Bad service, wrong information on their website.

I have ordered 4x four-season tires 205x60xR16 Event brand for my car. These tires has energy label of B indicated on the website of bandenconcurent. However, when i received the tires they came with energy label of C. They told that they made a mistake while writing describtion on their website but i see that they didn not make any correction yet. I ordered also 4 air valves within the same order but airvalves delivered after a week. I mean, practically you also need airvalves when you receive the tires right? I'm disappointed and keeping my bad experience with bandenconcurent. I do not recommend.

Waardeloos bedrijf, reageren nergens op

4 banden en 4 ventielen besteld. Banden werden na 2 dagen geleverd Ventielen wel betaald maar staan niet op de verzendlijst. 7 mails gestuurd en een keer proberen te bellen Na 10 min werd de verbinding verbroken

werkt goed

Makkelijk kiezen en bestellen

Fantastische service !! exact zoals je wil hebben !!

Was bezig met mijn bestelling via de website, had toch nog een vraagje, de medewerker heeft mij direct te woord gestaan en een mail gestuurd met de nodige info, en link zodat ik alleen maar hoefde te klikken en zo de juiste band kon bestellen TOP service zoals nog maar weinig wordt gegeven. Klasse ga zo door

.Makelijke zoek functie

Tweede keer dat ik mijn banden er bestel, De eerste keer waren de DOT nummers nieuw en achter af betalen schep vertrouwen,als het weer zo soepel gaat zien ze mij weer terug.

Tot nu toe lekker makkelijk het bestellen

Het bestellen ging vlot nu nog het bezorgen, maar daar twijfel ik niet aan anders zou ik hier niet bestellen

Banden voor een betaalbare prijs

Na de bestelling van vier banden zijn ze in twee pakketten opgestuurd en op verschillende datums afgeleverd. Hierover ben ik wel geinformeerd nadat ik zelf een mail heb gestuurd. Dus opletten als je en afspraak maakt met degene die de banden monteerd of hij ze ook allemaal ontvangen heeft. Met de montage partner Wheelstore in Elburg was overigens snel een afspraak te maken, en de montage van alle vier de banden duurde nog geen 40 minuten, top gedaan. Over de de banden heb ik nog geen mening, heb er nog te weining mee gereden.

Iedere bestelling is perfect verlopen. Ga zo door!

Ik heb al een paar keer banden besteld en dit verkoopt iedere keer snel en goed!

slechte afhandeling....

Banden besteld, helaas verkeerde maat en wilde deze direct corrigeren. Echter onmogelijk om telefonisch of via live-chat contact te krijgen. Meerdere mails verzonden, naar verschillende in-boxen, maar hierop geen enkel antwoord. Dus later wederom gemaild met de vraag hoe nu verder, ook hierop geen enkel antwoord. Wanneer je een besteling plaats krijg je direct mail, maar dan levert het geld op natuurlijk, nu kost het moeite en daar hebben ze blijkbaar geen zin in bij bandenconcurrent. Zo jammer dit....

Super goedkoop

Door de snelle service van vorige keer weer hier

Super makkelijk

Hele makkelijke site,makkelijke links en gewoon fijn in gebruik!

Prettige online shop ervaring

Duidelijk overzichtelijk en snel geregeld

Lekker overzichtig Fijn dat je met afterpay kan betalen. Ben goed tevreden

Makkelijk afspraak maken en service is top

Duidelijk

Duidelijke site. Gemakkelijk zoeken. Goede info. Veel keuze.

Topbanden

Snel bezorgd, goede kwaliteit banden, bestel hier voor de tweede keer deze Vredestein Ultrac Vorti. Een hele goede band met goede grip voor mijn Dodge Charger RT Daytona.

Mega handig, tijd en geld besparend!

Superblij dat ik deze site ben tegengekomen. Deze site voegt alles samen van het kiezen van de banden tot de afspraak met de uitvoerende partij inclusief eventuele extra opties. Ik kan dit iedereen aanraden. Tot zo ver is mijn ervaring zeer goed en dit ben ik nog niet ergens anders tegengekomen. Erg fijn ook voor de leek en geeft duidelijk en helder overzicht in de kosten wat voor veel mensen achteraf schrikken kan zijn. Top!

Top Service

Top service snelle levering ben er erg blij mee

Snel geleverd goede prijs

Zeer snelle levering en goede prijs

Prima, makkelijk en snel geregeld

Prima opgelost... lekke band dus direct maar even 2 nieuwe banden. Bij Wielfix snel een afspraak kunnen maken daarna met een half uurtje weer on the road

uitstekend

band besteld, 2 dagen later keurig bezorgt bij geselecteerde montage partner (bandencentrale nuenen). Ook daar keurig netjes en snel geholpen. Was ipv 120,- bij goedkoopste garage nu voor 100,- all in klaar

Zeer klantgericht

Bestelde Banden niet meer in voorraad (was ook een verouderde type). Zeer snel op de hoogte gebracht en betaalde rekening direct terug gestort.

Snel antwoord op mijn vraag

Super service en goedkoop!

Snelle levering van je gevraagde bestelling

Vredestein banden besteld deze werden snel geleverd bij de montage partner. Daar werd ik op een profesioneel manier geholpen door QCS in Waalre.