Genitiaan Violet

Omdat mijn baby en ik last hadden van spruw kwam ik uit bij moederenbaby.nl. De bestelling was makkelijke geplaatst en het product was snel binnen. Goede site met duidelijke instructies erbij hoe het product te gebruiken. Helaas zat er bij het flesje zelf geen gebruiksaanwijzing dus is het belangrijk de site goed te lezen.

Slecht

30ml gentiaanviolet besteld (1% alcohol). 30ml gentiaanviolet ontvangen met buitenlandse verpakking, geen uitleg, en vooral de zeer belangrijke informatie dat dit TIEN procent alcohol bevat ontbrak. Geen reactie op whatsapp. Kortom niet tevreden...

Snelle service, goed verzorgd

Duidelijke omschrijving op de website, pakketje was er snel en zag er goed verzorgd uit!

Eindelijk goede producten

Weken zitten aanmodderen met troep die de dokter had voorgeschreven en het deed helemaal niks. Eén keer een korte behandeling met een goed product en meteen resultaat! Voortaan gaan we meteen hier bestellen, super bedankt voor jullie goede service. Binnen één dag was het product in huis, we konden meteen de volgende dag beginnen! Hulde!

Fijne ervaring

Met mijn lactatiekundige besproken om te starten met Boezemvriendjes. Deze op zondag besteld. Op de website staat duidelijk vermeld dat zij elke werkdag voor 22.00u besteld de volgende dag leveren. Ik kreeg na het bestellen meteen een bevestiging in mijn mail en daarin las ik dat ze binnen 3 dagen proberen te leveren. Ik was dus een beetje bang dat ik ze misschien pas donderdag in huis zou hebben, maar de website beloofd wat het doet en had (+1 werkdag uiteraard) netjes op tijd op dinsdag de boezemvriendjes in huis! Ik heb gekozen voor hun eigen merk en voor mijn gevoel is mijn productie zeker omhoog gegaan hierdoor! Ik zou zeker de website aanraden aan anderen en ben tevreden over de service.

Prettig in het meedenken en snelle service/reactie

Na een goed melkstimulatieplan met de lactatiekundige heb ik direct het benodigde product besteld via de website. Helaas een paar uur later fikse borstontstekingen opgetreden waardoor we dit plan moeten laten varen. Na ontvangst van het product direct contact opgezocht en kan ik deze retourneren. Fijn voor de zowel snelle service bij bestellen als de reactie achteraf. Bedankt voor het meedenken.

Helemaal tevreden

Vorige week de boezemvriendjes capsules besteld omdat mijn beginnende melkproductie wat terugliep, de volgende dag waren ze al in huis (in België)! Volgens mij werken ze ook want mijn melkproductie is nu helemaal goed en mijn baby drinkt veel beter.

Helemaal blij met de bestelling dat de borstvoeding nu maar mag slagen.

De bestelling was vrij snel binnen en dit ondanks het weekend wat er tussen zat. De borstvoeding ha nog even een boost nodig. Dag 5 gestart en dag 8 100% afgifte. Heb gelijk 5 verpakkingen besteld zodat in een volgend gezin nog sneller kan starten met de “boezumvriendjes” Topspul

Soepele leuke en eerlijke aankoop

Borstvoedingsmedicatie met super advies

Good customer service

There was a delivery issue with my order, the problem was promptly resolved and I received my order the next day.

Snelle verzending!

Snelle verzending, netjes verpakt. Had het de volgende dag al in huis

snelle verzending

nette verpakking, snel verzonden

Lange wachten niet efficiente chat klantenservice

Ik moest lang wachten. Kreeg geen track en trace code. Daarom contact gemaakt via de chat. Duurde erg lang. Meer als een dag om antwoorden te krijgen. Inmiddels zijn de vitamins aangekomen. Deze waren prima in orde!

Beste Suus, als het goed is heb je een mail met de track & trace-code in je mail gehad. Misschien is deze mail in je spamfolder terechtgekomen? Je eerste bericht is op zaterdag verstuurd, dan genieten ook wij van het weekend. Op maandag hebben we contact gehad en je vraag beantwoord. Met vriendelijke groet, Marco

Helaas de tweede keer wel alles uitverkocht.

It was a very good experience to order from this website

Got my product on time which i needed most

Heb het nooit ontvangen

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en krijg geen antwoord op mijn mail hierover.

Matig

Snelle verzending, maar helaas de verkeerde boezemvriendjes ontvangen. Ik heb zelf de juiste boezemvriendjes besteld en daarom direct een klacht ingediend. Vier dagen later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen en ook de juiste boezemvriendjes niet.

Snel

Snelle levering. Netjes verpakt. Gebruiksvriendelijke goedwerkende website

Fijne webshop met snelle levering

Boezemvriendjes besteld die supersnel werden geleverd. Overzichtelijke website, niks mis mee!

Snelle en nette levering

Zoals je hoopt en verwacht, zo krijg je je bestelling binnen

fantastisch

korte duidelijk bijsluiter. snelle verzending, kortom fantastisch

Snelle & correcte levering

Alles verloopt vlot. een duidelijke site Als kersvers mama geen weken wachten op je product.

Goed product, fijne service

Ik had gentiaan violet besteld voor de spruw van mijn zoontje. Had het de volgende dag al binnen! Kwam even niet helemaal uit wat ik precies moest doen dus had een whatsapp bericht gestuurd en kreeg super snel reactie. Erg blij met deze webwinkel

Bestellen ging gemakkelijk

Snelle en duidelijk bestel proces. Goed product ontvangen. Alleen de levering duurde een paar dagen langer dan werd vermeld op de site, al ligt dat waarschijnlijk aan de bezorgdienst en niet aan moederenbaby.nl

Snelle levering en goed product

Bestelling werd heel snel verzonden. Het product dat ik besteld had, Boezemvriendjes, doet precies wat het belooft: de melkproductie verhogen op een natuurlijke manier.