Prima in orde

Alles prima in orde en snel

Traag

Had ik geweten dat ik langer dan een week moest wachten op 3 tubes zalf, dan was ik liever naar een andere online- of fysieke winkel gegaan voor eenzelfde of vergelijkbaar product. Als artikelen niet op voorraad zijn, zoals in mijn geval, is het prettig als dat eerder wordt aangegeven, dus voordat je de bestelling afrond, en niet pas na betaling in een mail achteraf.

Beste Miranda, U heeft 15 september besteld en dit is 23 september geleverd. Levertijd van uw order was 6 werkdagen, dit stond bij het product en er is nog een mail over gestuurd. De levering heeft precies 6 werkdagen geduurd zoals we dat ook hebben aangegeven. Ps. Deze zalf is niet in een fysieke winkel te koop. UPDATE: De levertijd stond bij het product (daar heeft u overheen gelezen) en na bestelling we hebben we ook een email gestuurd met verwachte levertijd. Wij hebben voldaan aan deze levertijd.

Heel erg goed

correcte levering

Wat besteld gekregen

lange levertijd

laatste bestelling duurte te lang, max6 dagen toegezegd via mail, in werkelijkheid 8 dagen

Makkelijk en snel geleverd

Overzichtelijke site snelle levering

Prima, netjes en snel geleverd

Prima en netjes geleverd

Prima product, lange levertijd

Prima product, nette service ook, maar het duurde langer dan verwacht (8-10 werkdagen) voordat ik het product binnen had.

alles zoals afgesproken......

perfect...

Super trage levering.

Ik heb 14 dagen op mijn bestelling moeten wachten. Ik heb een email moeten sturen waar mijn bestelling bleef. Ik had inmiddels hars nodig uit mijn bestelling. Mijn groothandel is gesloten ivm problemen met personeel te kort. Ik dacht mogelijk is bestellen via internet voor mij dan een uitkomst. Maar 14 dagen wachten op mijn bestelling vindt ik geen optie. Jammer, gemiste kans om een klant binnen te halen.

Geachte, Het duurde inderdaad langer dan aangegeven. 9 werkdagen om precies te zijn en de artikelen die u had besteld hadden een levertijd van 4-8 werkdagen (dit stond aangegeven op de website naast de producten). Wanneer u een bestelling heeft gedaan met artikelen met een langere levertijd, dan verzenden wij de order pas wanneer deze compleet is. Dit geven wij aan op elke pagina. Mocht u al eerder een deel willen ontvangen dan sturen we dat uiteraard alvast vooruit. Alles altijd voor iedereen op voorraad is helaas niet mogelijk voor ons. Jammer dat het meteen uw eerste keer niet fijn verloopt, excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Degros

De tang voldoet aan de verwachting.

Stalen tang handig en perfect in het gebruik.

Goed zonder poespas.

De eerste keer maar kwam vertrouwd over.

Materiaal komt veel te laat

Ontsmettingsmaterialen besteld op vrijdag 9 september voor onze basisschool. Een week later is er nog niets geleverd. Bij navraag krijg ik te horen dat pakket beschadigd is en er opnieuw besteld gaat worden. En tot mijn verbazing krijg ik vervolgens de volgende dag bericht dat dit nog 2 - 6 werkdagen gaat duren. Het zou fijn geweest zijn als de website dit al had vermeld, want dan had ik elders besteld. Website zegt echter: vandaag besteld, morgen in huis. Niet dus. Covid gaat ondertussen hevig rond op school... Leerkrachten zijn boos dat materialen er niet zijn.

Geachte, 9 september heeft u besteld en 10 september was het al onderweg naar u. Echter in de bus van DHL is het pakket beschadigd geraakt en dan stuurt DHL het pakket retour naar de afzender. Wij als afzender weten dit niet en zien dit pas zodra het pakket bij ons retour komt (tot op heden niet retour gekomen bij ons). U heeft ook een email met T&T ontvangen op 9 september 19:01. U heeft vervolgens deze kunnen volgen en dan had u 12 september geweten dat het pakket beschadigd was geraakt. Vervolgens heeft u 15 september (gisteren) halverwege de dag pas een email gestuurd naar ons. Als men iets besteld heeft men ook de eigen verantwoording om de levering te volgen (zeker als het urgent is). Na de mail hebben wij meteen actie ondernomen, en een nieuw pakket klaar gezet in het systeem. Echter daar wij uw oude pakket niet retour hebben is dat pakket niet compleet. U reageert nu uw situatie af op ons, wij beschouwen deze beoordeling dan ook als onterecht en zouden het op prijs stellen als u deze wilt overwegen. PS. uw pakket wordt vandaag verstuurd zie ik. Met vriendelijke groet, Degros

Perfect en alles naar wens

Snelheid en kwaliteit met een goede prijs

Zoals aangegeven in de titel, helemaal tevreden

Telaat

De stripjes voor glucose meting kwamen 3 weken telaat.

goed en snel

goed en snel

Goed product geleverd. Correcte levering, snel en goede verpakking ( wel wat groot ) En goede service door goede berichtgeving en toesturen van duidelijk afhaalbewijs incl. instructie.

Makkelijk te vinden op website

Fijne producten Duurde precies de aangegeven tijd. Maar vond het toch best lang duren voordat de bestelling er was. Er werd wel gecommuniceerd via mail, maar voor mij te weinig.

Had zeker niet te klagen

Vlug geleverd Kerrekte dienstverlening

Prima, snelle levering. Jammer dat jullie geen 5 liter jerrycan alcohol 70 % hebben. Dit gebruik je nl veel.

Super goede webshop.

Snelle levering en ruime keuze.

Over Degros

Degros biedt Verbruiksartikelen, PBM's en schoonmaakmiddelen voor bedrijven van iedere omvang aan. Voor iedere vraag hebben wij een passende oplossing. ✔ Voor 22:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf 150 euro ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL of DHL ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk