Top bestelde product snel binnen

Voor 21 diners kopen we hier altijd een gegraveerd champagnesabel, altijd zeer tevreden over het product en de snelle levering

Fantastische service.

Super snelle reactie. Het ruilen van een sabreermes ging super snel en in volste vertrouwen. We hadden het nieuwe binnen, voordat we het oude teruggestuurd hadden.

Komt afspraken niet na

Bestelde producten worden niet geleverd. Op e-mails wordt niet meer gereageerd. Zeer onbetrouwbaar.

Beste Bas, Afgerekende producten worden altijd geleverd, niet betaalde producten , zoals in dit geval worden niet geleverd. Gezien de toon van je contact met ons hebben we besloten je ook in de toekomst niet te willen leveren. We wensen je al het goede toe voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Klaas de Jong Eigenaar Drie Bergen Wijn

Snelle, klantvriendelijk service! Kwalitatief goed product!

Ik was op zoek naar een sabel. Na telefonisch contact ben ik goed geholpen en definitieve keuze gemaakt. Ook goed geadviseerd in de mogelijkheden voor het graveren. Het resultaat is prachtig! En de ontvanger was enorm verrast!

Beste Annemiek, Hartelijk dank voor je review! Dit is wat we graag doen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Klaas de Jong Drie Bergen Wijn

Dank jullie wel

Beste Ellis, Hartelijk dank voor je review! We helpen graag bij het maken van de beste keuze. Met vriendelijke groet, Klaas de Jong Drie Bergen Wijn

Snel geleverd en het item voldoet aan de verwachting

Snel geleverd, scherp geprijsd en het item voldoet aan de verwachting en zoals geadverteerd.

Goede producten, matige administratieve organisatie

Bij inschrijving wordt ter bevestiging een mail verzonden waarbij de het wachtwoord openlijk wordt meegezonden. Onprofessioneel. Zakelijk-pakketje wat op huisadres moest worden afgeleverd wordt afgeleverd bij afhaaladres. Privé-pakketje wat op afhaaladres afgeleverd moest worden wordt op privéadres afgeleverd. Jammer omdat daardoor de verrassing als verjaardagscadeau verloren ging. Korting bij inschrijving wordt pas per mail aangeboden nadat de boodschappenmand als was betaald. Mailtje daarover werd afgedaan met de opmerking dat voor één klant het systeem niet gewijzigd kan worden. Zoals hiervoor aangegeven zijn er blijkbaar meer punten in het (administratieve) systeem die moeten worden aangepast.

Snel en correct

Topregeling. Heel snel geleverd en goede kwaliteit!

TOP wijnopeners

Ik kreeg mijn bestelling heel erg snel thuis en was keurig verpakt. De wijnopeners zijn niet overal verkrijgbaar en dus via google bij dit bedrijf terecht gekomen en zeker geen spijt van gehad.

Duidelijke webshop, snelle levering

Product was precies zoals afgesproken en werd zeer snel geleverd

Snelle service en denken goed mee met klanten

Middels een mail werd medegedeeld dat ik een product had besteld dat niet op voorraad bleek te zijn, wat dus op zich wel gek was dat dat kon en niet duidelijk zichtbaar was geweest. Driebergen had echter een laatste doos gevonden die ik dan ook opgestuurd kreeg. Omdat deze echter wat krassen aan de binnenkant bevatte, werd ik gecompenseerd door een fles van meer waarde dan besteld en de toevoeging van een veldfles. Een super oplossing dus en daarmee een zeer tevreden klant rijker!

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Marijn, Bedankt voor je beoordeling. Bij onze producten is het soms iets lastiger om een exacte leverdatum en tijd af te geven. Zeker bij graveerwerkzaamheden. We gaan kijken of we je tip toch kunnen toepassen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mijn vraag werd via Whatsapp snel en duidelijk beantwoord, de bestelling was zelfs inclusief gravering al na 2 dagen binnen. Zeer tevreden over de service en over de kwaliteit van de bestelling

De telefoon werd niet opgenomen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ongekend fraai assorti tegen faire prijzen.

Blijf verrasen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle afhandeling

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle levering Leuk geholpen Keurig verpakt

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Hugo, Bedankt voor je feedback! We doen het graag. Veel plezier ervan! Groet, Klaas Drie Bergen Wijn www.driebergenwijn.nl

Pluspunten

Snelle respons - snelle werking - vlotte afhandeling

Beste Tine, Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn dat je zo tevreden over ons bent. Daar doen we het voor. Fijne dag! Groet, Klaas Drie Bergen Wijn www.driebergenwijn.nl