makkelijk te bestellen

bestelling ging makkelijk

Makkelijk en snel

Ik had een setje banden nodig voor mijn auto. Via de website van bandenconcurrent kon ik eenvoudig de maat invullen. Opties waren makkelijk met elkaar te vergelijken. Keuze snel gemaakt. Nu nog wachten op de levering, daar kan ik dus nog weinig over zeggen.

Goeie service en kwaliteit

Fijne site om banden te bestellen.

Handig om op te zoeken en qua prijs heel gunstig.

mooie prijs, snelle levering

mooie prijs, snelle levering

Overzichtelijke keuze.

Ik kon gemakkelijk een selectie maken en een keuze maken.

Al vele malen de juiste keuze

Al veel jaren een goede service; snelle levering en grote keuze.

Snel

Wat een snelle service. Daarom altijd bij jullie bestellen.

Makkelijk en snel bestellen !

Super goede webwinkel !

Snelle service super

Banden

Erg goede service en voor een mooie prijs! Dankjulliewel en ga zeker vaker bestellen!

Tweede keer dat ik bestel, super service en snel geregeld

Tweede keer dat ik gebruik maak van deze service van Bandenconcurrent.nl, goede banden, goede prijs en laten monteren was allemaal goed geregeld. De volgende keer weer zeker klant.

Veel keuze, gemakkelijk te bestellen.

Zeer gemakkelijk om je beste/goedkope banden te zoeken. Alsook de betaling die gaat gemakkelijk met I-Deal . Duidelijke en scherpe prijzen wat lekker is meegenomen in deze toch al dure tijden. Voor zover alles oké. Nu alleen nog afwachten of ze de afspraken kunnen nakomen maar daar ben ik niet bang voor. Groeten.

goede prijs

Goede beschrijving van het product en duidelijk bestelproces. De prijs maakt het af.

Ik ben zeer tevreden met mijn banden en de banden zijn snel geleverd top.

Snelle No Nonsense levering

Veel bedrijven in deze sector laten eea uit Duitsland of nog verder komen. "Snelle" levering, maat een week of langer wachten. Dit bedrijf daarentegen leverd daadwerkelijk in de termijn van enkele dagen, dus meteen weer rijden! Top van Bandenconcurrent

Snel en het klopt

Fijn bedrijf

super eenvoudig in omgang

snel en makkelijk een bestelling te plaatsen

Zo makkelijk online bestellen en laten afleveren bij montage partner in de buurt .. ideaal

Duidelijk Goeie service Levering top

goede Ervaring

Ik heb meerder keer besteld bij banden concurrent bestelling komt snel en netjes aan.

Snel een slimme oplossingen

Slim simpel en snel

Goede prijs

Snelle afhandeling en goede prijs

Gewoon goed

Scherpe prijzen en snelle verzending

Excellent.

I found the website to be very easy to use and I also found everything I needed easily.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.