Pluspunten

Snelle accurate service en niet duur!

Boven 25 euro geen verzendkosten

Pluspunten

Goede service! Paar keer telefonisch gesproken en ze hebben me goed geholpen.

Pluspunten

Fijn dat ik via de email advies kreeg. Snelle verzending. Ik ben blij met mijn bestelling

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Persoonlijke benadering. Ik werd gebelt over mijn bestelling. Het product zou pas over een week binnen komen. Ik kon een andere keuze maken of hierop wachten.

Pluspunten

Overzichtelijk en snelle levering

Pluspunten

Prima communicatie, zelfs toen de betaling met iDeal door technische redenen nog niet was uitgevoerd. Ik kreeg heel netjes een email met link om de bestelling alsnog te betalen. Vlotte verzending en heel fijne producten. Ik zal in de toekomst zeker meer producten hier bestellen.

Pluspunten

Goede producten en snel geleverd!

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Eenvoudige en duidelijke webshop. Hele snelle levering. Top!

Ik had graag staffelkorting ontvangen op 1 order met verschillende artikelen. 80 en 120ml flesjes. Ook kan er wellicht in de omschrijving een tabel worden opgenomen wat het gemiddelde aantal ml is wat een baby drinkt per maand oud. Op die manier kan een nieuwe mama beter inschatten wat ze nodig heeft.

Pluspunten

Snel contact en goede zorg, finn assortment en overzichtelijke website

Een apart link op de website voor de "snel kolf service", nu was het even zoeken onder de borstkolven waar deze service zich bevind!

Pluspunten

Levering was netjes en in een goed verpakte neutrale doos. Product voldoet aan de verwachtingen en de website is overzichtelijk.

Er staat 'voor 17:30 besteld, zelfde dag verzonden' maar dat lukte op maandag blijkbaar niet.

Onze excuses dat PostNL het pakket niet op tijd heeft geleverd. Op de betreffende maandag zijn al onze pakketten niet tijdig door PostNL afgehandeld en bezorgd. Volgens PostNL is er sprake geweest van een calamiteit waardoor onze pakketten later werden opgehaald dan normaal. Hierdoor zijn ze niet meer op tijd verwerkt in hun sorteercentrum. PostNL heeft in dit soort gevallen lak aan kleinere bedrijven en vervolgens krijgen wij klachten over onze service. Erg spijtig! vriendelijke groet, Anita, Moeder en Baby

Pluspunten

Snelle levering Bestelling netjes verpakt

Pluspunten

- snelle levering - concurrerende prijs - deskundige begeleiding - denken met je mee

Pluspunten

Ruim assortiment, vlotte levering, prima service

Pluspunten

Duidelijke site en goede begeleiding voor het kiezen van een kolf.

Geen, alleen werd mijn kolf een dag later pas bezorgd. Waardoor ik een dag langer moest wachten op mijn kolf. Dat vond ik wel jammer.

Beste Ingeborg, Wij hebben je bestelling direct ingepakt en verzonden. Helaas komt het wel eens voor dat PostNL met vertraging levert. Bij betreuren dat zeker, maar we kunnen dit probleem met PostNL niet verbeteren. vriendelijke groet, Anita Lactatatiekundige

Pluspunten

De bestelde flesjes bleken toch niet op de kolf te passen, ondanks dat ik gevraagd had welke dat wel zouden doen. Dit is ontzettend goed opgelost!!!

Pluspunten

Ik heb nu een aantal keer spullen besteld via deze website en tot nu toe altijd tevreden. Snel geleverd, prima kwaliteit.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteitv

Pluspunten

Kundig en geeft bruikbare tips en info. Afspraak kon snel plaatsvinden.

Pluspunten

Snelle levering Ruim assortiment

Filter opties van producten kan uitgebreider Plussen en minnen van verschillende producten om makkelijker te kunnen vergelijken (zoals CoolBlue dat bijv doet)

Pluspunten

Een overzichtelijke webshop met duidelijke toelichting bij de producten waar ik echt wat aan had. De levering was snel en volledig, helemaal prima dus.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit. Probleem met een kapot artikel snel opgelost.

Geen.

Pluspunten

Snelle en goede service, kwaliteit producten voor een goede prijs. Goede kwaliteit-prijs verhouding.

De mobiele weergave van de website kan iets gebruiksvriendelijker.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitgebreid assortiment

Website aanpassen bij veranderingen. En niet de klant op laten draaien voor extra kosten indien je zelf een fout gemaakt hebt.

Beste Chris, Hartelijk dank voor je review. Wel jammer dat je ons een negatieve beoordeling geeft. Wij hebben eigenlijk geen fout gemaakt, maar hadden iets nog niet aangepast. Tijdens het betalen stond er nog de term 'Afhalen in Grootschermer. Wij hebben dat ooit neergezet omdat mensen alleen de term 'Afhalen' verwarden met een PostNL afhaalpunt. Uiteraard was afhalen op onze nieuwe locatie geen probleem. Wij hebben dat ook voorgesteld, of om de order te annuleren. Tijdens telefonisch overleg verzocht je ons om het product op te sturen, dat hebben wij ook gedaan. vr,gr, Anita Lactatiekundige

Pluspunten

Duidelijke website, snel bestelling ontvangen, redelijke prijs. Vraag over product adequaat telefonisch beantwoord.

Geen.

Pluspunten

Duidelijke informatie op de site en super snelle levering van de bestelde producten.

Kan ik op dit moment niet bedenken.

Over Borstvoedingscentrumschermer.nl