Snel

Snelle bezorging, goed verpakt.

Blij het ontvangen te hebben

Heel tevreden van de gentiaan violet maar een e-mail na bestelling zou wel leuk zijn,

Super leuke speen

Mijn kindje wilt alleen de MAM speen die in de winkels bijna niet te verkrijgen is. Bij moeder en baby vond ik deze speen die gepersonaliseerd kon worden! Super leuke kleurtjes en verschillende letter types! Heeft mijn dochter toch nog een leuke speen die ook nog eens snel geleverd werden! :-)

Super snel bezorgd

Mijn voeding is terug gelopen door dat ik ziek was en met hulp van deze tabletjes is weer terug aan komen

Alles naar verwachting

Snelle bezorging en product naar verwachting.

Product werkt uitstekend

Mijn productie van borstvoeding was ineens gedeeld en op aanraden van de vroedvrouw bestelde ik 'boezemvriendjes'. Ik heb een beetje rondgekeken op het internet en merkte dat moederenbaby.nl de voordeligste prijs gaf. Al na twee dagen ontving ik mijn brievenbuspakketje (in België!) en kon ik starten met de supplementen in te nemen. De boezemvriendjes doen echt wat ze beloven. Na één dag boezemvriendjes merkte ik al een toename in productie, ik voelde terug een beetje stuwing. Nu is mijn productie weer helemaal oké en ik heb nog een aantal capsules over.

Netjes verpakt en snel geleverd Geen op of aanmerkingen

Na lang aanmodderen met mijn melkproductie, heb ik toch besloten om enkele supplementen te kopen.

Ik merkte dat mijn productie enorm gedaald was na een tijdje ziek te zijn geweest en maar 2 keer te kunnen kolven. Uiteindelijk heb ik na advies van mijn oude kraamzorgster boezemvriendjes aangeschaft. Ik besloot meteen maar borstvoedingsthee te proberen en heb ook nog een paar leuke dingetjes besteld waaronder tepelzalf. De borstvoedingsthee heeft een beetje een dropachtige geur, maar smaakt met een beetje karamel of suiker heerlijk. Je komt dan ook snel aan die 3 a 4 koppen per dag die geadviseerd worden. De boezemvriendjes zijn kleine ovale capsules die aangeraden wordt om 3x per dag te slikken. Ik merkte al na 1.5 dag dat mijn productie na een kolfsessie van maximaal 100cc naar 150cc was verhoogd, en nu, een week later zelfs naar bijna 250cc per kolfsessie. (10 minuten per borst). het enige nadeel wat ik heb is dat als je de adviezen goed opvolgt, je al snel rond de 20 euro per week kwijt bent. Niet duur, maar toch ook wel een flinke aankoop per maand in deze tijd. Al met al ben ik enorm blij met deze aankoop en zou het zeker aanbevelen!

Mooie producten en snel geleverd

No nonsense website met mooie artikelen die snel en goed verzonden werden. Met een leuk kaartje erbij!

Vlotte aankoop

Vlotte aankoop en zeer snelle verzending Alles was prima in orde!

Zeer goede naservice nav pakket niet ontvangen owv post.nl -

Snel opgestuurd door jullie, maar pakket jammer genoeg niet ontvangen via post.nl. Wel zeer snelle en vriendelijke service nadien en ze hebben ervoor gezorgd dat ik zo snel als mogelijk een nieuw pakje had ontvangen dat snel was toegekomen! Hartelijk bedankt!!

Topproduct en snel geleverd!

Top :)

Goede service en mailcontactmomenten.

Snelle redding

Snelle levering. Wat erg prettig was want mijn melkproductie moest snel omhoog. En dat lukte met de capsules en thee. Heel erg fijn!

Goed. Snelle levering. Product naar wens.

Betaalpagina zou iets overzichtelijker mogen. Doordat vakken naast elkaar staan ipv onder elkaar kijk je er snel overheen.

Fijne kruiden!

Super product, voordelige prijs en heel fijn; de lage verzendkosten!

Prima snelle levering

Goede prijs en snelle levering!

Fijne producten en snelle service!

Wij bestelde supplementen via moeder en baby. De uitleg was duidelijk en het product doet wat er verwacht wordt. De service van moeder en baby is uitstekend en ik zou iedereen aanraden om hier te winkelen.

Heel snel verzonden

Ik kocht de boezemvriendjescapsule's en had ze de volgende dag al in huis. Erg fijn!

Lage verzendkosten, doordat het met de briefpost kan!

Duurde iets langer voordat ik het pakketje in huis had, maar wel fijn dat het met de briefpost kon waardoor de verzendkosten wat lager waren. Verder het hele proces naar tevredenheid verlopen!

Snel geleverd!

Vlot kunnen bestellen op de website en heel snel in de postbus ontvangen.

The capsules for the beginning really stimulated breast milk and easy to take it.

It is easy daily take off the capsules and good that it is organic herbs as I see from capsules. Recommended for the moms who is challenging breastfeeding.

Snelle levering, wat erg fijn is wanneer je stuntelt met borstvoeding t.g.v. Weinig productie.

Goed product en vlotte levering

Boezemvriendjes zijn handige capsules om te slikken, met duidelijk resultaat al binnen 12u. Vlotte levering.

Geweldig spul

Mijn borstvoeding was terug gelopen door tepelhoedje en deze tabletjes hebben ervoor gezorgd dat me borstvoeding weer op peil kwam.