Snel en makkelijk mijn bestelling kunnen plaatsen

Super snelle service

Duidelijke omschrijving van het product en bestelling snel verwerkt en geleverd.

Een fijne ervaring

Snel in huis voor een goede prijs wat wil je nog meer!♡

Ik bestelde al een aantal keer boezemvriendjes extra via deze website. Heel snel geleverd en nergens goedkoper! Superfijn :)

Positief

Fijne en snelle levering. Producten zijn naar verwachting. Ik zou andere aanbevelen bij dit bedrijf te bestellen.

Top service!

Ik was langer op mijn bestelling aan het wachten dan de aangegeven verzendtijd. Na contact met Erik bleek dat ik zelf een fout in mijn adres had getypt. Ook al was het mijn fout, Erik had dit probleem meteen opgepakt, aangepast en mijn bestelling alsnog verstuurd. Met nog een extraatje erbij. Super service!! Alsnog hartelijk dank!

Geen antwoord

Iets besteld en dan geprobeerd een artikel retour te sturen. Geen mogelijkheid op de website behalve een “ticket aanmaken” en daarop dan geen antwoord.

Veel borstkolf onderdelen en snelle levering

Product prima, bezorging niet naar verwachting

Volgens de website zou mijn bestelling de volgende dag geleverd worden mits voor 23 u besteld. Bij het bestellen waren er 2 opties: een goedkopere (zonder track&trace - €0,95) - levertijd 1-2 werkdagen en een duurdere (met track&trace - €2,95) - de volgende dag bezorgd. Ik heb voor de tweede optie gekozen, omdat ik het product zsm moest hebben. Uiteindelijk heb ik geen track&trace ontvangen en mijn bestelling is niet de volgende dag geleverd. Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik hey kan verwachten maar helaas geen reactie ontvangen. De volgende dag is mijn bestelling geleverd dus ik had ook gewoon €0,95 kunnen betalen of bij een andere webshop het product kunnen kopen. Het is geen drama maar wel jammer dat er nog niet eens een reactie is gekomen op mijn mailtje. Het product heb ik vaker nodig maar ga ergens anders bestellen.

Happy with the purchase

I received the item very quickly, thanks!

Snelle en goede service!

Ik wist wat ik nodig had en jullie konden dat leveren. Fijn dat dit ook zo snel kon. De bestelling was netjes ingepakt, waarvoor dank!

Makkelijke website; correcte levering

Helemaal goed!

Bestelling snel ontvangen. Netjes verpakt en helemaal in orde!

Heel snel bezorgd!

Genitaan violet besteld en die was echt de volgende dag in huis. Schappelijke bezorgkosten!

Product zoals omschreven.

Snel in huis

Fijne supplementen om de borstvoeding te stimuleren.

Super snelle verzending

Mijn dochtertje heeft spruw en ik bestelde gentiaan violet, door de snelle verzending kon ik gelijk de volgende dag starten met de behandeling, helemaal top!

Werkt echt en natuurlijk!

Natuurlijk product met effectief resultaat!

Snel en netjes afgewikkeld

Boezemvriendjes besteld. Volgende week dag al in de brievenbus. Dat is een goed begin van ons borstvoedingsavontuur! Dank!

Fijne hulp bij het kiezen van een item

Ik wilde online bestellen, maar wilde graag de kleur even checken. Ik heb toen de winkel gebeld en daar hebben ze voor mij de verschillende producten en kleuren met elkaar vergeleken en beschreven. Super fijn! Nu heb ik een voetenzak die mooi bij de buggy past!

Correcte prijs en super snelle brievenbus service!

Snelle levering en goed product

Ik heb gentiaan violet bij moeder en baby besteld. Dit werd snel geleverd. Verzendkosten ook heel laag, dat is fijn! Nu ermee aan de slag en het slaat aan, dus ook daar grote winst van!

Snel en goeie productenn.

Super.. verder niks aan toe te voegen

Goeie product

Snelle service en goed product

Heb de boezemvriendjes capsules gekocht om mijn melkproductie te verhogen. Deze webshop biedt ze aan voor de voordeligste prijs. Het product werkt goed en de service was goed en snel.