Snel

En makkelijk

alles altijd goed geregeld!

Al jaren maak ik tot genoegen gebruik van de banden (en advies) van de bandenconcurrent. Concurrerende prijzen en levering volgens afspraak. Ik ben een blije rijder! Dank jullie wel!

Overzichtelijke site en voordelige opties

In vergelijk met andere aanbieders veel voordeliger, gratis bezorgd, desgewenst ook op locatie van garagebedrijf en een hele overzichtelijke site.

Makkelijk zoeken, veel keus en zeer gunstige prijzen. Echt een aanrader!

Snel ruime keuze zeer tevreden.

Uitstekende website en leveringen

Ik heb al vaak banden besteld. de prijzen zijn goed en ze worden op de afgesproken tijd afgeleverd.

Ruime keuze

Goede jnformatie, ruime keuze en veel alternatieven om af te wegen

Scherpe prijs, montage naar eigen voorkeur.

Gemak!

Heeft mijn man uitgekozen

Dus dat was erg makkelijk :)

snel en goed

netjes en goede service

Mega goedkoop en gemakkelijk!!

Na goed research te hebben gedaan welke band het beste geschikt is voor mijn auto viel de keus op de Pirelli Cinturato P7 245/45/r18. Deze band kost minimaal €200,- per band!! Maar bij BandenConcurrent.nl heb ik deze band(en) voor een spot goedkope prijs op de kop kunnen tikken!! Super tevreden en gemakkelijk te bestellen. Ik kijk ernaar deze te ontvangen en meteen te laten monteren onder mijn auto :-)

ruim assortiment, scherpe prijzen, vlotte levering

Fantastisch!!!!

Tevreden maar de verzending kan sneller

Ik heb banden besteld en voordat ik wilde bestellen zag ik een text staan met daarin “ vandaag besteld morgen in huis “ Dus ik die avond gelijk besteld, en op de 4de dag een apk afspraak gemaakt , en de levering duurde 8 dagen lang incl weekend, dus ik moest de apk afspraak annuleren, voor de rest ben best blij mee behalve de verzending dus

Zeer goed, snel geleverd

Als je nieuwe banden nodig hebt ga je naar deze site en heel erg makkelijk kan je van de juiste banden uitzoeken naar betalen en daarna snel thuis afgeleverd.

altijd goed

Altijd goed behulpzaam

Elke keer weer snel en vertrouwd

Alles gaat altijd vlotjes.

Makkelijke route om te bestellen

Mijn ervaring vorige bestelling van banden helemaal perfect. Snelle levering, goede banden.

Top: service,prijs,kwaliteit,vriendelijkheid

Was nieuwsgierig naar die 9,4 natuurlijk ;-) Dubbel en dwars waard. Gaan supersnel bezorgd worden bij de Kwikfit en de band die we wilden, hadden ze gewoon, tegen een moordend lage prijs ;-) Alleen de chatbot mag iets slimmer ( al heb je daar natuurlijk niet veel invloed op), maar kwam ook goed Thks Guys and Dolls

snelle service

goed product ..

Supermakkelijk

Snel, duidelijk en handig

Een eerlijke prijs voor mijn banden

Geweldig om een eerlijke prijs voor de banden te betalen en deze direct bij mijn lokale garagist te kunnen laten afleveren.

Snel en makkelijk banden bestellen voor een juiste prijs

Gebruikersvriendelijk website met echt concurrerende prijzen

dank je voor de service is goed zo

snel

accuraat

Goede ervaringen!

Site is overzichtelijk goede prijzen en altijd snelle levering!