Hans

Nu op 2 weken na een jaar lang zonnepanelen. De voorspelde opbrengst meer dan ruim overschreden zonder storing of enige hapering.

snelle service en goed advie.

Ingrid heeft mij een goed advies gegeven over een sanitizer voor mijn spa. Ondanks alle corona maatregelen had ik de middelen heel snel in huis.

Prima service en goede kwaliteit.

Panelen zijn 2 jaar geleden heel netjes geplaatst. Na 1 jaar kwamen wij erachter dat we de gegarandeerde opbrengst niet hadden gehaald. Waarschijnlijk door de veelheid aan bomen rondom ons huis. Zonder discussie werd ons het bedrag aangeboden zoals afgesproken of de keuze om 4 panelen erbij plaatsen zonder kosten zodat we de opbrengst zeker halen. Top gedaan! Zelfs twee kapotte dakpannen werden door een aardige jongen vervangen. Kan niet anders zeggen dan een hele goede service en we zijn heel blij met de goede kwaliteit zonnepanelen en de opbrengst.

Alles word geregeld voor je. Kwaliteit panelen. Alles word aan je uitgelegd, zodat je goed begrijpt wat er allemaal gaat gebeuren. Samengevat top service en kwaliteit!

Perfecte service!

Algeheel positieve ervaring. Prettige uitleg van de mogelijkheden. Ferdi nam uitgebreid de tijd om onze vragen uit te werken en toe te lichten.

Pluspunten

Alles netjes door de monteurs afgewerkt. Alles is vanaf het beging goed verzorgd. Een goed bedrijf die weet waar ze voor staan?

Pluspunten

Prima werk geleverd

Pluspunten

Geeft heldere uitleg in het voortraject. Komt alle afspraken punctueel na. Installatie verloopt prima. Mensen werken netjes , veilig. After sales wordt ook snel opgepakt.

Pluspunten

Super service gericht, ook buiten de standaard kantoor tijden. Werken netjes, niets op aan te merken. Ook de hulp voor de teruggave subsidie was welkom.

kan ze niet verzinnen.

Pluspunten

Zeer correct en netjes.

Pluspunten

Nu een aantal maanden de zonnepanelen op het dak, uitstekend bevallen. Zowel voor de verkoop, tijdens de installatie en de aftersales laat Ewell zien dat zij niet voor volume maar voor kwaliteit gaan.

Ik kan het niet bedenken.

Pluspunten

goede communicatie en geduld

Pluspunten

Goede service, staan voor hun zaak en zij komen wel je dak bekijken alvorens ze een offerte uitbrengen! Tijdens installatie zeer nette en kundige vaklieden over de vloer gekregen. Na installatie prima nazorg!!

Misschien handig mensen te vragen om een reserve dakpan of aantal achter de hand te hebben in geval er een kapot gaat

Pluspunten

De zonnepanelen zijn keurig geplaatst volgens afspraak, de communicatie was helder en het personeel is uiterst vriendelijk en werken netjes.

Ga zo door!

Pluspunten

Goede afspraken te maken, duidelijke uitleg, leveren kwaliteit waar voor je geld. Begeleiding met de BTW terugvraag, goed bereikbaar voor vragen en de panelen zien er esthetisch mooi uit.

We hebben met overheidsfinanciering de panelen laten leggen. Misschien als bedrijf verdiepen in hoe dit werkt. Het was erg gunstig in onze situatie alleen doordat we 1 briefje miste moesten we het een paar weken verschuiven. Het verschuiven was geen probleem!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg behulpzaam en denken met je mee.

Gebruik van uitgaande telefoonnummers. Zakelijk contact via gsm niet professioneel

Pluspunten

vriendelijk en adequate informatieverstrekking. afspraken worden nagekomen Tijdens installatie bleef eigenaar betrokken bij de werkzaamheden. betrokken personeel dat zorgvuldig en netjes werkt.

uitvoering werkzaamheden is goed. nazorg verdient aandacht. Na paar dagen bijvoorbeeld bij de klant informeren of alles ok is en of er nog vragen zijn. Als ik zelf vragen stel, krijg ik wel vlot antwoord.

Wij wilden u nog even hartelijk danken voor uw mooie beoordeling. Ons gesprek waaruit bleek dat informatie elkaar gekruist heeft waarderen wij enorm en zijn beide partijen blij met een goed werkend zonnepaneel systeem. Gelukkig was de installatie voor het weekend gereed en zijn de inloggegevens voor de app direct verzonden, maar pas na het weekend met u besproken. Alles werkt en is nu duidelijk. Nogmaals dank voor uw opdracht.

Pluspunten

Vriendelijk personeel, uitstekende dienstverlening en werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd!

Pluspunten

Plezierig contact met de directeur en zijn medewerksters De installateurs vriendelijk, werken netjes en hebben alles vakkundig aangebracht en uitgelegd.

geen

Pluspunten

Komen de vooraf gemaakte afspraken volledig na. Montage tot in de puntjes uitgevoerd door kundige en zeer positieve Monteurs.

Geen directe verbeterpunten maar ga vooral zo door.

Pluspunten

Goed voorstel mbt zonnepanelen. Niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste, gewoon goed Netjes gewerkt, afspraken nakomen niet

niet

Pluspunten

Werken netjes, snel en vakkundig. Goede service

Pluspunten

Komen de afspraken keurig na!

Geen

Pluspunten

Goede voorlichting en vriendelijk personeel. Er wordt netjes en veilig gewerkt en neemt er de tijd voor. Tevreden over de installatie. Krijgt 4 sterren en geen 5, om te stimuleren dat alles altijd nog beter kan.

Pluspunten

Kantoorpersoneel geeft goede informatie. Thuis prettig intake gesprek gehad met dhr. Vollebregt. Na acceptatie van offerte zijn de zonnepanelen snel en vakkundig geïnstalleerd. De monteurs zijn zeer vriendelijk en werken zeer netjes. De gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Ook de nazorg en de BTW teruggave is prima geregeld. Zeer net en vakkundig bedrijf. Zeker een aanrader!!

geen

Seggelant - West 7b 30 3237 MJ Vierpolders