Bestelling kwam snel binnen en de capsules doen hun werk!

Snel verstuurd en snel ontvangen!

Besteld, betaald en nog steeds niks ontvangen

2 weken geleden besteld, nog steeds niks gehoord. Reageren niet op emails of whatsapp berichten. Ben bang dat ik me geld kwijt ben en niks toegestuurd krijgt. Ik zou hier zeker niet bestellen!!

Top product

Vitamines besteld om borstvoeding op te krikken. Werkt heel goed (voor mij). Snel verzonden en duidelijke e-mails

Product kwam toe in vreemd zwart zakje

Ik had dit product al eerder besteld elders en weet hoe de originele verpakking er uitziet. Vreemd genoeg kwamen deze supplementen toe in een zwart zakje met een geprint etiket. Leek me maar louche. Getwijfeld of ik deze wel zou innemen. Qua uitzicht en smaak leken ze wel overeen te komen met voorgaande bestelling dus toch gedaan. Maar om deze reden zou ik daar niet meer opnieuw bestellen.

Het helpt

Ik heb meerdere keer wat minder melkproductie gehad. Toen bestelde ik boezemvriendjes ( soms eigen merk soms die andere). En geloof mij na 2 dagen kon ik weer ongeveer de 2 dl kolven, naast iedere keer borstvoeding geven. Bezorgen is vrij snel.

Niet gedaan wat beloofd

Op de site stond dat bij een bepaald product vandaag besteld morgen in huis. Dit was niet het geval en er was niet over gecommuniceerd. Ik vind het niet erg om te wachten voor iets maar beloof niet iets wat je niet waar kan maken

Boezemvriendjes

Snel geleverd, binnen 2 dagen thuis

Duidelijk en snelle verzending

Het product wat ik zocht was makkelijk te vinden en de volgende dag in huis

Goed, maar levering niet zoals verwacht

Op de site staat voor 22 besteld volgende dag in huis. Na bestellen krijg je direct een mail dat ze ernaar streven de bestelling te verzenden binnen 3 werkdagen en het verzoek pas te mailen als je na een week nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Mijn bestelling was er volgens mij na 4 werkdagen. Prima maar dan beter aanpassen waar je mee adverteert.

Goede ervaring!

Snelle levering en super ervaring, verkopen fijne spullen!

Snelle verzending en top product

Ik bestelde de boezemvriendjes supplementen, om de borstvoeding te ondersteunen. De volgende dag kreeg ik ze al thuis, helemaal netjes verzonden. Helemaal tevreden van de service en het product zelf!

Borstvoedingskruiden besteld. Super snelle levering.

Niet dezelfde dag verzonden

Jammer dat de belofte 'voor 23.00 besteld, vandaag verzonden' niet waargemaakt wordt. Verder alles netjes en goed.

Dikke prima!

Hier mijn borstvoedingskruiden gekocht, snel geleverd en alles helemaal in orde. Zal zeker vaker bij jullie bestellen.

Prima service!

Ruime keuze aan producten die heel correct en zeer snel geleverd werden! Hier maken we zeker nog een keer gebruik van.

Top service!

Snelle levering en producten waren goed ingepakt. Zeer tevreden!

Middel gekocht tegen spruw

Met veel te hoog alcoholpercentage dan is toegestaan. Flesje is ook ander flesje dan op de website staat. Dochtertje heeft nu allemaal zweren in de mond waardoor ze nu nauwelijks drinkt. Belachelijk!!

Snelle levering, goed verpakt, en eindelijk het product gevonden dat ik zocht. Deze webshop komt zeker in mijn favorieten!

Fantastisch!

Vanwege spruw gestart met nystatine op recept van de huisarts. Daarbij moet je vaak de baby voorzien van de medicatie in mond meerdere keren op een dag en nog amper resultaat. Toen hier gentiaan violet besteld. Uiteraard opletten met je kleren maar wat een top spul. We gebruikte dit voor bedtijd, zodat de kans op kleren vies worden etc zo klein mogelijk was. 1 x per 24uur even in de mond toedienen met een wattenstaafje. Binnen 5 dagen was al de spruw volledig weg. Heel blij mee en ook aangeraden bij andere bekende.

Goede klantenservice en overzichtelijke site

De website ziet er duidelijk en overzichtelijk uit. Het bestellen is zo gedaan. Ik heb door de bezorging contant moeten opnemen met de klanten service, die reageerde snel en kwam met een top oplossing. Ik ben zeker tevreden over deze website en zal hem zeker aanraden bij andere moeders.

Okay

Levering duurt altijd langer dan gezegd. Ook langer dan bij de concurrentie winkels

Genitiaan Violet

Omdat mijn baby en ik last hadden van spruw kwam ik uit bij moederenbaby.nl. De bestelling was makkelijke geplaatst en het product was snel binnen. Goede site met duidelijke instructies erbij hoe het product te gebruiken. Helaas zat er bij het flesje zelf geen gebruiksaanwijzing dus is het belangrijk de site goed te lezen.

Slecht

30ml gentiaanviolet besteld (1% alcohol). 30ml gentiaanviolet ontvangen met buitenlandse verpakking, geen uitleg, en vooral de zeer belangrijke informatie dat dit TIEN procent alcohol bevat ontbrak. Geen reactie op whatsapp. Kortom niet tevreden...

Snelle service, goed verzorgd

Duidelijke omschrijving op de website, pakketje was er snel en zag er goed verzorgd uit!