Snelle levering zoals gewenst

Heel snel in huis, zodat het cadeau op tijd kon worden gegeven

Kadokaart Efteling - kan er professioneler uitzien.

Ik heb een kadokaart besteld voor de Efteling. Er staat nergens een bedrag vermeld, niet op de kaart zelf en ook niet op het vrij amateuristisch voorgedrukt envelopkaartje. Dit is een cadeau voor een kind, het had leuk geweest als dat kind onmiddellijk bij ontvangst het te besteden bedrag zou kennen. Zou ik dit aanbevelen aan een ander persoon? Daar moet ik helaas ja op antwoorden, want je hebt geen keuze. Het is de enige manier (behalve naar de Efteling zelf gaan, en dat is te ver) om een cadeaukaart van Efteling te kopen.

Prima geregeld

Bestelling ging goed Snelle aflevering Goed verzorgd

Beste Carla, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Zeer gebruiksvriendelijk

Alles rap kunnen aanklikken en ingevuld en supersnel bezorgd !

Beste Natasja, Wat een super beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Precies waar ik naar opzoek was

Binnen no-time de juiste cadeaukaart gevonden en ontvangen. Snel en probleemloos bestellen en betalen. Hartstikke fijne website en correcte aflevering.

Meerdere kaarten... meerdere mails

We hebben kaarten besteld voor ons bedrijfsuitje naar de Efteling. Elke kaart werd in een aparte mail verzonden, dit betekende dus heel veel mails. Daarnaast hadden we ook verschillende tegoeden besteld, alle kaarten kwamen door elkaar binnen. Het was dus een grote uitzoekklus.

Beste Jessica, Wat vervelend om te horen dat je het zo ervaren hebt. Op dit moment wordt elke cadeaukaart in een aparte mail verstuurd. We zullen dit meenemen om te kijken of we dit kunnen bundelen in één mail. Helaas zitten we wel met een maximale grote wat aan bijlagen meegestuurd kan worden met een e-mail. In ieder geval bedankt voor je feedback en we nemen dit mee om onze dienst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Keuze uit veel kaarten en geen verzendkosten. De bestelling is snel in huis!

Beste Saskia, Wat een super beoordeling! Fijn dat wij je op deze manier hebben kunnen helpen aan een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Prima. Als kado

Makkelijk gevonden en fijn dat de kaart lang te gebruiken is.

Beste, Wat een top beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Top geregeld

Erg mooi kado kaart

Beste Sjanet, Wij zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Gebruiksvriendelijk

Zeerefficiënt

Beste Francis, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. En ook nog zo'n goede beoordeling! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Vlotte service

Ik bestelde een bon , maar die kwam niet toe. Na een mailtje naar jullie klantendienst werd dit ONMIDDELLIJK opgelost! Heel tevreden over de service :)

Beste Elsje, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Daarom willen wij je graag bedanken voor deze beoordeling! Heel veel plezier met de cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle levering!

Ben blij dat wat jullie beloven ook doen.

Beste Ria, Wij zijn heel blij om te horen dat je zo positief over ons bent. Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Goede ervaring

Ik kwam de masterclass tegen op insta. Ik zocht een cadeau voor mijn schoonzoon, die kok wil worden. Vandaar dat ik het wel een origineel cadeau vond. In de PostNL app zag ik al dat hij kwam ( na een paar daagjes) maar bij PostNL kan dat altijd langer duren. Ik kon een persoonlijke bootschap invullen,ja, die staat dan op de pakbon. Dat is dan jammer. Ik heb het maar eraf geknipt en bij het cadeautje bij gelegd. En de kaart ingepakt. Nu nog kijken of diegene het leuk vind, maar dat denk ik wel.

Snel gekozen snel verzonden en ontvangen

Beste Priscilla, Heel erg bedankt voor jouw top beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Topservice

Topservice

Beste Mike, Wat een super beoordeling. Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik ben tevreden

Ik heb een cadeaukaart voor de Efteling gekocht voor myn schoondochter,op tyd geleverd,aleen jammer dat het bedrag er niet opstaat ,ze moet nu eerst haar kaart activeren voor ze weet welk bedrag het is

Beste Marie-Anne, Bedankt voor jouw beoordeling! De cadeaukaarten zijn reeds geactiveerd na bestelling. Op de website van de Efteling kun je het saldo van de cadeaukaart nakijken. Daarnaast is het op de pakbon af te lezen met welk bedrag de cadeaukaart is geactiveerd. We nemen je feedback in ieder geval mee om later een handige manier te vinden om het saldo per kaart aan te geven. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Je koopt een beling, en dan zou het fijn zijn om wat meer creativiteit te zien in verpakking en comm

Gewoon goed geregeld, niet meer en niet minder, misschien lagen mijn verwachtingen te hoog

Beste Bjorn, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. Veel plezier met je cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Eenvoudig, snel een correct

Eenvoudige site en manier van bestellen, maar ook een snelle en correcte afhandeling.

Beste Tom, Wat fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen aan een cadeaukaart! Heel veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Cardman prima post slecht

Kaart door jullie op tijd verzonden. Helaas door post twee weken later bezorgd.

Beste Yolande, Wat fijn dat de cadeaukaart uiteindelijk is binnen gekomen, ondanks dat het langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

De aankoop is vlot verlopen

Via deze weg was het als Belg mogelijk een cadeaukaart voor de Efteling aan te kopen.

Beste Katelijne, Wat een super goede beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik heb zo’n cadeaukaart voor onze zoon gekocht, door de feestdagen duurde het wat langer. Mijn zoon was super enthousiast over zijn cadeautje. Een aanrader voor iedereen.

Beste Claudia, Wat super om te horen dat jouw zoontje enthousiast was met het cadeau! Heel erg bedankt deze goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Bestelling van een eigen masterclass en een cadeau masterclass verliep zonder enig probleem. Snelle levering van de kaart. Uitstekende klantenservice waar ik met een vraag kwam. Direct opgelost!

Beste, Leuk om te horen dat je onze klantenservice als uitstekend hebt ervaren! Wij zijn blij dat wij snel hebben kunnen helpen. Bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle service en ondersteuning

Door drukte bij PostNL leken kaarten niet op tijd te komen. Na mailtje meteen de digitale variant gestuurd. Helemaal top.

Beste Patrick, Goed om te horen dat wij het op deze manier voor jou hebben opgelost. Bedankt voor de review!~ Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Te laat

De bon werd een week op voorhand besteld en was bedoeld als een kerstcadeau. Deze kwam echter te laat aan. Ik nam contact op met jullie contactcenter, maar hier kwam het voorstel van een digitale bon ook ruim te laat. Uiteindelijk werd de bon na 1,5 week afgeleverd. Jammer...

Klantendienst is vlot bereikbaar en ook zeer snel antwoord!

De levering van mijn bestelling was nog niet toegekomen binnen het voorziene tijdsbestek. Ik raakte echter zeer vlot binnen via de telefoon, werd vriendelijk te woord gestaan en men heeft me zeer snel kunnen helpen.

Beste Koen, Wat een top beoordeling heb je ons gegeven! Blij om te horen dat we snel iets voor je hebben kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl