Product prima, bezorging niet naar verwachting

Volgens de website zou mijn bestelling de volgende dag geleverd worden mits voor 23 u besteld. Bij het bestellen waren er 2 opties: een goedkopere (zonder track&trace - €0,95) - levertijd 1-2 werkdagen en een duurdere (met track&trace - €2,95) - de volgende dag bezorgd. Ik heb voor de tweede optie gekozen, omdat ik het product zsm moest hebben. Uiteindelijk heb ik geen track&trace ontvangen en mijn bestelling is niet de volgende dag geleverd. Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik hey kan verwachten maar helaas geen reactie ontvangen. De volgende dag is mijn bestelling geleverd dus ik had ook gewoon €0,95 kunnen betalen of bij een andere webshop het product kunnen kopen. Het is geen drama maar wel jammer dat er nog niet eens een reactie is gekomen op mijn mailtje. Het product heb ik vaker nodig maar ga ergens anders bestellen.

Happy with the purchase

I received the item very quickly, thanks!

Snelle en goede service!

Ik wist wat ik nodig had en jullie konden dat leveren. Fijn dat dit ook zo snel kon. De bestelling was netjes ingepakt, waarvoor dank!

Makkelijke website; correcte levering

Helemaal goed!

Bestelling snel ontvangen. Netjes verpakt en helemaal in orde!

Heel snel bezorgd!

Genitaan violet besteld en die was echt de volgende dag in huis. Schappelijke bezorgkosten!

Product zoals omschreven.

Snel in huis

Fijne supplementen om de borstvoeding te stimuleren.

Super snelle verzending

Mijn dochtertje heeft spruw en ik bestelde gentiaan violet, door de snelle verzending kon ik gelijk de volgende dag starten met de behandeling, helemaal top!

Werkt echt en natuurlijk!

Natuurlijk product met effectief resultaat!

Snel en netjes afgewikkeld

Boezemvriendjes besteld. Volgende week dag al in de brievenbus. Dat is een goed begin van ons borstvoedingsavontuur! Dank!

Fijne hulp bij het kiezen van een item

Ik wilde online bestellen, maar wilde graag de kleur even checken. Ik heb toen de winkel gebeld en daar hebben ze voor mij de verschillende producten en kleuren met elkaar vergeleken en beschreven. Super fijn! Nu heb ik een voetenzak die mooi bij de buggy past!

Correcte prijs en super snelle brievenbus service!

Snelle levering en goed product

Ik heb gentiaan violet bij moeder en baby besteld. Dit werd snel geleverd. Verzendkosten ook heel laag, dat is fijn! Nu ermee aan de slag en het slaat aan, dus ook daar grote winst van!

Snel en goeie productenn.

Super.. verder niks aan toe te voegen

Goeie product

Snelle service en goed product

Heb de boezemvriendjes capsules gekocht om mijn melkproductie te verhogen. Deze webshop biedt ze aan voor de voordeligste prijs. Het product werkt goed en de service was goed en snel.

Snel

Snelle bezorging, goed verpakt.

Blij het ontvangen te hebben

Heel tevreden van de gentiaan violet maar een e-mail na bestelling zou wel leuk zijn,

Super leuke speen

Mijn kindje wilt alleen de MAM speen die in de winkels bijna niet te verkrijgen is. Bij moeder en baby vond ik deze speen die gepersonaliseerd kon worden! Super leuke kleurtjes en verschillende letter types! Heeft mijn dochter toch nog een leuke speen die ook nog eens snel geleverd werden! :-)

Super snel bezorgd

Mijn voeding is terug gelopen door dat ik ziek was en met hulp van deze tabletjes is weer terug aan komen

Alles naar verwachting

Snelle bezorging en product naar verwachting.

Product werkt uitstekend

Mijn productie van borstvoeding was ineens gedeeld en op aanraden van de vroedvrouw bestelde ik 'boezemvriendjes'. Ik heb een beetje rondgekeken op het internet en merkte dat moederenbaby.nl de voordeligste prijs gaf. Al na twee dagen ontving ik mijn brievenbuspakketje (in België!) en kon ik starten met de supplementen in te nemen. De boezemvriendjes doen echt wat ze beloven. Na één dag boezemvriendjes merkte ik al een toename in productie, ik voelde terug een beetje stuwing. Nu is mijn productie weer helemaal oké en ik heb nog een aantal capsules over.

Netjes verpakt en snel geleverd Geen op of aanmerkingen

Na lang aanmodderen met mijn melkproductie, heb ik toch besloten om enkele supplementen te kopen.

Ik merkte dat mijn productie enorm gedaald was na een tijdje ziek te zijn geweest en maar 2 keer te kunnen kolven. Uiteindelijk heb ik na advies van mijn oude kraamzorgster boezemvriendjes aangeschaft. Ik besloot meteen maar borstvoedingsthee te proberen en heb ook nog een paar leuke dingetjes besteld waaronder tepelzalf. De borstvoedingsthee heeft een beetje een dropachtige geur, maar smaakt met een beetje karamel of suiker heerlijk. Je komt dan ook snel aan die 3 a 4 koppen per dag die geadviseerd worden. De boezemvriendjes zijn kleine ovale capsules die aangeraden wordt om 3x per dag te slikken. Ik merkte al na 1.5 dag dat mijn productie na een kolfsessie van maximaal 100cc naar 150cc was verhoogd, en nu, een week later zelfs naar bijna 250cc per kolfsessie. (10 minuten per borst). het enige nadeel wat ik heb is dat als je de adviezen goed opvolgt, je al snel rond de 20 euro per week kwijt bent. Niet duur, maar toch ook wel een flinke aankoop per maand in deze tijd. Al met al ben ik enorm blij met deze aankoop en zou het zeker aanbevelen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.