Na bestelling snel in huis

Na Telefonisch contact te hebben gehad over onderdelen jacuzzi Daarna via mail de juiste link op site toegestuurd gekregen om de onderdelen te bestellen Top

Vakmensen met kennis van zaken die afspraken nakomen.

In ons geval, net zo als bij diverse buren, is door Ewell een prima en complete installatie met 19 panelen uitgevoerd. Betrokken mensen die ook netjes en bespraakt alles uitleggen. Werken keurig netjes met hoogwaardige materialen waar tevens duidelijke garantie op afgegeven wordt. "Value for Money" heet dat. Tevens werkt Ewell met een prima backoffice die het klantcontact en gemaakte afspraken prima communiceren.

Super bedrijf

Ja een bedrijf die zijn afspraken na komen, vandaar een goede waardering van ons. Fam Rietdijk

Snelle levering en perfecte installatie en mooie afwerking.

Na een snelle levering heeft het Ewell bedrijf de 15 zonnepanelen binnen een dag geinstalleerd en dat met harde wind en regen maar daar hebben de mensen van Ewell zich niet door laten tegenhouden. De klus was in de middag veilig en werkend gereed. Heel veel dank en petje af voor Ewell.

Artikelbenaming precies wat ik zocht.

De Plugwise Zigbee gestuurd stopcontact type F is hier per stuk voor een normale prijs aangeboden en niet alleen voor een set van 4 of 10 stuks. Stopcontact werkt uitstekend. Ik vindt de berichten over levertijd en levering heel goed.

Vakmensen pur sang

EWELL is een top bedrijf en weten goed waar ze mee bezig zijn. Ferdi geeft goede voorlichting en maakt een goed overzicht van de ligging van de panelen op het dak. Ze leveren kwaliteit in zowel arbeid als materiaal met 25 jaar garantie op de panelen.

Top service!

Goed meedenken en kwaliteit leveren. Wat wil je nog meer. toppers!

Na 1 jaar kan ik zeggen dat het een prima investering is

Bijna een jaar geleden heeft Ewell een upgrade uitgevoerd van 10x 245 watt in zuid opstelling naar 21x 325 watt in oost/west opstelling. Kan dus vergelijk trekken met de 10 jaar oude panelen en moet zeggen dat deze installatie relatief gezien veel beter presteert. De panelen lijken minder last van hitte stress te hebben dan de vorige. Installatie is erg netjes en professioneel uitgevoerd. Dus ja, ik beveel Ewell aan

Prima en zeer net bedrijf

Offerte was netjes en alles is netjes volgens afspraak op dak gemonteerd, medewerkers kwamen netjes over gooide niet met de spullen en hebben alles netjes op het dak en binnen gemonteerd. Na afloop nog netjes gebeld of alles naar wens was. Ik ben super tevreden over dit bedrijf. ook de afhandeling van de installatie van de App hebben zij voor mij gedaan zoals de BTW terug gaven.

Snel en makkelijk

Hans

Nu op 2 weken na een jaar lang zonnepanelen. De voorspelde opbrengst meer dan ruim overschreden zonder storing of enige hapering.

snelle service en goed advie.

Ingrid heeft mij een goed advies gegeven over een sanitizer voor mijn spa. Ondanks alle corona maatregelen had ik de middelen heel snel in huis.

Prima service en goede kwaliteit.

Panelen zijn 2 jaar geleden heel netjes geplaatst. Na 1 jaar kwamen wij erachter dat we de gegarandeerde opbrengst niet hadden gehaald. Waarschijnlijk door de veelheid aan bomen rondom ons huis. Zonder discussie werd ons het bedrag aangeboden zoals afgesproken of de keuze om 4 panelen erbij plaatsen zonder kosten zodat we de opbrengst zeker halen. Top gedaan! Zelfs twee kapotte dakpannen werden door een aardige jongen vervangen. Kan niet anders zeggen dan een hele goede service en we zijn heel blij met de goede kwaliteit zonnepanelen en de opbrengst.

Alles word geregeld voor je. Kwaliteit panelen. Alles word aan je uitgelegd, zodat je goed begrijpt wat er allemaal gaat gebeuren. Samengevat top service en kwaliteit!

Perfecte service!

Algeheel positieve ervaring. Prettige uitleg van de mogelijkheden. Ferdi nam uitgebreid de tijd om onze vragen uit te werken en toe te lichten.

Pluspunten

Alles netjes door de monteurs afgewerkt. Alles is vanaf het beging goed verzorgd. Een goed bedrijf die weet waar ze voor staan?

Pluspunten

Prima werk geleverd

Pluspunten

Geeft heldere uitleg in het voortraject. Komt alle afspraken punctueel na. Installatie verloopt prima. Mensen werken netjes , veilig. After sales wordt ook snel opgepakt.

Pluspunten

Super service gericht, ook buiten de standaard kantoor tijden. Werken netjes, niets op aan te merken. Ook de hulp voor de teruggave subsidie was welkom.

kan ze niet verzinnen.

Pluspunten

Zeer correct en netjes.

Pluspunten

Nu een aantal maanden de zonnepanelen op het dak, uitstekend bevallen. Zowel voor de verkoop, tijdens de installatie en de aftersales laat Ewell zien dat zij niet voor volume maar voor kwaliteit gaan.

Ik kan het niet bedenken.

Pluspunten

goede communicatie en geduld

Pluspunten

Goede service, staan voor hun zaak en zij komen wel je dak bekijken alvorens ze een offerte uitbrengen! Tijdens installatie zeer nette en kundige vaklieden over de vloer gekregen. Na installatie prima nazorg!!

Misschien handig mensen te vragen om een reserve dakpan of aantal achter de hand te hebben in geval er een kapot gaat

Pluspunten

De zonnepanelen zijn keurig geplaatst volgens afspraak, de communicatie was helder en het personeel is uiterst vriendelijk en werken netjes.

Ga zo door!

Pluspunten

Goede afspraken te maken, duidelijke uitleg, leveren kwaliteit waar voor je geld. Begeleiding met de BTW terugvraag, goed bereikbaar voor vragen en de panelen zien er esthetisch mooi uit.

We hebben met overheidsfinanciering de panelen laten leggen. Misschien als bedrijf verdiepen in hoe dit werkt. Het was erg gunstig in onze situatie alleen doordat we 1 briefje miste moesten we het een paar weken verschuiven. Het verschuiven was geen probleem!