Duidelijke website en levering volgens afspraaak,

Professioneel bedrijf, deskundig advies en klantgericht.

Installatie en in bedrijfstelling zonnepanelen naar volle tevredenheid. We genieten al jaren van zonnestroom van de door Ewell geplaatste zonnepanelen. Zeer aanbevolen door hoogwaardige kwaliteit. Recent onderhoud en reparatie jacuzzi eveneens prima verzorgd.

Netjes en betrouwbaar

Super fijn bedrijf. Nog op nette manier geholpen professionel en eerlijk bedrijf. Krijg wat er berekend wordt. Geen kosten achteraf. Super blij mee een echte aanrader.

Prima geregeld

Snel besteld en snel geleverd

Ik heb hier 2 filters besteld. Kreeg snel een bericht dat deze filters optisch beschadigd waren maar nog wel functioneerden. Zij gaven mij de keuze om de order te annuleren of om een korting te aanvaarden. Ik heb dat laatste gekozen. Alles is snel en netjes afgehandeld. Top service dus.

Goede kwaliteit spullen. Altijd erg netjes geholpen. Geeft goede adviezen

wordt netjes gedaan en volgens de offerte

De offerte binnen gekregen en door tekort aan spullen die er niet waren langer geduurd bleef de prijs het zelfde Als je een sms stuurde kreeg je snel een reactie terug,

Keurig netjes gewerkt zeer tevreden

Geen prutsers maar echte professionelen. Super vriendelijk en behulpzaam bij vragen ! Uitstekend advies en goede nazorg ! Een echte aanrader. Netjes werk afgeleverd en de energie opbrengst is maximaal. We zijn er blij mee .

Klantgerichtheid

Als ik vraag om langs te komen omdat er iets met mijn jaccuzzi aan de hand is, duurt het heel lang voordat ze een keer langs komen. Moet er dan ook vaak achteraan voordat ze langs komen. Als ik bel naar Ewell en ze zeggen dat ik terug gebeld word. Dan hoor ik ook niks en moet ik zelf altijd weer bellen.

Prima klantenservice..meedenkend

Zocht producten voor onze jacuzzi. R werd goed aangegeven wat beschikbaar was met lijst, voorraad en bestelnummer. Ben daarmee prima geholpen. Jammer dat het de laatste produkten waren en kennelijk niet meer leverbaar. Volgende keer dus in usa bestellen.

Nagebeld over kunnen toepassen van een kortingscode

Ik had een filter besteld voor mijn spa. Bij het afrekenen had ik een kortingscode gebruikt die niet van toepassing was onder de €50 maar wel voor dat type filer. Ik werd de volgende dag gebeld of ik niet 2 filters wilde omdat ik dan voor beide filters alsnog van de korting gebruik kon maken. Dat heb ik gedaan, mail ontvangen met nieuwe rekening en een betaallink voor het aanvullende bedrag. Pakket direct verzonden en als het niet zo druk was geweest bij PostNL had ik het de volgende dag al in huis gehad. Dat noem ik nog eens meedenken met de klant.

Levering duurt lang

Verder product ok

goed geregeld

Prima, niks mis mee

Doen wat ze beloven.

Super service en behandeling

Dit bedrijf denkt met u mee. Heel goede ervaring bij het plaatsen van zonnepanelen. Ook de jaccuci is naar volle tevredenheid. Ga zo door ....kan het iedereen aanraden dit bedrijf.

Goud

Enorm bedankt voor jullie sterk staaltje vakmanschap op maat! Heerlijk dat ons idealistisch project 'van het gas af' voor onze recreatiewoning door Ewell realiteit kan worden. We genieten volop van de vernieuwingen van het eerste deel van het project.

Werd goed geholpen werkten netjes en professioneel. Ik kan Ewell aanbevelen. Heb twaalf zonnepanelen op ons plattedak laten installeren.

Prima adviesgesprek en installatie

Fijn en kundig adviesgesprek gehad en meteen een afspraak gemaakt om de zonnepanelen te plaatsen. De installatie verliep voorspoedig en is keurig uitgevoerd.

Goed en netjes werk geleverd

Meer dan verwacht!

Ik heb 3 partijen benaderd, Ewell was de enige die eerst langskomt om een offerte uit te brengen, dat was even wennen, want de andere 2 hadden binnen een week een offerte opgestuurd. Tijdens het gesprek met Ferdi Vollebregt werd duidelijk dat zij niet voor de makkelijkste oplossing zouden gaan, maar wel de door mij gewenste beste aansluiting! Dus met een aparte groep in onze meterkast en niet een omgebouwde WCD op zolder. Hij heeft zelfs van te voren nog in de kruipruimte gekeken naar de mogelijkheden voor kabels trekken door onze koof! Ook waren zij bereid tot wat meerwerk dat gelijk met de installatie zou kunnen plaatsvinden omdat ze daar dan toch bezig waren. De installatie is keurig netjes op tijd gedaan en ziet er spic en span uit! Dank aan het hele team for walking the extra mile!

kwaliteit en service zijn uitstekend.

Heel blij met de snelle en prettige service. In korte tijd alles geregeld en geinstalleerd.

Goede services, netjes werk en snel handelen

Het plaatsen van de zonnepanelen ging meer dan goed. Van het aanvragen van de offerte tot de plaatsing van de zonnepanelen, alles is vlot en goed verlopen. Wij zijn zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Keurig bedrijf, goed werk afgeleverd en oog voor detail.

Heel positief

Eerste contact was al positief, vriendelijke en behulpzame dame( mevrouw Van Steenbergen). Het verdere proces verliep vlot, van opname tot installatie.