Niets ontvangen

Nog altijd niets ontvangen, dus improviseren voor mijn dochters cadeautje. Een mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Er kan iets mis gaan, het gaat erom hoe het wordt opgelost.

kaart nog niet ontvangen

heb betaald op woensdag 7 december, mijn kaart per post laten komen en heb deze op zaterdag 12 nog niet ontvangen

Gecompliceerd

Ik bestelde cadeaubon Bar Bulot Onmiddellijk antwoord voor de betaling zoals gewoonte Confirmatie onmiddellijk en cadeaubon zou volgen …… Cadeaubon was er nog niet na 12 uren Heb ik dan om gevraagd werd gezegd is opgestuurd ….. Weer gezegd niet ontvangen dan cadeaubon ontvangen na 3 mails

Gecompliceerd

Heb de kaart nog niet ontvangen via de post

Heb de kaart nog niet ontvangen via de post. Bestellen liep vlot maar ik wil wel mijn kaart ontvangen!

Perfecte service

Perfecte service, snel te bestellen, en tijdig geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Perfecte service

Vlugge correcte service

vlot en duidelijk

alle ging vlot en was duidelijk .

Cadeaubon als geschenk

Binnen de 2 minuten is de bon online in uw PC.

Cadeaubon als geschenk

Binnen de 2 minuten is de bon online in uw PC.

prima service

tijdige bezorgingen, volgens afspraak

Makkelijk te vinden en snel verstuurd

De post in Vlaanderen liet het afweten maar na 1 telefoontje met één van jullie zeer vriendelijke medewerkers ontving ik de cadeaukaarten per e-mail.

Jammer

Het bestellen is zeer eenvoudig. Jammer is, als je waardebon aan iemand anders wilt geven via een print, dat je dit alleen kunt doen vanuit de mail. Hierdoor staat jouw mailadres en jouw naam op de print.

Het bestellen ging soepel

Het online bestellen ging soepel. Je hebt de keuze om thuis een cadeau kaart te krijgen, of om online en dan krijg je een streepjescode die je in het betreffen kunt gebruiken als betaling. In ons geval Happy Italy. Alles ging soepel en snel.

Beste Gerard, Wat een super beoordeling! Wij zijn hier heel blij mee! Bedankt voor jouw review. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Prima geregeld.

Bezorging liet op zich wachten,niet zo gek in deze drukke decembermaand. Na een belletje een digitale kaart meteen in huis.Top.

Beste Marcelle, Wij zijn heel blij om te horen dat we jou zo goed mogelijk hebben geholpen door een digitale cadeaukaart aan te bieden. Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

ik voel me wat bedrogen want heb na 1 week nog steeds niets ontvangen

Een week geleden maakte ik een online bestelling. Een geschenk van onze groep voor onze verantwoordelijke. Ik dacht dat het op tijd zou aankomen (besteld per post) maar nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Dubbel beroerd voor mij uiteraard; ik nam het initiatief om bij jullie te bestellen, de collega's rekenden op mij maar geen cadeau. Kunnen jullie dit nog ergens regelen? Rechtzetten? Zeggen wat er mis is gelopen? Dank je wel.

Beste Myriam, Heel vervelend om dit allemaal te horen dat de cadeaukaarten niet op tijd waren geleverd. Later bleek dat het pakketje bij PostNL kwijt was geraakt en uiteindelijk gevonden was en dus meer dan één week later alsnog is bezorgd. Onze excuses dat het zo is gelopen! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Bon besteld van Happinez. Lag 2 dagen later keurig in de brievenbus.

Beste Yvette, Fijn om te horen dat de cadeaukaart alsnog na twee dagen in de bus lag! Heel veel plezier ervan en bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Online besteld en volgende dag keurig in huis. Geen extra verzendkosten. Super dat het zo kan! Dankjewel

Beste Loes, Wat heb je een leuke beoordeling voor ons achter gelaten! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl