Fantastische lamp!

Super blij met de Raffia lamp! En heb er nog 1 besteld.

Geweldig leuk bedrijf met een fantastische service

Heel hartelijk ontvangen en deze zeer vriendelijke mensen nemen alle tijd voor de klant om uitleg en ondersteuning te geven. De koffie stond al klaar? Geweldig!

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de lampen. Mochten jullie weer in de buurt zijn, de koffie staat klaar ;)

Super service en prachtige producten

Geweldige producten en een hele goede service!!

Er wordt meegedacht en uitstekende service verleend!

Rene was zeer behulpzaam! Dacht met ons mee en reageerde direct op vragen. Heeft veel moeite voor ons gedaan! Fantastische service!

Antwort des Geschäftsinhabers

Graag gedaan. We hebben graag tevreden klanten, daar doen we het voor. Het is ons werk, maar ook onze passie. Dank voor de mooie review.

Zeer mooi meubel

De bestelling verliep vlot en het meubel was snel binnen , wij zijn zeer tevreden

Mooie wasmand...snelle levering

De wasmanden waren nog mooier dan op de foto's....stevig ook...

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de wasmanden.

Zeer goede service

Heel goede service! Mooi assortiment aan spullen, dus ruime keus.

Uitstekend!

Alles is goed geleverd en erg goed ingepakt. Was in dit geval belangrijk. Dus daarom uitstekend!

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de mooie review. Kwetsbare producten verpakken we goed en vullen we op met oude kranten in herbruikbare dozen. Goed voor de portemonnee en milieu!

Duidelijk contact en perfecte dienstverlening

Keurig thuis bezorgd volgens afspraak en product is precies wat je er van verwacht!

Antwort des Geschäftsinhabers

Mooi om te horen dat het product naar verwachting is. We zijn altijd telefonisch bereikbaar, dat vinden we belangrijk!

Op tijd geleverd

Zéér correcte afhandeling van ons pakket

Perfecte opvolging, waarvoor dank.

Prima levering. Op tijd en goed verpakt

Prima snelle levering. Mooi product. Erg blij mee

Antwort des Geschäftsinhabers

Mooi om te horen! Veel plezier met de bestelling.

snelle service

een heel mooi product

super snel geleverd

niets op aan te merken correct en snel

Leuke spullen en topservice!

Zeer mooie haardmand op wielen gekocht. Supersnelle en correcte levering! Ik had ook nog wat vragen achteraf waarop je direct een antwoord krijgt. Ik ben fan!

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de mooie review! We zijn altijd bereikbaar voor vragen.

We hadden haast bij het bestellen van dit product, omdat het voor ene verjaardag was. Ondanks de grootte van het pakket was het enorm snel geleverd, nog sneller dan vooraf was aangegeven! We zijn heel blij met het product! Dankjulliewel!

Antwort des Geschäftsinhabers

Mooi om te horen dat jullie tevreden zijn met de service. Al hebben we geen invloed op de levering van het pakket, maar het was idd snel bezorgt door PostNL.

Een boodschappen tas besteld zeer mooi, erg zorgvuldig ingepakt.

Ik heb er geen woorden voor, het kan niet beter zijn!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Wauw, dank jewel voor de mooie woorden!

Vlotte snelle levering

Artikel klopt helemaal met beschrijving. Stevige mooie mand. Snelle levering

Mooie mand besteld bij Migo. Omdat de maat wat anders was dan vermeld op de site werd ik daar nog netjes over gebeld. Artikel was ook goed verpakt en op tijd geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor de mooie review. Doordat het handwerk betreft, kan het zijn dat de maten iets afwijken, vandaar het contact.

snel en goed

leuke cadeaus. Snel geleverd en goed verpakt.

Zeer tevreden!!!

Een prachtige schelpen vloerlamp besteld. Geeft heel mooi sfeerlicht. De vriendelijke eigenaar heeft de lamp persoonlijk bezorgd. Fijne communicatie, goede service.

Mooie mand, super aardige mensen

Ik ben bij de webshop geweest omdat ik zelf wilde zien hoe de mand eruit ziet. Werd hartelijk ontvangen ondanks het vele werk dat ze hadden. En de mand is mooi en al het speelgoed van de kleinkinderen past erin. Wij zijn blij.

Antwort des Geschäftsinhabers

Mooi om te horen. Leuk dat u in de showroom kwam uitzoeken naar een geschikte mand.

Goede service, snelle levering!

Ik voel me zeer goed en vriendelijk geholpen. De producten die ik heb besteld zijn mooi en in goede orde de dag na de bestelling aangekomen. Kortom, hele goede en snelle service!

1 Schout van Daelenstraat

Panningen 5981 EK

(0)6 51852370

Über Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali. MigoStyling ist eine Website mit einem vielfältigen Angebot an einzigartigen und attraktiven Produkten, die vollständig von Hand aus natürlichen Materialien hergestellt werden. Solide Rattankörbe aus Indonesien und atmosphärische Produkte aus Bali; wie Holzschnitzereien, Treibholzprodukte, Capiz-Muschellampen, Buddhas, Bambuskörbe usw. Suchen Sie etwas im Ibiza-Stil? Dann sind Sie hier genau richtig, der Ursprung des Ibiza Style liegt auf Bali.

Kiyoh Bewertungen