Fantastisch!

Goede service, snelle levering. Ontzettend klantvriendelijk. Al met al een dikke 10+

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte service binnen een paar dagen mijn bestelling keurig verpakt ontvangen.

Geweldige service

Ik had 2 bamboe lampjes besteld, maar Rene belde me op dat er veel verschil in zat in de lampjes dat dit niet echt mooi was. Toen heb ik de schelpenlampjes besteld. Keurig verpakt afgeleverd. En Rene belde zelfs daarna nog op, hoe we de lampjes vonden. Dit is toch een perfecte service, dat vind je nergens. Voor jullie echt een DIKKE 10.

Fantastisch!

Goede service, mooie artikelen, snelle levering (in goede verpakking).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer klantvriendelijk en super snelle levering. En ook heel belangrijk, het bestelde product voldoet precies aan de omschrijving, is in het echt zelfs nog mooier dan op de website👍

Geweldige service!

Bedankt! Snelle levering. Goed verpakking.

Geweldige service!

Wat een geweldige service! Direct na aankoop werd ik gebeld om af te spreken wanneer het mij uit kwam om de lamp te laten bezorgen. De avond voor de aflever afspraak werd ik gebeld hoe laat ze precies zouden komen. En dan geen schatting van we zijn er tussen 12 en 16 uur, nee en tijdsspan van 1 uur. Super fijn!

Toppie🤗🤗🤗🤗🤗

Super snelle verzending en heel goed verpakt. Ik raad deze site dan ook echt aan ik vind het een top site 🤩🤩🤩

Prima en persoonlijk

Bij de bestelling van de windgong ging iets mis met debetaling. Dit is keurig opgelost na 1 telefoontje. De windgong zat de volgende dag bij de post.

goede service

Wij hebben een wandrek gekocht bij migostyling. Zaterdags bestelformulier ingevuld, en aangegeven bij postnl af te halen, welke stond er niet bij vermeld. Email gestuurd en na een paar uur kregen we een telefoontje dat ze maandags in de buurt kwamen en het af kwamen geven als we dat wilden.

Schelpenhanger

Wat een práchtige schelpenhanger (30x30x90) konden we bestellen bij Migo Styling. Ik zag zo'n schelpenhanger ergens hangen en heb vervolgens gezocht op internet; ik kwam uiteindelijk uit bij Migo. De hanger is práchtig, de (grote) schelpen zien er geweldig uit en klinken ook zo. En dat voor een (vind ik) redelijke prijs! Ze hangen aan een stevig touw aan 2 stukken gekruisd hout. Voor de verzending keurig verpakt in een grote doos met verpakkingsmateriaal om te voorkomen dat er iets breekt. Alles is onbeschadigd ontvangen en de schelpenhanger hangt inmiddels bij ons in de tuin. We zijn er blij mee!

Snel en mooi

Snel en mooie producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima ervaring en goede producten

René en Miranda zijn zeer klantvriendelijk! Ze hebben ons goed van advies voorzien en zijn erg tevreden over de lampen.

Dikke 10, super service

Super service erg mooie decoraties. Rene en Miranda zijn erg enthousiast en betrokken over de door hun te verkopen waren. De de door ons gekochte decoratie werdt persoonlijk thuis gebracht, dat hebben wij nog nooit meegemaakt.

Heel klantvriendelijk

Adequaat en supersnel

Prima product, goed verpakt en razendsnel geleverd

Snel en goede service, mooie kwaliteit

Snel en goede service, mooie kwaliteit

alles war zu meiner Zufriedenheit

Alles lief bestens, vielen Dank für die Abwicklung. Aber bitte nehmen Sie mich nicht in einen Newsletterverteiler oder ähnlichem auf.

Goed en erg vriendelijk geholpen, geweldige service.

Migo Styling heeft een leuk aanbod van producten en goede service. We kijken regelmatig op de site van Migo Styling.

hele fijne winkel

Heel goede service en vriendelijk geholpen. Bij bezorging goed op de hoogte gehouden. ervaren als heel prettig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meedenkend, perfecte service, mooi product

Meedenkend, perfecte service, mooi product en redelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Exclusieve producten van zeer goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

uitstekende service zeer mooie producten

Super website waar ik zeker nog veel zal terugkomen. weinig webshops met zo,n service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en communicatie via mail.

snel bevestigings mail en ik werd tijdig op de hoogte gehouden over het bestel en leveringsproces, prima

• Zou u ons aanbevelen? Nee

snelle en correcte levering

snelle levering, goed verpakt

Over Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali.

Filter op Taal