bestelling netjes afgeleverd

Geen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en heb al een bericht verzonden! Maar heb nog altijd GEEN antwoord gekregen. Dus voor het ogenblik , een slechte ervaring. Groetjes mevr Demeyer Marleen uit 8870 Izegem , Reperstraat 34

Snelle levering van 'n 'hopelijk' goed product ... ;

Bestelde product ziet er goed uit ... jammer genoeg heb ik er niet veel aan .... ik had bij nader inzien eigenlijk 'n knipper met wijde en grote bek moeten bestellen. Ik heb voorgesteld om te ruilen evt. met bijbetaling mijnerzijds .. niks meer van gehoord. Misschien zit de door mij bedoelde knipper ook niet in uw verkoop aanbod.

Van bestellen tot bezorgen tip top

Niks meer aan toe te voegen

Deuxième expérience de commande.

Rapidité de l'envoie du colis, arrivé en bon état.

Producten zoals verwacht en correcte levering

De producten zijn zoals verwacht en de levering gebeurde binnen de week.

Bestelling snel binnen en goed emailcontact.

Good

What more should I say about an order?

Arete Beauty & Wellness - Haarlem

Fast delivery, nice packaging, reasonable prices. Surprise promotional giveaway in the box, together with my order. Thank you Degros.

Snelle levering voor een goede prijs.

Fijne schaar voor harde nagels

producten en levering prima

Fijne webshop

Fijne webshop met een grote keuze.

Livraison rapide !

Très bien

Geen goeie terugkoppeling

Mijn pakket van aantal weken geleden is reeds nog niet bezorgd hopende hierbij op een terugkoppeling

goede antwoorden bij vraag. snelle levering

Heeft helaas een zeeeeeer lange levertijd

Pas nadat ik na 2-3 weken informeerde wanneer geleverd werd kreeg ik een verzend bevestiging. Daarna duurde het nog 1 1/2 week

Prima! Goed en snel geleverd

Prima! Goed en snel geleverd

Perfect op de hoeveelheid berichten na, te veel

Perfect op de hoeveelheid berichten na, te veel mailtjes als deze.

good

thank you

Correcte zending en op tijd

correct behandeld

de zaterdag besteld en de woensdag erop geleverd

Duurder wel lang

Makkelijke en snel te vinden producten en snel geleverd.

Na wat gestuntel van PostNL, is het pakketje retour gegaan naar degros. Na even contact genomen te hebben zonder enig probleem opnieuw verstuurd en dag later binnen.

Over Degros

Degros biedt Verbruiksartikelen, PBM's en schoonmaakmiddelen voor bedrijven van iedere omvang aan. Voor iedere vraag hebben wij een passende oplossing. ✔ Voor 16:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf €150,- ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk