heel tevreden

zoals verwacht, heel tevreden

Beste Kathleen, Hartstikke bedankt voor jouw super review! Hier zijn wij heel blij mee. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Op tijd geleverd en met de gekozen tekst erbij

Alles in orde, mooie levertijd en goed verpakt verzonden

Beste Vincent, Wat fijn om te horen dat alles naar verwachting was! Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik heb mijn bon nog steeds niet toegekregen!

Ik heb op 11/5 een bestelling geplaatst en betaald. Ik heb deze nog steeds niet toegekregen!

Beste Angaelle, Wat vervelend om te horen dat jouw cadeaukaart nog steeds niet is toegekomen. Wij hebben je zojuist een e-mail gestuurd om de cadeaukaart alsnog snel bij jou te krijgen! Wij zien je reactie graag snel tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Simpel en snel één cadeaukaart bestellen

Ik kende Cardman nog niet, maar ik ben erg enthousiast! Het verbaast me dat niet veel meer bedrijven Cardman gebruiken.

Hoi Angela, Hartstikke bedankt voor jouw goede beoordeling! Wij zijn hier héél blij mee! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Verzilveren lukte niet

Een kaart uitzoeken en vullen met het geld lukte nog wel. Gelukkig had de gever elk stapje in beeld gebracht, want het is een grote puzzel. Niet vanzelfsprekend. Nadat ik mijn artikelen uitgezocht had en wil betalen met de cadeaukaart, komen de problemen. De lange code en pincode ingevuld. Daarna krijg ik elke keer de melding dat de kaart geblokkeerd is en niet te verzilveren. Ook na bellen met het betreffende bedrijf. Zij zien dat de kaart geladen is, maar wat er verder loos is weet ik niet. Enkele dagen later na mijn melding daar, lukte het gelukkig wel. Het heeft me veel stress, energie en tijd gekost om deze bon te kunnen benutten. Ik zal deze dan ook niemand aanraden.

Beste Rianne, Wat een vervelende ervaring met het verzilveren van jouw cadeaukaart. Gelukkig hebben wij via de e-mail snel hulp kunnen inschakelen om jouw cadeaukaart alsnog snel te kunnen verzilveren. Daarom zijn wij ook blij te horen dat het uiteindelijk is gelukt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle bezorging

Prima snelle service

Beste Ineke, Wat een super beoordeling! Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel aangename ervaring

Cadeau besteld en meteen bevestiging ontvangen. Perfecte service

Beste Tine, Wat zijn blij om te horen dat je een hele aangename ervaring hebt gehad met het bestellen via Cardman.nl. Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Geen goede ervaring

Tot op heden is mijn cadeaubon nog niet in mijn bezit. Nog niet geleverd

Beste Mimi, Wat vervelend om te horen dat jouw cadeaukaart nog niet binnen is gekomen. Zou je een mail naar info@cardman.nl kunnen sturen met jouw ordergegevens? Hiermee kunnen wij snel helpen om alsnog de cadeaukaart zo spoedig mogelijk bij jou te bezorgen. Graag zie ik je mailtje tegemoet. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Met het invullen van een zoekoptie kwam ik snel bij wat ik wilde bestellen en het bestellen ging heel eenvoudig. Een dag later lag de cadeaubon op de mat.

Beste Jacomine, Bedankt voor jouw super beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Alles prima!!!!

Op tijd bezorgd, mooi verjaardagscadeau, Ontvanger enthousiast, en de gever ook.

Beste Gerrie, Heel erg bedankt voor jouw goede beoordeling! Wij hopen je dan ook snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Beste Natasja, Wat een geweldige beoordeling heb je ons gegeven. Heel erg bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Prettig en snel

Zeer snel en prettig geholpen. Product zag er ook net zo uit als op de website. Zou hier nog een keer een bestelling plaatsen.

Beste Kim, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden was dat je hier nogmaals een keer wilt bestellen. Hartstikke bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel en efficient

Snel en efficient

Beste Els, Wat fijn om te horen dat je onze website als positief hebt ervaren! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Leuk kado

Fijn dat je de kaart in gedeeltes kan inleveren, elke keer een klein bedrag ervan inwisselen voor b.v. een drankje

Beste, Hartstikke bedankt voor jouw uitstekende beoordeling! Wij wensen je nog veel plezier van de cadeaukaart en geniet van je drankjes! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, Alleen jammer dat het een dag te laat binnen kwam

Beste Herma, Hartstikke bedankt voor jouw goede beoordeling! Alleen jammer om te horen dat de cadeaukaart één dag te laat binnen is gekomen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel

Beste Foeke, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Cardman.nl! Bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Super goede website

X

Beste Isabelle, Harstikke bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Leuk om te horen dat je onze website super goed vindt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Betrouwbaar en hele snelle levering!

Ongelooflijk hoe snel wij de toegangstickets voor de Efteling ontvingen. Bedankt !

Beste Sandra, Wij zijn heel blij met jouw beoordeling! Bedankt daarvoor. Heel veel plezier in de Efteling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Voor het eerst bij cardman iets besteld snelle levering

Beste Silvana, Hartstikke bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij zijn heel blij om te horen dat jouw eerste ervaring met Cardman.nl top was! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Vlotte en snelle service

Vlotte service en zeer snelle en correcte levering, volgens de afspraken. Netjes verpakt.

Beste Britta, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan! Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Netjes en snel

De bestelling was snel binnen in een blanco enveloppe

Beste Nelly, Bedankt voor jouw top beoordeling! Wij wensen je veel plezier met jouw cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Duidelijke site, snelle levering

Beste Carla, Wat fijn dat je ons hebt beoordeeld met zo'n goed cijfer! Hartstikke bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Keurig snel geleverd in leuke cadeauverpakking

Beste Majorie, Wij zijn heel blij om te horen dat jouw bestelling helemaal naar wens is. Veel plezier met jouw cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Gemakkelijk

Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij zijn dan ook heel blij met dit goede cijfer! Nogmaals bednakt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

fijne service!

Snel verzonden, goede service. Aanrader!

Beste Nikki, Wat een top beoordeling! Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl