Makkelijk en veel keuze

Makkelijk bestellen. Veel keuze in assortiment Snelle reactie op mail

Beste Ankie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! En wat een beoordeling zeg! Heel erg bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Nog niets ontvangen

Ik kan geen beoordeling geven want ik heb nog niets ontvangen

Beste Annemie, Wat vervelend om te horen dat jouw cadeaukaart nog niet binnen is gekomen. Gelukkug hebben we je via de mail kunnen helpen aan een digitale cadeaukaart. Veel plezier met geven! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Het bestellen ging soepel

Het online bestellen ging soepel. Je hebt de keuze om thuis een cadeau kaart te krijgen, of om online en dan krijg je een streepjescode die je in het betreffen kunt gebruiken als betaling. In ons geval Happy Italy. Alles ging soepel en snel.

Beste Gerard, Wat een super beoordeling! Wij zijn hier heel blij mee! Bedankt voor jouw review. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Prima geregeld.

Bezorging liet op zich wachten,niet zo gek in deze drukke decembermaand. Na een belletje een digitale kaart meteen in huis.Top.

Beste Marcelle, Wij zijn heel blij om te horen dat we jou zo goed mogelijk hebben geholpen door een digitale cadeaukaart aan te bieden. Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

ik voel me wat bedrogen want heb na 1 week nog steeds niets ontvangen

Een week geleden maakte ik een online bestelling. Een geschenk van onze groep voor onze verantwoordelijke. Ik dacht dat het op tijd zou aankomen (besteld per post) maar nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Dubbel beroerd voor mij uiteraard; ik nam het initiatief om bij jullie te bestellen, de collega's rekenden op mij maar geen cadeau. Kunnen jullie dit nog ergens regelen? Rechtzetten? Zeggen wat er mis is gelopen? Dank je wel.

Beste Myriam, Heel vervelend om dit allemaal te horen dat de cadeaukaarten niet op tijd waren geleverd. Later bleek dat het pakketje bij PostNL kwijt was geraakt en uiteindelijk gevonden was en dus meer dan één week later alsnog is bezorgd. Onze excuses dat het zo is gelopen! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Bon besteld van Happinez. Lag 2 dagen later keurig in de brievenbus.

Beste Yvette, Fijn om te horen dat de cadeaukaart alsnog na twee dagen in de bus lag! Heel veel plezier ervan en bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Online besteld en volgende dag keurig in huis. Geen extra verzendkosten. Super dat het zo kan! Dankjewel

Beste Loes, Wat heb je een leuke beoordeling voor ons achter gelaten! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle service!

Heldere site en snelle service!

Beste Penny, Wat fijn om te horen dat zowel onze website als de service goed is bevallen. Bedankt voor jouw top beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

in orde !

Gewoon het feit dat je faktuur automatisch wordt bezorgd is top. Bij andere sites zoals resengo moet je steevast om een faktuur gaan bedelen.

Beste Francis, Wat een super beoordeling! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Aan te raden

Bestelling verliep zeer vlot. Snel en gemakkelijk

Beste Hilde, Goed om te horen dat alles vlot verliep en dat je snel jouw cadeaukaart hebt ontvangen. Heel veel plezier ervan en bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel bezorgd, waarde alleen onvermeld

Jammer dat nergens de waarde staat, hoort wel als je een cadeaukaart aan iemand schenkt vind ik.

Beste Julie, Bedankt voor jouw feedback! Gaat het hier om een fysieke cadeaukaart of een digitale cadeaukaart? Zou je dit per e-mail kunnen aangegeven naar info@cardman.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

super

Goede overzichtelijke site en snelle service bij problemen

Beste Ivanka, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel positief

Beste Sylvina, Wat een top beoordeling heb je ons gegeven! Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Gutschein per Email

Ich wollte für meine Tochter zu Weihnachten eigentlich eine Geschenkkarte per Post bestellen, das ist jedoch anscheinend nicht möglich. Versendet wird nur in die NL und Belgien, schade!

Zeer correcte afhandeling

Beste Maurice, Wat fijn dat alles correct is afgehandeld. Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel makkelijk

Beste Anita, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zijn dan ook heel blij dat het zo'n top beoordeling is geworden. Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Uitskende afhandeling van mijn bestelling

Cadeau zou per post worden bezorgd, kwam echter te laat binnen. Werd echter door een medewerker opgelost door alsnog een bon per mail te zenden, zodat de jarige toch iets overhandigd kon worden.

Beste, Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk toch is opgelost, zodat de jarige alsnog op tijd een cadeau had. Bedankt voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Zeer goede service

De bestelde ecard waa direct beschikbaar

Beste Gerard, Wat een super beoordeling die je ons hebt gegeven! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Geschenkbon bijna een week onderweg?

Mijn verwachting was mijn geschenkbon binnen een 2-tal werkdagen te ontvangen, maar dit duurde 4 werkdagen. Ik heb mijn geschenk dus pas 2 dagen na een verjaardag kunnen geven, jammer dat dit zo lang duurde.

Beste Marijn, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op het cadeau voor de jarige. Wij zien wel dat de cadeaukaart op tijd verzonden is. Helaas kan het zo nu en dan voorkomen dat de cadeaukaart later bezorgd wordt dan gepland. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Vlot efteling bonnen kunnen bestellen. Leuk dat je er een gepersonaliseerde boodschap bij kon plaatsen. Bestelling was er na een 5 tal dagen (België).

Beste Niki, Heel erg bedankt voor jouw super beoordeling! Heel veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik heb niets aangekregen

Ik heb 5 dagen geleden iets besteld, en nog niets aangekregen.

Beste Frank, Wat jammer om te horen dat jouw cadeaukaart nog steeds binnen is gekomen. Wij zien dat je inmiddels ook een mail hebt gestuurd naar info@cardman.nl. We gaan er alles aan doen om alsnog de cadeaukaart te bezorgen! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ok

Card was er correct & vlot.

Beste Paul, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Duidelijk en makkelijk over te zetten op kaart naar keuze

Duidelijk en makkelijk over te zetten op kaart naar keuze

Beste Judith, Wat een super beoordeling heb je ons gegeven. Heel erg bedankt en veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

zoals beschreven

snel en zoals afgesproken

Beste Petra, Fijn dat alles snel is geleverd! Heel veel plezier van jouw cadeaukaart en bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Lekker makkelijk. Je kan alles uitkiezen

Beste Liesbeth, Heel erg bedankt voor jouw geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl