Maximale kwaliteit in combinatie met een hoge graad van vriendelijkheid!

Zaterdag 16 maart jl. kwamen wij een paar minuten voor sluitingstijd binnen. Tóch werden wij uitermate vriendelijk geholpen. Vervolgens hebben wij het product (GEKA) 's middags aangeschaft via internet op de pagina van Wildkamp. Nogmaals hartelijk dank!! Camperplaats Haamstede in Giethoorn.

Snelle verzending en fijne overzichtelijke winkel

Ik kende Wildkamp nog niet maar vond hen toen ik zocht naar onderdelen die onze lokale bouwmarkt niet had. Online bestelling was er snel, maar ik besloot ook er eens langs te gaan: heerlijk om een groothandel binnen te lopen die zich specialiseert in een paar deelmarkten en daar dan alles voor heeft.

prima bedrijf en vakkundige medewerkers

Altijd prima geholpen en web orders keurig geleverd.

Vriendelijk en adequaat

3m rol bleek per meter

slecht omschreven product dat niet gecorrigeerd kon worden.

Beste, Bedankt voor uw reactie. Het klopt dat dit artikel per meter gaat. Het wordt dan speciaal voor u afgesneden. Mocht u nog meer lengte nodig hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, ^MB

Hulpvaardig en zeer vriendelijk.

Ik had via internet goederen besteld maar een foutje gemaakt met een artikel. Naar Soest gereden, daar werd ik vriendelijk en vakkundig geholpen om het betreffende artikel in de juiste maat samen te stellen.

Prima service en snelle levering.

Verkeerde bestelling geplaatst, was snel opgelost. Online en email contact snel gereageerd op mijn vragen.

Behulpzaam en snelle levering

Snel geholpen met maken van een zakelijk account en vervolgns het bestelde ook snel geleverd.

Zeer te vreden over de service

Heeft mijn bestelling keurig verwerkt. En precies de afmetingen aangehouden voor het zagen op maat die ik had gevraagd.

Goed aanbod, goede voorraad, goede prijs!

goede website duidelijk verhaal

goede website duidelijk verhaal stipte levering

Vlotte afhandeling

Het kan zeker bij Wildkamp Vandaag besteld morgenochtend in huis!

Denken goed mee

Snel op te halen, goede uitleg zowel online (chat) als in de winkel

Simpel geregeld

Simpel geregeld

helemaal top

besteld op de site andere dag ophalen in filiaal in de omgeving. helemaal top geregeld

Alles TOP

Bestelling snel gereed voor afhalen bij Wildkamp Nieuw Vennep. Prima openingstijden en zeer vriendelijk personeel .

Aan de balie perfecte service!

Vriendelijk en erg behulpzaam bij het zoeken naar het juiste onderdeel!

Geweldig uitgebreid assortiment

Zo fijn om op de website van Wildkamp mijn benodigde artikelen te kiezen, zoveel keus en duidelijk te kiezen uit zo’n groot assortiment. Snel geleverd in de dichtstbijzijnde filiaal.

Snelle levering en helemaal top

Houden zich aan de gemaakte afspraken

Goede en snelle levering

Snelllelebering

Gewoon goed

Het product is altijd op tijd binnen keurig verpakt en van de beste kwaliteit

Correcte levering

Snel en correct

snel en deskundig

Correct en snel geleverd

Dedemsvaartseweg-Zuid 59 7775 AC Lutten

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.