Conform afspraak bezorgd, en kwaliteit van de mand is goed

Perfecte snelle aflevering.

snelle service mooi product

waar voor mijn geld

Mooi om te horen. Sommige producten zijn niet goedkoop, maar daar is de kwaliteit ook naar.

Snelle levering en goede communicatie. Product zoals op de foto.

Eerlijk en hartelijk.

Als 1e een vriendelijke stem aan de telefoon. Persoonlijk de bestelde artikelen geleverd, die ruimschoots aan onze verwachtingen voldeden. We zijn erg blij met onze lampen en wensen jullie veel succes in jullie verdere toekomst.

Dank jewel! Jullie ook het allerbeste gewenst en veel plezier met de lampen.

Vlotte levering en direct antwoord op vragen per mail

Dank voor de mooie review. Wij zijn makkelijk bereikbaar per telefoon, app en mail. Geen bandje of lange wachttijden... we houden van persoonlijk!

mooi artikel, supersnelle levering!

Ik was op zoek naar een rieten mand. Hier had ik een enorme keuze!

Schitterende lamp.

Prachtig handwerk en snel geleverd

Snel en goed!

Mooie producten.

Betrouwbaar, goede prijs, netjes en goed ingepakt verzonden.

Dank voor de mooie review! We verpakken alles zo zorgvuldig mogelijk. Het kan zijn dat je een Limburgse krant tegen komt :)

Netjes en goed verpakt!

mooie spullen en fijne ontvangst

Onlangs hebben we een lamp gekocht bij MIgo Styling. Na een afspraak vooraf te hebben gemaakt werden we uiterst hartelijk ontvangen. We vielen zelfs met de neus in de boter want er was nog een stukje vlaai voor ons van de dag ervoor. In de showroom staan prachtige sfeervolle spullen en de lamp die we op de website hadden gezien, zag er in het echt ook precies hetzelfde uit. De lamp werd keurig ingepakt en staat inmiddels te stralen in ons huis.

Het was erg gezellig jullie te ontmoeten. Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier van jullie aankoop.

Product is precies zoals verwacht en de service is super!!

Ik ben netjes gebeld dat de levering een paar dagen zou duren. Helemaal niet erg. Vervolgens ben ik gebeld wanneer ze de bestelling konden brengen. Super vriendelijke mensen. Ik ben dan ook erg tevreden over dit bedrijf

Fantastische lamp!

Super blij met de Raffia lamp! En heb er nog 1 besteld.

Geweldig leuk bedrijf met een fantastische service

Heel hartelijk ontvangen en deze zeer vriendelijke mensen nemen alle tijd voor de klant om uitleg en ondersteuning te geven. De koffie stond al klaar? Geweldig!

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de lampen. Mochten jullie weer in de buurt zijn, de koffie staat klaar ;)

Super service en prachtige producten

Geweldige producten en een hele goede service!!

Er wordt meegedacht en uitstekende service verleend!

Rene was zeer behulpzaam! Dacht met ons mee en reageerde direct op vragen. Heeft veel moeite voor ons gedaan! Fantastische service!

Graag gedaan. We hebben graag tevreden klanten, daar doen we het voor. Het is ons werk, maar ook onze passie. Dank voor de mooie review.

Zeer mooi meubel

De bestelling verliep vlot en het meubel was snel binnen , wij zijn zeer tevreden

Mooie wasmand...snelle levering

De wasmanden waren nog mooier dan op de foto's....stevig ook...

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de wasmanden.

Zeer goede service

Heel goede service! Mooi assortiment aan spullen, dus ruime keus.

Uitstekend!

Alles is goed geleverd en erg goed ingepakt. Was in dit geval belangrijk. Dus daarom uitstekend!

Bedankt voor de mooie review. Kwetsbare producten verpakken we goed en vullen we op met oude kranten in herbruikbare dozen. Goed voor de portemonnee en milieu!

Duidelijk contact en perfecte dienstverlening

Keurig thuis bezorgd volgens afspraak en product is precies wat je er van verwacht!

Mooi om te horen dat het product naar verwachting is. We zijn altijd telefonisch bereikbaar, dat vinden we belangrijk!

Op tijd geleverd

Zéér correcte afhandeling van ons pakket

Perfecte opvolging, waarvoor dank.

Over Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali. MigoStyling ist eine Website mit einem vielfältigen Angebot an einzigartigen und attraktiven Produkten, die vollständig von Hand aus natürlichen Materialien hergestellt werden. Solide Rattankörbe aus Indonesien und atmosphärische Produkte aus Bali; wie Holzschnitzereien, Treibholzprodukte, Capiz-Muschellampen, Buddhas, Bambuskörbe usw. Suchen Sie etwas im Ibiza-Stil? Dann sind Sie hier genau richtig, der Ursprung des Ibiza Style liegt auf Bali.