Alles word geregeld voor je. Kwaliteit panelen. Alles word aan je uitgelegd, zodat je goed begrijpt wat er allemaal gaat gebeuren. Samengevat top service en kwaliteit!

Perfecte service!

Algeheel positieve ervaring. Prettige uitleg van de mogelijkheden. Ferdi nam uitgebreid de tijd om onze vragen uit te werken en toe te lichten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles netjes door de monteurs afgewerkt. Alles is vanaf het beging goed verzorgd. Een goed bedrijf die weet waar ze voor staan?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima werk geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geeft heldere uitleg in het voortraject. Komt alle afspraken punctueel na. Installatie verloopt prima. Mensen werken netjes , veilig. After sales wordt ook snel opgepakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service gericht, ook buiten de standaard kantoor tijden. Werken netjes, niets op aan te merken. Ook de hulp voor de teruggave subsidie was welkom.

kan ze niet verzinnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer correct en netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nu een aantal maanden de zonnepanelen op het dak, uitstekend bevallen. Zowel voor de verkoop, tijdens de installatie en de aftersales laat Ewell zien dat zij niet voor volume maar voor kwaliteit gaan.

Ik kan het niet bedenken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede communicatie en geduld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, staan voor hun zaak en zij komen wel je dak bekijken alvorens ze een offerte uitbrengen! Tijdens installatie zeer nette en kundige vaklieden over de vloer gekregen. Na installatie prima nazorg!!

Misschien handig mensen te vragen om een reserve dakpan of aantal achter de hand te hebben in geval er een kapot gaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De zonnepanelen zijn keurig geplaatst volgens afspraak, de communicatie was helder en het personeel is uiterst vriendelijk en werken netjes.

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede afspraken te maken, duidelijke uitleg, leveren kwaliteit waar voor je geld. Begeleiding met de BTW terugvraag, goed bereikbaar voor vragen en de panelen zien er esthetisch mooi uit.

We hebben met overheidsfinanciering de panelen laten leggen. Misschien als bedrijf verdiepen in hoe dit werkt. Het was erg gunstig in onze situatie alleen doordat we 1 briefje miste moesten we het een paar weken verschuiven. Het verschuiven was geen probleem!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg behulpzaam en denken met je mee.

Gebruik van uitgaande telefoonnummers. Zakelijk contact via gsm niet professioneel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijk en adequate informatieverstrekking. afspraken worden nagekomen Tijdens installatie bleef eigenaar betrokken bij de werkzaamheden. betrokken personeel dat zorgvuldig en netjes werkt.

uitvoering werkzaamheden is goed. nazorg verdient aandacht. Na paar dagen bijvoorbeeld bij de klant informeren of alles ok is en of er nog vragen zijn. Als ik zelf vragen stel, krijg ik wel vlot antwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel, uitstekende dienstverlening en werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Plezierig contact met de directeur en zijn medewerksters De installateurs vriendelijk, werken netjes en hebben alles vakkundig aangebracht en uitgelegd.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen de vooraf gemaakte afspraken volledig na. Montage tot in de puntjes uitgevoerd door kundige en zeer positieve Monteurs.

Geen directe verbeterpunten maar ga vooral zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed voorstel mbt zonnepanelen. Niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste, gewoon goed Netjes gewerkt, afspraken nakomen niet

niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werken netjes, snel en vakkundig. Goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen de afspraken keurig na!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede voorlichting en vriendelijk personeel. Er wordt netjes en veilig gewerkt en neemt er de tijd voor. Tevreden over de installatie. Krijgt 4 sterren en geen 5, om te stimuleren dat alles altijd nog beter kan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kantoorpersoneel geeft goede informatie. Thuis prettig intake gesprek gehad met dhr. Vollebregt. Na acceptatie van offerte zijn de zonnepanelen snel en vakkundig geïnstalleerd. De monteurs zijn zeer vriendelijk en werken zeer netjes. De gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Ook de nazorg en de BTW teruggave is prima geregeld. Zeer net en vakkundig bedrijf. Zeker een aanrader!!

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alle afspraken nagekomen, geen klachten enkel dat de storm roet in het eten gooide.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werken echt netjes alles volgens plan verlopen

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voorlichting en verwachtingen managen van te voren was prima. Plaatsing goed! Geeft vertrouwen

Back office zou wat begripvoller begripvoller kunnen zijn!

Over Ewell

Filter op Taal