Duidelijk contact en perfecte dienstverlening

Keurig thuis bezorgd volgens afspraak en product is precies wat je er van verwacht!

Mooi om te horen dat het product naar verwachting is. We zijn altijd telefonisch bereikbaar, dat vinden we belangrijk!

Op tijd geleverd

Zéér correcte afhandeling van ons pakket

Perfecte opvolging, waarvoor dank.

Prima levering. Op tijd en goed verpakt

Prima snelle levering. Mooi product. Erg blij mee

Mooi om te horen! Veel plezier met de bestelling.

snelle service

een heel mooi product

super snel geleverd

niets op aan te merken correct en snel

Leuke spullen en topservice!

Zeer mooie haardmand op wielen gekocht. Supersnelle en correcte levering! Ik had ook nog wat vragen achteraf waarop je direct een antwoord krijgt. Ik ben fan!

Bedankt voor de mooie review! We zijn altijd bereikbaar voor vragen.

We hadden haast bij het bestellen van dit product, omdat het voor ene verjaardag was. Ondanks de grootte van het pakket was het enorm snel geleverd, nog sneller dan vooraf was aangegeven! We zijn heel blij met het product! Dankjulliewel!

Mooi om te horen dat jullie tevreden zijn met de service. Al hebben we geen invloed op de levering van het pakket, maar het was idd snel bezorgt door PostNL.

Een boodschappen tas besteld zeer mooi, erg zorgvuldig ingepakt.

Ik heb er geen woorden voor, het kan niet beter zijn!!

Wauw, dank jewel voor de mooie woorden!

Vlotte snelle levering

Artikel klopt helemaal met beschrijving. Stevige mooie mand. Snelle levering

Mooie mand besteld bij Migo. Omdat de maat wat anders was dan vermeld op de site werd ik daar nog netjes over gebeld. Artikel was ook goed verpakt en op tijd geleverd.

Bedankt voor de mooie review. Doordat het handwerk betreft, kan het zijn dat de maten iets afwijken, vandaar het contact.

snel en goed

leuke cadeaus. Snel geleverd en goed verpakt.

Zeer tevreden!!!

Een prachtige schelpen vloerlamp besteld. Geeft heel mooi sfeerlicht. De vriendelijke eigenaar heeft de lamp persoonlijk bezorgd. Fijne communicatie, goede service.

Mooie mand, super aardige mensen

Ik ben bij de webshop geweest omdat ik zelf wilde zien hoe de mand eruit ziet. Werd hartelijk ontvangen ondanks het vele werk dat ze hadden. En de mand is mooi en al het speelgoed van de kleinkinderen past erin. Wij zijn blij.

Mooi om te horen. Leuk dat u in de showroom kwam uitzoeken naar een geschikte mand.

Goede service, snelle levering!

Ik voel me zeer goed en vriendelijk geholpen. De producten die ik heb besteld zijn mooi en in goede orde de dag na de bestelling aangekomen. Kortom, hele goede en snelle service!

Netter und Zuverlässiger Kontakt

Leider war der Zusteller Hermes nicht zuverlässig. Wurde allerdings durch die Firmeninhaber sofort korrigiert und durch einen Kaffee und Kuchen entschuldigt:)

maximale klant beleving met een heerlijk limburgs tintje

Top, de reis naar het magazijn / winkel dubbel en dik waard

Ha, ha, mooi om te horen! bedankt voor de mooie beoordeling.

Mooi artikel en snelle levering

Mooi artikel, zelfs mooier dan op de foto en snelle levering

Goede kwaliteit behoeft geen krans !

Goede ervaring gewoon een mooie website en bestellen! Daarna volgen de bevestigingen en het traject is duidelijk te volgen ! Een aanrader voor de nieuwe klant !

Zo is dat. Mocht het alsnog niet duidelijk zijn, zijn wij altijd bereikbaar per telefoon, mail of app.

Snel en netjes geleverd en goeie kwaliteit

Het pakket werd al snel geleverd en de kwaliteit van het product was heel goed. Wij zijn er super blij mee

Ontzettend mooi assortiment en zeer klantvriendelijk.

Je wordt goed geholpen, verbetering. Die zijn er niet . Ga zo door Top

Mooie producten en goede service

Prachtige giraffen besteld. Heel goed ingepakt, maar tijdens de verzending was een voetje gebroken. Jammer natuurlijk, maar keurig en snel opgelost. Binnen 2 dagen is een nieuwe giraffe bezorgd. Ze staan nu alledrie mooi te shinen in de woonkamer.

Snelle levering van een mooi produkt.

Schout van Daelenstraat 1 5981 EK Panningen

(0)6 51852370

Over Migo Styling

MigoStyling is een website met een gevarieerd aanbod van unieke en sfeervolle producten, volledig met de hand gemaakt van natuurlijke materialen. Degelijke rotan manden uit Indonesie en sfeerproducten uit Bali; zoals houtsnijwerk, driftwoodproducten, capizschelpen lampen, buddha's, bamboemanden etc. zoek je iets in Ibiza-Stijl? Dan ben je bij ons aan het goede adres, de oorsprong van Ibiza-Stijl ligt in Bali. MigoStyling ist eine Website mit einem vielfältigen Angebot an einzigartigen und attraktiven Produkten, die vollständig von Hand aus natürlichen Materialien hergestellt werden. Solide Rattankörbe aus Indonesien und atmosphärische Produkte aus Bali; wie Holzschnitzereien, Treibholzprodukte, Capiz-Muschellampen, Buddhas, Bambuskörbe usw. Suchen Sie etwas im Ibiza-Stil? Dann sind Sie hier genau richtig, der Ursprung des Ibiza Style liegt auf Bali.