Betrouwbaar en komt afspraken na

Je hebt altijd dezelfde telefoniste aan de lijn en dit schept al snel een vertrouwde band. Ze maken netjes een afspraak aan huis en komen echt voorbereid over. Top service. Werken zeer netjes en de wachtlijst was niet lang. We zijn zeer tevreden! Er was iets kleins aan de hand en de volgende dag stonden ze alweer aan de deur voor een oplossing. Je bent bij Ewell absoluut geen nummertje. Ze staan echt klaar voor de klant. En het was nog gezellig ook met een bak koffie en een koek in de pauze momenten.

Zelden zo'n fijne samenwerking meegemaakt

Fijne communicatie, afspraken goed nagekomen en alles netjes op papier. Zeer heldere uitleg. Op de dag van plaatsing alles netjes geregeld, nette werkwijze en respectvolle omgang. Direct na plaatsing alle informatie, garantiebewijzen etc. per mail ontvangen. Zeer betrouwbaar bedrijf!

Geen reactie op mail

Trage reactie op eerste mail en geen reactie op 2e mail. Heel jammer temeer omdat ik aangewezen ben op jullie voor service en onderhoud/reparatie voor onze Artesian Spa. Mvg RM Wilts

Goede, snelle service en prima contact

Bijna direct na het eerste telefonische contact is er iemand komen kijken wat de mogelijkheden waren betreft het plaatsen van zonnepanelen. De offerte hadden wij super snel binnen. Begin april hebben wij goedkeuring gegeven voor de offerte en binnen drie weken zijn de zonnepanelen geplaatst! Wij kunnen spreken van snelle en goede service. Tijdens het plaatsen hebben wij geen ongemakken gehad en alles werd keurig gevraagd of uitgelegd alvorens te handelen. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. De afhandeling m.b.t. de btw-teruggave is ook snel in gang gezet. Wij raden Ewell dan ook zeker aan!

Uitstekende service, Ewell denkt met u mee

Na verschillende offertes van verschillende bedrijven hebben wij gekozen voor Ewell. Redenen: Kwaliteit, flexibel, levertijd en prijs Sinds april 2021 hebben wij onze nieuwe zonnepanelen draaien en voldoen vanaf dag een aan onze verwachting. Panelen zijn vakkundig geplaatst, de omvormer en elektriciteit netjes gemonteerd. Het team is zeer vriendelijk.

Installatie helemaal volgens afspraak geplaatst.

Heel plezierig contact, zowel bij eerste informatieve gesprek als tijdens het plaatsen van de gehele installatie. Bedrijf doet wat het heeft beloofd.

Super friendly team and very knowledgeable. Certainly gets my recommendation.

Vanaf de offerte tot aan het plaatsen prima communicatie. Komen hun woord na en alles wordt geregeld en geplaatst zoals afgesproken. Netjes gewerkt zowel binnen als buiten en eventuele rommel wordt opgeruimd en meegenomen.

duidelijke afspraken en goede communicatie

duidelijke uitleg over de installatie, correcte aanleg, snel!!! We zijn heel tevreden; ziet er bovendien heel mooi uit. Alles is in één dag aangelegd. Na aanleg geen rommel, alles keurig opgeruimd. Nazorg achteraf prima, alle vragen worden netjes beantwoord.

Vakmensen met kennis van zaken

Vanaf het intake gesprek tot en met het plaatsen van de zonepanelen is alles perfect verlopen. Zeer klantvriendelijke en nette installateurs die vakwerk afleveren daarbij alles opruimen en bijzonder netjes werken. Dikke 10 van ons!

Eerlijk verkooppraatje.

Er wordt eerlijk vertelt dat ze misschien iets duurder zijn, maar weten je ook te overtuigen waarin dit zit. Installatie werd netjes uitgevoerd door deskundig en beleefde mannen.

Netjes

Netjes gewerkt Aandacht voor details Niet de goedkoopste maar maken in de uitvoering waar wat verkocht werd

Snelle levering en goede service.

Post.nl slecht

Bestelling ging allemaal goed. Rot dat het verstuurd werd met post.nl. wij kregen mail binnen het is afgeleverd, wij waren thuis... maar niet afgeleverd. Gebeld naar post.nl... schijnt dat de bezorger helemaal niet bij ons in de buurt is geweest en direct heeft afgeleverd bij depo in Brielle.. Dus wij hebben nog niets ontvangen.

Prima service en netjes aangelegd

10 panelen van Panasonic met Solar edge , prima service en netjes afgewerkt, bedankt

Na bestelling snel in huis

Na Telefonisch contact te hebben gehad over onderdelen jacuzzi Daarna via mail de juiste link op site toegestuurd gekregen om de onderdelen te bestellen Top

Vakmensen met kennis van zaken die afspraken nakomen.

In ons geval, net zo als bij diverse buren, is door Ewell een prima en complete installatie met 19 panelen uitgevoerd. Betrokken mensen die ook netjes en bespraakt alles uitleggen. Werken keurig netjes met hoogwaardige materialen waar tevens duidelijke garantie op afgegeven wordt. "Value for Money" heet dat. Tevens werkt Ewell met een prima backoffice die het klantcontact en gemaakte afspraken prima communiceren.

Super bedrijf

Ja een bedrijf die zijn afspraken na komen, vandaar een goede waardering van ons. Fam Rietdijk

Snelle levering en perfecte installatie en mooie afwerking.

Na een snelle levering heeft het Ewell bedrijf de 15 zonnepanelen binnen een dag geinstalleerd en dat met harde wind en regen maar daar hebben de mensen van Ewell zich niet door laten tegenhouden. De klus was in de middag veilig en werkend gereed. Heel veel dank en petje af voor Ewell.

Artikelbenaming precies wat ik zocht.

De Plugwise Zigbee gestuurd stopcontact type F is hier per stuk voor een normale prijs aangeboden en niet alleen voor een set van 4 of 10 stuks. Stopcontact werkt uitstekend. Ik vindt de berichten over levertijd en levering heel goed.

Vakmensen pur sang

EWELL is een top bedrijf en weten goed waar ze mee bezig zijn. Ferdi geeft goede voorlichting en maakt een goed overzicht van de ligging van de panelen op het dak. Ze leveren kwaliteit in zowel arbeid als materiaal met 25 jaar garantie op de panelen.

Top service!

Goed meedenken en kwaliteit leveren. Wat wil je nog meer. toppers!

Na 1 jaar kan ik zeggen dat het een prima investering is

Bijna een jaar geleden heeft Ewell een upgrade uitgevoerd van 10x 245 watt in zuid opstelling naar 21x 325 watt in oost/west opstelling. Kan dus vergelijk trekken met de 10 jaar oude panelen en moet zeggen dat deze installatie relatief gezien veel beter presteert. De panelen lijken minder last van hitte stress te hebben dan de vorige. Installatie is erg netjes en professioneel uitgevoerd. Dus ja, ik beveel Ewell aan

Prima en zeer net bedrijf

Offerte was netjes en alles is netjes volgens afspraak op dak gemonteerd, medewerkers kwamen netjes over gooide niet met de spullen en hebben alles netjes op het dak en binnen gemonteerd. Na afloop nog netjes gebeld of alles naar wens was. Ik ben super tevreden over dit bedrijf. ook de afhandeling van de installatie van de App hebben zij voor mij gedaan zoals de BTW terug gaven.

Snel en makkelijk