Super snel en goedkoop

Mijn vriend heeft er gewerkt.en dit is mijn eerste keer dat ik banden moet kopen..dus dacht gelijk aan banden concurent!

Goed en goedkoop

Al meerdere keren banden besteld. Resente dot codes dus geen ouwe meuk. En gewoon gratis bezorgd.

Goede prijs kwaliteits verhouding

De prijs is erg gunstig

Gemakkelijke website

Toffe website , maar ik mis op de mobiele versie toch wel een uitgebreid filter voor snelheid index bijvoorbeeld

Gemak, overzicht en service

Gewenste banden zo kunnen aanschaffen. Zeer overzichtelijke website met alle nodige informatie. Aankoop verliep heel soepel.

Beste site voor jou banden

Ruime keuze met goede prijzen.

Fijne website

Probleemloze bestelling van set demo banden tegen aantrekkelijke prijs

Hoe makkelijk kan het zijn?

Super aantrekkelijke prijs voor even aantrekkelijk product met hele aantrekkelijke service. Hoe makkelijk kan het zijn om voor de Bandenconcurrent te kiezen?

Groot aanbod tegen een aantrekkelijke prijs

Juiste banden zijn makkelijk te vinden. Bij alle banden staat een uitgebreide beschrijving en ANWB-testresultaat. Prijzen zijn lager dan bij andere autobandenbedrijven. We hebben hier al eens eerder banden gekocht en zijn hier erg tevreden over.

Gemakkelijke website

Een goeie website is het halve werk. Makkelijk besteld. Mis alleen de optie Paypal. Maar goed. Genoeg keus kwa banden. Nu even wachten op levering en kunnen ze gemonteerd worden.

Zeer tevreden banden van goede kwaliteit en de service een dikke 10.

De banden zeer snel geleverd en de service perfect. Zeker een aanrader, en de volgende keer bestel ik mijn banden hier Zeker weer.

Snelle verzending en goede prijs

Bandenconcurrent is zeer goed geprijsd en stuurt de bestelling doorgaans sneller op dan aangegeven. Communicatie is zeer goed!

Ja banden concurrent..wat wil j nog meer weteb

Moeilijke bandenmaat om te vinden...zelfs de prijs is perfect..thnx banden concurrent

Snelle levering goede banden top bedrijf

Levering was snel banden netjes geleverd super bedrijf

Erg goed!

snel banden gevonden van goede kwaliteit

Snel en makkelijk.

Fijne duidelijk website

Sneele levering, grote keuze

Top website! Meerdere keren een bestelling geplaatst altijd netjes en optijd geleverd!

Meerdere malen banden besteld bij het bedrijf en zonder problemen, een echte aanrader!

Goede ervaring!

Al 2x bij bandenconcurrent besteld. Erg gemakklijk doordat de banden bij montagepartmer geleverd kunnen worden.

Heel handig

Fijne site en werkt goed met bestellen en kiezen garage

Prima bedrijf

Veel voorraad Snel geleverd Uitstekende klantenservice Al jaren veel plezier van

Snelle service en banden voor een prima prijs.

Nooooit besparen op dingen tussen jou en de grond. Een bed, schoenen, banden!

Duidelijke site, goede informatie en de goedkoopste

De site is duidelijk en overzichtelijk Ik kon dan ook vrij snel de juiste banden bestellen. En jullie zijn de goedkoopste

mooie band, mooie prijs

mooie band ,mooie prijs

Omdat jullie super goed aangeschreven staan

Ik hoor van heel veel mensen om mij heen dat jullie een super bedrijf zijn! en lekker goedkoop zijn. Vandaar dat ik geen moment twijfel en voor jullie heb gekozen. Groet M.Schierholz

Luchthavenweg 81

5657EA Eindhoven