Kaart kwam snel aan. Gedrukte tekst stond er op in hoesje kaart, wel wat vegen dus slordig en onverzorgd.

Hoi Nathalie, Bedankt voor je goede review! Wij zijn blij dat de cadeaukaart snel bij jou binnen is gekomen. Daarentegen wel jammer om te horen dat de tekst niet mooi was toegevoegd op de verpakking. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

De volgende dag al in huis!

Vandaag besteld morgen in huis klopte inderdaad, zelfs met een persoonlijke tekst erop! Erg snel geregeld. Tijdens het bestellen kon ik alleen niet vinden waar ik het bedrag naar keuze kon invullen, heb het bedrag toen maar aangepast.

Hoi Rainne, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over Cardman.nl! Wij willen je daarom ook bedanken voor jou goed beoordeling. Het bedrag naar keuze staat vermeld in het drop-down menu waar het bedrag aangegeven kan worden. Er staat "zelf kiezen (€20 - €150)". Als je hier op klikt kan je het bedrag bepalen. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

functioneert goed, doch achteraf problemen met betaling

bestellen loopt vlot en zoals het hoort. Achteraf werd mijn betaalkaart geblokkeerd omdat het volgens WordOnline een verdachte transactie was

Hoi Wout, Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de betaling. Onze excuses daarvoor. Gelukkig dat het uiteindelijk goed is verlopen en de cadeaukaart correct is bezorgd. Wij willen je in ieder geval bedankt voor jou goede feedback! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Het was goed genoeg er waren gelukkig geen verzendkosten, waardoor je er niks over hoefde te betalen.

Hoi Nick, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! We hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle, correct service

Makkelijk online betalen, in enkele stappen zit de cadeaubon in de brievenbus.

Hoi Sanne, Wat fijn om te horen dat jouw ervaring met Cardman.nl top was! Wij willen je bedanken voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Krijg beoordeling en heb mijn bestelling nog niet gekregen

Beste Claire, Wat vervelend dat je jouw cadeaukaart nog niet hebt ontvangen. Wij zien dat de Le Pristine cadeaukaart binnen twee minuten na bestelling digitaal is verstuurd per e-mail. Deze kan in de spam terecht zijn gekomen. Voor de zekerheid sturen wij de cadeaukaart nogmaals digitaal per e-mail. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Niet wat ik had gedacht

Ik hed geen kadobon gesteld wel een bandera te waarde van 17 € Voel me teleurgesteld Want ik kan niets doen met die bon Ik bestelde een bandera sjaaltje van Jumbo-Visma

Beste Magda, Wat vervelend dat er iets mis is gegaan tijdens jouw bestelling. Wij kunnen hier helaas niks in beteken, omdat deze order is geplaatst op de website van Jumbo-Visma. Wij raden aan om contact met Jumbo-Visma op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Jammer

Beste, Ik had geen keuze om de giftcard per post te ontvangen? Wel jammer daar ik 10euro admin kost moet betalen maar wel mijn eigen cadeaubon nog moet afdrukken. Mvg Steve Begois

Beste Steve, Wij willen je bedanken voor jouw beoordeling. Deze informatie nemen wij mee om het intern te bespreken. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Positief, op één belangrijk punt na.

De vraag om een melding te plaatsen op de cadeaubon wordt op de bon zelf niet weergegeven. Er is nochtans een speciaal vakje voorzien bij de bestelling.

Prima service.

Administratiekosten

€7,5 administratie kosten voor een digitale voucher. Kosten stijgen ook mee met de waarde van de voucher. €2,5 bij €50, €7,5 bij €150. Ik begrijp dat er een stuk admin kosten bij komt, maar geen variabele kost voor een voucher die gewoon in de mail komt.

Beste Marijn, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Deze informatie nemen wij mee om het intern te bespreken. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Prima snel en goed

Hoi Ronny, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat de cadeaukaart snel en goed is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Betalen voor niets

Ik moet 5 euro administratiekosten betalen voor een eticket.

Beste, Wij willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Deze informatie gaan wij intern bespreken. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Uitstekend!

Vlot om mee te werken.

Beste, Heel erg bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik heb m’n kaart/voucher nog altijd niet ontvangen

Ik stuurde hier al een mail voor. Was bedoeld als cadeau vr deze avond

Beste Marco, Wij hebben inderdaad jouw mail gezien en beantwoord. De cadeaukaart hebben wij nogmaals verstuurd en bij de mail toegevoegd, zodat jouw cadeaukaart op tijd voor de kerst binnen was. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

De bestelling van begin tot het bij mij op de mat viel is goed / vlot verlopen. Voor diegene voor wie het was, hij is er erg blij mee. Fijne Jaarwisseling gr. Gemma.

Hoi Gemma, Leuk om te horen dat zowel jij als de ontvangen blij is met de cadeaukaart. Veel plezier ervan en een fijne jaarwisseling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Rotslecht

Besteld op 17 december. Wordt beloofd volgende werkdag verzonden dus de 19de. Tot op heden nog altijd geen kaarten van de efteling ontvangen. Geen mail met track en trace enkel een orderbevestiging. Wordt niet gereageerd op mails.

Beste Anthony, Wat jammer om te horen dat jouw ervaring met Cardman.nl niet goed was. Wij zien dat de cadeaukaart op maandag 20 december verstuurd is met de reguliere post. Naar adressen in België kan dit zo'n drie dagen duren voordat deze bezorgd gaat worden. Daarnaast was vorige week een drukke periode in verband met de feestdagen. Wij hopen dat jouw cadeaukaart alsnog op tijd voor de feestdagen is binnengekomen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Telefonisch bereikbaar en (spoed)bestelling aan de deur opgehaald

Prima geregeld

Hoi Jos, Blij dat we elkaar zo hebben kunnen helpen. Bedankt voor je goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Duidelijk en makkelijk

Duidelijk makkelijk klantvriendelijk

Beste, Fijn om te horen dat onze website gemakkelijk en duidelijk was. Wij wensen je veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Leuk en makkelijk

Mooi boekje -moet enkel wel goede fotos hebben op smartphone

makkelijk en snel

makkelijk en snel

Beste Sandra, Hartstikke bedankt voor jouw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heb nog steeds niets ontvangen

Beste Wout, Wat jammer om te horen dat je jouw cadeaukaart nog steeds niet hebt ontvangen. Zou je ons een mail willen sturen met de gegevens van jouw bestelling? Je mag deze sturen naar info@cardman.nl. Wij hopen je dan verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Degene was erg blij mee

Bestelling ging vlekkeloos, duurde wel wat langer met de feestdagen voordat ik het binnen had.

Beste, Wat leuk om te horen dat de ontvangen heel erg blij was met de cadeaukaart. Bedankt voor jouw bestelling en wij hopen jullie snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel handig in deze Lockdown tijd.

Lag keurig in de bus

Beste Margriet, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij wensen je veel plezier met jouw cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Goeie service!

Fijne ervaring met Cardman. Ik had per ongeluk een verkeerde huisnummer ingegeven, maar dit werd direct vriendelijk rechtgezet. Snelle levering... niks op aan te merken!

Beste Sarah, Wat fijn om te zien dat jouw ervaring met Cardman.nl zeer positief is geweest. Bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl