Fijne service

Snelle levering en duidelijke website met uitleg over het product.

Goed product en betrouwbare levering

Boezemvriendjes werkt goed en het product kwam snel met de post tot in België

Snelle en goede service

Goede producten aan correcte prijs Snelle levertijd

Snel verzonden en tevreden over het product.

Product was volgende dag binnen en netjes geleverd! Tevreden mee!

Product was volgende dag binnen en netjes geleverd! Tevreden mee!

Ik heb ze nog niet ingenomen maar ik ben wel heel tevreden over de service. Na 2 dagen lag het al in de brievenbus.

Super goed!

Bij Bol.com een week op hetzelfde product gewacht bij dit bedrijf dus al binnen 1 dag binnen gekomen echt super! Ondanks de feestdagen

Gentiaan violet voor spruw van onze baby. We tobete al 2 weken met medicatie van de huisarts, werd alleen maar erger. Toen werd mij dit geadviseerd en dezelfde dag na 2x gebruikt te hebben niks meer te zien, en dronk mijn zoontje weer rustig aan de borst.

Snelle levering, Omschrijving van product klopt Overzichtelijke site.

Vlotte levering

Snelle, goedkope en correcte levering met de brievenbuspost, tevreden met het product!

Uitstekend!

Heel tevreden van de service en producten.

Fijne ervaring

De website verleent duidelijke informatie over het product dat je wil aankopen en geeft weer welke ingrediënten verwerkt zijn in bijvoorbeeld de Boezemvriendjes. Ook fijn dat het verschil tussen de super en extra uitgelegd wordt. Bestelling was geplaatst en de dag erna meteen verwerkt. Bedankt voor de vlotte service.

Ik wacht nog steeds.

Ik heb nog geen ervaring omdat het erop pplijjt dat de postbode mijn pakketje heeft gehouden.Dinsdag zichtbaar in de app , het is nu zaterdag en het is nog niet geleverd. Sorry dat ik geen review kan geven. vandaar nu even 3 sterren (in het midden)

Product zoals omschreven en snelle verzending!

Ik wilde net voor het weekend nog even wat bestellen, maar toen kwam ik er achter dat ik eigenlijk net te laat was. Eén telefoontje met de klantenservice en toch nog dezelfde dag verzenden was geen probleem. Goede service!

Snel en correct

Zeer tevreden. Snelle en correcte levering.

Productie schiet weer omhoog, hoera!

Overzichtelijke website, en super snelle levering.

Alles perfect verlopen

Zeer vlot de bestelling kunnen plaatsen en ontvangen. Fijn om een hoeveelheidskorting te krijgen op bepaalde artikelen.

Het werkt!!

Wilde bijna stoppen want 8 x per dag voeden + nakolven kostte veel energie, dit was bij mijn eerste een reden om te stoppen. Maar de boezemvriendjes gaven volgens mij de boost die ik nodig had en nu lopen de voedingen weer fijn! Heel blij mee. Levering duurde wel een dag langer dan op de website vermeld.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Nieuwe flesspenen gekocht voor onze baby, deze waren makkelijk besteld en werden snel geleverd. Kortom; tevreden klant.

Nog geen product binnen, website komt belofte niet na.

Als verse moeder waarbij de borstvoeding productie niet optimaal op gang is gekomen heb ik op advies van de lactatiedeskundige 'boezemvriendjes' besteld. Op donderdag rond 15u heb ik ze besteld, want op de site stond 'voor 16u besteld, dezelfde dag verzonden. Vrijdag kwam niets binnen. Zaterdag ook niet, wat betekend dat het nu dinsdag nacht is en ik nog geen boezemvriendjes heb.

Op advies van de kraamhulp heb ik de hydro pads besteld. Hele snelle levering en goede informatie op de website. Fijn dat de verzendkosten laag zijn. Kortom; aanrader!

Kolf kapot, onderdeel 2 dagen later nog niet binnen

Helaas geen reactie op mail en het onderdeel niet binnen. Kan echt niet als je de service aanbiedt direct verzonden op zoiets belangrijks als onderdelen van een Borstkolf....

Beste Marlijn, Bedankt voor uw review, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet op tijd is aangekomen. Ik heb zojuist onze mailbox nagekeken en kwam geen mail van u tegen, mogelijk is er iets fout gegaan tijdens het versturen van de mail. We hebben u zelf een mail gestuurd met wat vragen over de bestelling en bestelstatus. Als u tijd heeft zouden we het fijn vinden om dit probleem met u op te lossen. De meeste pakketen worden binnen 1 of 2 dagen verstuurd en ontvangen, mogelijk heeft postnl vertraging opgelopen met uw zending, onze excuses hiervoor. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u ons bereiken via de onderstaande gegevens: Telefoonnummer: 0235767671 E-mailadres: [email protected] Met vriendelijk groet, Marijn, Moeder&Baby

Werkt bij mij goed

Ik denk dat de boezemvriendjes bij mij goed werken voor het op gang krijgen van de borst melk productie. Bestelling snel op de post gezet. Alleen duurde het even vanwege PostNL.

Top product

Na ontzettend veel last te hebben gehad van tepelkloven dit product gebruikt echt geweldig !