Mijn bestelling was zoals aangegeven wordt, de volgende dag geleverd. Duidelijke communicatie, een track&trace en de producten waren netjes verpakt. Kortom een prima en betrouwbare website. En de vliegenmandjes zijn een aanrader, mooi groot zodat je er met gemak meerdere schaaltjes onder kunt zetten.

Mooie spullen en erg klantvriendelijk

Snel en goed afgehandeld

Snelle service en Werd goed up to date gehouden

Prachtige lamp.

Keurig verpakt, en snel gekregen. Ga in de toekomst zeker nog bij jullie wat kopen. Erg blij met mijn prachtige lamp.

Heel Goef

Duidelijke Informatie. Snelle levering.

Vakkundig verpakt en snel bezorgd!

Handige site, snelle bestelproces, mooie producten. Je krijgt precies wat je verwacht.

Geweldige service

Makkelijk telefonisch bereikbaar, zelf in het weekend. Blij met mijn mooie beach decoratie!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Prachtige mand ontvangen, oerdegelijk!

Super klantvriendelijk en korte lijntjes

Super klantvriendelijk en korte lijntjes

Mooi om te horen, dank je!

snelle service

Mooi product, snelle levering

Hij heeft al zijn plekje in onze kinderopvang dus dikke prima

Super snelle levering!

Snelle levering super soullen top!

Uitermate flexibel en erg hippe spullen

De mensen zijn erg flexibel en wat hebben ze toch hippe spullen.

Snelle levering en super mooi product precies zoals op de site

Wij hebben een ornament besteld die nogal groot was.. er stond dat hij verzonden zou worden. Later las ik dat ik een mail moest sturen dus netjes gedaan. Bleek dat ze het ornament zelf kwamen bezorgen! Op de dag van bezorging had meneer er zelfs 2 meegenomen voor de kleur keuze. Echt een hele vriendelijke man met een topservice! Hier zullen wij vast nog meer van bestellen!!

Bedankt voor de mooie review! Hier worden we blij van.

Snelle levering, mooi product.

Mooie wasmand, geheel naar mijn zin. Goed verpakt verzonden. Ben heel tevreden.

vriendelijk goeie service

ik ben hier leuk ontvangen ongedwongen lekkere koffie kortom dit beveel ik ieder aan!

Zeer snelle levering.

Ben heel blij met paraplumand.

Mooie mand en snelle levering!

Na een flinke zoektocht eindelijk de perfecte fietsmand gevonden bij jullie! Exact zoals verwacht en een dag sneller geleverd. Tevreden!

Mooi om te horen! Bedankt voor de mooie review.

Snelle levering en hele goede kwaliteit!

Voor de tweede keer besteld bij Migo. Wederom een product van super kwaliteit en heel snel geleverd. Zeer tevreden!

Erg netjes en snel geleverd

Blij met het product en de snelle levering. Erg leuke surfplank ter decoratie in de tuin.

Geweldige winkel

Snelle levering, product zoals op de foto, goed verpakt, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Top, super snelle levering

Op voorraad en blijkt dan ook te kloppen. Daarnaast een super snelle levering!

Supersnelle levering!

Ik ontving mijn artikel heel goed verpakt en supersnel. Artikel is wat ik ervan verwachtte. Top!

Over Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali.