Vriendelijk en betrouwbaar.

Sfeervolle lampen die ook nog eens thuis werden bezorgd. Goede service.

Snelle levering en goede service

Ik werd na mijn bestelling gebeld of ik een witten of zwarte fitting wilde in mijn lamp. Heel meedenkend en attent. Snel geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de mooie review.

Rieten hanglamp is precies zoals op de foto

Mooie lamp, snelle levering, netjes verpakt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor de beoordeling. Het is best moeilijk om het product goed op de foto te krijgen..

Ich bin sehr zufrieden.

Hallo zusammen, ich bin sehr zufrieden. Es hat alles wunderbar geklappt. Liebe Grüße Tanja van Geenen

Antwort des Geschäftsinhabers

Danke für Ihre nette Bewertung.

Heel vriendelijk behulpzaam en een zeer goede kwaliteit En prijs Een echte aanrader

goede service

Service gericht vanuit vertrouwen

Schnelle Lieferung und gute Qualität

Bestellung wurde schnell verschickt und kam ohne Probleme an. Der Korb scheint ganz gut zu sein. Gerne wieder

Antwort des Geschäftsinhabers

Schön zu hören, dass alles gut gelaufen ist.

Schöner großer Korb

Der Korb wurde zeitgemäß geliefert. Es passt eine Menge Holz hinein. Wenn die Rollen das Gewicht auf Dauer tragen und der Korb seine Form behält ist alles super.

Antwort des Geschäftsinhabers

Der Korb ist superstabil, Sie werden jahrelang Freude daran haben.

Goede kwaliteit. Leuke mensen die er werken

Zie vorig bericht

Dank je ;)

Schnelle Lieferung und sehr schöne Ware vielen Dank!

Schnelle Lieferung und sehr schöne Ware vielen lieben Dank! Ich werde immer wieder weiterempfehlen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Danke für die netten Worte.

Bij vragen meteen antwoord en actie. Betrouwbaar bedrijf

alles super

super Ware. schnell geliefert.

Mooie collectie

De collectie is zeer mooi, anders dan de grote winkelketens. Met een aankoop steun ik mensen in Bali. Snelle levering.makkelijk contact.

Prima produkt, prima prijs, zeer klantgericht!

De eigenaar heeft veel passie voor zijn produkten en straalt dat uit in zijn enthousiaste en klantgerichte houding. Voor elke vraag een oplossing. Betrekt de artikelen rechtstreeks van producenten en waarborgt verantwoorde produktie. Heeft een mooi en uniek assortiment.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en beoordeling. Daar doen we het voor!

Groot pakket maar netjes en handzaam verpakt.

Prijs, kwaliteit

Mooie kwaliteit, vlug verstuurd en waar ze zelf niet aan kunnen doen is post nl die altijd niet op de afgesproken datum en uur levert of zelf niets laat weten wanneer ze leveren.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank voor de beoordeling. Helaas hebben we op de levering geen invloed, maar onze ervaring is dat de bezorging wel een stuk is verbeterd.

Makkelijk en vriendelijk.

Ik was aan het twijfelen tussen 2 houtmanden. Heb toen gebeld en kreeg een super vriendelijke man aan de lijn die mijn vragen duidelijk heeft beantwoord. Toen de mand binnenkwam echt nog mooier als op de foto. Heb daarna nogmaals 2 tafellampen besteld, wat fantastisch mooi. Dit is nog eens een webwinkel waar het voelt alsof je in een gewone winkel bent TOP TOP

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de mooie beoordeling! Klant is nog altijd koning bij ons, ook zijn we bereikbaar en vindbaar.

Een hartelijk, gezellig en ook meedenkend telefonisch gesprek gehad. Over mijn aankoop ook zeer tevreden en snelle levering! M.vr.gr. Irma Alderlieste

Antwort des Geschäftsinhabers

Mooi om te horen! Dank voor de review.

Super Versand

Gute Ware die trotz der Größe und komplizierten Form perfekt und sicher verpackt war. Lieferung ging sehr schnell.

Super zufrieden

der Artikel ist perfekt ! Genauso wie aus dem Prospekt! Vielen Dank dafür

Antwort des Geschäftsinhabers

Danke für die netten Worte.

Kleur was donkerder op ee site. Dat vond ik erg mooi. Deze zijn een stuk lichter.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de review. Het is een natuurproduct, het kan voorkomen dat iets lichter of donkerder uitvalt.

De standaards zijn top voor mijn keramiek. Er komen zeker nog bestellingen.

1 Schout van Daelenstraat

Panningen 5981 EK

(0)6 51852370

Über Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali. MigoStyling ist eine Website mit einem vielfältigen Angebot an einzigartigen und attraktiven Produkten, die vollständig von Hand aus natürlichen Materialien hergestellt werden. Solide Rattankörbe aus Indonesien und atmosphärische Produkte aus Bali; wie Holzschnitzereien, Treibholzprodukte, Capiz-Muschellampen, Buddhas, Bambuskörbe usw. Suchen Sie etwas im Ibiza-Stil? Dann sind Sie hier genau richtig, der Ursprung des Ibiza Style liegt auf Bali.

Kiyoh Bewertungen