prima bedrijf

Ik zocht en vond de door mij gewenste producten bij Wildkamp; deze werden tegen een redelijke prijs zeer spoedig geleverd en waren van goede kwaliteit. Dus ik ben best tevreden.

Bestelde iets kon zelf datum kiezen .kois voor volgende dag en het kwam ook de volgende dag .

Duidelijke website Prima afhandeling

Item snel gevonden op website. Snelle en correcte levering

snel geleverd

Verpakt in veel te grote doos, belachelijk gewoon. Dit zijn onnodig hoge verzendkosten terwijl het product (Normaplast Knie 90⁰ 8mm art. 610515) makkelijk in de kleinste envelop past.

Zoals het hoort!

Allereerst een duidelijke website. Zoals het hoort alles netjes afgewerkt en op tijd, op het juiste adres, geleverd.

Bestelling op de juiste dag op de juiste vestiging

Alles prima, de bestelling op de juiste dag op de juiste vestiging. Eén verbeterpuntje, de website geeft aan welke artikelen op welke vestiging aanwezig zijn, maar onduidelijk hoeveel van die artikelen aanwezig zijn.

Tot op heden tevreden

Prettige webwinkel, bestellingen tot nu toe altijd keurig afgehandeld.

U heeft al mijn kortingen laten verdwijnen

Of ik nu klant ben of niet scheelt 6% Een aanfluiting

Beste Axel, Bedankt voor uw bericht. Uw vestiging gaat over de prijzen. Ik heb ze gebeld en ze nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, ^MB

gewoon goed

klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteits verhouding. snelle levering

Ruime keuze die je bij een bouwmarkt niet vindt

Nadat ik in eerste instantie had geprobeerd om onderdelen voor de badkamer te vinden bij de bouwmarkt kwam ik tot de ontdekking dat ik bij Wildkamp moest zijn.

Materialen van perfecte kwaliteit

Besteld volgende dag ophalen, alles in voorraad!

Snelle levering en goed advies

Goed, goede prijs en snel

Goed product, goed geprijsd, snel geleverd.

Snel geleverd.

Snelle levering.

Maximale kwaliteit in combinatie met een hoge graad van vriendelijkheid!

Zaterdag 16 maart jl. kwamen wij een paar minuten voor sluitingstijd binnen. Tóch werden wij uitermate vriendelijk geholpen. Vervolgens hebben wij het product (GEKA) 's middags aangeschaft via internet op de pagina van Wildkamp. Nogmaals hartelijk dank!! Camperplaats Haamstede in Giethoorn.

Snelle verzending en fijne overzichtelijke winkel

Ik kende Wildkamp nog niet maar vond hen toen ik zocht naar onderdelen die onze lokale bouwmarkt niet had. Online bestelling was er snel, maar ik besloot ook er eens langs te gaan: heerlijk om een groothandel binnen te lopen die zich specialiseert in een paar deelmarkten en daar dan alles voor heeft.

prima bedrijf en vakkundige medewerkers

Altijd prima geholpen en web orders keurig geleverd.

Vriendelijk en adequaat

3m rol bleek per meter

slecht omschreven product dat niet gecorrigeerd kon worden.

Beste, Bedankt voor uw reactie. Het klopt dat dit artikel per meter gaat. Het wordt dan speciaal voor u afgesneden. Mocht u nog meer lengte nodig hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, ^MB

Hulpvaardig en zeer vriendelijk.

Ik had via internet goederen besteld maar een foutje gemaakt met een artikel. Naar Soest gereden, daar werd ik vriendelijk en vakkundig geholpen om het betreffende artikel in de juiste maat samen te stellen.

Prima service en snelle levering.

Verkeerde bestelling geplaatst, was snel opgelost. Online en email contact snel gereageerd op mijn vragen.

Behulpzaam en snelle levering

Snel geholpen met maken van een zakelijk account en vervolgns het bestelde ook snel geleverd.

Zeer te vreden over de service

Heeft mijn bestelling keurig verwerkt. En precies de afmetingen aangehouden voor het zagen op maat die ik had gevraagd.

Goed aanbod, goede voorraad, goede prijs!

goede website duidelijk verhaal

goede website duidelijk verhaal stipte levering

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.