Goede sevice en degelijke kwaliteit

Zeer Goed

Super nett und schneller Versand

Ganz besonders netter Herr, der mich sogar zurückgerufen hat. Es ging um einen momentan nicht verfügbaren Artikel. Er versprach, mich zu kontaktieren sobald der Artikel wieder lieferbar sein wird.

Schnelle Lieferung/ tolle Ware wie beschrieben

Alles prima gelaufen. Ich finde die Qualität der Ware sehr gut. Nächster Einkauf ist bereits in Planung.

Zeer degelijke winkel

Product was zoals omschreven. Zeer goede kwaliteit, goed verpakt en snelle levering. Zeker een aanrader!

Alles tot in de puntjes geregeld. Alleen stond op de website dat het product pas in september leverbaar zou zijn, maar was de volgende dag al binnen

Oeps, die tekst waren we vergeten weg te halen.. In elk geval pakte het positief uit. Bedankt voor de mooie review.

Sehr guter Kundendienst

Danke für die schnelle Hilfe bei aufgetretenem Problem.

Danke für Ihre schöne Rezension. Sollte es Probleme mit dem Versand geben, versuchen wir schnell einzugreifen.

Goede afhandeling.

Goede afhandeling van mijn bestelling, goed verpakt. En nadien even telefonisch kontakt of het pakket in goede staat was ontvangen. Keurig.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Bij grote verpakkingen die kwetsbaar zijn, willen we altijd weten of het goed is aangekomen.

Blij met de Balinese parasol

Precies wat ik zocht! Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Vlot

Levering kwam keurig op aangegeven tijdstip. Pakket in goede verpakking! Ik ben heel tevreden!

Mooi om te horen! Veel plezier met de aankoop.

Perfecte service en communicatie, top.

Zeer tevreden, aanrader.

Mooie parasolletjes gekocht en werd keurig en snel geleverd.

Heel tevreden

Snelle levering , goed verpakt, mooi product

Vriendelijk en betrouwbaar.

Sfeervolle lampen die ook nog eens thuis werden bezorgd. Goede service.

Snelle levering en goede service

Ik werd na mijn bestelling gebeld of ik een witten of zwarte fitting wilde in mijn lamp. Heel meedenkend en attent. Snel geleverd.

Bedankt voor de mooie review.

Rieten hanglamp is precies zoals op de foto

Mooie lamp, snelle levering, netjes verpakt.

Dank voor de beoordeling. Het is best moeilijk om het product goed op de foto te krijgen..

Ich bin sehr zufrieden.

Hallo zusammen, ich bin sehr zufrieden. Es hat alles wunderbar geklappt. Liebe Grüße Tanja van Geenen

Danke für Ihre nette Bewertung.

Heel vriendelijk behulpzaam en een zeer goede kwaliteit En prijs Een echte aanrader

goede service

Service gericht vanuit vertrouwen

Schnelle Lieferung und gute Qualität

Bestellung wurde schnell verschickt und kam ohne Probleme an. Der Korb scheint ganz gut zu sein. Gerne wieder

Schön zu hören, dass alles gut gelaufen ist.

Schöner großer Korb

Der Korb wurde zeitgemäß geliefert. Es passt eine Menge Holz hinein. Wenn die Rollen das Gewicht auf Dauer tragen und der Korb seine Form behält ist alles super.

Der Korb ist superstabil, Sie werden jahrelang Freude daran haben.

Goede kwaliteit. Leuke mensen die er werken

Zie vorig bericht

Dank je ;)

Schnelle Lieferung und sehr schöne Ware vielen Dank!

Schnelle Lieferung und sehr schöne Ware vielen lieben Dank! Ich werde immer wieder weiterempfehlen!

Danke für die netten Worte.

Bij vragen meteen antwoord en actie. Betrouwbaar bedrijf

alles super

super Ware. schnell geliefert.

Schout van Daelenstraat 1

5981 EK Panningen

(0)6 51852370

Over Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali. MigoStyling ist eine Website mit einem vielfältigen Angebot an einzigartigen und attraktiven Produkten, die vollständig von Hand aus natürlichen Materialien hergestellt werden. Solide Rattankörbe aus Indonesien und atmosphärische Produkte aus Bali; wie Holzschnitzereien, Treibholzprodukte, Capiz-Muschellampen, Buddhas, Bambuskörbe usw. Suchen Sie etwas im Ibiza-Stil? Dann sind Sie hier genau richtig, der Ursprung des Ibiza Style liegt auf Bali.