Levering van banden te laat en onduidelijk.
Vier stuks banden besteld op maandag, deze zouden binnen 2-3 werkdagen geleverd worden. Dinsdag een mail ontvangen dat "de banden naar alle waarschijnlijkheid donderdag geleverd zouden worden". Daarom voor de maandag erop een afspraak gemaakt bij de garage om de banden te monteren. Helaas donderdag de banden niet ontvangen, vrijdag helaas ook niet. Daarom gebeld naar bandenconcurrent om na te gaan of er gekozen is om ook te leveren op zaterdag. Onduidelijk antwoord gekregen van de helpdesk. Uiteindelijk werden zaterdag de banden ook niet geleverd. Maandagochtend de garage moeten teleurstellen dat de banden nog niet binnen waren. Uiteindelijk lagen er maandag in de namiddag vier banden voor de deur met een briefje dat wij niet thuis waren. Terwijl er die dag continu mensen thuis waren?! Voor het monteren van de banden uiteindelijk een nieuwe afspraak moeten maken... Dag en tijd van bezorging was gedurende de hele levertijd onbekend.