Snelle levering, en ik ben volledig fan van de boezemvriendjes!

Snelle levering, goed product!

Toppie

Goede uitleg op de page, makkelijk bestellen en snelle levering

Goee

De kolf is nog niet gebruikt. Had hem de volgende avond bezorgd aan huis. Dus levering was goed. Kolf nog even afwachten.

Top! Snel geleverd en lsge verzendkosten.

Geweldige service en goed product

Duidelijk en snel

Duidelijke communicatie en super snelle levering

Goede communicatie snelle levering

Goede communicatie snelle levering, goed product.

Super service!

Na uitgebreide research besloot ik de Spectra S1 aan te kopen, een Amerikaanse borstkolf. Wordt niet echt verdeeld in België, maar wel te krijgen via jullie website. Vlot besteld en de dag nadien al in huis! De kolf werd wel geleverd in een doos van Medela. Was heel even verwarrend, maar achteraf gezien een pluspunt: recyclage is altijd goed :-) Ik ben tevreden!

Goed geregeld

Super snel en duidelijk qua verzenden

Balen

Gisteren boezemvriendjes en borstvoedingdthee besteld ivm productiedip. Bewust gekozen voor deze site ivm ‘morgen in huis’. Nu krijg ik net bericht dat mijn pakketje verstuurd is en ik het morgen of overmorgen kan verwachten. Voor mij is iedere dag een dag teveel nu dus ik heb flink de balen!

Beste Heer/Mevrouw Gorredijk, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Wat vervelend dat niet duidelijk was wanneer uw bestelling bezorgd zou worden. Wij hebben het volgende op de website staan: https://www.moederenbaby.nl/service/shipping-returns/#startpuntVerzending Als u op zondag, maandag, dinsdag, woensdag of donderdag, tot 23:59 besteld, dan sturen we uw pakket bestelling gelijk op, zodat u uw pakket de volgende dag al zou moeten ontvangen. Bij bestellingen na 17:00 is dat een avondlevering. Als uw bestelling brievenbuspost is dan is het tot 17:00 gelijk verstuurd voor bezorging de volgende dag. Wilt u toch uw briefpost sneller in huis, kies dan voor de verzendmethode "Extra snel brievenbuspakje (met track en trace)", dan wordt hij met meer dan 98% zekerheid de volgende avond al bezorgd. Op vrijdag geldt de drempel van 17:00 uur. In 98% van de gevallen heeft u het pakket de volgende dag in huis. Als u op zaterdag besteld, dan heeft u het pakket meestal op dinsdag in huis. U heeft woensdags na 17:00 met een brievenbuspost zending besteld. Dan sturen we het donderdag op voor verwachte bezorging op vrijdag. Onze excuses voor de verwarring, heeft u misschien nog tips voor deze tekst om het duidelijker te maken? Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

goedkoop en snel

De bestelling werd snel bezorgd en was niet duur, alleen was de houdbaarheidsdatum van de flesjes over tijd, maar evengoed nog gewoon te gebruiken

Welwillende medewerkers!!

Bestelling helemaal in orde! Je hoeft geen week te wachten op je bestelling. Aanrader!

Snel besteld en snelle levering!

Snel besteld en snelle levering!

Vlot

Vlotte bestelling , snel geleverd

Levering was bij postnl fout gegaan. Kreeg gelukkig snel contact en werd opnieuw op gestuurd.

Heel tevreden

We zijn zo blij met onze kraam hulp! We zijn goed geholpen en goed geïnformeerd.

Snel geregeld, direct nee uit ziekenhuis

Ik kon de factuur laten zien en kon zo de kolf ophalen. Heel fijn dat het niet dagen duurt maar direct kan.

Lekkere koekjes!

Leuke en lekkere beschuit met muisjes koekjes. Goed om uit te delen!

Beste Niels, Bedankt voor uw leuke review! Echter verkopen wij geen koekjes, mogelijk heeft u wat anders besteld bij ons, hopelijk bent u hier net zo tevreden mee als de koekjes! Groeten, Jordy namens Moederenbaby.nl

Positief

Goed prijs kwaliteit, mooie producten en snelle service/bezorging

Slecht

Ik heb gentiaan violet voor onze zoon, maar deze was niet zoals het hoort. Het was echt water.. ik heb hierover gemaild, 5 dagen geleden en tot op heden nog geen enkele reactie. Wel een zoontje met enorme spruw en veel pijn.

Beste Willemiek, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Gentiaan violet dient alleen onder begeleiding van een lactatiekundige of deskundige gebruikt te worden. De ingrediënten van een flesje Gentiaan Violet van 10 ml zijn: 99% water, 1% Gentiaanviolet tinctuur (alcohol). De verhouding Gentiaan Violet / alcohol is 50:50. Het klopt dus dat Gentiaan Violet heel erg waterig is, hopelijk komt u er met behulp van een deskundige wel uit en is uw zoontje snel van de spruw en de pijn af. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

De levering was super. Nu nog hopen dat de vitamine hun werk doen.

Snelle levering en goed product

Geleverd zoals beloofd, de volgende dag lag het in de brievenbus. Boezemvriendje heeft de borstvoeding weer opgekrikt toen het door de menstruatie minder werd.

Snelle bezorging met gratis artikelen

De artikelen waren de dag na bestellen bezorgd, zoals beschreven op de website. Er zat een gratis mandje en speen bij. De speen is naar de kringloopwinkel gegaan, want wij gebruiken spenen van een ander soort/merk.