zeer positief

snelle juiste levering

correcte uitvoering van de bestelling

correcte uitvoering van de bes`telling

snel en goed

snel en zonder kosten geleverd goede service en geen gezeur.

Netjes en vlot geholpen

Vakkundig

Het best bedrijf en beste medewerkers

Ik heb bij Wildkamp stage gelopen. Ze waren allemaal heel vriendelijk met mij geweest. Hoe ze hun werk doen, gaaf mij het zin om in een technisch bedrijf te gaan werken. ze geven de klanten heel duidelijke oplossingen en top adviezen. veel dank voor de stage mogelijkheid. Broer, Jeffrey, Paul en Jan Willem.

Goed product en levering volgens afspraak

Zeer snelle en correcte levering. Groot assortiment en alle bestellingen op voorraad.

Bij volgende klus weet ik u weer te vinden, zelfs zonder dat er een lockdown is!

Snelle reactie goede service

Voor de eerste keer wat besteld en ging makkelijk en verrassend snel thuis.

Snel geleverd.

Uitstekende service en goed meegedacht.

Benodigde spullen gekocht voor de afwatering van onze nieuwe overkapping. Heel goed meegedacht wat we nodig hebben.

Behulpzame medewerkers, professioneel

Nvt

Goed en correct afgewikkeld

Correcte en vriendeljk

Snel en correct afgehandeld.

Prima product, snel af te halen en goede service

Eind december een bestelling gedaan en ervoor gekozen om deze af te halen. Ik had mijn bestelling niet volledig, maar de medewerkers in de vestiging Veghel waren erg behulpzaam en hebben we hierbij geholpen. Tevens werden de lange lengtes buis gezaagd zodat ik deze beter kon vervoeren. Bij thuiskomst miste een onderdeel, maar dit werd in de winkel meteen geregeld. Al met al meer dan tevreden!

Zeer snelle levering van een kwalitatief goed product.

Begin van de avond besteld en de volgende ochtend vroeg een mail dat ik het artikel kan komen ophalen. Twee dagen later krijg ik nog een mail dat er voor een volgende bestelling een vestiging dichter bij mijn huus is.

Alles klopte.

heldere informatie, vlotte levering

Het bestelde product snel geleverd,. Enige misverstand: op maandag was het product nog niet op de locatie. Werd vervolgens vanuit winkel Rucphen direct geleverd.

Geweldig bedrijf snelle leveringen , hoge voorraden in de winkel goed advies.

Geweldig bedrijf snelle leveringen online,hoge voorraden in de winkel goed advies in mijn hoofdvestiging "winkel " .

Bestelde goederen keurig afgeleverd conform afspraak.

Goed bedrijf, veel assortiment.

Mijn bestelling was volledig, alles compleet. Jammer was toen ik nog iets vergeten was en ik in de winkel stond niet even een bocht 90 graden mocht pakken. Ik was er toch en kon contant afrekenen ! Ik kon niet verder met de klus! Dan kan anders!

Goed en wat ik zocht

Goed en wat ik zocht

bestellen via website: perfect; logistiek niet helemaal helder

vanuit de uitgebreide webshop kon ik weer prima bestellen wat ik nodig had. Vanwege Corona kon het alleen worden afgehaald. Ik kreeg een datum door vanaf en de aankondiging dat de afhaaldatum via de mail bevestigd zou worden. Voor/ op de afhaaldatum had ik nog geen e-mail gehad (kerstdagen er tussen) dus toch maar geprobeerd af te halen en de order kwam uiteindelijk 2 dagen later.

Snel en flexibel!

100%

Kwaliteit van pvc kan beter.

10 rioolbeluchter die niet afsluiten maar lucht en dus stank laten ontsnappen.

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.