zeker niet niet goed

geen email bevestiging gekregen . geadresseerde kregen alleen de kaart binnen ( gelukkig dat dan weer wel ) En belde mensen rond of het cadeau van hun was raar . Geen afzender en geen test die wij er bij hebben geplaatst Zelf de winkel gebeld voor een vraag of dit wel goed ging. Mazzel. Doe dit nooit mee.

Goedemorgen Jan, Wat vervelend om te horen dat je ervaring op Cardman.nl niet goed bevallen is. Het sturen van een bevestiging is een automatisch proces, wat helaas niet goed is gegaan. Daarnaast is het toevoegen van het persoonlijke bericht hoogstwaarschijnlijk er tussen door geglipt, waardoor deze niet is toegevoegd. Onze excuses voor ongemak en wij zullen hier meer controle op uitvoeren. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Vlotte besteling

Gemakkelijk en snel cadeaukaart besteld voor Efteling. Meteen mail ontvangen na betaling

Vlotte bestelling

Niet goedkoop

Ik begrijp dat jullie een administratieve kost aanrekenen, maar dat de prijs stijgt naargelang het aankoopbedrag vind ik wel straf. De moeite is voor jullie even groot als ik een bon wil van €100 of een van €200.

Alles heel vlot en ook snelle bezorging per post , dank u wel !

alles prima !

Levering uitstekend!

Ik kon ene boodschap aan de opdracht meegeven, een soort wens. Leek mij leuk., alleen komt die wens terug op de orderbevestiging. Daar heb ik niks ana, ik was in de veronderstelling dat het op het kaartje waar de bon in zit op zou worden gedrukt. Jammer!

What you see is what you get

Een cadeaukaart besteld voor familie die een baby hadden gekregen. De prijs van de cadeaukaart is ook wat je betaald, geen verzendkosten en een gratis persoonlijk berichtje erbij; top!

De bon heeft er 4 dsgen over gedaan

Helaas ben ik niet echt tevreden over het aantal dagen dst het geduurd heeft voordat de bon bezorgd werd. Dst was nl. vandaag.

Goedemiddag Hannie, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling er langer over heeft gedaan dan verwacht. Onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij afhankelijk van een bezorgdienst die door de drukte omtrent de feestdagen veel vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Niet goed tot nu toe

5 dagen later: Nog niets ontvangen!

Goedemiddag Julia, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling na 5 dagen nog steeds niet was binnen gekomen. Helaas zijn wij afhankelijk van een bezorgdienst die door de drukte omtrent de feestdagen veel vertraging heeft opgelopen. Onze excuses voor het ongemak. In het vervolg gaan wij dit beter doen! Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Werkt prima

Prima manier om te betalen, werkt gewoon.

Verwarrend

Bij het plaatsen van de bestelling op de website van le pristine krijg je een boodschap dat je binnen de 2 min een bevestegingsmail ontvangt. Dit klopt niet komt de volgende dag. Dus als klant denk je dat je bestelling niet goed verwerkt werd of je het foute e-mailadres had ingegeven. Het is ook belangrijk dat de klant weet dat Cardman.nl de mail gaat versturen met de cadeaubon. Het is pas als je een mail stuurt naar Le pristine om te vragen hoe het zit met je bestelling dat er vermeld wordt dat je Cardman moet contacteren. Na ontvangst mail Cardman bon eenvoudig af te printen.

Fijn geleverd!

Snel geleverd!

Heel leuk met eigen foto, snelle levering

Heel tevreden

Netjes, keurig op tijd geleverd.

Goed verzorgd, alleen graag bij een volgende keer een bevestiging van de bestelling naar klant.

print lukte niet goed

de bestelling ging vlot en de ecard kwam snel en correct in pdf-formaat in mijn mailbox maar toen ik ze wou printen liep dat slecht: bepaalde delen van het document kwamen zwart uit de printer (de rand van het document en ook de naam van het restaurant zelf) waardoor de card onbruikbaar was

Supersnel!

Supersnel verwerkt en bezorgd!

alles perfect!!!!!

Alles in de hele proces was perfect. Geen klacht van mijn kant

Prima! Snel verzonden en ontvangen, ondanks de postdrukte met de feestdagen

Makkelijk besteld, snel geleverd

Snelle service en levering

Goed maar niet duidelijk genoeg

Heb 2 cadeaukaarten van de Efteling besteld 1x20€ en 1x30€ . Nu komen deze aan en staat er nerges op welke de 29€ en welke de 30€ is. Heel vervelend dus . Verder geen opmerkingen

Te hoge kosten

Te hoge service kosten Bevestiging mail pas na 1u

Nu heb ik goede ervaring met jullie diensten.

Bedankt voor ales diensten over de kaartjes, Daarna kan ik een huishouden van Media Market kopen. Ik vind het leuk en zo fijn. Succes en Alvast bedankt.

Blij met Cardman!

Ik kon nergens een cadeaukaart vinden van mijn lievelingsrestaurant, tot ik Cardman had gevonden. Binnen 1,5 dag lag hij op de mat. Zat ook nog eens een leuk kaartje voor om de cadeaukaart heen bij. Top service!

Een leuk geschenk

Correcte en snelle afhandeling