikel waarvan een later geleverd zou worden. Ondanks toch dat heb ik mijn artikelen snel geleverd gekregen. Ze doen hun uiterste best voor de klant.

Super tevreden van jullie servies!

1. Ik ben super tevreden van mijn bestelling! 2. Levering was de volgende dag al, zoals beloofd. 3. Overzichtelijke shop, alles is duidelijk en vindbaar! Jullie hebben alvast een vaste klant! Groetjes, Ravia

Perfecte service en levering

Meteen geholpen. Normaal snelle levering ( nu 5 dagen ivm drukte post nl. Was wel balen)

snel en compleet

Prima levering, volgende dag. Uitgebreid assortiment. Alleen de prijzen van Nitril handschoenen enorm gestegen t.o.v. 2020. Maar die hoge prijzen zie je overal bij kleine aantallen.

Uitstekende kwaliteit handschoenen

De handschoenen passen perfect en zijn van zeer goede kwaliteit.

Goede producten en snelle levering. Duidelijk bestel proces.

Prima service en prima product

Prima service en prima product nitrile handschoenen

zeer tevreden

Mijn "Howard Leight Fusion Regular" oordoppen waren niet meer beschikbaar in de winkel waar ik ze steeds kocht. Na een lange zoektocht heb ik ze gevonden bij Degros. Woensdag besteld en vandaag zaterdag geleverd door postnl. Ook goed geholpen door vriendelijke en duidelijke mail van Tim,waarvoor dank. Met vriendelijke groeten, Walter

Correct geleverd, correct product/prijs

Correct geleverd, correct product/prijs

Altijd goede service

Super website, goede communicatie, goede producten

Retour sturen is duur

Het retoursturen van een pakket is duur. Per ongeluk fout besteld: Dan heb je een probleem. Jammer.

Beste Hendrik, Retourneren is gratis bij ons, vergist u zich wellicht in de webshop? https://www.degros.nl/service/shipping-returns/ Met vriendelijke groet Degros

Dit bedrijf is zijn sterren waard,snelle levering en keurig verpakt.

Goed, alleen was niet op de hoogte van shipping fee kosten wat mijn bestelling extra kosten met zich

Bestelling erg vlot geleverd nl de volgende dag. Jammer dat bepaalde artikelen niet geheel of in zijn totaliteit wordt afgebeeld... Verder was ik niet op de hoogte van shipping fee kosten, althans niet gezien of duidelijk voor mij, wat bestelling toch ietwat duurder maakt.

Prima product

De nitril handschoenen zijn netjes en passen goed. Werd de volgende dag geleverd, wat heel fijn was.

Snel en tijdig geleverd

De bestelling was eenvoudige te plaatsen en te betalen. Tijdige levering. Prima verzorgd.

Producten werden de volgende dag al geleverd

Super snelle levering Bestel zeker weer de volgende keer als ik iets nodig heb. Mvg

De volgende dag geleverd

Prima service de handschoenen zijn perfect en ik had ze al eerder besteld

teverden

Ik ben tevreden om klant te mogen zijn bij Degros zeer goed producten

teverden

Ik ben tevreden om klant te mogen zijn bij Degros zeer goed producten.

Over Degros

✔ Voor 22:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf 50 euro ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk ✔ Gratis retourneren*