Keurig netjes snelle levering!

Goede website, snel geleverd.

Makkelijk te vinden hoe je een cadeaubon koopt, het was snel geregeld

Rapide et efficace

La commande fut facile à faire et la carte cadeau est arrivée dans les 48h ouvrable en Belgique.

Levertijd

Jammergenoeg heeft de levertijd een week geduurd. Niet zoals aangegeven op de site.

Super snel en makkelijk

Makkelijk bestellen en gelijk in de mail

Nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen

Goede website en correcte levering

Snelle levering product zoals beschreven

Snelle levering product zoals beschreven.

Keurig en op tijd ontvangen.

Aangevraagd en binnen drie dagen de kaart(en) ontvangen.

Handig en vlot

In ‘n split second ontvang je de cadeaubon!

Besteld en binnen 2 dagen ontvangen,geen portokosten.

Top, snel geleverd , helemaal in orde !

Top, snelle levering, helemaal in orde !

jammer dat er zo'n simpel papiertje omheen zit

De levering was prima. Alleen jammer dat je bij 400 euro 4 kaarten krijgt. Daarnaast vind ik dat de verpakking er sober is dat mag wat mij betreft wel iets luxer. Het is tenslotte iets wat luxe is.

Telefonisch heel goed geholpen

Alleen erg jammer dat degene die ik de bon had gegeven erg veel moeite moest doen om het te verzilveren. Haar conclusie: geef maar gewoon geld.

Ik ben super blij met mijn card, heb het nog niet gebruikt, maar dat ga ik zo snel mogelijk doen.

Blij met mijn cadocard.

Correcte levering

Spijtig dat er bij 2 cadeaukaarten maar 1 envelopje bijzat

Doet wat het beloofd

Mooi verpakt. Snelle levering.

Helaas te laat

Zaterdag besteld voor een bezoek dinsdagavond. Kaart kwam pas woensdag binnen. Een tegoedbon voor cadeaubon in elkaar geknutseld en daarna na gestuurd. (Ook weer extra postzegel gekocht).

top

makkelijk aan te vragen en snelle levering

Te laat geleverd

Kaartje besteld op dinsdag 22 augustus. Normaal volgende werkdag verzonden. We zijn morgen een week verder, maar nog geen cadeaukaart ontvangen.

TOP!!

Wij wilden een lunchbon cadeau geven van een restaurant "van de andere kant van het land" en via jullie is dit gelukt!! Degene was erg verrast dat wij zo gemakkelijk zo aan een cadeaubon konden komen!!

prima en snel afgehandeld

Het ging gemakkelijk en je kon kiezen, per mail of per post. Alles goed geregeld verder. Bedankt.

Mooie lay out van de kaart Snelle bezorging

Prima contact

Alles ging gemakkelijk

Beste Nelly, Wat een super beoordeling! Heel erg bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Was eerste maal dat ik een cadeaubon online heb gekocht! Eerst wat onwennig en voorzichtig, maar heb een paar revieuws gelezen en was gerustgesteld! Voor mij is het een fantastische ervaring en ga het in de toekomst zeker nog doen! Bedankt

Beste Nadine, Heel erg bedankt voor jouw super beoordeling! We hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl