Alles was in orde

Vlugge levering, niets op aan te merken

Beste Astia, Heel erg bedankt voor jouw super goede beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

We hebben niets ontvangen

Beste, We hebben tot op de dag vandaag geen bestelling ontvangen.... Zeer zeer jammer! Want ik was enthousiast dat het kon dus dit was de 1e keer maar nooit meer... Groetjes

Beste Tessa, Wat vervelend om te horen dat je nog steeds niks hebt ontvangen. Wij hebben afgelopen woensdag een mail verstuurd met de vraag of je contact met ons op kan nemen. Graag hopen wij alsnog de cadeaukaarten snel te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk en snel

Voor een boekliefhebber die — o jee — morgen alweer verjaart, is een online aan te kopen tegoedbon zo handig. Ook als je zelf niet direct in de buurt komt van haar favoriete boekenwinkel.

Beste Roel, Heel erg bedankt voor jouw leuke en goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel handig

Superhandig en goed om snel een cadeaubon te bestellen. Leuk dat je je eigen boodschap kan toevoegen. Per mail of post. Leuk de post optie.

Beste Betsy, Hartstikke bedankt voor jouw beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te mogen maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel en makkelijk

De kaart is makkelijk aan te vragen, ziet er keurig uit en je krijgt hem snel in de mail. Zeker aan te raden voor een last minute cadeau!

Beste Susanne, Wat een leuke beoordeling heb je ons gegeven! Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Goede en snelle service

Beste Wim, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Op tijd bezorgd !

Alles netjes en op tijd verlopen.

Beste Denise, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. En dan mag het ook nog zo'n super beoordeling zijn! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel

Beste Thaly, Fijn dat de cadeaukaart snel geleverd is! Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Alles keurig en snel geregeld

Beste Lieneke, Wat top om te horen dat alles keurig en snel geregeld was. Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

De bevestigingsemail met giftcard belandde in mijn spam

Heel vriendelijke helpdesk wees mij erop dat de giftcard mogelijk in mijn spam zat waardoor ik dacht dat ik niets had gekregen.

Beste Annemie, Fijn dat de cadeaukaart toch binnen was gekomen op jouw mail. Heel veel plezier ervan en bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Communicatie top

Beste Debbie, Wat fijn dat je tevreden bent over onze communicatie. Bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Vlot

Vlot en betrouwbaar

Beste An, Graag willen wij je bedanken voor jouw top beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Wel bevestingsmail ontvangen, geen bon

De bon zelf kwam.niet automatisch in de mailbox. Door de winkel waarvoor de bn was te bellen, hebben zij het wel recht kunnen zetten. Vervelend want ik kocht de bon last minute in het weekend en kon zo geen kado afgeven aangezien het pas op maandag opgelost kon worden.

Beste An, Wat vervelend om te horen dat jouw digitale cadeaukaart niet op tijd binnen was. Het kan soms voorkomen dat de cadeaukaart in de spam terecht komt. Uiteindelijk zijn wij blij dat de cadeaukaart bij jou terecht is gekomen. Wij willen je in ieder geval bedanken voor jouw feedback. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel en gemakkelijk

Heel eenvoudig om een gezond kanootje te bestellen bij Liek.

Beste Iris, Wat een super goede beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel gebruiksvriendelijk

Heel gebruiksvriendelijk

Beste Sabine, Wat fijn om te horen dat jouw ervaring met Cardman.nl goed was! Bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Betaling uitgevoerd, factuur gekregen, maar de cadeaubon zelf niet.

Ze beweren dat de mail in mijn spam gekomen is. Ik ben heel zeker dat dit niet het geval is. Een ander argument was een te strenge virusscanner. De factuur zelf kwam er wel netjes door. Bizar... Later zelf contact opgenomen met de handelaar die gebruik maakt van cardman, die dan uiteindelijk alles verder geregeld heeft.

Beste Sven, Wat vervelend om te horen dat de cadeaukaart niet binnen was gekomen per e-mail. Gelukkig hebben we er uiteindelijk voor gezorgd dat je toch de e-mail met cadeaukaart binnen hebt gekregen. Bedankt voor jouw feedback en we hopen dat de e-mail in het vervolg wel meteen binnen gaat komen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Waardeloos

Betaald voor een cadeau card van €35 via de mail zou ik die ontvangen. Niks ontvangen. Bel ik naar de klantenservice voor 17:00 zegt het antwoord apparaat dat ze gesloten zijn. Terwijl de openingstijden net daarvoor zijn gezegd. Via de mail geen antwoord gekregen. Dus waardeloos, Eigenlijk is het dus 0 sterren maarja dat kan niet.

Beste Maaike, Wat vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met Cardman.nl. Het is natuurlijk niet de bedoelding dat we je niet meer te woord hebben kunnen staan voor 17:00. Onze excuses daarvoor. Zoals we in de mail hebben aangegeven is de cadeaukaart wel binnen twee minuten verstuurd na jouw bestelling. Het kan soms voorkomen dat deze mail in de spam terecht komt. Daarnaast hebben wij de cadeaukaart nogmaals per mail verstuurd. Zou je ons een bevestiging per mail kunnen sturen als je de mail hebt ontvangen? Deze bevestiging kan naar info@cardman.nl verstuurd worden, of als reply op de door ons gestuurde mail. Nogmaals onze excuses en bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

toppie!!

een leuk cadeau en snel en goed, een aanrader!!

Beste Marco, Heel erg bedankt voor jouw goede beoordeling! Wij wensen je veel plezier met de cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel, efficiënt en goed service

Het bestellen is heel gemakkelijk. Ik kreeg ook onmiddellijk de cadeaukaarten die ik aankocht toegestuurd per e-mail. Echter bleek er eentje te ontbreken. Daarvoor stuurde ik een mailtje naar de info@. Ik kreeg heel snel reactie en de hulp die ik nodig had. Top service dus!

Beste Katleen, Fijn om te horen dat je uiteindelijk toch op tijd de digitale cadeaukaart hebt ontvangen. Wij willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wij wensen je veel plezier met de cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Correcte service

Tot nu toe niets ontvangen en kaart zondag nodig?

Beste, Wat vervelend dat je cadeaukaart nog niet binnen was. Wij zien dat dat cadeaukaart de eerst volgende werkdag is verstuurd (7 juni). Naar adressen in België kan dit zo'n 3- 4 werkdagen duren voordat de cadeaukaart bezorgd wordt. Gelukkig hebben wij per e-mail de melding gekregen dat de cadeaukaart afgelopen vrijdag is binnen gekomen. Heel veel plezier van jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Bijna onmogelijk om meerdere kaarten te bestellen.

Ik wilde heel graag meerdere karten kopen met verschillende tekst erop. Dat bleek een zeeeer moeilijk en tijdrovend ervaring. Voor veiligeidsreden kunnen er maar 2 karten per dag aangekocht worden maar er komt geen waarschuwing...alle karten waren dus besteld maar ik kreeg er maar 2 en het geld van de andere moest de volgende dag weer op mijn rekening staan. Toen kon ik pas de volgende karten bestelen !?!? Ik zou naar een paar uren de volgende "setje" kunnen bestellen maar dat werkte ook niet en ik kreeg de karten weer niet en moest nog een keer op het geld wachten en weer bestellen. Goed dat het beveiligd wordt maar het moet toch anders kunnen !

Beste Valerie, Wij begrijpen inderdaad dat dit heel vervelend en tijdrovend is. Het is wel mogelijk om meerdere kaarten te bestellen, alleen niet in meer dan twee aparte orders binnen één dag. Daarentegen is het wel goede feedback om hiervoor een waarschuwing in te bouwen, waardoor hierop geattendeerd wordt. Bedankt voor jouw beoordeling en deze feedback nemen wij zeker mee! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Beste Amirah, Wat een top beoordeling! Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

vlot en vriendelijk

De cadeaubonnen hadden we heel snel in ons bezit. Toen er door omstandigheden iets fout was gegaan werden we heel snel geholpen door een super vriendelijke mevrouw!

Beste Joke, Wat fijn om te horen dat de cadeaubonnen snel bij je binnen zijn gekomen. Hartstikke bedankt voor jouw top beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Duidelijke communicatie

De bestelling kwam een paar dagen later dan verwacht (na wat slechte ervaringen maakte me dat onrustig) maar een mailtje met snel en duidelijk antwoord gaf duidelijkheid en een dag later kwamen de cadeaukaarten binnen. Bedankt

Beste Peter, Wij zijn blij om te horen dat de cadeaukaarten zijn bezorgd, ondanks dat ze één dag later binnen zijn gekomen dan gepland. Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Mooie cards en snelle ontvangst

Bestelproces verliep makkelijk. De kaarten zien er mooi uit en zitten in een leuk hoesje. De kaarten zaten "op zijn kop" in het hoesje, dat heb ik omgedraaid. Het is een kleinigheidje, maar staat toch netter. E-mail contact verliep ook prima, nadat ik nog een vraagje had.

Beste Linda, Wat fijn om te horen dat het alles makkelijk verliep en het contact ook goed was. Daarnaast zullen wij er voor zorgen dat de cadeaukaart niet nogmaals op de kop wordt geleverd. Bedankt voor jouw goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl