correcte levering

Mooie authentieke mattenklopper

Nog niet gebruikt.

Alles hat super geklappt

Super schnelle Lieferung und guter Informationsaustausch

geweldige service en zeer mooie producten

We wilde een grote mand van rotan hebben. We kwamen toen bij Migostyling uit. Wat een geweldige site en heel veel keus. We hebben toen even telefonisch contact gehad en onze wensen kenbaar gemaakt. Daarna besteld en 2 dagen later in huis. Wat de mijnheer ons had geadviseerd past precies. Een hele dikke 10 voor het bedrijf en zeker ook de klantenservice. Wij komen zeker terug.

Prachtige mand!

Mooie mand zoals ik gehoopt/verwacht had en snelle levering. Blij mee.

Wij zijn uitermate tevreden

En spreken dan ook onze dank uit voor de meer dan keurige levering, door de vriendelijke eigenaren zelf, aangezien ze toch in de buurt waren. Niets maar dan ook niets op aan te merken. Wij zijn heel erg blij met onze schelpenlamp. Kortom, Migo Styling, van harte aanbevolen!

Geweldig, aanrader

Dit zijn mensenmensen, telefoon wordt opgenomen zonder allerlei doorkiezers. Je wordt zonder dralen uitgenodigd om langs te komen in hun prachtige showroom. En fantastische service, en prachtige spullen. Wij komen zeker terug... Echt een aanrader!

Mooie producten die goed verpakt aankomen.

Geweldig :)

Allereerst is de lamp echt prachtig. een hele goede communicatie over de levering. goed bereikbaar en een super vriendelijke jonge dame die de lamp kwam brengen . Ze hielp zelf de lampen erin doen en de lamp op zijn plek zetten. Een echte aanrader om hier iets te kopen

Fijne webshop met mooie producten

Mooiste lampenkapjes voor buiten vind je bij Migo Styling, echte sfeermakers voor in de tuin!! Voor mij is er een verbeterpunt, in mijn account staat alleen PostNL als leverancier maar het pakket werd geleverd door DPD. Ik had geen link, kon dus niet tracken wanneer pakket zou worden geleverd en dus ook niet locatie aanpassen om pakket bij de poort te laten zetten. Gelukkig konden jullie wel in het systeem zien waar het pakket was en wanneer deze zou worden geleverd (aan de andere kant van de stad helaas). Het is goed gekomen.

Bedankt voor uw reactie. Het klopt dat we gebruik maken van 2 verschillende bezorgers. De mail is inmiddels aangepast en via de link kunt u zelf de bezorgplaats aanpassen. We wensen u veel plezier met de lampenkapjes.

Een prachtige mand.

De bestelde mand is prachtig en van goede kwaliteit.

Perfekter Kundenservice!

Die Beratung vor dem Kauf per Mail war super ausführlich mit Fotomaterial und der Versand ging sehr schnell! Die Kommunikation mit dem Migo Team per Mail war generell sehr gut und erfolgte immer zeitnah!

Goede service, mooi product

Ik kon buiten openingstijd komen kijken en heb de opbergmand direct meegenomen, mooi bedrijfje, vriendelijke service met een glimlach!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Bin sehr zufrieden

Sehr schnelle Lieferung und der Korb ist genau wie auf dem Bild. Würde immer wieder bestellen. Danke schön.

Zeer correct, van bestelling, bevestiging en verzenden!

Zie zin boven.

Snelle levering goed verpakt dus goeie service en communicatie.

Zeer vriendelijk personeel

Binnen twee dagen in huis

Prachtige en aparte artikelen

Heerlijk dat gesnuffel op de website. De bestelde mand met deksel is in het echt net zo mooi als op de foto. Goed verpakt en snelle levering, dat is alles wat je wilt als klant.

Doen wat ze beloven

Netjes verpakt en snel geleverd.

Prachtig!

De bestelling was snel thuis. Prachtig zeeppompje. Uniek en echt zwaar. Goed verpakt. Super! Ben echt blij!

Mooie manden

Blij mee

Super, mooie kwaliteit mand

De mand heeft een unieke uitstraling

Topproducten inclusief snelle levering

Heel tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelle levering.

X

Schout van Daelenstraat 1

5981 EK Panningen

(0)6 51852370

Over Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali. MigoStyling ist eine Website mit einem vielfältigen Angebot an einzigartigen und attraktiven Produkten, die vollständig von Hand aus natürlichen Materialien hergestellt werden. Solide Rattankörbe aus Indonesien und atmosphärische Produkte aus Bali; wie Holzschnitzereien, Treibholzprodukte, Capiz-Muschellampen, Buddhas, Bambuskörbe usw. Suchen Sie etwas im Ibiza-Stil? Dann sind Sie hier genau richtig, der Ursprung des Ibiza Style liegt auf Bali.