Slecht

Ik bestelde een dure kolf apparaat en ontvang het nog niet. (Het zou volgende dag thuis moeten zijn) Ik probeerde met klantenservice contact op te nemen maar via telefonisch contact lukte niet. Ik stuurde 3 keer e-mail (via website contact verzoek ingediend) en geen reactie gekregen. Het is schandalig dat ik nog steeds niks hoorde. Nu zag ik dat die product niet op voorraad is. Is het betekent dat er geen product is om naar mij te sturen??? Mijn ervaring met die webshop en haar klantenservice is zeer slecht. Ik raad niemand aan.

Beste Cissy, Bedankt voor uw review, wat vervelend dat de levering zo veel langer heeft geduurd dan verwacht. Fijn dat het inmiddels wel netjes is bezorgd door DHL. Wij hebben het tijdig aan DHL gegeven en zij bezorgen meer dan 98% op tijd, helaas is dat bij deze bestelling niet gelukt. Wij geven op onze website bij de verzendvoorwaarden het volgende aan: "In 98% van de gevallen heeft u het pakket de volgende dag in huis." en nog uitgebreidere informatie staat daar ook. https://www.moederenbaby.nl/service/shipping-returns/#startpuntVerzending Groeten Marco, namens Moederenbaby.nl

Snelle levering, goede prijs

Niets op aan te merken!

Heel goed!

Er waren wat problemen met de levering waar moederenbaby niks aan kon doen. Heel goed geholpen en super opgelost. Bedankt voor de hulp!

Zeer snelle levering

Product zoals verwacht en snel geleverd

Beloofde "voor 23.59 besteld morgen in huis"wordt niet waargemaakt

Ivm urgentie speciaal voor deze webwinkel gekozen omdat ze aangeven wat je voor 23.59 besteld de volgende dag in huis hebt. Pas de volgende dag om 14.30 bericht dat het verstuurd is. Dus helaas, ik voel me misleid. PS inmiddels is mijn klacht snel en naar volle tevredenheid opgepakt en opgelost door moederenbaby.nl.

Product zoals verwacht en snel geleverd

Snelle levering, keurige staat van aflevering.

Alles prima

Kwaliteit afkolfflessen niet goed

Kwaliteit van de afkolf flessen valt enorm tegen. Zou gewoon in de vaatwasser moeten kunnen. Maar de maar de maataanduiding is na 1 keer vaatwasser er al af!

Beste Cissy, Bedankt voor uw review, wat vervelend dat de beldico flesjes anders waren dan verwacht. Wij hebben in de product beschrijving van de beldico flesjes het volgende staan: "Gebruiksaanwijzing Beldico flesjes Het is aan te bevelen om de flesjes huishoudelijk schoon te maken en niet uit te koken. Dit vergroot de levensduur aanzienlijk en is in lijn met de huidige hygiëne richtlijnen. In de vaatwasser laat de inkt van de maataanduiding los en kan dat op andere spullen in de vaatwasser komen. De gebruikte inkt is een voor voedingsgebruik gevalideerde inkt. Stoomsterilisator heeft een zelfde negatieve invloed als uitkoken omdat de temperatuur gelijk is." Het is dus bekent dat de inkt loslaat, dat is gelukkig niet schadelijk. Groeten Marco, namens Moederenbaby.nl

Snelle verzending

Snelle verzending

Fijne Snelle levering.

Binnen 24 uur geleverd!

Draagzak van Ergobaby besteld om 21:30 ‘s avonds en werd de volgende dag netjes bezorgd! Voor ons heel nodig want de lift deed het niet in onze flat en de kinderwagen vijf verdiepingen naar beneden tillen was logischerwijs niet te doen

De borstvoedingsmaatjes werken goed, snelle verzending en tegen een goed tarief, ik zou het aanbevel

Ik heb baad gehad bij de capsules. Zou ze ook aanraden aan anderen.

Goede ervaring, service en product zoals gewenst!

Ik bestelde een product wat netjes de volgende dag al geleverd werd. Fijne gebruiksvriendelijke website en product zoals beschreven.

Heel vlot

Heel duidelijke website en vlotte service

Bestelling nooit ontvangen

Jammer genoeg is mijn bestelling nooit bij mij thuis aangekomen.

Beste Joyce, Fijn dat je aangaf nog even geduld te hebben en fijn dat het met 2 dagen vertraging toch nog bezorgd is. Groeten Marco, namens Moederenbaby.nl

Een aanrader!

Super snelle levering en goed verpakt.

Gewoon goed!

De borst voeding capsules bestelt, netjes verpakt in de brievenbus gedaan

Positieve ervaring met deze webwinkel

Snelle en goede levering

Tevreden over de snelle levering. Mooi product.

Snelle levering, en ik ben volledig fan van de boezemvriendjes!

Snelle levering, goed product!

Toppie

Goede uitleg op de page, makkelijk bestellen en snelle levering

Goee

De kolf is nog niet gebruikt. Had hem de volgende avond bezorgd aan huis. Dus levering was goed. Kolf nog even afwachten.