Producten goed ingepakt aangekomen. Geen enkel probleem

Goeie ervaring ,snelle levering

Snelle levering , en goed verpakt ! Ik ga hier zeker mijn volgende bestelling weer doen !

Snelle goede service, netjes verpakt.

Ruime keuze aan goede producten

mooi snel maar niet duurzaam

Beste, het kwam mooi snel in de bus en dat is ook belangrijk met onderdelen van kolfmachine :) het zat in plastic, met plastic en daaromheen ook plastic. Er zijn zoveel meer opties met verpakking die duurzamer zijn. Dat zou ik graag zien. ook als verzendkosten dan 0,25 hoger zijn bijv. gr Marinda

Snelle levering, prima verpakt voor verzenden!

Ik heb een houten vrachtauto besteld, ziet er goed uit, alles is prima verpakt, zodat er tijdens vervoer niets beschadigd kan raken. Goede service!

Ik ben zeer tevreden, de spulletjes zijn perfect, de levering kan beter!

Ik ben zeer tevreden, de spulletjes zijn perfect, de levering kan beter! Het boxpakje werd eerst geleverd, het haarbandje een dag later! Aangezien het een geschenk betrof, leverde dit verwarring en stress op.

Fijne producten, snel in huis

Een vriendin had mij de rite aid pass aangeraden. Wat was ik blij dat ze er meteen de volgende dag waren :) ze gaven namelijk zo veel verlichting voor de pijn! Fijne service dus!

Goede producten en goede aervice

Vandaag besteld volgende werkdag in huis. Voorelkejongeoudersgoedesite

Goed product, snel geleverd

Snel geleverd & blij met het product

Zoogkompressen werken prima, maar helaas erg zichtbaar.

Zoogkompressen vangen prima alles op als ze goed zitten. Helaas zie je ze heel goed zitten ook door bovenkleding heen.

Beste Heer/Mevrouw, Jammer om te horen dat de zoogcompressen niet helemaal naar wens waren. Wel fijn dat u aangeeft dat onze service naar wens was. Hopelijk weerhoudt dit u niet andere producten bij ons te bestellen. Met vriendelijke groet, Marco Ruizendaal

konden niet leveren

Via bol.com een bestelling geplaatst bij moeder en baby. Kreeg eerst een bericht dat deze was verzonden, maar vlak daarna via bol de mededeling dat product niet voorradig was een ik me geld terug ging krijgen.

Goede en snelle levering van betrouwbare merken

Was gewoon de goedkoopste in die merken

Snelle levering van prima producten

Mijn bestelling was super snel in huis, nadat ik mijn producten met uitgebreide productinformatie heb uitgezocht. Producten waren netjes verpakt en voldeden aan mijn verwachting. Ik zou zo weer wat bestellen!

mooi product en goede communicatie

Levering duurde even, maar door de goede communicatie waren de verwachtingen duidelijk. Geweldige draagdoek.

Prijs goed, snelle levering

Besteld, volgende dag in huis. Goedkoper dan andere webshops. Handige koeltas met flesjes erbij besteld met korting.

Fijne prijzen en snelle levering

Een heel compleet assortiment en vandaag besteld is morgen in huis. Wel zo fijn als je met een pasgeboren baby thuis zit! En de prijs is beter dan andere online winkels.

Prima service!

Snelle en correcte levering!

Kwaliteit en snelle levering

De levering door Moederenbaby.nl was snel en de geleverde producten zijn van goede kwaliteit. De updates via email, over de levering, zijn ook prettig en accuraat.

Fast, traceable, just as expected

Fast, traceable, just as expected

Door dhl slecht

Vorihe keer was het uit doosje zodat het in envelop kon. Deze keer niet thuis dus volgende dag pas ophalen bij dhl afhaalpunt doosje stonk naar nicotine. Dat vond ik echt super slecht. Koop ik zo een artikel en stinkt naar nicotine. Ik vind dit niet kunnen.

Beste Gabrielle, Heel vervelend en slecht dat DHL een nare lucht heeft achtergelaten aan uw pakket. Ik kan u verzekeren dat wij geen rokers aan het werk hebben om dit moment en ons best doen om uw pakket zo netjes mogelijk aan DHL mee te geven. Hopelijk komt dit niet vaker voor en heeft u het product toch goed kunnen gebruiken, Met vriendelijke groet, Marco Ruizendaal

Snel en goed!

Scherpe prijs, snelle levering.

Goede prijs en snelle reactie

Helaas schoot DHL heel erg tekort bij de bestelling, maar dit is heel snel en correct opgelost door de verkoper.

TOP

besteld in ochtend, opgehaald in middag (op dezelfde dag)

Snel en accuraat!

Precies goed!

Goede snelle levering en netjes verpakt, goed product.

Op aanraden van de lactatiekundige de boezemvriendjes besteld. Kreeg einde van de middag al bericht dat ze meegegeven zijn met de bezorger. De volgende middag toen ik thuis kwam lagen ze in de brievenbus. Direct begonnen met de capsules en merk al verschil. Mijn productie is al omhoog. Of het helemaal te wijten is aan het product durf ik niet te zeggen. Ik doe ook nog andere dingen om mijn melkproductie te stimuleren. Maar al met al een snelle levering van een goed product. Zeer tevreden.