Geen klachten

Zeer goede en correcte firma

Vlotte service Altijd in orde Correcte firma Goede prijs kwaliteit

Snel en op tijd geleverd

prima geregeld

Gewoon goed. Niets te zeggen.

Heel slecht

Ik heb een kruk besteld en de bedoeling zou zijn dat het de volgende dag binnen zou komen. Nee, het kwam na 5 dagen. Ik belde vaak naar hun en ze konden niks voor me betekenen.

Geachte, Uw pakket is volgens de T&T afgelopen dinsdag bezorgd. Wij hebben het meteen meeggeven aan postnl en we hebben inderdaad meerdere malen telefonische contact gehad. Helaas heeft postnl het pakket vertraagd geleverd. Dit is uiteraard vervelend, maar ligt buiten onze macht helaas. Wij hebben ook een 2de zending aangeboden, maar u gaf aan toch nog even te wachten op de levering (deze is dan ook die middag gekomen). Jammer dat u ons nu op deze manier beoordeeld. Met vriendelijke groet, Degros

Goede prijzen, snelle levering en duidelijke info op de website. Ik kom zeker terug!

snel en goed

Prima product, prima prijs, prima levering

Zie bovenstaand

Snelle levering.

Meerdere keren besteld bij Degros. Tevreden klant hier. Snelle levering en goed ingepakt. Degros doet wat ze op hun website vermelden.

Product vlekkeloos besteld Prima webshop

keurig

volgens afspraak

Erg snelle service en goede kwaliteit.

Op tijd bezorgd

Ik had een pakket besteld via degros en heb het binnen 1 dag ontvangen top service en de laarzen die ik heb besteld zijn ook goed uitstekend bedrijf👍.

Alles ok

Prijs is goed en verzending is snel. Bedankt!

Alles ging vlot

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bestelde handschoenen van goede kwaliteit en snel geleverd!

Top kwaliteit en snel

Lekker snel geleverd en een duidelijke site. Met zo'n combinatie van epoxy en de juiste hoeveelheid harder kan het eigen zowat niet mis gaan. Jepp ik ben tevreden.

Prima zaken doen met Degros

Duidelijke website / goed overzicht / goed geprijsd

Snel mijn bestelling gehad

Uitstekend!

Bestelling op tijd geleverd en een goed product !

goede snelle service

goede snelle service

Mijn pakketje keurig op tijd ontvangen

lekker snel geleverd prima kwaliteit

Ik had hier nog nooit besteld maar ze leveren snel en prima kwaliteit

Snelle levering. Goed verpakt. Prima materiaal. Niets op aan te merken

Over Degros

Degros - Gemak in uw Voordeel ✔ Gratis verzenden vanaf €75 ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Altijd extra korting vanaf €200