Gisteren besteld en meteen de volgende dag in huis :)

Ongekend!

De telefoon werd na 1x opgenomen. (zal niet altijd zo zijn verwacht ik. maar heb ik nooit eerder meegemaakt bij een helpdesk oid). Degene die de telefoon opnam kon mij ook direct helpen mijn probleem op te lossen binnen korte tijd. Ook ongekend. Meestal moet allerlei data geferifieerd worden en iets in een (kennis)systeem opgezocht worden. De medeerker die ik sprak was zeer goed op de hoogte van het hele proces én kon snel op de juiste plaats ingrijpen. De persoon die mij hielp had ook het geduld om aan de lijn te blijven terwijl ik een formulier moest invullen om te zien of het ook echt goed ging nu. Dat straalde grote betrokkenheid uit.

Excellent

Order one day and delivered the next/ Top Job

Snelle en perfecte levering

Kan ze ook niet annuleren zonder te bellenal snel na betaling kwam de cheque in de mailbox terecht. Thx!!

Ik heb Cardman als uitermate goed ervaren! Alles is gegaan zoals het moest!

Ivm corona nog geen ebruik kunnen maken

Leuke fotos van allerlei restaurants, Alleen weinig aanbod in arnhem.meer info geven of het ook voor lunch,of alleen drinken gels

Gaat goed gegaan.

Bestelproces verliep niet soepel, maar blij dat het is gelukt

Ik moest drie keer het bestelproces opnieuw opstarten wat zeer vermoeiend was. Het was onduidelijk of het adres automatisch wordt aangevuld of dat men na het invoeren van de postcode ook straatnaam en huisnummer moest invullen. Het invoeren van een afwijkend afleveradres verliep niet helemaal soepel . Handig in de toekomst om bij factuuradres evt de keuze toe te voegen met landen Curacao, Bonaire, St. Statius, St. Maarten en Saba. Het zijn tenslotte ook eilanden die horen bij het Nederlandse Koninkrijk. Dus het bestelproces kan nog worden verbeterd. De envelop die werd bezorgd leek eerder op een envelop met een factuur dan op een cadeaubon. Wat de reden was dat de ontvanger de envelop als een rekening zag en de bon niet op de verjaardag heeft geopend. Jammer! Wellicht dat jullie aan de envelop nog iets kunnen doen en dat het meer een feestelijk uiterlijk krijgt. Verder super dat het is gelukt en de persoon is uiteindelijk erg blij met de cadeaubon.

geweldig

Handig

Super blij!

Mooie site en snel geleverd!

Prina

Keurige afhandeling en erg snel tijdens coronatijd

Snelle afhandeling

Snel afgehandeld. Levert wat ze beloven.

Rapude et de confiance

Contente On reçoit tres vite les bons par mail Mais j'ai pas testé par poste dans mon cas... Grand choix pratique pour le montant...

Betrouwbaar en snel.

Het bestelproces is eenvoudig en snel.

Ben tevreden.

Ik had moeite met het systeem, maar dat was niet de schuld van Cardman, maar van Vakantieveiling. Ik wist niet dat je eerst het hele bedrag aan moest kopen en vervolgens wordt er 50 % korting gegeven. Dit is mijn 1e ervaring en ik verwacht dat ik geen moeilijkheden zal krijgen, indien ik deze waardebon te gelde wil maken, dus gebruiken. In feite is het een goed doordacht systeem. Wel zou het leuk zijn als er meerdere restaurants zouden mee doen.

Snel en gemakkelijk, maar nog met foutjes

Mijn ervaring: - Werkt snel en gemakkelijk maar heb geen cadeaubonnen ontvangen. Had om 17:45 besteld maar kreeg alleen de betalingsbevestiging. Daarin staat dat je binnen enkele minuten de cadeaubon(nen) in je mail ontvangt. Ik kreeg ze pas om 09:01 de volgende dag. Dat is niet fijn voor kopers. - Na het betalen krijg je niet automatisch een bevestiging dat je hebt betaald met een bedankje ofzo. Je gaat alleen terug naar het ideal overzicht waar je je bank kan kiezen. Enige knoppen die je dan ziet zijn: weer bank kiezen (dan pas krijg je melding dat aankoop is gedaan), of annuleren. - Verder zie ik alleen de optie via de mail en niet via de post. - Ik heb twee cadeaubonnen van €20 gekocht maar vanochtend 4 verschillende gekregen, allemaal met een waarde van €20 per stuk. Heel fijn maar dan klopt er iets niet in het systeem denk ik. Inmiddels van jullie al een mail gekregen dat er twee kaarten waren geblokkeerd. - nergens staat info waar ik het kan uitgeven of hoe. Ik ga er nu vanuit dat je het in heel bleyenberg kan uitgeven, maar als dat niet zo is dan moet dat even aangegeven worden ergens.

prima maar persoonlijke boodschap ontbrak

Ik had speciaal gezocht naar een website waar in een persoonlijke boodschap mee kon sturen met mijn bestelde kadokaart. Zo ben ik op jullie site beland. Helaas hoorde ik dat de kadokaart zonder persoonlijke boodschap is bezorgd. Erg jammer want hierdoor had de ontvanger geen idee van wie het kado afkomstig was.

Hoi Esther, Wat vervelend dat je persoonlijke bericht niet met de cadeaukaart meegestuurd was. Onze excuses daarvoor. Wij zullen de volgende keer hier scherper op zijn. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Good

Perfect company

heel goed

bedankt

Tres bien rapidité d'envoi

Tres bien Rapidement reçois les bons

Fijne site om cadeaukaarten te bestellen

Overzichtelijk, makkelijk en snelle levering. Ook fijn dat ze geen verzendkosten rekenenen.

heel fijn om te ontvangen en te versturen als cadeau

Alles makkelijk en prima te bestellen en afhandelen

Leuk en uitgebreid assortiment! Ga er zeker vaker “shoppen”!

heel goed

Het was zo snel en goed

Heel eenvoudig en snel besteld

In deze periode met het coronavirus is het heel fijn om een cadeaukaart per mail cadeau te kunnen geven.