Fijn en snel cadeautje code

Vond leuk dar ik niet naar de winkel hoeft te gaan om cadeau kaart te kopen toen zag ik deze dat je via de e-mail ook kunt gebruiken en dan delen met een persoon die ik wilde blij maken.

Beste Anil, Super dat wij je hebben kunnen helpen met een digitale cadeaukaart. Bedankt voor jouw review! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

snelle levering van cadeaucard

Wilde een cadeaucard bij The Weberstore bestellen en deze werd (digitaal) geleverd door Cardman. Snel en precies wat ik wenste. Ook mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen

Beste Christel, Wat fijn om te horen dat we je blij hebben gemaakt met een digitale cadeaukaart van The Weberstore. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Prima service!

Ik had een cadeaukaart besteld met de post, zodat ik een mooi geschenkje kon afgeven aan de jarige, maar omdat de kaart de dag op voorhand nog niet was aangekomen mailde ik naar de klantendienst. Na een paar minuten had ik al een antwoord. Ze hebben me meteen aangeboden om een e-kaart te bezorgen, die ik na 15 minuten al op mijn printer had liggen. Gelukkige jarige en blije klant!

Toppie

Perfect en gemakkelijk geregeld

Beste, Wat een super beoordeling! Heel erg bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk en snel geregeld

Kaart was zo gekocht en zat vrijwel direct in mijn mailbox. Deze heb ik uitgeprint en kado gegeven.

Beste Patricia, Wij zijn blij te horen dat het bestellen van een digitale cadeaukaart zo makkelijk is gegaan. Bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Zeer snel

Het was de eerste keer en het verbaasde me dat ik dezelfde dag alles binnen had

Beste Tara, Super om te horen dat je zo tevreden bent! Wij willen je bedanken voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Op tijd afgeleverd/bezorgd

Beste Leo, Heel erg bedankt voor jouw review! Hier zijn wel blij mee. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik kwam er niet uit hoe mijn card te verzilveren. Ik ben heel fijn geholpen door een dame van de helpdesk. Een dag of twee later had ik mijn kaart in huis. Heel erg goede service.

Beste Anita, Fijn dat wij je hebben kunnen helpen om de cadeaukaart te verzilveren! Bedankt voor deze super beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Gewoon dikke 10

Cadeau uitzoeken voor 20 jarige dochter! Na scrollen kwam ik hier terecht. Heel overzichtelijk en ineens wist ik het. Weekendje weg van hotelspecials voor haar samen met haar vriend! Hotelspecials altijd goede hotels. Site werkt prima en snel en binnen 1 dag netjes in huis met de bon in fleurig kaartje! Perfecte service

Beste Michelle, Wij zijn blij te horen dat wij hebben kunnen helpen aan een cadeau voor je dochter! Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en ook nog zo'n super beoordeling hebt achtergelaten! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk te bestelken

Beste Helen, Wat een super goede review! Heel erg bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Verwarrend

In het eerste keuze menu kan ik alleen maar aanvinken; “cadeaukaart via e-mail”. Bij de volgende pagina wordt het adres gevraagd van de begunstigde, maar niet het e-mail adres?! Vervolgens wordt de door mij gekochte cadeaukaart naar mijn e-mailadres gestuurd, wat ik niet had aangegeven!

Beste Sonja, Heel erg bedankt voor jouw review! Met deze review kunnen wij onze dienstverlening nog meer verbeteren. We gaan hier zeker mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Goedemorgen communicatie, snel geleverd

Fijn dat je bij deze cadeau kaart een bericht kan plaatsen.. Fijne communicatie ook!

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Alles prima en vlot verlopen

Beste Jolien, Wat een prachtige review! Bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Duidelijke website en zeer snel bezorgd!

Het bestelproces is heel gemakkelijk, geen verzendkosten als je je cadeaukaart per post bezorgd wilt hebben ipv via de mail en je hebt 'm binnen no time in huis. Super!

Beste Carla, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zijn dan ook heel blij dat deze zó goed is. Bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Beste, Wat een super beoordeling! Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

prima afhandeling, leuk bij geleverd kaartje.

Netje en goede levering.

Beste Hans, Wij zijn heel blij te horen dat je met Cardman.nl zo'n goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Had nog snel een cadeaubon nodig en in 10 min was ik klaar en had de cadeaubon in mijn handen. Leuk dat ie kan gemaild worden.

Beste Iris, Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Mooi volgens afspraak

2x kadokaartjes gekocht. 1e maal met online levering en na 3 minuten zat hij al in onze mailbox. Tweede maal per post en perfect geleverd op de voorspelde afleverdatum.

Beste Randy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! En ook nog is zo'n goede beoordeling. Bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Leuke vrolijke verpakking. Snel geleverd via de post.

Beste Jose, Bedankt voor jouw review! Wij zijn hier héél blij mee! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel maar niet perfect

Snelle levering Goede communicatie Wel maar 1 wenskaartje voor 2 cadeaukaarten, jammer

Beste Nathalie, Wij zijn heel blij om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met ons. We zullen in het vervolg voor beide cadeaukaarten een wenskaartje meesturen. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk , snel en eenvoudig!

Ging super!

Beste Dick, Héél erg bedankt voor deze super beoordeling! Veel plezier met je cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Meerdere kadobonnen van de Efteling besteld. Netjes en leuk verpakt, dus wij zijn tevreden.

Beste, Wát een beoordeling om vrolijk van te worden! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Mijn bestelling was onmiddellijk beschikbaar in mijn mailbox

Beste Linda, Wat een super beoordeling! Fijn om te horen dat je zó tevreden over onze service bent. Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Een super makkelijke site. Ook leuk dat je een boodschap erbij kunt zetten. En volgende dag al binnen.

Beste Marion, Super dat alles voorspoedig is gelopen met Cardman.nl. Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Levering laat op zich wachten

Ik bestel donderdag ochtend een kadobon om kado te doen dinsdag als wij naar Efteling gaan.Wij zijn dinsdag avond en nog steeds geen kadobon ontvangen.Staat op de site voor 17u besteld volgende dag geleverd.Valse beloftes dus