Snelle service!

Heldere site en snelle service!

Beste Penny, Wat fijn om te horen dat zowel onze website als de service goed is bevallen. Bedankt voor jouw top beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

in orde !

Gewoon het feit dat je faktuur automatisch wordt bezorgd is top. Bij andere sites zoals resengo moet je steevast om een faktuur gaan bedelen.

Beste Francis, Wat een super beoordeling! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Aan te raden

Bestelling verliep zeer vlot. Snel en gemakkelijk

Beste Hilde, Goed om te horen dat alles vlot verliep en dat je snel jouw cadeaukaart hebt ontvangen. Heel veel plezier ervan en bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel bezorgd, waarde alleen onvermeld

Jammer dat nergens de waarde staat, hoort wel als je een cadeaukaart aan iemand schenkt vind ik.

Beste Julie, Bedankt voor jouw feedback! Gaat het hier om een fysieke cadeaukaart of een digitale cadeaukaart? Zou je dit per e-mail kunnen aangegeven naar [email protected]? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

super

Goede overzichtelijke site en snelle service bij problemen

Beste Ivanka, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel positief

Beste Sylvina, Wat een top beoordeling heb je ons gegeven! Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Gutschein per Email

Ich wollte für meine Tochter zu Weihnachten eigentlich eine Geschenkkarte per Post bestellen, das ist jedoch anscheinend nicht möglich. Versendet wird nur in die NL und Belgien, schade!

Zeer correcte afhandeling

Beste Maurice, Wat fijn dat alles correct is afgehandeld. Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel makkelijk

Beste Anita, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zijn dan ook heel blij dat het zo'n top beoordeling is geworden. Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Uitskende afhandeling van mijn bestelling

Cadeau zou per post worden bezorgd, kwam echter te laat binnen. Werd echter door een medewerker opgelost door alsnog een bon per mail te zenden, zodat de jarige toch iets overhandigd kon worden.

Beste, Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk toch is opgelost, zodat de jarige alsnog op tijd een cadeau had. Bedankt voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Zeer goede service

De bestelde ecard waa direct beschikbaar

Beste Gerard, Wat een super beoordeling die je ons hebt gegeven! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Geschenkbon bijna een week onderweg?

Mijn verwachting was mijn geschenkbon binnen een 2-tal werkdagen te ontvangen, maar dit duurde 4 werkdagen. Ik heb mijn geschenk dus pas 2 dagen na een verjaardag kunnen geven, jammer dat dit zo lang duurde.

Beste Marijn, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op het cadeau voor de jarige. Wij zien wel dat de cadeaukaart op tijd verzonden is. Helaas kan het zo nu en dan voorkomen dat de cadeaukaart later bezorgd wordt dan gepland. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Vlot efteling bonnen kunnen bestellen. Leuk dat je er een gepersonaliseerde boodschap bij kon plaatsen. Bestelling was er na een 5 tal dagen (België).

Beste Niki, Heel erg bedankt voor jouw super beoordeling! Heel veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik heb niets aangekregen

Ik heb 5 dagen geleden iets besteld, en nog niets aangekregen.

Beste Frank, Wat jammer om te horen dat jouw cadeaukaart nog steeds binnen is gekomen. Wij zien dat je inmiddels ook een mail hebt gestuurd naar [email protected]. We gaan er alles aan doen om alsnog de cadeaukaart te bezorgen! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ok

Card was er correct & vlot.

Beste Paul, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Duidelijk en makkelijk over te zetten op kaart naar keuze

Duidelijk en makkelijk over te zetten op kaart naar keuze

Beste Judith, Wat een super beoordeling heb je ons gegeven. Heel erg bedankt en veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

zoals beschreven

snel en zoals afgesproken

Beste Petra, Fijn dat alles snel is geleverd! Heel veel plezier van jouw cadeaukaart en bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Lekker makkelijk. Je kan alles uitkiezen

Beste Liesbeth, Heel erg bedankt voor jouw geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik heb de kadokaart 1 dag later ontvangen

De kadokaart zag er keurig uit. Ik heb de kadokaart helaas 1 dag later ontvangen dan op jullie website was aangegeven.

Beste Joost, Bedankt voor jouw beoordeling. Op onze website geven we aan dat bestellingen voor 17:00 uur dezelfde dag nog verzonden worden. Wij kunnen namelijk niet garanderen dat de kaart de volgende dag in huis is. 9/10 zal dit wel het geval zijn. In ieder geval bedankt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Goed snel makkelijk wat kan ik nog meer zeggen voor een leuk cadeau zeg ik doen.

Beste Alex, Wat een super beoordeling! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle reactie, snelle oplossing

Mijn kaart was na 4 dagen nog steeds niet binnen. Ze reageerden heel snel en gaven aan direct een nieuwe op te sturen. Heel fijn en klantvriendelijk!

Beste Sharona, Wat fijn om te horen dat alles toch nog goed is gekomen! Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel handig en makkelijk!

Beste Saskia, Heel erg bedankt voor jouw zeer positieve review! Veel plezier met de cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Slecht..

Cadeaukaart geblokkeerd, op geen enkele manier te activeren. Card man was telefonisch die dag niet bereikbaar.. stond ik dan met de Efteling cadeau kaart waar ik niks aan heb.

Beste Sanne, Wat jammer om te horen dat jouw Efteling cadeaukaart nog geblokkeerd was. Wegens veiligheidsredenen zit hier een 24 uurs blokkade op. Na 24 uur wordt de cadeaukaart automatisch vrijgegeven. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk en snel geregeld

In een paar Klik de cadeau kaart in mijn mail. Geprint en klaar!

Beste, Wat fijn dat het binnen een paar klikken allemaal geregeld was. Heel veel plezier met jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel aangename gebruikservaring!

Heel aangename gebruikservaring!

Beste, Heel erg bedankt voor jouw review! We zijn blij te horen dat jouw gebruikservaring positief is geweest op Cardman.nl. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Zijpendaalseweg 41 6814CC Arnhem