Filters

2

Bestelling nooit geleverd, mag wachten op mijn geld

14 november 2022 bestelde ik 4 nieuwe banden voor dik 600 euro. In het begin lijkt het goed te gaan, maar na twee weken wachten nog geen banden. Na mail verkeer zegt men het juiste afleveradres niet te hebben, vreemd staat wel op de terugkoppeling van de bestelling. Oké, ik stuur het adres nog een keer per mail, plus mijn telefoonnummer want hier werd ook om gevraagd. Hoor weer niets. Steeds moet ik zelf weer bellen en dan blijkt de hele bestelling zoek te zijn. Nu net, een maand na de bestelling, weer contact gehad want ik ben het zat en wil mijn geld terug. Nu moet ik weer wachten tot zij goedkeuring hebben om mijn geld terug te storten. Tenenkrommend dit soort gedrag. Alle communicatie doen ze onderling per mail. Dit is wel erg vrijblijvend want geen antwoord is geen antwoord, makkelijk toch. Dan hoef je zelf niet te reageren en wacht je rustig tot de klant weer belt. Op deze manier zal Banden concurrent alleen concurrent van zichzelf zijn, het gaat hier vanzelf aan kapot.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goeie ervaring

Zowel ik en mijn vriendin bestellen onze banden hier. Altijd goed en er mankeert niets aan de banden. De levering is ook super top gewoon !

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect zeer goed geregeld

Gewoon ouderwets goed geregeld. Snel en voor een zeer concurrerend prijs. En dat in deze tijd toppie.kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

leuk

Vlotte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel geleverd en uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Veel keuze voor scherpe concurrerende prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en simpele afhandeling

Professioneel en fijn dat je meteen een montage bedrijf kunt kiezen

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en simpele afhandeling

Professioneel en fijn dat je meteen een montage bedrijf kunt kiezen

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en simpele afhandeling

Professioneel en fijn dat je meteen een montage bedrijf kunt kiezen

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel goede prijs en veel keus

Snel goed geprijsd en veel keus

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel goede prijs en veel keus

Snel goed geprijsd en veel keus

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel goede prijs en veel keus

Snel goed geprijsd en veel keus

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en duidelijk

Betrouwbare website, goede reviews. Veel betaalmogelijkheiden. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top kwaliteit

Super band voor een scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb van andere mensen vernomen dat dit een goeie banden boer is

De keuze is reuze

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb van andere mensen vernomen dat dit een goeie banden boer is

De keuze is reuze

  • Aanbevelen? Ja
7

Banden zijn half jaar oud

De banden zijn van week 22. Omdat ze maar 6 jaar oud mogen worden zit dus 10% van de leeftijd er op. Monteren ging wat moeizaam omdat moeren erg vast zaten maar samen opgelost

  • Aanbevelen? Ja
7

Banden zijn half jaar oud

De banden zijn van week 22. Omdat ze maar 6 jaar oud mogen worden zit dus 10% van de leeftijd er op. Monteren ging wat moeizaam omdat moeren erg vast zaten maar samen opgelost

  • Aanbevelen? Ja
7

Banden zijn half jaar oud

De banden zijn van week 22. Omdat ze maar 6 jaar oud mogen worden zit dus 10% van de leeftijd er op. Monteren ging wat moeizaam omdat moeren erg vast zaten maar samen opgelost

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 81

5657EA Eindhoven

+31 40 747 0194

[email protected]

Over BandenConcurrent.nl

BandenConcurrent.nl is een Nederlandse online winkel gespecialiseerd in de verkoop van autobanden en velgen. Het assortiment omvat een breed scala aan zomer-, winter- en all-season banden van gerenommeerde merken, evenals bijpassende velgen en accessoires. BandenConcurrent.nl richt zich op het bieden van scherpe prijzen, snelle levering en deskundig advies, en maakt het klanten gemakkelijk om de juiste banden te vinden die passen bij hun voertuig en rijstijl.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.