Extremely fast delivery and great prices

Moederenbaby had the best price I could find on the Spectra breast pump and the pump was delivered in less than 48 hours. Impressed!

Niet volledige informatie

Ik ben beginnen met de boezemvriendjes capsules maar na 7 dagen kreeg ik erge jeuk en rode plekken. 24 uur later werd dit nog erger en had ik mijn hele lichaam onder rode vlekken en jeuk en zelf mijn gezicht en knieën zijn opgezet door vocht. (Netelroos) Van de huisarts heb ik antihystamine tabletjes gekregen en koelzalf en trok het weer weg. Ik mis op deze site de contra indicaties vermeld staan. Bv icm schildklier medicatie.

Oke

Vrijdagavond net voor 20u besteld, artikel was op voorraad. Zou volgens de site dan nog verzonden worden en dan de volgende dag thuis zijn. Helaas werd het pas maandag verzonden.. De snelle verzending was de reden om het artikel hier te bestellen. Artikel zelf prima en ook goed ingepakt.

Snel en simpel

Fijne productomshrijving, snelle check-out en bezorging.

Doordat ze de pakbon verkeerd gelezen hadden, had ik te weinig flesjes binnen gehad. Met 1 belletje was dit gelijk opgelost en had ik de rest van mijn bestelling de volgende dag al binnen.

Goed product en snelle levering

Het product dat ik besteld heb werd snel verzonden. Goede communicatie en service!

Slecht heb het pakketje nu nog steeds niet ontvangen

Zending is besteld op 1 november en op 2 november zou het pakketje al geleverd zijn. Moet nu nog steeds wachten op het pakketje inmiddels is het 6 november. Had op 3 november contact gehad en ze zouden contact op nemen.

Beste Miranda, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wat vervelend dat het pakket niet op tijd is bezorgd, wij geven op onze website aan dat bestelling nooit met 100% zekerheid bezorgd worden op het aangegeven moment. Helaas moeten wij pakketten overdragen aan PostNL en DHL en zij maken weleens een foutje. Gelukkig wordt meer dan 98% wel op tijd bezorgd door beide pakketbezorgers. Het klopt dat u contact met ons heeft opgenomen. Wij hebben toen aangegeven, na een uitvoerige blik op de track en trace, dat we verwacht hadden dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Wij hebben dat tegen u gezegd en gezegd dat we dat zouden navragen bij DHL. We hebben daarna met DHL gebeld en die zeiden ook dat het waarschijnlijk de volgende dag bezorgd zou worden. Heel vervelend dat dat wederom niet juist was en dat er verdere vertraging optrad. Onze excuses, ook namens DHL. Fijn dat we inmiddels weer contact met u hebben gehad en dat we het op hebben kunnen lossen, door uw geld terug te geven. Groeten Marco, Namens MoederenBaby

Vlotte levering, goed assortiment.

Vlotte levering via brievenbuspakketje, makkelijk te bestellen. Duidelijke instructies bij kruiden en pasinstructies bij een bh. Geen bijzonderheden!

Te laat geleverd

Ondanks de verzendkosten die ik hier wel moest betalen en elders niet toch hier mijn bestelling geplaatst op vrijdag voor 20 uur zodat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Pakket werd echter pas dinsdag bezorgd...

Beste Arina, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wat vervelend dat er verwarring was wanneer uw pakket bezorgd zou worden. Fijn dat het nu wel netjes bezorgd is. Als u op vrijdag na 17uur besteld met briefpost dan wordt het pas maandag verstuurd voor bezorging op dinsdag. U kunt kiezen voor extra snelle levering zodat het eerder wordt bezorgd, wij snappen de verwarring en zullen proberen het duidelijker aan te geven op onze website hoe het precies zit. Groeten Marco, Namens MoederenBaby

Zondagavond besteld en maandag al in huis. Perfect

Goede service, vlotte levering

Ruime keus aan artikelen, vlotte levering

Snel, goed verzonden, goede prijs!

Super geholpen

Snel thuis gekregen en super geholpen door de klantenservice

Prima site en bestelling is snel en in goede orde ontvangen.

Verkeerd product ontvangen

Na een verkeerd product te hebben ontvangen, werd ik gevraagd het product terug te sturen en hier zelf postzegels voor te schieten. Een zichzelf respecterend bedrijf (dat ook haar klanten serieus neemt) biedt andere vormen van excuses aan, zoals een tegoedbon, of geeft de bestelde levering gratis.

Beste Chris, Bedankt voor het delen van uw ervaring en dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Onze excuses voor het opsturen van het verkeerde product. Fijn dat u direct toen u het zag contact met ons opnam, zodat we u snel konden helpen. Wij hebben direct het juist product opgestuurd, zodat ondanks dat we een fout hebben gemaakt u toch snel het juiste product ontving. Het verkeerd ontvangen product ontvangen wij graag retour en die retour kosten nemen wij uiteraard voor onze rekening. Wij hebben geen postzegels liggen, maar we weten dat het product goedkoop retour te sturen is met een postzegel. We hebben u daarom gevraagd om, zonder haast, maar zodra u tijd heeft, het verkeerd ontvangen product retour te sturen. Jammer om te horen dat onze hulp niet naar wens was. Bij Moederenbaby doen we onze uiterste best, maar uiteraard maken wij weleens een foutje. Om onze fouten netjes op te lossen doen wij ook onze uiterste best. Direct het juiste product opsturen leek ons de netste en snelste oplossing. Groeten Marco, Namens Moederenbaby

Ik ben tevreden

Ik vond snel wat ik wilde bestellen. Alsook heb ik nog wat extra's besteld. Ik vond het alleen jammer dat ik geen kleine (bewaarpotjes) kon vinden van Beldico van 50ml alsook de speen voor erbij. Daarmee maar 4 sterren. Goede service en nog een snelle levering ook.

Product goed, levering slecht.

Product is goed. Alleen de beloofde levertijd is ver te zoeken. Het is niet de volgende dag in huis, zelfs niet de dag daarna. Het was maarliefst vijf dagen wachten na bestelling.

Beste Heer/Mevrouw, Wat vervelend dat het met een flink aantal dagen vertraging is bezorgd. Wij doen er alles aan om spullen snel bij onze klant te krijgen. Wij sturen het zo snel mogelijk op en wij werken samen met verzenders die we kunnen controleren en waarbij meer dan 98% tijdig wordt bezorgd. Wij proberen duidelijk te communiceren aan onze klanten dat het nooit gegarandeerd de volgende dag in huis is. Heel vervelend dat het pakketje bij DHL vertraging op heeft gelopen, fijn dat het inmiddels bezorgd is. Groeten Marco, namens Moederenbaby.nl

Heel snelle antwoord via mail. Levering top

Perfect.

Heel goed en snel geleverd. Jammer dat de bh niet meer in voorraad is anders zou ik hem nog een keer bestellen.

Snelle communicatie, product is zoals beschreven

Prettige communicatie, snelle verzending en levering! Goede service.

Goede prijs en snelle levering, heel erg tevreden!

Snelle en correcte afwerking van de bestelling. Super tevreden, ga zeker nog bestellen

Goed verpakt, met leuk recept erbij. Snelle levering.

Snelle levering! Product in prima staat ontvangen

Alles ok!