Prima, snel geleverd

Goed assortiment en snel geleverd.

Eenvoudig te bestellen, overzichtelijk assortiment en op tijd geleverd.

Perfecte transactie

Ik ben zeer tevreden over de producten en de kwaliteit, ook over de communicatie en de service zeer goed, tenslotte de zeer snelle verzending gewoon perfect.

Verkeerd product ontvangen

Ik probeerde 2 componenten pasta te bestellen voor het maken van Orthese (teenstukje). Ontving pasta voor het maken van een . Weet niet of ik zelf schuldig ben of Degros?

Altijd een goede en snelle levering. Helaas lekte een desinfectiemiddel een beetje. Iets wat je niet merkt tijdens het inpakken, maar de andere producten waren nog redelijk in tact. Gezien mijn ervaringen in het verleden met Degros, blijf ik dan ook bij 4 sterren.

Zal andere zeker aanraden bij Degros te bestellen

Alles volgens schema,keurig en netjes verpakt en goeie kwaliteit. Wim Evers.

Snel geleverd en super fijne stoel!

Super snel geleverd en super fijne stoel! Goede prijs kwaliteit verhouding. Een enorme aanrader

Supersnel

snelle kwalitatieve afhandeling van een top produkt!

Uitstekende ervaring

Ik gebruik het voor in de modelbouw, dus niet voor medische doeleinden.Het leent zich daar prima voor het landschap.

Prima handschoenen

ondanks grote bestelling was ze heel snel geleverd

Snellecomplete levering

Makkelijk te bestellen

Zeer goede ervaring

Site overzichtelijk en sneller levering Top!

Prima product

Snelle bezorging

Geweldig product ik wil niks anders meer

Krijgt er een zachte huid van

Geweldig.

Tevreden.

Ze houden zich aan de afspraken.

snel en optijd

Snelle levering.

De voetencrème gebruik ik al heel lang, ik kocht hem altijd bij mijn pedicure, maar die is opeens gestopt. Ik ben dus héél blij, dat ik deze crème ook bij Degros via het internet kon kopen. Hele fijne crème.

Goede pasvorm en fijne grip

De handschoenen zitten als gegoten en hebben een goede grip op alles wat je aanpakt.

Kwaliteit en op tijd Komt afspraak na

Correct en vlug

Correct en vlug

Fijne website en mooie producten

Fijne website en mooie producten

Retour aanmelden onduidelijk

Een retourzending is onduidelijk hoe dat gaat. Je moet een mail versturen dat je iets retour wilt verzenden. Als replay krijg je een antwoord dat je op de pagina van retourzenden moet kijken. Dit had ik dus al gedaan om de retourzending aan te kunnen melden. De levering van het pakket was overigens wel keurig en snel.

Kwalitatief

Perfecte dienstverlening

Over Degros

Degros biedt Verbruiksartikelen, PBM's en schoonmaakmiddelen voor bedrijven van iedere omvang aan. Voor iedere vraag hebben wij een passende oplossing. ✔ Voor 22:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf 60 euro ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk