Bezorgen snel en volgens afspraak

Bestelling prima, levering drama.

Bestelling en de afhandeling ervan verliepen volgens verwachting, snel en zonder problemen. Levering (door DHL) was een drama, levering werd 2x uitgesteld en kwam uiteindelijk maandagavond in plaats van vrijdag. Niet netjes wanneer beloofd wordt dat je het de volgende dag in huis hebt.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet naar wens is verlopen. Wij weten hoe belangrijk het is om een bestelling snel in huis te hebben na de geboorte van een baby. In de afgelopen 30 dagen is 99.2% van de verzendingen de volgende dag geleverd, en u behoort dus (gelukkig) tot een kleine minderheid. Desondanks blijft het super vervelend, zeker als je de spullen hard nodig hebt. Onze excuses voor het ongemak!

Great service!

Very very good prices and extremely fast delivery! Unbelievable but true, the order was at my place in 12 hours (ordered at 10 pm). Thank you!

GEWELDIG!!

Echt helemaal super!!

Hele fijne service! We moesten wat langer op onze bestelling wachten door een fout bij de leverancier, maar we werden goed op de hoogte gehouden via een belletje! Echt heel fijn ☺️

Snelle levering van de beldico flesjes. Papiertje erbij met hoe ze het beste te wassen. Ik ben tevreden!

Product was snel geleverd

Beschrijving klopt niet

Op de verpakking staat drie capsules per dag op de site 1 a 2 Dus ik heb veel te weinig gekocht van de boezemvriendjes plus

Beste Miranda, Bedankt voor uw review, u heeft helemaal gelijk. Wij hebben mede door uw review de beschrijving van de boezemvriendjes plus aangepast om het duidelijker te maken voor onze klanten. Groeten Marco,

Bestelling helaas niet ontvangen, wel netjes geholpen en geld terug ontvangen

Helaas kwam mijn bestelde pakket niet binnen. Na contact te hebben gehad met de klantenservice mijn geld terug gekregen.

Snelle en goede service

Zie bovenstaande

Prima ervaring

Goede ervaring, had iets sneller in huis gekund, maarja, zijn ondertussen erg verwend en verwacht je het de volgende dag in huis.

Mijn bestelde producten werden snel en op tijd geleverd.

Snelle levering, producten goed weergegeven op website.

Wel goed

Wel goed

Aanbevolen.

Erg snelle bezorging. Bestelling compleet en zonder problemen. Aanbevolen.

Snelle klantenservice

Product besteld, niet ontvangen. Correcte afhandeling, snel alsnog ontvangen.

Delivery

It takes longer time for delivery

Behulpzaam en vriendelijk

Goed contact

Slecht

Ik heb mijn bestelling na 6 dagen nog niet binnen, inmiddels twee keer mail contact gezocht, maar krijg nergens reactie op.

Beste Lisanne, Bedankt voor uw review, fijn dat u het meldt dat u het niet heeft ontvangen. Fijn ook om te horen dat u de 2de poging van verzenden wel heeft ontvangen. Groeten Marco namens Moederenbaby.nl

Product later dan beloofd ontvangen

Waar er op de website stond dat het dezelfde dag nog verstuurd werd (dan verwacht ik morgen/overmorgen in huis) kwam het product pas 4 werkdagen later aan. Misschien vertraging bij Post-NL maar toch teleurstellend. Product zelf is naar tevredenheid.

Beste Jessie, Bedankt voor uw review, wat jammer dat PostNL vertraging heeft opgelopen bij de bezorging. Bij bestelling die op werkdagen voor 17uur zijn geplaatst sturen we de bestelling netjes die dag nog op. Dan geven onze verzendpartners aan meer dan 98% de volgende dag te bezorgen. Dat moeten we helaas uit handen geven. Gelukkig gaat veruit het meeste goed. Groeten Marco,

We hadden een kolfpomp besteld maar bij binnen komst zal er geen snoer bij. Die hadden we er niet bij besteld maar na een telefoontje was het zo geregeld en wat het snoer na gestuurd. Top service

Goede producten & snelle levering

Goede producten & snelle levering

snel geleverd en keurig verpakt.

Snel geleverd. Goede producten.

Snel geleverd. Goede producten.