Snelle levering fijne goed geprijsde cool pads a

Van rite aid

snelle verzending

snelle verzending, fijn!

Komt

Op de website staat: op vrijdag voor 17:00 besteld, volgende dag geleverd. Vrijdagmiddag een bestelling geplaatst en deze tot op heden (woensdagochtend) nog niet ontvangen. Deze beoordeling gaat dan ook enkel over het leverproces en niet het product, daar kan ik helaas niet over meepraten. Ook zal ik deze retour sturen aangezien te laat geleverd en in de tussentijd een alternatief heb gevonden.

Beste Richelle, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Wat vervelend dat uw bestelling te laat bezorgd is. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje grip hebben op de verzending. Goed dat u gekozen heeft voor verzending met track en trace, sorry dat wij hem door een fout zonder track en trace hebben gestuurd. Dat kan helaas niet gecheckt worden. Fijn dat het inmiddels is bezorgd. Groeten Marco namens Moederenbaby.nl

Snelle levering. Goede producten

Duidelijke website en snelle levering

Ruim aanbod en snelle levering

Alles goed

Prijs was goed, kwaliteit is goed en de bezorging was snel en de site is makkelijk te gebruiken.

Perfect!

Via het noord west ziekehuis in alkmaar een borst kolf gehuurd via moeder en baby nette spullen en een duidelijke website! Zeker aan te raden

Snelle verzending

Vlot

Snelle verzending, duidelijke website. Tevreden!

Veel aanbod en snelle levering

Lekker overzichtelijke site, snelle levering. Heel heel blij ermee.

Fijne service, info op site mag duidelijker

Boezemvriendjes besteld. Info op de website over de levering mag duidelijker.. Op de info pagina over het verzenden staat andere info dan op de product pagina, dat schept verwarring! Gebeld en goed geholpen. Nog een spoed pakketje van kunnen maken dus dat was fijn. Helaas verloor de pakketdienst het pakje uit het oog en ook na dit te melden werden we goed geholpen; nieuwe zending werd geplaatst. Uiteindelijk kwamen er twee pakketjes binnen dus beide betaald uiteraard, ben erg blij met de oplossing omdat ik de boezemvriendjes snel nodig had en ze met me mee dachten. Alleen de info over het verzenden aanpassen en er volgen meer sterren als je het mij vraagt.

Jammer van de bezorgtijd

Overal op de site kom je reclame tegen over de snelle bezorging. Jammer genoeg hier al een week aan het wachten. Bij jullie besteld net omwille van de snelle bezorgtijd tegenover andere sites... Het product kan ik nog niet beoordelen aangezien het nog onderweg is sinds 29 augustus. Heel begrijpelijk moest het pakket ergens vertraging oplopen of niet in voorraad zijn, wel jammer dat je daar dan niet op de hoogte over gehouden kan worden.

Beste Anais, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Wat vervelend dat uw bestelling te laat bezorgd is. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje grip hebben op de verzending. Een zending zonder track en trace kan helaas niet gecheckt worden en is de minst betrouwbare zending die we aanbieden. Die is uiteraard wel lekker goedkoop. Mogelijk kunt u de volgende keer voor een zending met track en trace kiezen, dat gaat vaker goed. Helaas kunnen we daar ook nooit garanderen dat het morgen in huis is, maar daar wordt meer dan 98% echt de volgende dag bezorgd. Groeten Marco namens Moederenbaby.nl

Snelle en goede service bij niet bezorgd pakket

Na het plaatsen van een bestelling is mijn pakket niet geleverd door de bezorgdienst. Moederenbaby hebben dit snel opgepakt en gezorgd dat mijn bestelling met spoed opnieuw is verstuurd. Zij pakken mijn contact met de bezorgdienst verder op en zorgen er voor dat ik verder kan genieten van mijn pasgeboren kindje. Heel erg bedankt voor jullie goede service!

Boezemvriendjes top product. Kan niet anders zeggen dan dat het werkt. Heel snel geleverd. Kort om keer zeker terug.

Heel blij met dit wondermiddeltje!

Dankzij de boezemvriendjes kan ik eindelijk weer een voorraad moedermelk aanleggen ! Wat zorgt voor een hoop midder stress.

Snelle verzending en producten zoals verwacht

De bestelling is geleverd volgens de opgegeven leveringstermijn. Enige wat beter kan is het toevoegen van een optie om de bestelling bij een pakketpunt te laten bezorgen

Spectra S2 plus

I am satisfied with this breast pump. After buying two breast pumps which did not work for me. I finally got this and it's so sweet. I pumped 160ml in 15minutes from one breast. I'm really satisfied with this. Moreover, they sell it with some bottles to store the milk and a cooler bag. You can pump and use the same bottles as feeding bottles. The only inconvenience with this machine is that you need to use it when it is plugged in. Also, I did not give a 5 star because the delivery service was not the best. But the pump is good. I highly recommend

Good price but delivery not the same day as indicated

Product as described and good price However delivery is offered the same day if ordered before a certain time, and my delivery only arrived late afternoon the next day.

Snel en goede deal

Goed afgeprijsd, met nog extra een koeltas. Daarnaast snel geleverd!

Fijn kolfapparaat

Via het ziekenhuis een borstkolf via jullie geleend. Fijne kolf, super makkelijk in gebruik

Slechte ervaring in bezorgtijden

Op woensdag heb ik boezemvriendjes bij jullie besteld. Als het goed is weten jullie waar dit voor is. Ik had het met spoed nodig. Voor de borstvoeding. Voor 23.59 besteld. De volgende dag in huis. Ik kreeg de boezemvriendjes zaterdag binnen. Wat was dit jammer. Heel jammer. Misschien kunnen jullie de bezorgtijden weg halen van de site. Ik heb jullie ook geprobeerd te bellen maar kreeg jullie niet te pakken. Ik ben zelf kraamverzorgster. Ik heb besteld op de naam van mijn kraamvrouw. Zelf heet ik Soenita BabyStar Kraamzorg Zorg voor Moeder & Kind. Mijn ervaring met jullie is dus echt niet fijn. Ik ga ergens anders een voorraad inslaan. Zodat als mijn kraamvrouw het nodig heeft ik het meteen heb en niet na twee dagen pas binnen heb. Met vriendelijke groet, Soenita

Beste Soenita, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Wat vervelend dat uw bestelling te laat bezorgd is. Wij bieden verschillende verzendmethodes aan zodat onze klanten zelf een beetje grip hebben op de verzending. Een zending zonder track en trace kan helaas niet gecheckt worden en is de minst betrouwbare zending die we aanbieden. Die is uiteraard wel lekker goedkoop. Mogelijk kunt u de volgende keer voor "extra snel" of met track en trace kiezen, dat gaat vaker goed. Helaas kunnen we daar ook nooit garanderen dat het morgen in huis is, maar daar wordt meer dan 98% echt de volgende dag bezorgd. Groeten Marco namens Moederenbaby.nl

Boezemvriendjes besteld, vlot geleverd. Want die heb je ook vlot nodig;-)

Snel verzonden

Bestelling ging makkelijk en snel verzonden. Betaling leek eerst mislukt, maar na telefonisch navragen bleek het toch in orde.

Snelle levering. Over het product kan ik tot nu nog niets zegen. Wacht tot het effectief resultaat oplevert

Goede communicatie en snel verzonden, heel tevreden!

Fijne en snelle service!!

Diamantstraat 1

7554TA Hengelo