Goede beschrijving bij het product, duidelijk met betrekking tot levertijd en ook de tip dat de factuur kan worden ingediend bij de verzekering is heel erg fijn. Zeker een fijne online-shop ervaring 😊

Alles prima verlopen. Pakketje leek in 1e instantie kwijt, heb hen dan gecontacteerd. Kreeg meteen antwoord en er werden onmiddellijk stappen ondernomen. Hier bestel ik nogmaals!

Prima verzorgd!

Mooi op tijd, prima verzorgd.

Top klantenservice

Ik had een verkeerde part (adapter) gekregen van hun die was niet eigenlijk in hun voorraad maar ik vond het better voor mijn Medela flesjes. Marco Ruizendaal heeft alles netjes opgelost en heeft me een tweede examplaar gestuurd. Ik ben heel blij mee

Snelle levering en gekregen wat ik heb besteld!

Snelle levering en goede producten!

Mijn bestelling (boezemvriendjes) was snel geplaatst en had ik de volgende dag al in huis. Ik zal deze webshop zeker aanbevelen. Het is een zeer complete webshop voor alles wat je nodig hebt aan baby spullen en een erg uitgebreide borstvoedings-sectie.

Goed product

Ik heb de capsules besteld om melk productie te activeren en moet zeggen dat het naar mijn gevoel echt heeft geholpen. Ik neem in de ochtend en in de avond 3 capsules in.

Item zoals beschreven, snelle en tijdige levering, zeer goed contact met de verkoper. Ik raad deze winkel aan, ik zal hier vaker winkelen

Snelle levering en contact binnen 1 dag toen ik er een vraag over had.

Snelle bezorging, goed verpakt

Snelle bezorging, netjes verpakt en alles compleet. Helemaal prima.

Duidelijke website en prima service

Goede prijs-kwaliteitverhouding, duidelijke opzet website. Fijn ook dat er verschillende betaal-opties zijn!

Een BH besteld die door een fout in het magazijn helaas niet meer leverbaar was. Wel een alternatief gelukkig. De BH is naar wens. En was netjes verpakt.

Snelle levering en goede service

Ons product werd snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang en na afloop waren er aanpassingen op de factuur nodig die snel werden doorgevoerd door een vriendelijke medewerker. Top.

Snel en correcte service

Meerdere voedingsbeha’s besteld snel geleverd en wat niet paste geretourneerd en snel verwerkt.

Correcte aflevering

Mijn ervaring was heel aangenaam en ik ben tevreden met het product.

Ik was zo blij dat ik de Spectra S1 ontving. Het was de laatste op voorraad en met korting. Ook, de klantenservice is erg goed. Levering was snel en het personeel is erg vriendelijk en bereid om te helpen

Top bedrijf.

Open en eerlijke vlotte communicatie. Doet wat ze zeggen !!!

Goede producten, snelle levering

Kwalitatief goede producten, die ook nog eens snel geleverd zijn. Heel prettig!

Klantvriendelijk

Bestellen was makkelijk en contact via de mail op mijn vraag was super en professioneel!

Snelle levering en keurig verpakt

De producten die ik had besteld waren keurig verpakt ivm hygiëne, en waren ook heel snel geleverd. Prima service! Een aanrader!

Ik ben tevreden over de snelle levering, maar ook van de behulpzame en vriendelijke klantenservice.

Ik heb al 2x besteld op jullie site, ik ben heel tevreden. Mijn bestelling was snel geleverd, ook waren jullie zeer behulpzaam en meedenkend toen ik de eerste keer besteld had, (kolfbeha die niet de juiste afmetingen had) ik wil jullie bedanken via deze weg voor de service. Ik vind de bon die ik bij de levering krijg van 5euro ook heel fijn! Groeten, een tevreden klant!

Keurige service, snelle levering

Hele goede ervaring met deze webshop! Het product dat ik bestelde, bleek helaas niet meer leverbaar in de gewenste kleur. Er werd meteen mee gezocht naar een oplossing. Na snelle (!) ontvangst van het pakketje bleek het product nog wat stug. De door mij voorgestelde oplossing werd direct overgenomen met de mogelijkheid om het te retourneren als het niet werkte. Fijne communicatie en nette service, dat ken ik niet van andere (onpersoonlijke) webshops. Kortom: een aanrader om hier te bestellen!

Duidelijke informatie op de site, snelle levering en toen ik belde met een vraag over het product werd ik goed en vriendelijk geholpen. Ik zou hier absoluut opnieuw bestellen.

Goede telefonische uitleg en supersnelle levering

Ik had wat vragen over de aanschaf van een borstkolf, ik twijfelde tussen 2 modellen. Gebeld en heb heel goed en uitgebreid advies gekregen, waardoor ik uiteindelijk een goede keuze kon maken. het apparaat werd meteen de volgende dag geleverd, superfijn!

Direct verbetering n.a.v. vorig commentaar.

Bij mijn vorige review had ik commentaar op de levering per brievenbuspakket; ik bleef thuis wachten op de levering terwijl het door de brievenbus paste. Hier is meteen wat aan gedaan. Nu stond er met koeienletters en geel gemarkeerd dat het per brievenbuspakket geleverd zou worden en dat ik er dus niet voor thuis zou moeten blijven. Super!