Filters

3

Ontevreden

Speciaal hier besteld vanwege de levertijd die jullie zeggen te hebben. Bij het kiezen van de bezorgmethode gekozen voor levering met track en trace. Voor 5 uur besteld, morgen in huis. Helaas werd dit pas overmorgen. Als ik dit geweten had had ik hier niet besteld. Briefje met informatie over gebruik was ook kort en vind ik niet duidelijk genoeg. Hoe dien je dit het beste toe aan je baby? Er zat geen kwastje bij om het toe te dienen. Er was wel een extra dopje geleverd. Ik kwam er pas later achter dat hier een onderdeeltje in zat waardoor je beter kon druppelen. Ook dit stond nergens uitgelegd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Fijn om van u te horen dat het is ontvangen. Echt heel vervelend dat het vertraagd is geraakt. Mocht u in de toekomst problemen hebben met de bezorging kunt u altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij weten dat er bij veel producten van ons haast is bij de bezorging, we bieden daarom verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje invloed hebben op de bezorging. Helaas moeten we het uit handen geven aan pakketdiensten, gelukkig bezorgen ze meer dan 95% de volgende dag. Jammer dat de bezorging bij u langer op zich heeft laten wachten. Over de informatie die bij de gentiaan violet geleverd wordt. Dat is informatie die wij van de fabrikant er bij krijgen, wij horen daar nooit klachten over maar zullen vandaag gaan kijken of we dat kunnen gaan verduidelijken. Bedankt voor uw feedback! Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

10

Super snelle levering voor een goeie prijs

Op zondag besteld en maandag avond al binnen. Super snel en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering!

Ntv

  • Aanbevelen? Ja
5

Ruime keuze, maar vandaag besteld morgen in huis klopt niet.

Helaas kwam het artikel een dag later dan aangegeven. We hadden extra voor deze site gekozen omdat het product de volgende dag geleverd zou worden. Dat was helaas niet het geval. Nu was het product overbodig, omdat we op een andere manier het product hebben binnen gekregen. Vanwege de nood.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Fijn om van u te horen dat het is ontvangen. Echt heel vervelend dat het zo vertraagd is geraakt. Mocht u in de toekomst problemen hebben met de bezorging kunt u altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij weten dat er bij veel producten van ons haast is bij de bezorging, we bieden daarom verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje invloed hebben op de bezorging. Helaas moeten we het uit handen geven aan pakketdiensten, gelukkig bezorgen ze meer dan 95% de volgende dag. Jammer dat de bezorging bij u langer op zich heeft laten wachten. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

10

Snel en goed

Snelle verzending tegen een laag tarief

  • Aanbevelen? Ja
2

Niks gekregen

Ik heb mijn bestelling 6 dagen geleden geplaatst. Het zou bezorgd worden door de brievenbus, ik heb nog steeds niks binnen. Dus dat er staat 1 werkdag levertijd klopt niet...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Stephanie, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Fijn om inmiddels van u te horen dat het is ontvangen. Echt heel vervelend dat het zo vertraagd is geraakt bij postnl. Mocht u in de toekomst problemen hebben met de bezorging kunt u altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij weten dat er bij veel producten van ons haast is bij de bezorging, we bieden daarom verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje invloed hebben op de bezorging. Helaas moeten we het uit handen geven aan pakketdiensten, gelukkig bezorgen ze meer dan 95% de volgende dag. Jammer dat de bezorging bij u veel langer op zich heeft laten wachten. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

10

Vlotte en goede service

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Zou zeker weer opnieuw bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle nu levering

De levering snel. Ik had meer productomschrijving willen zien

  • Aanbevelen? Ja
6

Product laat geleverd

Product niet volgende dag in huis maar pas na 5 dagen. Wel goed assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker snel en op tijd bezorgd

Ene dag besteld volgende dag echt in huis ...in tegenstelling met andere winkels

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima contact

Prima contact en snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppie!

Goede snelle leedvermaak zonder poespas. Product bevalt goed. Durf niet te zeggen of t echt werkt maar ik denk het wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle klantenservice

Ik had in het weekend een Ardo borstkolf besteld. Hij zou maandagavond worden bezorgd door DHL. Nadat het tijdslot was verstreken, gaf DHL aan dat de kolf retour afzender was gegaan omdat het adres niet zou kloppen. Dit klopte wel degelijk. Na een slechte ervaring nog met een andere webshop was ik toch even ongerust. Contact opgenomen met de klantenservice en op de dinsdagochtend was de kolf direct opnieuw verzonden. Woensdag heb ik de kolf in ontvangst genomen :) Goede, snelle reactie van Moederenbaby, zou hier snel weer bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurgesteld

De capsules zouden de volgende dag geleverd worden, daarom had ik juist bij jullie besteld en niet bij bol.com ele Erg jammer dat wij ze pas een dag later hadden. Wij hadden de capsules hard nodig.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Djamilla, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat het zo laat pas is bezorgd. Wij weten dat er vaak haast is bij de producten die bij ons worden besteld, daarom proberen wij zoveel mogelijk verzendmethodes aan te bieden aan onze klanten. Dan heeft de klant zelf ook nog wat invloed op de verzending. Wij moeten het helaas altijd overdragen aan pakketdiensten. Wij houden hen goed in de gaten en gelukkig gaat het in meer dan 98% van de gevallen goed. Bedankt voor uw geduld en fijn dat het bezorgd is. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

2

Komt niet binnen in 1 werkdag.

Op hun site staat dat er binnen 1 werk dag thuis is. Ik heb vrijdagochtend besteld. Ik dacht het sowieso maandag thuis moest zijn. Maar nog steeds niet binnen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Derya, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat het nog niet is bezorgd. Wij weten dat er vaak haast is bij de producten die bij ons worden besteld, daarom proberen wij zoveel mogelijk verzendmethodes aan te bieden aan onze klanten. Dan heeft de klant zelf ook nog wat invloed op de verzending. Wij moeten het helaas altijd overdragen aan pakketdiensten. Wij houden hen goed in de gaten en gelukkig gaat het in meer dan 95% van de gevallen goed. Houdt ons op de hoogte, als u het niet ontvangt dan sturen we het nogmaals op. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

10

Super

Een heel mooi mutsje kunnen maken met naam erop van mn kleine.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Bestelling binnen 3 dagen binnen. Fijn!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Safe and fast!

I bought a breast pump on Saturday and it was on Monday home.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik heb het moeten retourneren

Enkel te gebruiken voor medela kolfset

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sura, Bedankt voor uw bestelling en uw review, wat jammer dat u de bustier niet kunt gebruiken bij uw kolf. Wij hebben bij dat product de volgende informatie staan: -Geschikt voor alle elektrische kolfapparaten waarbij het borstschild los kan en een kleine aansluiting heeft. en verderop staat nog een verduidelijking: -Past op veel elektrische kolven De bustier is geschikt voor alle soorten elektrische kolven waarvan het borstschild los kan. De borstschelp wordt aan de binnenzijde geplaatst waardoor de schelp en fles blijft hangen. Welke kolf heeft u als ik vragen mag? Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

8

Goede service, dure verzendkosten

Ik heb 3 zakjes boezemvriendjes gekocht. In volule een kleine bestelling, toch de dure verzendkost. Wel een snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

Fijn product en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Bestelling in de avond geplaatst, werd de volgende dag geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snelle verzending, gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Service goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Bestelling ging zoals het moet gaan.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd