Degros stopt niet met stammen na bestelling

Heel hinderlijk alle mails die ze je sturen nadat je een keer iets bij ze hebt besteld.

Vlot

Nog even wachten

2 dagen geleden een zending terug gestuurd ( verkeerde maat aangehinkt) tot nu toe nog geen reactie terug.

Soepel en correct

Snelle bezorging.

Goede producten en snelle levering.

Bien reçu

Tout est ok

Snelle verzending

Goede site om te bestellen en snelle verzending

Ty

Ty

De nagelschaar knipt heel goed

De nagelschaar knipt heel goed. Maar waarom er een (gratis, dus niet gevraagde) spuitbus wordt meegeleverd, is mij volkomen onduidelijk. Er wordt mij geen plezier gedaan met die spuitbus. Dat bederft alleen maar het milieu. Bovendien wordt de bezorger alleen maar - in ons geval - de flat ingestuurd om het pakket af te leveren in plaats van door de brievenbus te werpen.

Ben niet tevrede

Waarom is de uitslag in een andere taal niet in het nederlands wij hebben 5 tot 10 zou ik zeggen en bij het aperaat had ik over de 200

pas de colis au 23/02/24

PAS DE LIVRAISON AU 23/02/24

• Nous recommanderiez-vous? Non

Nicht zu empfehlen

Ich habe 2 x Artikel bestellt. Da es die falsche Größe war, habe ich 10 Minuten nach dem Kauf storniert. 1 x Artikel wurde storniert, ebenso die Versandkosten. Aber 1 x Artikel wird mir berechnet, obwohl er nicht einmal geliefert wurde. Es gab keine Reaktion auf meine Mails. Nun kläre ich es über Klarna.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Fast and quality service

Service was great, received my items on time. I would recommend without a doubt

Zeer professioneel en gebruiksvriendelijk en doet wat er staat in hun website.

Goede snelle service

Snelle verzending. Goede snelle service

Alles einwandfrei - zügig - informativ

- umgehende Benachrichtigungen über die Berarbeitung und Versand - nur ulkig, dass man nierderländisch informiert wurde - musste aufpassen- dass es nicht als spam gelöscht wird ;-) - mit Hermes versendet worden...

Vlotte bestelling; betaling; en levering zoals gemeld

Eerste kennismaking met Degros verliep zeer eenvoudig en probleemloos Zeer tevreden klant ik kom nog terug bij jullie

Goed product

Duidelijke product info op website. Product is prima. Communicatie omtrent verzending heeft aandacht nodig.

Overzichtelijke site en goede producten voor een schappelijke prijs

Doordat Degros hun artikelen op een overzichtelijke site hebben staan, was het heel makkelijk om de mesjes die ik nodig had, snel te vinden. Ook mede door beschrijving van de producten. Na mijn bestelling, heb ik een duidelijk overzicht van Degros ontvangen. In de toekomst bestel ik zeker weer bij Degros.

Fijne site, makkelijk te bestellen en snelle bezorging. Prima

prijs kwaliteit in orde

bestelling snel geleverd

goed produkt

ik gebruik het iedere dag voor mijn hielen waar ik eczeem aan heb en mijn hiel blijft zacht eerst gebruik ik voor eczeem en later de Laufwunder. Geweldig

goede service, aflevering perfect en de kwaliteit goed

mijn eerste ervaring is zeer goed en zijn zeer geneigd om hier voor een volgende aankoop weer te kijken.

prima producten

Over Degros

Degros biedt Verbruiksartikelen, PBM's en schoonmaakmiddelen voor bedrijven van iedere omvang aan. Voor iedere vraag hebben wij een passende oplossing. ✔ Voor 16:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf €150,- ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk