Excellant, prompt service.

Excellant, prompt service.

Goede, snelle service. Verpakking zag er ook goed uit!

uitstekend

als boven , snelle bezorging

Klasse

Netjes, snel, correct

snelle service.

website overzichtelijk

100 apart verpakte insuline spuitjes gekocht. Soepel lopende spuitjes. Naald misschien iets aan de korte kant. Prettig in gebruik. Prijsopbouw voor definitieve afrekening niet erg helder. Er komen nog verschillende kosten bij het geadverteerde product.

Beste Arno, Dank voor uw beoordeling. Wat bedoelt u er komen nog verschillende kosten bij? Enkel de verzendkosten zijn er nog bijgekomen. U heeft spuitjes gekocht a €17,04 en daarbij de verzendkosten a €5,95 incl. btw betaald. Met vriendelijke groet, Degros

Mijn ervaring bij Degros is top! Voorheen al vaker besteld & het word altijd super snel en goed geleverd. Vanwege COVID zijn de o.a. de prijzen wat veranderd, maar ook nu is het top verzorgd bij Degros!

Supersnelle levering!

Goede communicatie over de levering

Mijn eerste bestelling was snel en correct

Na 3 weken nog steeds geen reactie op Retournering

Na 3 weken nog steeds geen reactie op retournering. Wel bewijs van aankomst pakket. Helaas ook nog geen geld terug gestort.

Geachte, Allereerst onze excuses! Wij hebben dit nagezien en helaas is hier iets mis gegaan bij ons. Heeft u hierover ook contact gehad met onze klantenservice? Wij hebben dit vandaag meteen in orde gemaakt het geld staat morgen weer op uw rekening. Met vriendelijke groet Degros

Mijn handschoenen had ik vrij snel.

Mijn ervaring is goed

Keurig ingepakt

Snel, Sneller, Snelst

Goeie service, makkelijk en natuurlijk snel met bezorgen.

Zeer te Vreden over de producten

Snelle leveringen en vlug handelen

Oke

Goed...

good

goed en op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en goede levering

Snel en correct.

Fijne samenwerking.

Goede handschoenen

Het zijn goede handschoenen zitten goed om de vingers maar ik dacht dat er voering in zat dat is niet zo

Zeer snelle levering!!

prima service !

Snelle en correcte afhandeling van bestelling en snelle bezorging ! Ook fijne betaalmogelijkheden !

Zeer snelle levering

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Ben blij dat ik als particulier mocht kopen. Zal zeker vaker bestellen

Degros is snel en competent, geen gedoe, alles zoals het hoort!

Zeer snelle levering, Degros maakt waar wat het beloofd, aanrader,

Snelle levering!

Over Degros

✔ Voor 22:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf 50 euro ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Achteraf op factuur betalen ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk