snelle en goede levering

zie boven

perfect.

Handschoen nitril maatje l besteld andere dag in huis .,moest echter xl zijn ….mijn fout heb gelijk gemaild maar het was al onderweg .,kreeg wel gelijk mailtje van degros dat ik het kon weigeren maar het was al bezorgt .,heb toen l teruggestuurd en xl besteld andere dag weer binnen en l na een week keurig weer op mijn rekening uistekende ervaring.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Producten de volgende dag in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verzending duurde lang, goed product

Verzending duurde wel 4 dagen, terwijl ze beloven voor 12 uur besteld morgen in huis! Had voor iets belangrijks het gelijk nodig, en dat ging dus helaas niet omdat ik het pas 4 dagen later binnen kreeg.. wel een goed product denk ik, maar bestel hier niet meer!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte, Wij hebben uw bestelling nagezien en zien dat de bestelling zondagavond om 22:30u ongeveer is geplaatst. Deze hebben wij maandagmorgen meteen verwerkt en meegegeven aan PostNL. Echter zien wij in de track en trace dat deze pas donderdag is bezorgd bij de buren. We vragen ons af of het pakket wellicht al eerder is aangeboden en dat u niet thuis was? Wij begrijpen deze vertraging bij Postnl niet. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Degros

Goede levering

Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en duidelijke omschrijving per product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, produkt als verwacht

Produkt als verwacht en op tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering goederen perfect,website niet gemakkelijk.

Levering goederen perfect,website niet gemakkelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed product. Blij met de bestelling.

Komen afspraak niet na

Er staat bestel vandaag en morgen in huis maar komt gewoon 2 dagen later enz e zeggen ja kunnen we niets aan doen... beetje jammer dat er nog bedrijven zijn die zo werken maja 1 x nooit meer

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte, Zoals ook reeds per email aangegeven, PostNL heeft door drukte het pakket 1 dag later geleverd. Dit is natuurlijk vervelend, maar ligt buiten onze macht. U wilde daarop de betaalde verzendkosten terug, waarop wij hebben aangegeven dat wij binnen 2 werkdagen het pakket hebben geleverd. Onvoorziene zaken zullen er altijd zijn bij het leveren van een pakket van A naar B. Deze vertraging kan bij elke webshop (bol.com, Coolblue, etc) voorkomen. Deze beoordeling beschouwen wij dan ook als onjuist en niet terecht. Met vriendelijke groet, Degros

Snel en perfecte levering.

Prima levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes optijd van goede goederen geleverd

Geen nare verrassingen beleefd. Sommige producten zijn elders op internet goedkoper.

Super snel en keurig geleverd dit geweldig product

Super snel en keurig geleverd dit geweldig product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke, duidelijke website en goede snelle service.

Titel zegt genoeg!

Snelle verzending

Snelle verzending, goede prijs kwaliteitsvehouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles was snel en compleet binnen... Top

Zoals verwacht

Duidelijk & snel

De spullen zijn duidelijk en snel binnengekomen.

Goeie communicatie

Snelle levering en een goeie kwaliteit en ben zeer tevreden over het verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heldere manier van bestellen en snelle levering

Bestelling doen is eenvoudig - pakketje uitstekend te volgen - Pakje correct verpakt - snelle bezorging.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd..lekkere nootjes en kruiden

Snel geleverd, lekkere nootjes en kruiden

Snel geleverd, goed product

Fijn, dat ik het de volgende dag al in huis heb.

Over Degros

Degros - Gemak in uw Voordeel