Prima levering. Snel bezorgd

Gemakkelijk te bestellen

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Helemaal top! Als eerste ervaring

klantvriendelijk

Klantvriendelijke behandeling en afhandeling

op tijd en juist geleverd

conform verwachting geleverd

Alles in een keer geleverd.

Vlotte afhandeling

Levering en product naar verwachting.

Bij de firma Degros wordt de bestelling goed en snel geleverd.

Aurimas

Very good very fast delivery

Traag en onprofessioneel

Na ruim 2 weken wachten tot verzending, die pas na mailcontact doorgevoerd werd, bleken ze bewust de verkeerde injectienaalden van een ander merk meegestuurd te hebben en zonder pakbon. De door mij bestelde naalden waren niet leverbaar, maar dat vertelde de klantenservice pas nadat ik vroeg om de naalden nagestuurd te krijgen, ipv het door hen eerst voorgestelde "Helft van het geld van de naalden terug". Ik had alleen de naalden nodig en spullen bijbesteld vanwege het minimale bestelbedrag van €15, en dan nog €6.95 verzendkosten. Beetje weggegooid geld zo. Zeer onprofessioneel dit. Het was netter geweest als ze gewoon voor de verzending gemeld hadden dat de naalden niet leverbaar waren en het geld terug zouden storten, ipv het stilletjes vervangen voor iets anders en daarna moeilijk doen over de kosten.

Beste Laurens, U bestelde op 26-12 en wij hebben het pakket verzonden op 06-01 (1,5 week na bestelling). Wij hebben inderdaad een vervangend product geleverd. Injectienaalden 23G van het merk Romed ipv van het merk BD. U gaf aan dat u specifiek de BD benodigd had. Zodoende hebben we het volledige bedrag gecrediteerd van de verkeerd geleverde naalden. Om ons nu een 3 te geven vinden wij erg jammer en niet geheel terecht. We hebben niet moeilijk gedaan over de kosten, want we hebben de volledige 2 doosjes gecrediteerd en u heeft nog de 2 doosjes 23G injectienaalden van Romed. Met vriendelijke groet, Degros

Excellent

As a foreigner in a new country I am grateful that I found what I needed on a very well explained website. Super fast delivery,quality products, good rapping, Thank you.

Prima product. Snel geleverd

Supersnel

Snelle redactie op mijn vraag per mail en de dag later al geleverd

Goede producten, nette levering

Nooit geen problemen met producten, snelle levering en duidelijke product omschrijving

Altijd goede service!

Altijd goede service met snelle levering. Uitgebreid assortiment, alleen mis ik soms een volledige productlijn.

toppi

door de drukke tijd van het jaar toch (kerst-nieuwjaar) binnen de afgesproken tijd geleverd.

Toppie

Snelle levering en prima producten

Prima service!

Snelle levering, goede producten. Bij een artikel ontbrak er iets in de verpakking en is direct nagezonden zonder extra kosten. Gelukkig weet dit bedrijf nog wat service naar de klant toe is. Ik blijf hier bestellen.

Echt een aanrader super snelle bezorging

Goede setvice

Goede producten en snele service.

Super makkelijk en snel

Het bestelproces ging vlot. Had op dinsdag besteld en het werd al op woensdag bezorgd!

Goede prijs en snelle levering!

Diverse producten die ik nodig had op deze site kunnen vinden. Goede prijs en snelle levering. Zeer tevreden.

Zonder ook maar een opmerking “ zoals het eigenlijk altijd moet zijn”

In alle opzichten prima!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en super snel geleverd

Prima spullen en supersnelle bezorging

Werkelijk supersnelle bezorging, ik ga hier zeker vaker bestellen.

Over Degros

Degros biedt Verbruiksartikelen, PBM's en schoonmaakmiddelen voor bedrijven van iedere omvang aan. Voor iedere vraag hebben wij een passende oplossing. ✔ Voor 22:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf 150 euro ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL of DHL ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk