Duidelijke site en goede prijs

De banden zijn gemakkelijk op te zoeken en alles wordt duidelijk aangegeven. Prijs is scherp!

goede prijzen

levering binnen een paar dagen tijd genoeg voor nieuwe apk

Geweldige service en heel snel geregeld

Overal gekeken voor goede betaalbare banden met snelle levering en zonder lang te hoeven zoeken bij de Bandenconcurrent uitgekomen alles is daar top geregeld dus een aanbeveling waard !!

Snel, makkelijk en goed

Dit ging heel makkelijk. Ik heb ze laten bezorgen bij een garage in de buurt en volgende week nieuwe banden.

Netjes goed afgerond

Mooie nette banden voor een nette prijs

Makkelijke site om de juiste band te vinden

Makkelijke site om de juiste band te vinden. Bestelling loopt vlot.

Snelle levering, goede prijs.

Alles zoals verwacht.

Netjes geregeld van a tot z en de goedkoopste!!!

4 nieuwe banden besteld omdat deze banden hier het goedkoopste waren. Ze waren netjes optijd verstuurt en binnen de aangegeven tijd geleverd.

Altijd goed

Snelle levering van goede banden volgens afspraak.

Zeer goede ervaring met de bestelde banden

Na het aanschaffen van een set voor mijn eerste auto ,nu zo tevreden dat ik ze ook wou voor onze tweede auto . Heerlijk rijgedrag zowel nat als droog en of het nou bij rustig rijden of sportief rijden is grip is er volop

Betrouwbaar en goedkoop

Altijd netjes afgehandeld en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Goede prijs snel geleverd

Happy

I’m Very Happy when I order my new tires time for delivery was been very fast. Now I must order next two same tires and four Federal 595 RSR semi slick 255/30:18 x4 pcs

Geweldige service

2 nieuwe Minerva all season banden gekocht 245-45R17 gekocht. Beste prijs inclusief opzetten. Supersnel! Daanrna apart uitgelijnd de volgende dag. Rijden perfect!!!! Zeker weer doen.

Eenvoudig bestellen

Duidelijke webshop met eenvoudige bestellingsmogelijkheid

Makkelijk en goedkoop

Banden zijn er nog niet, maar de bestelling was voordelig en de montagekosten bij de partner ook top.

Altijd optijd bezorgd

Nooit klachten ze doen precies wat ze zeggen en zijn altijd keurig optijd met bezorgen

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Veel keuze in banden voor elk budget. Makkelijk bestellen en ook nog gratis geleverd

Duidelijke side

Leuke aanbiedingen

Makkelijk zoeken prijzen zijn aantrekkelijk en snelle service

Uitstekend en makkelijke site en snelle service

Snell

SCHERPEPRIJZEN EN OP VOORRAAD

SNELLE LEVERING

Makkelijk en voordelig

Nieuwe banden makkelijk besteld, alles meteen geregeld en een goede prijs

snelle en effectief bestellen van banden met een garage.

Ik heb via de bandenconcurrent snel banden uitgekozen. Vervolgens wordt direct een garage voorgesteld die dichtbij is. Prima snel geregeld.

Gewoon goed

Al meerdere keren banden besteld, altijd voor een mooie scherpe prijs en snelle levering

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.