Fijne,soepele handschoenen,redelijk in prijs

Zie boven

Absoluut geen easy glids

De handschoenen zijn erg mooi van kleur, maar absoluut geen easy glide. Zelfs met natte handen zou je deze makkelijk aan moeten kunnen trekken. Maar helaas is daar niets van waar. Als je verder geen last hebt van klamme handen zijn ze prima, maar ze maken hun naam niet waar.

Beste Mylene, Vervelend om te horen dat de handschoenen niet voldoen aan uw verwachtingen. Tot op heden hebben wij nog nooit een klacht ontvangen over deze handschoenen. Heeft u hierover al contact met ons opgenomen? support@degroshelp.zendesk.com Zo niet, kunt u dit alsnog doen. Wij zullen dan uitzoeken wat er precies mis is en met u een passende oplossing vinden. Met vriendelijke groet, Degros

Snelle levering! Super

Mijn eerste ervaring met bestellen bij Degros is prima.

Erg ok, ondanks leverprobleem waar zij niet verantwoordelijk voor zijn

Postnl was te laat , wegens volgens hun een aanrijding de dag ervoor

Discreet en Vlot

Vlotte bestelling en verzending en mooi discreet verzonden

Good value fast shipment

Products delivered very quickly and securely packaged. Good quality also.

Snelle en correcte levering

mijn bestelling was perfect in orde.

Vlotte service

De door mij bestelde producten zijn snel en netjes afgeleverd!

Snel bezorgd

Helemaal goed en snel bezorgd dank u

perfecte levering

het bestelde product was niet op voorraad, dat wist ik. direct verwittigd via mail wanneer het op voorraad was en 2 dagen later ontvangen een aanrader als leverancier

Goede kwaliteit en levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Gewoon goed

Snel gevonden snel verzonden Baalde alleen dat mijn kleurtje van handschoenen uitverkocht was... Hopelijk binnenkort wel

duidelijke website prima afhandeling en aflevering van order.

Degros had precies het product dat ik zocht. De web site is duidelijk en bestellen was vlot geregeld. de volgende dag al bezorgd. prima!

Glucosestrips

Goede prijs snelle levering

Snelle levering goede prijs TOP!!

Vandaag besteld volgende dag in huis

Net bedrijf goede service

Snelle levering en je krijgt wat je besteld!

Super snelle levering, had het dringend nodig dus dat is zeker gelukt. Super snelle service! Houden zo.

Veel keus en snelle service

Goede ervaring. Fijne website. Snelle levering.

Good service, fast delivery, but a bit too pricey

Same as what the headline says

Wel lekker dat ik mijn bestelling snel in huis had. De 1e dag besteld de volgende dag in huis.

Top geregeld

Bestelling binne 2 dagen in huis

alles kwam netjes,iets later aan,omdat het niet op voorraad was

ik ben zeer tevreden van degros,omdat het niet op voorraad was,toch enkele dagen later al de handschoenen die besteld had netjes thuis gestuurd kreeg

Het bestelde goed en snel ontvangen

Zie boven

Over Degros

✔ Gratis verzenden vanaf €100 ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk ✔ Gratis retourneren*