Spijtig dat er geen bedrag op de kaart staat . De levering van de kaart gebeurde in de brievenbus, niet afgesloten , terwijl het ging over geschenk bonnen ter waarde van 350 euro .

leuke ervaring

Ik wou een cadeaukaart van de Efteling kopen voor mijn collega . Helaas is dit in België niet meer fysiek verkrijgbaar. Dankzij de link op de website van de Efteling kwamen wij bij jullie terecht. De bestelling ging vlot en is correct afgeleverd.

Makkelijk te bestellen en levering op tijd.

Alles ging soepel en snel.

Snelle en correcte levering

Werd zoals beloofd snel geleverd!.

Werkt goed en snel

Alles snel voor elkaar

Veel keus en snel geleverd

Makkelijke site en veel keus. En heel snel geleverd.

Goed geregeld

Wat ik jammer vind,stuur ook even een mailtje wanneer de bon is aangekomen bij de bewoner

Levering ging gewoon snel.

Prima op tijd geleverd

Makkelijke site in gebruik, alleen jammer dat je pas vanaf 20€ een kaart kan bestellen

Topverkoper

Goede feedback

Goede service, wel minder vlot dan omschreven op de site

Volgens de website wordt alles besteld in het weekend verzonden de eerstvolgende werkdag, maar uiteindelijk duurde het een week vooraleer de giftcards bezorgd werden. Anders geen opmerkingen, want het gevraagde werd mooi geleverd.

Bij Primera waren er verzendkosten, bij Cardman niet. Vandaar de keus op Cardman.

Mijn bestelling niet ontvangen

Hallo, ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Het lijkt erop dat de afzender het adres verkeerd heeft opgeschreven. Wat kan ik nu doen?

Kadokaarten bestellen is heel eenvoudig en heel snel geregeld.

Zie vorige beoordeling.

Positief

Kaart via post ontvangen zonder problemen

Kaart via post ontvangen zonder problemen en zonder extra verzendkosten.

Uistekend

Snel, goed..

Veel keuze

Een cadeaukaart besteld van Heinen Delfts Blauw, lag 2 dagen later in de brievenbus. Leuk dat je er een persoonlijke tekst aan kunt toevoegen. Heel veel keuze in cadeaukaarten van zowel hele grote bedrijven maar ook wat kleinere, die je minder snel tegen komt.

Zeer goede ervaring

Werd 1 dag later geleverd met de kerstdrukte.zeer vlugge respons op mail naar klantendienst.levering in België op dag 4 na bestelling.

Echt heel prima!

Moest kaarten voor De Efteling bestellen en door iemand op Cardman.nl gewezen. Duidelijke site, snelle levering. Heel tevreden!

Zoals verwacht

Zoals verwacht

Heel goed, bestelling vlot verlopen, levering stipt

De site was duidelijk, bestelling is vlot gegaan en de levering gebeurde stipt, zoals aangegeven

Alles in orde

Vlotte afhandeling. Geen enkel probleem.

Alles perfect in orde

Alles naar wens gelopen.

Het was een hele onderneming om de weg te vinden om tickets te bekomen van de Efteling , na wat over en weer geklik online dan toch bij jullie uitgekomen en dan ging alles zeer snel,