John je geeft een geweldige service dank je wel!!!

bij het aanvragen voor een offerte werden we goed begeleid voor het maken van de juiste keuze gecertificeerde gelijksluitende deur cilinders. Ook prijzen tov. andere leveranciers, de snelle levering maar wat ik belangrijk vond het meedenken naar de oplossingen. Dank je wel John

Was eerst door een foutje niet geleverd maar het was daarna heel snel geregeld en had ik het 2 dagen later in huis.

Prima ervaring met deze webshop. Twee keer een probleem gehad met mijn slot en zelfs na jaren nog goed opgelost. Dank!

Duidelijk en snel

Ik had nieuwe sloten besteld en wist niet exact welke maten ik moest hebben. Ben daarbij keurig geholpen en met een week had ik goede kwaliteit sloten in huis. Past perfect!

Vakmanschap e service even 'safe' als de cilinders

Had te doen met een onverwacht defecte cilinder van mijn winkeldeur. Ben gaan googelen en kwam uit op de site van Cilindersloten. De site is zo goed en duidelijk samengesteld dat je meteen al een vertrouwd ge voel hebt, want uiteindelijk heb je wel het over sloten van meer dan € 200, 00 per stuk. De bestelprocedure via het website menu bevestigt dat vertrouwde gevoel opnieuw : hartstikke duidelijk en logisch waardoor vergissen eigenlijk niet mogelijk is. Omdat er enige haast bij was heb ik gemaild. Men beloofde mij dat de cilinders met speciale maten binnen 48 uur bij mij zouden zijn. En die belofte is men nagekomen. Dat is een 10 met een griffel ! Super service : doen wat je belooft en een super kwaliteit ! Een aanrader dus !

Topservice!

3 jaar geleden een bestelling geplaatst voor een aantal cilinders (was toen reeds tevreden) Nu extra cilinder met knop besteld (op zelfde sleutel) - Zeer snelle reactie op vragen per mail - Zeer duidelijke en efficiente communicatie per mail - Perfecte terugkoppeling met eerdere bestelling (na 3 jaar !) - Zeer snelle afhandeling van bestelling en vlotte levering - Alles past perfect Leuke attentie in pakettje (paaseitjes :-) ) Aan te raden bedrijf !

Goede service ook als er iets niet goed is!

Goed! Div onderdelen besteld bij deze online shop!

Gebruikersvriendelijke website, perfecte communicatie en service.

Bestellen gaat heel gemakkelijk via de duidelijke website. Ik moest een serie van zes cilinders met vier verschillende afmetingen en dezelfde sleutels hebben. Oh nee ik was het slot van de garage roldeur vergeten; geen probleem. De levering duurde iets langer omdat de spullen niet op voorraad waren bij de leverancier, daar werd ik de dag erna over gebeld. Toe het nog iets langer duurde kreeg ik het antwoord: "sorry dat ligt aan mij ik heb iets vergeten". Prima geen smoesjes of kletsverhalen. De cilinders werden keurig verpakt geleverd. Toen de montage van de roldeur cilinder niet lukte, ondanks de hulp van Boven met wie ik een aantal malen hardop gesproken heb, kreeg ik de volgende dag per telefoon een praktische tip waarna het een fluitje van en cent bleek.

Een geweldig bedrijf

Er was een klein probleem super en snel opgelost.. Top..!!

In het weekend deurcilinder stuk en maandag vier nieuwe gelijksluitende opgehaald. Snel gefixt en zeer behulpzame vriendelijke eigenaar. Voor mij een 10

zeer tevreden

Op initiele vragen een snel en adequaat antwoord. Levering snel, maar op een puntje na zoals besteld. `afgesproken voor 6 cilinders ook Max 6 sleutels. Geleverd per cilinder 3 sleutels dus in het totaal 18 sleutels. Een beetje teveel.

Pluspunten

Snelle levering. Geen verrassingen zoals extra kosten verzendkosten bij het afrekenen. Veel keuzes. Scherp geprijsd.

Pluspunten

Ik had een sleutel afgebroken omdat het slot niet helemaal goed opendraaide. Wilde 1 exemplaar bijbestellen. Direct werd ongevraagd aangeboden dat dit onder de garantie viel (aankoop was juli 2018). Cilinder inmiddels ontvangen en alles werkt weer prima. Prima service dus van deurcilindershop.

Pluspunten

Telefonische advies was super.

Nee.

Pluspunten

Snelle levering in goede stevige verpakking. Eenvoudig bestelsysteem dat voor een leek goed te begrijpen is.

Pluspunten

Duidelijke website met goede info, lage prijzen, goede communicatie, snelle levering, een echte aanrader!

Facebook pagina !

Pluspunten

Snelle levering,goede tefonische uitleg.

Nee

Pluspunten

Scherpe prijs! Fijne, heldere en duidelijke communicatie!

Geen!

Pluspunten

Goed product, nette prijs, snelle levering en fijne afterservice! Ging zeer coulant om met een onduidelijkheid rondom aantal sleutels, wat ik verkeerd begrepen had. bedankt!

Bij gelijksluitende cylinders worden 6 sleutels er totale set cylinders geleverd. Dus niet per set van twee (zoals ik had begrepen). Wellicht duidelijker omschrijven op de site? Verder top!

Pluspunten

Had met spoed een aantal cilindersloten nodig. Na telefoontje binnen 24 uur afgeleverd.

Website niet helemaal duidelijk over gelijksluitende cilinders.

Pluspunten

zeer tevreden over dit bedrijf. telefonisch keurig antwoord gekregen op mijn vragen. Een paar extra bijbestelde sleutels bleken niet 100% goed, daarover gebeld en netjes hiervoor nieuwe gekregen.

Pluspunten

Zeer handige en overzichtelijke bestelpagina waarbij alle opties gemakkelijk te kiezen zijn. Zeer goede after sales service.

Prijs mag iets scherper.

Pluspunten

Hele goede service !!

Ga zo door.

Pluspunten

Ik had binnen korte tijd een 40/40 veiligheidscilinder nodig. De maat is lastig te krijgen en na wat zoeken kwam ik bij deurcilindershop.nl. Na telefonisch mijn vraag te hebben gesteld werd mij verteld dat de onderdelen niet leverbaar waren op dit moment. De verkoper vertelde mij dat hij nog zijn best ging doen om iets te regelen. De volgende dag netjes een telefoontje en mail dat het toch gelukt was. Slot werd dezelfde dag verstuurd en de volgende dag gelijk geplaatst. Geweldige service en de volgende sloten haal ik weer bij deurcilindershop.nl.

Geen