Snelle verzending en goede service

Ideale webshop! Snell verzending maar ook goede service! Erg tevreden!

Goede koopervaring

Ik heb voor het eerst boezemvriendjes besteld, goede prijzen en snel geleverd. Duidelijke communicatie op de site, zeker een aanrader.

Goede producten en snelle levering

Ik heb de marsupi drager besteld, deze was hier het goedkoopste. Na 1 dag al in huis. Voldoet aan mijn verwachtingen. Ik gebruik de drager elke dag!

Uitstekend service

Ik bestel mijn boezemvriendjes altijd op moeder en baby. Het is fijn dat je korting krijgt als je meerdere artikelen bestelt en ze leveren heel snel!

Snelle levering en goed product

Levering was snel en product naar verwachting.

Duidelijk en snel!

Duidelijk en snel!

Snelle service en vooral vriendelijk als we weer wat nodig hebben zal ik als eerste bij hun kijken!

Snel geleverd en het product bevalt en is zoals omschreven.

Zeer tevreden!

Een Carriwell voedingsbh besteld en erg tevreden over het product en de levering!

Top seller

Fast and cheaper than others

Goede ervaring, zoals altijd.

Bestelling is vlot en simpel gemaakt, levering gaat altijd zoals aangegeven . Ik heb al vaker wat gekocht en alles gaat precies zoals verwacht. Top gewoon! Ik blijf terug komen.

Fijne service, goede kwaliteit producten.

Helemaal blij met de service en producten.

Snelle verzending en fijne mensen

Mijn bestelling was eerst iets mis mee. Ik heb gebeld en ze gingen direct voor mij kijken! Super service. Komt goed aan en is netjes verpakt. Nu hopen dat de boezemvriendjes gaan helpen

Bestellen ging makkelijk en de spullen waren op tijd verzonden.

Super goed

Top bedrijf

Supersnelle levering van gewenste product

Ik had flesjes nodig, deze waren de volgende dag al geleverd. Veel sneller als verwacht. Top!

Goed product, snelle levering

Een borstkolf besteld bij moeder en baby, ik kreeg er een koeltas met flesjes gratis bij. Snelle afhandeling en levering, erg blij mee!

Duidelijk en snel

Ik kwam op de website terecht door een zoekopdracht in Google. Ik vond gelijk wat ik zocht (en meer ;)), duidelijke, overzichtelijke site. Bestelling werd snel verzonden en kwam netjes verpakt aan. Zeer tevreden, kom zeker nog eens winkelen.

Perfecte service!

Moet zeggen een zeer goede webshop! Was op zoek naar een kolf bh voor men Avent kolf. In België niks verkrijgbaar..... maar deze bij jullie toch kunnen vinden. Alles is heel erg goed en vlot verlopen. Ik had mijn pakketje de volgende dag al in huis. Echt top service! Bij jullie kom ik zeker terug.

Fijne webshop met snelle levering en je werd goed op de hoogte gehouden van de status.

snelle levering, goede producten

Twee beha´s gekocht; een Carriwell voedingsbh gel-beugel en een Carriwell meegroeibh. Zitten erg fijn.

Goede kwaliteit en snelle levering

Borstkolf besteld en de volgende dag al in huis! Top zo snel en blij met de kolf.

Snel

Goede service en snel

Snel en goed geleverd

Mijn bestelling is snel Engels bezorgd enkel was er 1 fles die niet correct rond is en dus een misvorming vertoonde kwa vorm . Over het algemeen ben ik zeer tevreden en zou ik moeder en baby zeker aanraden aan vrienden , familie en kennissen !

Helemaal goed

Bestellen ging gemakkelijk. Door een sorteerfout van DHL kwam het pakket iets later dan verwacht, maar ben blij dat het geleverd is. Alles was naar wens. De hydrogel pads zijn echt een verademing voor de kloven.