Werkt bij mij goed

Ik denk dat de boezemvriendjes bij mij goed werken voor het op gang krijgen van de borst melk productie. Bestelling snel op de post gezet. Alleen duurde het even vanwege PostNL.

Top product

Na ontzettend veel last te hebben gehad van tepelkloven dit product gebruikt echt geweldig !

Goede service Producten voldoen aan de vereiste kwaliteit

Goed product, correcte levering!

Heel tevreden van zowel product als service!

Snelle verzending. Heel fijn in de kraamweek als je het snel nodig hebt!

De goedkoopste boezemvriendjes

Op de webshop vind je de goedkoopste boezemvriendjes i.v.m. andere Belgische en Nederlandse leveranciers.

Hydrofel breast discs zijn in 1 woord GEWELDIG!

Super pads bij gevoelige en beschadigde tegels. Ik adviseerd de kraamvrouw ze 2 a 3 dagen te gebruiken en de tepels zijn weer hersteld!

Snelle en correcte service

Snelle levering en een correcte service! Een aanrader om via deze site te bestellen.

Fijn

Heel positief

Vlot besteld en snel in de brievenbus!

Op en top

Snelle levering. Lage verzendingskosten Snel gevonden wat ik wilde

Hydropads besteld en deze waren zeer snel geleverd

Overzichtelijke site met goede zoekfunctie. Zo gevonden wat ik zocht, ik kon snel uitchecken en de hydropads waren binnen de aangegeven tijd thuis geleverd. Zeer tevreden shop ervaring.

Snelle verzending

Fijne communicatie en snelle verzending

Op zaterdag besteld maandagmiddag al in huis. Bij een vraag binnen 24 uur reactie op de mail

Alles wat je nodig hebt voor mama en baby

Fijne site en snelle verzending!

Top service ☺️

Een heel tevreden baby!!

Fantastisch product!

Super leuk en mooi spul!

Snelle levering fijne goed geprijsde cool pads a

Van rite aid

snelle verzending

snelle verzending, fijn!

Komt

Op de website staat: op vrijdag voor 17:00 besteld, volgende dag geleverd. Vrijdagmiddag een bestelling geplaatst en deze tot op heden (woensdagochtend) nog niet ontvangen. Deze beoordeling gaat dan ook enkel over het leverproces en niet het product, daar kan ik helaas niet over meepraten. Ook zal ik deze retour sturen aangezien te laat geleverd en in de tussentijd een alternatief heb gevonden.

Beste Richelle, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Wat vervelend dat uw bestelling te laat bezorgd is. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje grip hebben op de verzending. Goed dat u gekozen heeft voor verzending met track en trace, sorry dat wij hem door een fout zonder track en trace hebben gestuurd. Dat kan helaas niet gecheckt worden. Fijn dat het inmiddels is bezorgd. Groeten Marco namens Moederenbaby.nl

Snelle levering. Goede producten

Duidelijke website en snelle levering

Ruim aanbod en snelle levering

Alles goed

Prijs was goed, kwaliteit is goed en de bezorging was snel en de site is makkelijk te gebruiken.

Perfect!

Via het noord west ziekehuis in alkmaar een borst kolf gehuurd via moeder en baby nette spullen en een duidelijke website! Zeker aan te raden

Diamantstraat 1 7554TA Hengelo