10

Superservice

Helder en eerlijke informatie. Snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede deskundige en klantvriendelijk bedrijf

Vriendelijke en behulpzame bediening

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en omruilen geen probleem

Na de snelle levering, bleek 1 van de artikelen niet goed te zitten. Naar de winkel gegaan en de volgende dag had ik een grotere maat in huis. Ruime keuze, prima service en zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
7

Super handig!

Effectief als je geen dakdragers op je auto wilt zetten! Werkt prima, mooi afgedekte sluiting bij de spanbanden. Ik ben er heel blij mee. Let op: niet harder dan 90 km. per uur rijden! 80 km. per uur rijd eigenlijk het prettigst vind ik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service en snelle reactie. Product is in prima orde ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Online aangeboden product besteld maar was niet beschikbaar

Aanbod in online shop klopt niet. Kreeg geld wel netjes snel weer terug

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Zoals je mag verwachten

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en snel

goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
2

Product niet geleverd/niet op voorraad

Bijna een week na bestelling een mailtje dat de kite niet leverbaar is in bestelde kleur. Wacht nog steeds op stornering bedrag. Bij de concurrent besteld, binnen een dag geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service!

Ivm komende vakantie hebben ze extra snel mijn mans surfschoentjes opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, helemaal goed

Fijne zaak. Spullen snel geleverd. Kon mee op vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke site, super service

erg fijn dat er voor de levering eerst gebeld wordt om af te spreken wanneer de bezorger kan leveren!

  • Aanbevelen? Ja
6

levering

beste Ik heb een bestelling gekregen maar kreeg geen informatie wanneer het geleverd zou worden zou u me het systeem kunnen uitleggen of de leveringsduur aub? mvg Oscar van Egdom

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet volledig

Van de drie bestelde t-shirts zijn slecht 2 geleverd. Ik heb geen idee of de andere wel nog komt. Stephan Couzijn

  • Aanbevelen? Nee
8

Bestelling geplaatst zonder problemen

Het bestelde artikel netjes geleverd gekregen en het artikel was ook zeer naar tevredenheid. Het enige jammere was dat ik er een paar dagen op moest wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

na telefonisch contact goede service en advies gekregen om tot een juiste surfplank met zeil te kom

ik had voor mijn dochters een kleinere plank nodig met bijpassend zeil en heb hiervoor met kater telefonisch contact gehad. ik kreeg hier hele goed advies en heb op basis hiervan een plank met complete tuigage gekocht en deze werd op de afgesproken dag geleverd. helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service

Goed contact en snelle levering aardig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en correcte levering

snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
3

Een teleurstelling

Niet zo best heb een bar met lijnen besteld in toen ik het geleverd kreeg zat er geen chickenloop aan de bar. Ik had tussen de regels door moeten lezen dat deze er niet bij zat maar tegenwoordig noemen ze het geen chickenloop maar safety realease system kwam ik achter. Kon je er wel bij bestellen a €45,00 euro maar dan niet een losse chickenloop nee een compleet pakket met safety leash en alles. Hele rare praktijken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Michel. Bedankt voor jouw beoordeling, fijn dat je de moeite hebt genomen een reactie te plaatsen. Wat betreft jouw opmerking over deze rare praktijken kan ik kort zijn. North / duotone wil de consument de mogelijkheid bieden een keuze te maken voor de chickenloop die het beste bij zijn rijstijl past, dat is een keuze die zij (reeds vanaf 2017) hebben gemaakt. Wij hebben in de omschrijving van het artikel dat je bestelde aangegeven dat deze loop niet inclusief is. Wanneer je daar overeen gelezen hebt is dat natuurlijk vervelend. Achteraf een losse loop bij moeten bestellen van €45 is dan wellicht een tegenvaller. Gelukkig had je op de bar reeds een korting van €140 gekregen waardoor je uiteindelijk toch nog hebt kunnen profiteren van 95 euro voordeel. Hopelijk is dit toch genoeg om hier achteraf een goed gevoel aan over te houden en lekker te genieten van het kitesurfen. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen horen we het natuurlijk graag.

9

Snelle levering

Mijn bestelde pomp was snel binnen zodat ik hem mooi voor mijn SUP tripje kon gebruiken. Board is in nog geen 10 minuten klaar voor gebruik dus blij met de aanschaf van deze pomp. Ook valt het geluid erg mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs en goede service.

Ik woon in N-Brabant, dus de surfspullen die ik bestel moeten altijd opgestuurd worden. Dat gebeurt altijd GRATIS en is bijzonder goed verpakt. En de surfspullen zelf zijn zoals verwacht : nieuw en goed. Ga zo door, tot een volgende keer, groeten, Piet Groeneveld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zonder problemen goed en snel kunnen bestellen, levering uitstekend!

Zeer positief!!

  • Aanbevelen? Ja
8

(Heel) snel en alles op voorraad wat een surfer nodig heeft

Ik ben heel positief over de service en snelheid van kater, dat ben ik al 25 jaar over kater en nu ook over de de webshop. Scheelt me weer een ritje naar de winkel. Onderdelen versleten van zeil of plank? Makkelijk te bestellen en leveren oer post ook op de camping! Goede en snelle service, precies wat je wilt van een webshop!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website, snelle levering

De bestelde goederen werden netjes verpakt de volgende dag afgeleverd aan begin van de middag.

  • Aanbevelen? Ja
3

Deel van de levering lijkt niet nieuw, beschadigde verpakking, houder en sleeve van de vinnen.

Contact opgenomen met Kater. Kreeg als antwoord te horen dat ik het moet accepteren en dat het om de inhoud gaat (de vinnen zelf). Echter deze zitten in een originele sleeve en je ziet duidelijk dat deze beschadigd is, welke, lijkt mij, bij een nieuwe er gewoon slick uit hoort te zien.

  • Aanbevelen? Nee

Filter op taal