Too

Altijd snel en optijd. Hoeft niet thuis te zijn als ze komen. Aanwijzing gegeven waar die moest staan., en daar wordt de container ook precies neergezet. Ook super fijn dat je hem neit per weer moet betalen. Maar gewoon zo lang kan laten staan als je zelf wil. Ideaal als de verbouwing langer duurt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima, lekker snel geregeld. Beetje jammer dat ik eerst drie andere dochter/moeder bedrijven moest bellen voordat ik op de goede plek kwam. Maar toen ik daar eenmaal was, was het snel en goedkoop geregeld.

Zorgen dat de rest van renewi deze website ook kent

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Incorrecte informatie, meerdere emails, meerdere belletjes wat een ellende om een big bag opgehaald te worden

Geen ophaal bevestigen en dagen daarna zeggen dit moet op de website aangemeld worden. Laat de klant geen ophaaldatum invullen als je daarna zegt dit is alleen een 'wens'. Doe het gewoon niet als je geen duidelijkheid kan geven wat is nodig en wanneer wordt dit ingepland. Wat een gezeik nooit meer!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Heldere en vriendelijke communicatie. Het leek er even op wegens een zieke chauffeur dat ze de afgesproken oohaaldatum niet meer zouden redden. Maar ze kwamen toch mijn big bag met puin ophalen. Top! En betaalbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel, efficient, meewerkend

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De zaken zijn geleverd, op tijd, bestelling is eenvoudig, ophalen ook zonder problemen en vlot.

Bij de bestelling heb ik gebeld om te bespreken wanneer geleverd zou worden en wanneer gehaald zou worden. Mij werd verteld dat ik dat in de bestelling bij de opmerkingen kon plaatsen. Daar is niets mee gedaan. Niet PostNL (wiens logo gebruikt wordt) maar DHL leverde, en niet op vrijdagmiddag zoals aangegeven maar op donderdag. Die stonden toen voor een gesloten deur en vertelden vervolgens op een briefje dat wij vrijdagmiddag een pakket elders konden ophalen, zonder te melden wat de inhoud was. Dus u verwacht nu dat ik vrijdagmiddag thuis ben en vrijdagmiddag een pakket ga halen???? Onhandig en slordig.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

They were super punctual on delivery :)

I have ordered the pickup for Friday, see email below, but you have already removed my container today causing us extra costs :( I would like to have a refund based on this mistake.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Op afgesproken dag geleverd zelfs eerder als aangegeven tijd. Opgehaald in een paar dagen na het melden dat de container vol is

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Komen afspraken na- goede communicatie - snelle levering - extra verzoeken geen probleem!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Adequate handeling

Wellicht is het een optie om de bigbags (1m3) her te gebruiken (na een sterktebeproeving / test bijvoorbeeld).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede mensen aan de telefoon. bereikbaar en prettig in overleg. snel geregeld.

leveringsbetrouwbaarheid is dramatisch! tot twee keer toe een container besteld waarbij je kan aangeven wanneer je hem wilt hebben. De container kwam elke keer pas veel later waardoor ik urenlang mensen betaald heb moeten laten wachten; de container werd daar indirect veel duurder door. Ik betaal liever wat meer en dat ik kan rekenen op de afgesproken tijd dan dat het 'goedkoop' is maar veel duurder uitvalt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijk contact

ophalen binnen afgesproken termijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eerst telefonisch vragen gesteld die werden goed beantwoord. En snelle ophalen van het puin.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goedkoop

Geen duidelijkheid over wanneer bigbags opgehaald werden (je kan een datum invullen op de site maar dit heeft blijkbaar geen waarde, terwijl alleen aangegeven staat dat je geen voorkeur kan geven voor de tijd) en nadat ik de eerste keer hierover belde zou ik teruggebeld worden alleen dit is niet gebeurt. ik heb dus nogmaals moeten bellen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

afleveren goed ophalen kan verbeterd worden

ophaal verzoek gedaan na zes dagen nog steeds niet opgehaald gebeld wanneer hij opgehaald zou worden zou terug gebeld worden maar niets meer gehoord beetje jammer toch

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Inderdaad goedkoop. Puinzak werd netjes geleverd, ophaalafspraak maken is makkelijk. Zak is nog niet opgehaald, maar ga ervan uit dat dat goedgaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De website werkt erg fijn. En als je een vraag hebt wordt je snel beantwoord via de mail. Over de chauffeur harstikke tevreden moest wat meer moeite doen om de container te plaatsen zoals ik wilde,maar dat was geen probleem.

Ik had een tijd aangegeven vanaf wanneer de container kon komen vanaf 2 uur. Gelukkig had ik mijn werk eerder klaar. Want de chauffeur stond om half 1 al op de stoep. Anders had ik voor het weekend geen container gehad Dit noem ik geen afspraken. Ook het op halen eerstvolgende werkdag. 2 dagen geleden doorgegeven container staat er nog steeds.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

komen op tijd en afspraken na

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle afhandeling Een minpunt tijdstip van afleveren bigbag zou tussen 7-10.00 uur zijn werd pas 19.00 uur vriendelijke chauffeur.

zie positieve punten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen afspraken na, en leveren. optijd

Misschien handig een kleinere van 1 KUB in assortiment meenemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel big bang bezorgd via de post, netjes en ongemerkt opgehaald nadat we het op de site hadden aangevraagd. Goede stevige big bag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vriendelijke chafeur! Erg behulpzaam. Maargoed die huren jullie in dus eigenlijk geen positief punt voor jullie zelf.. Eerder bij jullie een 3 kuub container besteld voor grondafval. Deze is netjes op de afgesproken datum en tijd geleverd.

Een paar dagen later jullie via tel gesproken. Ik kon via de site een 6 kuub bestellen en in de memo zetten dat de 3 kuub moest worden opgehaald. Dit heb ik zo gedaan. Aangeven dat ik deze op vrijdag wilde hebben tussen 10 en 12.. Vrijdag wordt ik gebeld om 9.45 dat de container vandaag niet bezorgd kan worden omdat ze mijn bestelling over het hoofd hebben gezien.. afgesproken dat ik de container maandagmorgen vroeg zou krijgen omdat ik werklui heb ingehuurd. Maandag 4 juni jullie gebeld om half 9 om te vragen hoe laat de container zou komen. Kon de dame mij niet vertellen, maar ze ging er mee bezig. Zou mij snel weer bellen. Half 10 opnieuw gebeld. Werklui waren er inmiddel. Weer iemand anders aan de tel, beloofde mij na 10 min weer te bellen. Half 11 nog niks gehoord en opnieuw gebeld. Werd mij verteld dat de container tussen 1 en 2 geleverd zou worden. Dit noem ik niet vroeg in de morgen!! Met de dame afgesproken dat zij een passende vergoeding zou vinden voor dit hele verhaald aangezien ik 2 betaalde mannen rond had lopen die niet verder konden. Zij zou mij daar over terug bellen.. Tegen 1 uur komt de chaufeur. Verteld mij dat hij een 3 kuub container komt brengen ipv een 6!! Nu brak mijn klomp. Heb de mail getoond dat wij een 6 kuub hadden besteld. I.o.m zijn planner dhr Doosje mocht hij er 2 van 3 kuub neerzetten. Werd ik door dr Doosje beschuldigd dat het mijn schuld was. Inmiddels is het donderdag en staan hier nog steeds 3 containers en is er niet terug gebeld!!

Over Iksloopgoedkoop.nl

Filter op Taal