perfect afgewerkt

Dank voor de 10!! (die ga ik aan mijn baas laten zien) :-)

Ik vind het goed Dat deze site cadeaubonnen voor pretparken verkoopt zonder dat ze heel duur zijn, (want je kan zelf het bedrag kiezen) . De cadeaubonnen kwamen na de bestelling al snel in mijn mailbox.

Beste Jolien, Dank voor je reactie, Veel plezier met het geven van de cadeaukaart!

Makkelijk besteld snel ontvangen

Makkelijk besteld, goede en snelle levering.

Beste Claudia, Dank je wel, hiermee komen we de dag weer door!

De site is overzichtelijk en prima service en bezorging!

Hi Jim, Dank voor de complimenten!! We zien je graag weer terug.

Gewoon geleverd wat we hebben besteld.

Niks meer, niks minder. Dus prima.

Beste, Hartstikke bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Zeer snel. Perfect.

Snelle goede afhandeling. Erg goed geregeld.

Beste, Super fijn om te horen dat alles snel en perfect is afgehandeld! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Goede service.

Prima ervaring. Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd. Alleen per post leveren wel een risico. In verband met diefstal uit de groene brievenbus. Zou liever zien dat de postbezorger het pakketje in de brievenbus van de deur doet.

Beste Peter, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zijn blij om te horen dat je onze service goed vond. Jouw feedback nemen wij natuurlijk mee om onze service nog meer te verbeteren. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Besteld en zeer snel binnen

Beste Ruud, Heel erg bedankt voor jouw super beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

De ene dag besteld en de volgende dag al in de brievenbus. Bedankt.

Beste Gatha, Wat fijn om te horen dat alles snel is bezorgd! Heel veel plezier ervan en bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Beste Franklin, Wat een super goede beoordeling! Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Mooi lay-out & perfect cadeau.

Mooi lay-out & perfect cadeau.

Beste Myrthe, Wat een leuke beoordeling! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel en eenvoudig

Bestelling ging vlot en gemakkelijk.

Beste Jolande, Heel erg fijn om te horen dat alles vlot en gemakkelijk is verlopen. Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Ik wilde een kado bon kopen en vond t heel handig dat er ook een optie was om die digitaal te ontvangen. Dan heb je t meteen in de mail. Ideaal

Beste Sam, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Nooit ontvangen

Wij hebben de bon nooit ontvangen

Beste, Wat vervelend dat jouw cadeaukaart niet was binnen gekomen. Na ons mailcontact hebben we alsnog de cadeaukaart digitaal kunnen bezorgen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Prettig en snel bezorgd

De cadobon zag er keurig uit, snel geleverd

Beste Anne, Heel veel plezier met jouw cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Beste Dini, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zien hier heel blij mee. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel snelle service !

Beste Nathalie, Heel erg bedankt voor jouw goede beoordeling! Wij zijn blij te horen dat alles snel is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Marsman is snel en verzorgt het wel!

Ik ben echt een digibeet maar bij Cardman kon ik feilloos de gewenste card downloaden en printen.

Beste Sylvia, Hartstikke bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wat fijn om te horen dat je moeiteloos voor elkaar hebt gekregen. Wij wensen je veel plezier van jouw cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Verpakking kleuren doorgelopen in de persoonlijke boodschap

persoonlijke boodschap is er met een stickertje (niet recht) opgeplakt. De kleuren van de de kaart zelf zijn daarop doorgelopen waardoor de al kleine letters niet meer leesbaar zijn.

Beste Richard, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet helemaal naar wens was. Wij gaan kijken hoe we kunnen voorkomen dat de kleur van de kaart doorgedrukt wordt op de persoonlijke boodschap. Tevens zullen wij er voor zorgen dat de persoonlijke boodschap rechter wordt geplakt. Heel erg bedankt voor jouw feedback. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Nog niks ontvangen terwijl order 4 dagen geleden geplaatst en betaald is. is

5 sterren volgen als mijn cadeau ontvangen wordt.

Beste Dorea, Wij hebben zojuist de zending retour gekregen, omdat het adres niet zou kloppen. Zou je in een e-mail naar [email protected] het juiste adres kunnen sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Vlot en efficient

Jean-Luc, Heel erg bedankt voor jouw super beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Alles was in orde

Vlugge levering, niets op aan te merken

Beste Astia, Heel erg bedankt voor jouw super goede beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

We hebben niets ontvangen

Beste, We hebben tot op de dag vandaag geen bestelling ontvangen.... Zeer zeer jammer! Want ik was enthousiast dat het kon dus dit was de 1e keer maar nooit meer... Groetjes

Beste Tessa, Wat vervelend om te horen dat je nog steeds niks hebt ontvangen. Wij hebben afgelopen woensdag een mail verstuurd met de vraag of je contact met ons op kan nemen. Graag hopen wij alsnog de cadeaukaarten snel te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk en snel

Voor een boekliefhebber die — o jee — morgen alweer verjaart, is een online aan te kopen tegoedbon zo handig. Ook als je zelf niet direct in de buurt komt van haar favoriete boekenwinkel.

Beste Roel, Heel erg bedankt voor jouw leuke en goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heel handig

Superhandig en goed om snel een cadeaubon te bestellen. Leuk dat je je eigen boodschap kan toevoegen. Per mail of post. Leuk de post optie.

Beste Betsy, Hartstikke bedankt voor jouw beoordeling! Wij hopen je snel weer blij te mogen maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Zijpendaalseweg 41

6814CC Arnhem