de mesjes zijn helaas onbruikbaar en lijken niet op de mesjes van de afbeelding

Snelle levering, maar niet het afgebeelde product geleverd

Geachte, U heeft romed scalpelmesjes nr. 15 besteld, heeft u iets anders ontvangen wellicht? Misschien hebben we een fout gemaakt en het verkeerde verstuurd? De foto komt absoluut overeen met het product. Wij hebben verder geen email of telefoontje van u ontvangen behalve dan nu deze beoordeling. Wij horen graag wat u precies heeft ontvangen zodat we het kunnen oplossen voor u, mits er iets verkeerd geleverd is. Met vriendelijke groet, Degros

Uitstekend bedrijf!

Goede producten, nergens goedkoper, supersnel geleverd!

Super suikerharspatronen en snelle levering

Heel blij met de suikerharspatronen die snel werden geleverd en perfect aan mijn verwachtingen voldoen.

Vandaag besteld, morgen in huis. Snelle service. Blij mee.

Snel geleverd, fijne website

Snel gevonden wat ik zocht en gelijk de volgende dag geleverd.

Service goed volgens afspraak

Het bestelde product is goed en werd op tijd afgeleverd dus vandaar die negen sterren goed voor een toekomstige bestelling Jan.

Vlot besteld en nog vlotter bezorgd.

Nageltang besteld met dubbele scharnier. Werkt prima.

Ik kreeg mijn bestelling de dag nadat ik alles besteld had en het was perfect verpakt.

Snelle goede service!

Goede ervaring, snel geleverd!

Prima snelle service!

Bestelling van voetencreme geplaatst en direct de volgende dag in huis. Snelle service dus!

Vlot besteld en geleverd.

Geen problemen en goed afgehandeld.

keurige levering

Een snelle en goede levering binnen één dag.

Overzichtelijk en snel

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Woensdag middag gebeld voor info over een pvc garagevloer, hierin ontzettend goed telefonisch geholpen. Woensdag avond via mail de bestelling doorgeven, hierop gelijk de volgende ochtend een telefoontje ontvangen dat de bestelling klaar stond. Wij hebben de bestelling zelf opgehaald omdat we niet ver van Landgraaf af wonen, hierdoor ook nog een flinke korting gekregen. Donderdag de vloer gelijk gelegd, dit ging heel soepel. De verkoper had aangegeven dat als we teveel tegels zouden hebben deze retour konden gaan, zo gezegd zo gedaan. De overgebleven tegels vrijdag ochtend terug gebracht en nog geen uur later al de credit nota ontvangen. Al met al een top service, mooie tegels en vriendelijk personeel.

Snelle levering en goede service

Snelle levering , ik had wel een verkeerde bestelling ontvangen maar mij is belooft het juiste product zo snel mogelijk na te leveren en het verkeerde product mocht ik houden.!!! Goede service

Goed en snel 👍

Alles zeer snel geleverd

Fijne webshop

Ruim keus Snelle levering Verschillende betaal opties Kort om Prima Service!

Redelijk Tevreden

Ik had gedacht Waterstof peroxide in een Bruine Glazen fles geleverd te krijgen zoals op het plaatje, dit was de reden om hier te bestellen. In plaats daarvan krijg ik het in een plastic fles. Niet wat ik wilde of verwachte. ( IVM met langdurige opslag is Glas gewoon beter) De rest van de service was prima. Snel geleverd goede communicatie etc

Producten correct geleverd

Snelle, correcte afhandeling en levering

269030.

Echt niet normaal slecht! Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst en extra verzendkosten betaald zodat de bestelling dezelfde dag tussen 5& 10 geleverd zou worden. Wordt het alsnog maandag afgeleverd !! Nu heb ik voor noppes extra verzendkosten betaald en mag ik weer extra verzendkosten betalen omdat ik nu een doos moet gaat posten. Ordernummer 269030

Geachte, Allereerst excuses! Deze verzendmethode stond ten onrechte aan (ICT fout). Same day op zaterdag is helemaal niet mogelijk namelijk. De extra verzendkosten crediteren wij meteen. Wij waren niet op de hoogte dat u de bestelling via deze manier heeft geplaatst. Heeft u ons gemaild of gebeld hierover? Dan hadden we dit meteen recht kunnen zetten. Het laatste begrijpen wij niet, waarom moet u nogmaals verzendkosten betalen? Met vriendelijke groet, Degros

Vlotte levering

Prima verpakt, op tijd geleverd. Gewoon 10 uit 10

heel goede ervaring

Snelle en goede levering uitstekend product

Goede kwaliteit

Hele mooie nageltang en snel geleverd

Snel en goed van prijs

Super snelle levering. Goed van prijs!

Super en snelle levering

Alles wat ik besteld heb is de goede kwaliteit en een snelle levering. Top dus 👍🏻

Over Degros

Degros - Gemak in uw Voordeel<br><br> ✔ Gratis verzenden vanaf €75<br> ✔ Wij verzenden met PostNL<br> ✔ Achteraf op factuur betalen<br> ✔ Altijd extra korting vanaf €200<br>