Ich bin sehr zufrieden.

Super schnelle Lieferung.

Ruim gesorteerd, prima webshop.

De levering duurde waarschijnlijk i.v.m. de nasleep van de feestdagen wel wat langer als gecommuniceerd, dit zal in normale omstandigheden waarschijnlijk niet zo zijn. Dikke voldoende!

nete en vlotte levering

Nette en vlotte levering

Fijn bedrijf met goede service

Klantenservice hielp accuraat, product bevalt, goede prijsstelling. Kortom positieve ervaring. Ik kom hier zeker terug.

Geweldig product, goede service!

Wij zijn erg tevreden met het bestelde product en de service!

Vlekkeloos, bestellen en razendsnel bezorgen

Gewoon zonder gedoe. Makkelijk zoeken, bestellen en betalen. Kwam de andere dag binnen in een keurige blanco doos. Heel erg tevreden!

Fantastische services

Super afhandeling van mijn bestelling snelle creditering en nieuwe bestelling snel bezorgd.

Snelle en correcte levering.

Snelle levering.

bas bon toujour pas recu la commente a pres 3semainne.

pas serieux

Snel, betrouwbaar

Met 2 dagen was het binnen zonder gezeik, perfecte levering.

Aanrader

Na wat omzwervingen kwam ik bij Degros voor o.a. injectiespuiten en speciale naalden. Hier bleken de prijs en verzendkosten beduidend lager dan bij andere leveranciers (voor zover deze aan particulieren leveren). Het bestelproces liep soepel en de levertijd was kort. Voor mij de volgende keer de eerste winkel waar ik ga zoeken.

Op tijd

Belt terug

Persoonlijk contact en snelle levering

Op alle fronten uitstekende service

Simpel en vlot

Bestelling en levering verliepen, ondanks de feestdagen, vlot. Heb al vaker besteld en positieve ervaringen.

Parfait

Réactivité remarquable 2 jours pour livraison

Zeer slecht

2 art. Besteld en 2 Totaal verschillende art. Geleverd gekregen. Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar als ook geen antwoord op mijn mail berichten. Wel willen ze graag een snelle beoordeling van je hebben maar zelf niet hun fouten corrigeren. Ik heb nog steeds geen gehoor of mail gehad. Nu zit ik dus met 2 totaal nutteloze producten opgezadeld en 30 euro lichter.

Juiste product ontvangen en op tijd geleverd

Gemakkelijke site , schappelijke prijs en heb de producten op tijd ontvangen . TOP!

Goed product en snelle levering

Glucose meter voldoet aan beschrijving. Enigzins geïrriteerd over het spammen voor een review.

Schnelle Lieferung

Freundliche Kommunikation, allerdings schwer verständlich, weil niederländische Sprache in der E-Mail ;)

Goed geprijsd, snel geleverd!

Zeer goede service. Een aanrader!

Schnell und bequem

Gut Angebot

• Would you recommend us? No

Ben tevreden.

Prima produkt.

Een prima produkt en snelle levering.

Rendementsweg 6

3641SK Mijdrecht

Over Degros

Degros biedt Verbruiksartikelen, PBM's en schoonmaakmiddelen voor bedrijven van iedere omvang aan. Voor iedere vraag hebben wij een passende oplossing. ✔ Voor 16:00 besteld, Vandaag Verzonden ✔ Gratis verzenden vanaf €150,- ✔ Veilig betalen met IDEAL ✔ Wij verzenden met PostNL ✔ Op factuur betalen ✔ 100% discreet bezorgd ✔ Voor Particulier en Zakelijk