Vlot

Vlotte bestelling , snel geleverd

Levering was bij postnl fout gegaan. Kreeg gelukkig snel contact en werd opnieuw op gestuurd.

Heel tevreden

We zijn zo blij met onze kraam hulp! We zijn goed geholpen en goed geïnformeerd.

Snel geregeld, direct nee uit ziekenhuis

Ik kon de factuur laten zien en kon zo de kolf ophalen. Heel fijn dat het niet dagen duurt maar direct kan.

Lekkere koekjes!

Leuke en lekkere beschuit met muisjes koekjes. Goed om uit te delen!

Beste Niels, Bedankt voor uw leuke review! Echter verkopen wij geen koekjes, mogelijk heeft u wat anders besteld bij ons, hopelijk bent u hier net zo tevreden mee als de koekjes! Groeten, Jordy namens Moederenbaby.nl

Positief

Goed prijs kwaliteit, mooie producten en snelle service/bezorging

Slecht

Ik heb gentiaan violet voor onze zoon, maar deze was niet zoals het hoort. Het was echt water.. ik heb hierover gemaild, 5 dagen geleden en tot op heden nog geen enkele reactie. Wel een zoontje met enorme spruw en veel pijn.

Beste Willemiek, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Gentiaan violet dient alleen onder begeleiding van een lactatiekundige of deskundige gebruikt te worden. De ingrediënten van een flesje Gentiaan Violet van 10 ml zijn: 99% water, 1% Gentiaanviolet tinctuur (alcohol). De verhouding Gentiaan Violet / alcohol is 50:50. Het klopt dus dat Gentiaan Violet heel erg waterig is, hopelijk komt u er met behulp van een deskundige wel uit en is uw zoontje snel van de spruw en de pijn af. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

De levering was super. Nu nog hopen dat de vitamine hun werk doen.

Snelle levering en goed product

Geleverd zoals beloofd, de volgende dag lag het in de brievenbus. Boezemvriendje heeft de borstvoeding weer opgekrikt toen het door de menstruatie minder werd.

Snelle bezorging met gratis artikelen

De artikelen waren de dag na bestellen bezorgd, zoals beschreven op de website. Er zat een gratis mandje en speen bij. De speen is naar de kringloopwinkel gegaan, want wij gebruiken spenen van een ander soort/merk.

Snel bezorgd Extra attent dmv briefje met klein cadeau

Netjes verpakt wel te laat

Bestelling voor 17u geplaatst. Helaas pas 2 dagen later binnen. Jammer met stagnerende borstvoeding productie. Koos bewust voor deze site ipv bol.com ivm snelleverzending.

Snel geleverd!

Mooie deal en volgende werkdag geleverd.

Ontevreden

Speciaal hier besteld vanwege de levertijd die jullie zeggen te hebben. Bij het kiezen van de bezorgmethode gekozen voor levering met track en trace. Voor 5 uur besteld, morgen in huis. Helaas werd dit pas overmorgen. Als ik dit geweten had had ik hier niet besteld. Briefje met informatie over gebruik was ook kort en vind ik niet duidelijk genoeg. Hoe dien je dit het beste toe aan je baby? Er zat geen kwastje bij om het toe te dienen. Er was wel een extra dopje geleverd. Ik kwam er pas later achter dat hier een onderdeeltje in zat waardoor je beter kon druppelen. Ook dit stond nergens uitgelegd.

Beste Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Fijn om van u te horen dat het is ontvangen. Echt heel vervelend dat het vertraagd is geraakt. Mocht u in de toekomst problemen hebben met de bezorging kunt u altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij weten dat er bij veel producten van ons haast is bij de bezorging, we bieden daarom verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje invloed hebben op de bezorging. Helaas moeten we het uit handen geven aan pakketdiensten, gelukkig bezorgen ze meer dan 95% de volgende dag. Jammer dat de bezorging bij u langer op zich heeft laten wachten. Over de informatie die bij de gentiaan violet geleverd wordt. Dat is informatie die wij van de fabrikant er bij krijgen, wij horen daar nooit klachten over maar zullen vandaag gaan kijken of we dat kunnen gaan verduidelijken. Bedankt voor uw feedback! Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

Super snelle levering voor een goeie prijs

Op zondag besteld en maandag avond al binnen. Super snel en niet duur

Snelle levering!

Ntv

Ruime keuze, maar vandaag besteld morgen in huis klopt niet.

Helaas kwam het artikel een dag later dan aangegeven. We hadden extra voor deze site gekozen omdat het product de volgende dag geleverd zou worden. Dat was helaas niet het geval. Nu was het product overbodig, omdat we op een andere manier het product hebben binnen gekregen. Vanwege de nood.

Beste Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Fijn om van u te horen dat het is ontvangen. Echt heel vervelend dat het zo vertraagd is geraakt. Mocht u in de toekomst problemen hebben met de bezorging kunt u altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij weten dat er bij veel producten van ons haast is bij de bezorging, we bieden daarom verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje invloed hebben op de bezorging. Helaas moeten we het uit handen geven aan pakketdiensten, gelukkig bezorgen ze meer dan 95% de volgende dag. Jammer dat de bezorging bij u langer op zich heeft laten wachten. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

Snelle verzending tegen een laag tarief

Niks gekregen

Ik heb mijn bestelling 6 dagen geleden geplaatst. Het zou bezorgd worden door de brievenbus, ik heb nog steeds niks binnen. Dus dat er staat 1 werkdag levertijd klopt niet...

Beste Stephanie, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Fijn om inmiddels van u te horen dat het is ontvangen. Echt heel vervelend dat het zo vertraagd is geraakt bij postnl. Mocht u in de toekomst problemen hebben met de bezorging kunt u altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij weten dat er bij veel producten van ons haast is bij de bezorging, we bieden daarom verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje invloed hebben op de bezorging. Helaas moeten we het uit handen geven aan pakketdiensten, gelukkig bezorgen ze meer dan 95% de volgende dag. Jammer dat de bezorging bij u veel langer op zich heeft laten wachten. Groeten, Marco namens Moederenbaby.nl

Vlotte en goede service

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Zou zeker weer opnieuw bestellen!

Snelle nu levering

De levering snel. Ik had meer productomschrijving willen zien

Product laat geleverd

Product niet volgende dag in huis maar pas na 5 dagen. Wel goed assortiment.

Lekker snel en op tijd bezorgd

Ene dag besteld volgende dag echt in huis ...in tegenstelling met andere winkels

Prima contact

Prima contact en snelle verzending

Toppie!

Goede snelle leedvermaak zonder poespas. Product bevalt goed. Durf niet te zeggen of t echt werkt maar ik denk het wel.