Alleen maar Top

Prima webshop

Goede en veel keuze. Prima geprijsd en snelle levering.

Gewoon "Super"

Altijd vriendelijk, een goed advies, snel geleverd, het personeel herkend je.

Prima geïnformeerd en goede uitleg

Goede service en zeer klantvriendelijkheid.

Altijd erg svriendelijk en goedeservice enkel waar ik nu tegenaanloop is de korting plan. Ik werk veel voor opdrachtgevers en zij gaan uit van een bepaalde inkoopprijze. Prima maar in mijngeval werkt dit niet. Hopelijk passen ze dit aan anders ben ik genoodzaakt elders mijn producten in te kopen als de kortingen niet gelijk staan als energoewacht en walda in franeker. wij factureren materialen over en weer en ik krijg moppers als dit niet overeenkomt dit kost un geld en of mij als ik onder de prijzen moet gaan factureren.

Dag Theo, Bedankt voor uw reactie. Ik heb begrepen dat u inmiddels al contact heeft gehad met de vestiging. Ook bedankt voor het mooie compliment. Met vriendelijke groet, ^MB

Top geregeld met snelle levering.

Snelle en deskundige uitvoering van de opdracht.

vlotte en snelle levering

snel, op tijd en goed geregeld

Bestelling had ik snel nodig en werd snel, op tijd en goed geregeld geleverd.

Het bestelde artikel komt volledig overeen met de beschrijving. De levering was uitermate snel. Een betrouwbare firma!

Prima winkel. wel duur.

Ik bestel regelmatig materialen. Ideaal dat de winkel om de hoek is voor mij. Orders boven de 250 euro bestel ik doorgaans elders i.v.m. lagere prijzen

Correcte levering

Soepel verlopen met goede info

Gewoon gekregen wat ik besteld hebt

Toch goed gekomen

Prima, maar bij eerste afspraak niet geleverd, Bij 2e afspraak geleverd.

veel keus uit hoge kwaliteit materialen

Mooi assortiment van soms heel specifieke en hoogwaardige PVC leidingen en koppelingen, etc., nodig voor een test opstelling voor ons bedrijf. Snelle en betrouwbare levering uit de regio

Top bedrijf om iets te bestellen

Snel en makkelijk

Lekker snel geleverd Top

correcte levering

Prima bedrijf

Goede materialen voor een prima prijs.

snel mooi op tyd

precies wat ik besteld had

Uitstekend verlopen weborder

Bestelling via site goed verlopen. Goed op de hoogte gehouden vwb voortgang. Zonder problemen opgehaald in een vd winkels.

prima bedrijf

Ik zocht en vond de door mij gewenste producten bij Wildkamp; deze werden tegen een redelijke prijs zeer spoedig geleverd en waren van goede kwaliteit. Dus ik ben best tevreden.

Bestelde iets kon zelf datum kiezen .kois voor volgende dag en het kwam ook de volgende dag .

Duidelijke website Prima afhandeling

Item snel gevonden op website. Snelle en correcte levering

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.