Fijne Snelle levering.

Binnen 24 uur geleverd!

Draagzak van Ergobaby besteld om 21:30 ‘s avonds en werd de volgende dag netjes bezorgd! Voor ons heel nodig want de lift deed het niet in onze flat en de kinderwagen vijf verdiepingen naar beneden tillen was logischerwijs niet te doen

De borstvoedingsmaatjes werken goed, snelle verzending en tegen een goed tarief, ik zou het aanbevel

Ik heb baad gehad bij de capsules. Zou ze ook aanraden aan anderen.

Goede ervaring, service en product zoals gewenst!

Ik bestelde een product wat netjes de volgende dag al geleverd werd. Fijne gebruiksvriendelijke website en product zoals beschreven.

Heel vlot

Heel duidelijke website en vlotte service

Bestelling nooit ontvangen

Jammer genoeg is mijn bestelling nooit bij mij thuis aangekomen.

Beste Joyce, Fijn dat je aangaf nog even geduld te hebben en fijn dat het met 2 dagen vertraging toch nog bezorgd is. Groeten Marco, namens Moederenbaby.nl

Een aanrader!

Super snelle levering en goed verpakt.

Gewoon goed!

De borst voeding capsules bestelt, netjes verpakt in de brievenbus gedaan

Positieve ervaring met deze webwinkel

Snelle en goede levering

Tevreden over de snelle levering. Mooi product.

Snelle levering, en ik ben volledig fan van de boezemvriendjes!

Snelle levering, goed product!

Toppie

Goede uitleg op de page, makkelijk bestellen en snelle levering

Goee

De kolf is nog niet gebruikt. Had hem de volgende avond bezorgd aan huis. Dus levering was goed. Kolf nog even afwachten.

Top! Snel geleverd en lsge verzendkosten.

Geweldige service en goed product

Duidelijk en snel

Duidelijke communicatie en super snelle levering

Goede communicatie snelle levering

Goede communicatie snelle levering, goed product.

Super service!

Na uitgebreide research besloot ik de Spectra S1 aan te kopen, een Amerikaanse borstkolf. Wordt niet echt verdeeld in België, maar wel te krijgen via jullie website. Vlot besteld en de dag nadien al in huis! De kolf werd wel geleverd in een doos van Medela. Was heel even verwarrend, maar achteraf gezien een pluspunt: recyclage is altijd goed :-) Ik ben tevreden!

Goed geregeld

Super snel en duidelijk qua verzenden

Balen

Gisteren boezemvriendjes en borstvoedingdthee besteld ivm productiedip. Bewust gekozen voor deze site ivm ‘morgen in huis’. Nu krijg ik net bericht dat mijn pakketje verstuurd is en ik het morgen of overmorgen kan verwachten. Voor mij is iedere dag een dag teveel nu dus ik heb flink de balen!

Beste Heer/Mevrouw Gorredijk, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Wat vervelend dat niet duidelijk was wanneer uw bestelling bezorgd zou worden. Wij hebben het volgende op de website staan: https://www.moederenbaby.nl/service/shipping-returns/#startpuntVerzending Als u op zondag, maandag, dinsdag, woensdag of donderdag, tot 23:59 besteld, dan sturen we uw pakket bestelling gelijk op, zodat u uw pakket de volgende dag al zou moeten ontvangen. Bij bestellingen na 17:00 is dat een avondlevering. Als uw bestelling brievenbuspost is dan is het tot 17:00 gelijk verstuurd voor bezorging de volgende dag. Wilt u toch uw briefpost sneller in huis, kies dan voor de verzendmethode "Extra snel brievenbuspakje (met track en trace)", dan wordt hij met meer dan 98% zekerheid de volgende avond al bezorgd. Op vrijdag geldt de drempel van 17:00 uur. In 98% van de gevallen heeft u het pakket de volgende dag in huis. Als u op zaterdag besteld, dan heeft u het pakket meestal op dinsdag in huis. U heeft woensdags na 17:00 met een brievenbuspost zending besteld. Dan sturen we het donderdag op voor verwachte bezorging op vrijdag. Onze excuses voor de verwarring, heeft u misschien nog tips voor deze tekst om het duidelijker te maken? Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

goedkoop en snel

De bestelling werd snel bezorgd en was niet duur, alleen was de houdbaarheidsdatum van de flesjes over tijd, maar evengoed nog gewoon te gebruiken

Welwillende medewerkers!!

Bestelling helemaal in orde! Je hoeft geen week te wachten op je bestelling. Aanrader!

Snel besteld en snelle levering!

Snel besteld en snelle levering!