In het verleden altijd problemen gehad nu super duidelijk en snel

gemakkelijk en snel te bestellen.

gen ervaring nog, alleen heel goedkoop voor 2 banden.

Makkelijk afgerekent

Website helpt je met veel informatie zodat je makkelijk de juiste band voor jou besteld! En Vervolgens gaat het afrekenen super makkelijk.

Goede site, scherpe prijzen

Goede zoekmachine, service en uitleg

Top en supersnel

Ik heb banden besteld. Super makkelijk en niet duur. En supersnel

Super geweldige banden en site. Toppers

Altijd betrouwbare banden. En netjes op tijd met leveren van producten. Ik ga iedereen over jullie informeren en zorgen dat ze nergens anders bestellen. Dan op BANDENCONCURENT NL

Subliem

Zo simpel is het :) Bandenconcurrent ; -Duidelijke en overzichtelijke site -Goede uitleg van betekenissen van de picto's -Eenvoudig de bestelling te plaatsen -vrij om te kiezen welke vorm van betaling -Een kind kan de was doen Kortom TOP!

Zelf even uitzoeken, paar klikjes en klaar! Goed en goedkoop!

Wanneer je weet welke banden je wil hebben, is het bestellen eenvoudig, goed en snel geregeld. Bevestiging en relevant mailverkeer is helder, duidelijk en correct. Gewoon wat je als klant wil zien/ ervaren. Prima zo mensen!

De banden zijn op eerste oog prima. Wel is het me opgevallen dat de banden niet zonder moeite opgeblazen konden worden en dit komt veelal doordat de band verkeerd is weggelegd, waardoor de wangen iets vervormen. Daarnaast is uit de dot.code gebleken dat de banden al wat ouder zijn (circa 24-36) maanden, en dit had ik toch graag van te voren geweten, sterker nog dit hoor je gewoon te vermelden op je website. Dit maakt de band niet direct slecht natuurlijk maar ik had andere prijzen met andere ogen bekeken. Ik beveel het dus met deze kanttekening aan!

Meer dan perfect

Snel, vele malen goedkoper dan wat de garages offeren. Laagdrempelig en een duidelijke site. Aan mij hebben jullie een vaste klant vanaf nu voor onze auto’s

Site werkt gewoon goed

Site werkt gewoon goed. Banden die ik zocht stonden er tussen.

Gemakkelijke website en snel besteld

Het was erg gemakkelijk bestellen en er staat een duidelijke beschrijving bij de banden, extra pluspunt is dat er via Klarna te bestellen is.

Makkelijk met montage partners erbij

Erg super dat je direct een montage partner in de buurt erbij kan uitzoeken. Scheelt je weer moeite.

Good type off tyres

Overzichtelijke website en service met een montage partner in de buurt

Goede prijs en overzichtelijke uitleg over het type band met alle aspecten omschreven. En gemakkelijk een montage partner uit te zoeken in de buurt en direct afgehandeld door niet achteraf de montage te betalen.

Prijstechnisch Goed

Qua prijs kan mijn garage er niet tegenop,maar het is de eerste keer dat ik bij jullie bestel dus de rest is nog afwachten.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Na veel zoeken hier de banden besteld.

Snel en duidelijk

Bestellen ging snel en duidelijk overzicht

Duidelijk en scherpe prijzen

Bij Bandenconcurrent al vaker banden besteld en altijd scherpe prijzen voor de banden en het staat duidelijk beschreven wat de specificaties zijn van de band. Of het gaat om nieuwe banden of bijvoorbeeld Demo banden. Elke keer als ik banden nodig heb bestel ik hier!

Altijd een goede prijs, en ruime keuze aan banden

Ook deze keer weer 2 banden besteld, goede prijs, ruime keuze. Tot de volgende keer

Snel, makkelijk geregeld en heel overzichtelijk!

Snel, makkelijk geregeld en een duidelijke website!

BandenConcurrent heeft geen Concurrent, gewoon de nr.1

goede site alles heel duidelijk, snelle levering en goed en de prijs ook is prima

Altijd goede banden voor een hgode prijs.

Altijd ruime keuze uit goede banden en voor een goede prijs . Meedere betaal mogelijkheden en snel geleverd bij je thuis .

Beste prijzen, prima service

Bandenconcurrent heeft de beste prijzen op het internet. In het verleden al vaker banden besteld, werden op tijd geleverd zonder problemen.

Prijzen betaalbaar, overzichtelijk

Heb gekozen voor de bandenconcurrent omdat het betaalbare prijzen zijn en een overzichtelijke website.