Duidelijke site.

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Netjes thuis bezorgd

Netjes thuis bezorgd jammer dat dpd geen tijdstip van bezorging geeft.

Snel en gemakkelijk geregeld

De bestelling verliep snel en gemakkelijk. Nu de bezorging afwachten en aan de slag

Mooi op tijd

Snel geleverd en goede banden

Prima site, overzichtelijk

Prima site, overzichtelijk, prijzen zijn oke en mogelijkheid van Klarna aanwezig wat concurrentie niet aanbied. Dit zijn punten waarom ik de keuze heb gemaakt op deze site te bestellen

Inmiddels de 2e bestelling

Scherpe prijzen en snelle service!!

positieve ervaring

al jaren trouwe klant, snelle levering en betrouwbaar informatie. ik bestel de banden van mijn auto's altijd bij bandenconcurrent

Makkelijk en goed!

Fijne duidelijke website en snel de juiste banden gevonden en besteld. Ook het advies voor nieuwe ventielen overgenomen.

Duidelijke overzichtelijke website met goed aanbod en goede prijzen

Wat ik prettig vind aan jullie website is dat ik in een paar kliks het juiste productaanbod te zien krijg. Het aanbod is ruim en de prijzen zijn scherp. Levering is ook snel en met de mogelijkheid ze bij de garage te laten bezorgen. Kortom, uitstekend.

Snel, ruim aanbod en overzichtelijk

Van de A-merken tot de onbekende merken voor een goede prijs en snelle levering. Perfecte site om nieuwe banden te bestellen en later te monteren.

Bestellen bij de BandenConcurrent kost geen cent!

Na 5 jaren prima ervaring met de Caravanband van Michelin heb ik opnieuw dezelfde banden besteld. De oude banden, 6000 km gelopen zien er uit als nieuw, maar veiligheid gaat voor alles. Ik probeer ze via Marktplaats nog aan de man te brengen, leuke cent voor de vakantiepot. Fijne service en alles voorradig. MMH Kikken te Wittem.

User friendly web site experience

The buying experience over the web site is as simple as it should be.

Smooth for ordering

Smooth for ordering, not yet able to give details for product

makkelijk uitzoeken

Alle merken en soorten in een duidelijk overzicht makkelijk te bestellen

Besteld en binnen een week gemonteerd , keurig!website ook heel overzichtelijk

Fantastische banden, snelle levering, prettige prijs, en goede service!

Dit is de 2e keer dat ik de banden voor mijn auto hier bestel. De vorige keer is alles zo soepel verlopen dat ik ook deze keer weer de banden bij mijn garage laat bezorgen. De volgende dag had ik een afspraak voor het plaatsen, en ik was binnen no time weer onderweg. Echt een aanrader voor wie niet al teveel tijd kwijt wil zijn met het voordelig bestellen van goede banden!

de goedkoopste

Ik ben gewoon aan het shoppen, het maakt mij niet uit bij wie ik koop, ik ga voor de goedkoopste als het maar een A-merkband is. Deze keer was het bandenconcurrent de volgende keer is het weer bandenleader of een andere.

Top merken banden zeer scherp geprijsd ! Eenvoudig te bestellen.

Top merken banden nergens voor deze prijs te verkrijgen !

Goede banden voor een scherpe prijs !

Zeer fijne banden en makkelijk bestellen en uiteraard een goede prijs kwaliteit verhouding .

Makkelijk en goedkoop

overzichtlijk en een stuk goedkoper dan het bij de dealer te laten doen.

Prijs kwaliteit altijd goed!

Bestel altijd mijn banden bij bandenconcurrent.. altijd snelle levering!

Makkelijk en goedkoop

Top geregeld. Banden op laten sturen naar de garage en daar laten monteren. Alles geregeld op één site. Geen onnodige prijsopslag op de banden zoals je wel zou hebben wanneer je ze bij een garage zou kopen.

Geweldige supersnelle service

Binnen 30 seconden alles geregeld,betalen met Klarna vind ik ook een groot pluspunt.

Prijs goed / levertijd kort / montage prima

Prijs goed / levertijd kort / montage prima