Super snelle levering

Super snelle levering en netjes verpakt. Al meerdere malen s’avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. Aanrader!!

Snelle nette levering

de beste handschoenen

het is mijn eerste bestelling en ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de deze handschoenen.

Super snelle levering

Na een klacht mbt bezorging is dit keurig netjes opgelost en heb ik de bezorgkosten terug gekregen. Super

Goede service. Snel in huis!

Nvt

Alles bestellen bij. 1 bedrijf snelle levering goede service

Fijn alles makkelijk te bestellen.dit x een product wat kapot was gegaan maar met 1 Appje geregeld en volgende dag al nieuwe in huis. Super service

Het werkt, maar heb geduld.

Het werkt, maar vergt geduld en discipline. Elke ochtend en avond gebruiken. Dit is mijn tweede en grotere bestelling. Het eerste dat opviel en uitermate fijn is, is dat ik geen stinkvoeten meer heb.

snel geleverd, product naar wens

Eenvoudig product. Snel geleverd, goed verpakt.

OK.

SUPER

Er was wat mis gegaan bij de levering maar het is snel opgelost door degros

TOP!

Ook al bestel je op de laatste moment, je hoeft je niet zorgen te maken dat volgende dag niet geleverd worden. Perfecte service!

Supersnel geleverd ...

Afhaalpunten in BelgIë ? ,... is niet helemaal duidelijk..

suoer snel gelverd en goed prijs kwaliteit verhouding.

Bestelling werd super snel geleverd en is met dit product een van de goedkoopste.

Goede en snelle levering, product heeft nare bijwerking

Ik heb isopropylalcohol besteld en ontvangen. In tegenstelling tot IPA van andere merken, die ik al zo'n 25 jaar gebruik, geeft dit product hinderlijke en hardnekkige witte vlekken op de schilderijen die ik ermee schoonmaak. Ik verneem uw reactie graag. (Ik heb al eerder een berichtje gestuurd, via 'beantwoorden', omdat de knop 'Beoordeling' in uw mail niet reageerde.) Met vriendelijke groeten, Ton

Quick delivery, handy product

Quick delivery, handy product

Een prettig bedrijf en betrouwbaar.

Netjes verzorgd en betrouwbaar.

Snelle levering en netjes verpakt.

Ik had verbandgips besteld en had het de volgende dag al nodig. S avonds besteld en het was de volgende ochtend al in huis en kon ik gelijk aan de slag. Product was duidelijk omschreven op de website en zo kwam het ook bij mij thuis aan.

heel goed en snel geholpen

mijn ervaring is dat alles op tijd geleverd word

Snelle prima levering

Fijne dunne krultang die heel snel opwarmt

Snel, goed en voordelig

Alles verloopt naar wens

Snel, zorgvuldig maar producten afwijkend

De verzending kwam redelijk snel. Producten goed verpakt. Schoenen drie maten te groot... Juiste maataanduiding, onjuiste pasvorm.

zeer tevreden

het product beval goed

uitstekend

snelle levering, service

Snelle levering, goede prijs en fijn product

Over Degros

Degros - Gemak in uw Voordeel ✔ Gratis verzenden vanaf €75 ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Altijd extra korting vanaf €200