Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar hydropads en vond ze meteen in jullie webshop, bestellen en de volgende dag thuis, top!

goede service!

We hadden een bestelling geplaatst en bedachten te laat nog iets anders erbij te willen bestellen met combinatiekorting...ik heb gemaild en ze wilden het tegen de korting én gratis verzending (voor een bestelling van 10 euro) alsnog versturen, service! na bestelling volgende dag in huis.

Supersnelle service!

Snelle levering en keurig verpakt. Goede prijs!

Kan niet beter

Besteld, volgende dag in huis Goed geïnformeerd over het verloop vd bestelling Klopte precies

Snel en netjes geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Fijne dubbelzijdige kolf gekocht voor een leuk prijsje. Niet vaak van het merk spectra gehoord, maar het is echt een prima kolf voor budgetprijs. Fijn dat je online een kolf kunt kopen met vergoeding via zorgverzekeraar, hoefde nu maar €29 zelf bij te leggen.

Snelle verzending

Ik had een bestelling gedaan via internet en had het de volgende dag in huis, een snelle verzending en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op tijd geïnformeerd ivm vertraging van bezorgen

Ook aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. Er wordt navraag gedaan bij de fabrikant waarom iets ten nadele (volgens mij) is aangepast. Het ging hierbij om de niet meer geïntegreerde uitsparingen voor de kolfflesjes op de kolf Finesse van Ameda.

Snelle en correcte levering

Goede levering tegen een goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede webshop, snelle levering, zelf naar België. Goede prijs. Kwaliteit verhouding. Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig contact gehad aan de telefoon over de maat borstschelpen bij een afkolfset. Deze kon worden aangepast en is snel en correct naar me opgestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke plus vriendelijke instructie over eventuele retourzending

Gips werkt niet helemaal probleemloos voor allerkleinste, het is best lastig het juiste moment te kiezen wanneer de baby zijn hand / voet in het gips moet zetten. Misschien handig, dat nog iets meer specifiek te vermelden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en goede service. Ik werd gebeld of ik het snel nodig had omdat de bus net weg was met bestellingen. Dan hadden ze een andere oplossing zodat ik toch nog snel de pads had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk contact. Correcte en snelle verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte reactie op vragen per mail. Ook bereid om foto’s te verzenden van een product. Supersnelle service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd. Avond ervoor besteld twee dagen later in huis. Goede beschrijving zit erbij.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, artikel netjes ingepakt en volgende dag in huis.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Handige korting als je een aantal producten koopt. Snelle service en levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De borstkolf die ik bestelde was sneller binnen dan verwacht. Er werd gezegd dinsdag, maar zaterdag kwam hij al binnen. Helemaal geweldig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Oplopende korting bij grote bestellingen Snelle levering Ruime keus

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Keurig ingepakt.

Misschien het bedrag bij het gratis verzenden omlaag doen. Win win situatie. Denk dat er dan meer mensen zullen zijn die meer gaan bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnelle levering, fijne webshop en het product was keurig netjes verpakt. Kortom: kan niet beter!

Geen.

Over Moederenbaby.nl