Een geweldig bedrijf

Er was een klein probleem super en snel opgelost.. Top..!!

In het weekend deurcilinder stuk en maandag vier nieuwe gelijksluitende opgehaald. Snel gefixt en zeer behulpzame vriendelijke eigenaar. Voor mij een 10

zeer tevreden

Op initiele vragen een snel en adequaat antwoord. Levering snel, maar op een puntje na zoals besteld. `afgesproken voor 6 cilinders ook Max 6 sleutels. Geleverd per cilinder 3 sleutels dus in het totaal 18 sleutels. Een beetje teveel.

Pluspunten

Snelle levering. Geen verrassingen zoals extra kosten verzendkosten bij het afrekenen. Veel keuzes. Scherp geprijsd.

Pluspunten

Ik had een sleutel afgebroken omdat het slot niet helemaal goed opendraaide. Wilde 1 exemplaar bijbestellen. Direct werd ongevraagd aangeboden dat dit onder de garantie viel (aankoop was juli 2018). Cilinder inmiddels ontvangen en alles werkt weer prima. Prima service dus van deurcilindershop.

Pluspunten

Telefonische advies was super.

Nee.

Pluspunten

Snelle levering in goede stevige verpakking. Eenvoudig bestelsysteem dat voor een leek goed te begrijpen is.

Pluspunten

Duidelijke website met goede info, lage prijzen, goede communicatie, snelle levering, een echte aanrader!

Facebook pagina !

Pluspunten

Snelle levering,goede tefonische uitleg.

Nee

Pluspunten

Scherpe prijs! Fijne, heldere en duidelijke communicatie!

Geen!

Pluspunten

Goed product, nette prijs, snelle levering en fijne afterservice! Ging zeer coulant om met een onduidelijkheid rondom aantal sleutels, wat ik verkeerd begrepen had. bedankt!

Bij gelijksluitende cylinders worden 6 sleutels er totale set cylinders geleverd. Dus niet per set van twee (zoals ik had begrepen). Wellicht duidelijker omschrijven op de site? Verder top!

Pluspunten

Had met spoed een aantal cilindersloten nodig. Na telefoontje binnen 24 uur afgeleverd.

Website niet helemaal duidelijk over gelijksluitende cilinders.

Pluspunten

zeer tevreden over dit bedrijf. telefonisch keurig antwoord gekregen op mijn vragen. Een paar extra bijbestelde sleutels bleken niet 100% goed, daarover gebeld en netjes hiervoor nieuwe gekregen.

Pluspunten

Zeer handige en overzichtelijke bestelpagina waarbij alle opties gemakkelijk te kiezen zijn. Zeer goede after sales service.

Prijs mag iets scherper.

Pluspunten

Hele goede service !!

Ga zo door.

Pluspunten

Ik had binnen korte tijd een 40/40 veiligheidscilinder nodig. De maat is lastig te krijgen en na wat zoeken kwam ik bij deurcilindershop.nl. Na telefonisch mijn vraag te hebben gesteld werd mij verteld dat de onderdelen niet leverbaar waren op dit moment. De verkoper vertelde mij dat hij nog zijn best ging doen om iets te regelen. De volgende dag netjes een telefoontje en mail dat het toch gelukt was. Slot werd dezelfde dag verstuurd en de volgende dag gelijk geplaatst. Geweldige service en de volgende sloten haal ik weer bij deurcilindershop.nl.

Pluspunten

duidelijke website, snelle en correcte levering

prijs mag scherper

Pluspunten

goede website zeer simpel en makkelijk ook voor een leek heb daarna nog gebeld met het bedrijf of alles duidelijk was en of het goed was ingevuld, op nette wijze geholpen

geen

Pluspunten

Geen woorden gewoon 100% U naam staat bovenaan op mijn scherm. Bedankt voor de goede en snelle levering.

ik zou niet weten

Pluspunten

Pluspunten

supersnelle verzending , alles top !!

doe zo verder

Pluspunten

Super service. Fout besteld door ons, keurig opgelost door Deurcilindershop.nl! Super snelle levering.

Geen.