Ski schoenen op maat laten maken. Door de expertise van de verkoper passen ze perfect. In Oostenrijk uitgetest en 100%

Perfect de Champagne Powder in !

Nieuwe Flow bindingen gekocht voor mijn snowboard via webshop. . Bij uitpakken bleek een zijde van één van de bindingen los te zitten bij ontbreken van een zgn. tonnetje ( klein los kunststof cilindertje ). Als je dat in Canada pas opmerkt dan ben je echt helemaal ziek ! Mailtje gestuurd, 15 minuten later mail retour met mededeling dat e.e.a. op de post werd nagestuurd. Top geregeld !

Super!!!

Duidelijke webshop, en uitstekende service na verkoop!

Super, ik ben helemaal tevreden!

Ik ben super tevreden, mij bestelling was heel snel bij mij. Kater heeft super producten, ik koop helemaal graag bij kater. Bedankt en fijne kerstdagen

Prima en snelle service bij het (telefonisch) bestellen en in de winkel

De bestelling via telefoon en webshop is probleemloos verlopen en de service in de winkel was goed en vriendelijk. Fijne verkoper die de tijd nam en ook een deskundige indruk maakt. Dat binnen een bedrijf alle afdelingen en medewerkers goed met elkaar en adequaat communiceren is bijna een wonder tegenwoordig en getuigt van echte klantvriendelijkheid. Mijn complimenten.

Goede snelle service. Veilig verpakt .

Zie titel

De online communicatie was perfect

Online shoppen is het best als je geen vragen hebt Eens er vragen aan te pas komen loopt het al eens mis of met vertraging waardoor je zou afhaken Bij Kater was dit niet het geval! Alle vragen werden correct en in een korte tijd beantwoord Ik werd op een juiste manier geholpen en heb uiteindelijk de juiste kitebar gekocht Dus, respect voor de opvolging Ik ben zeer tevreden

Kwaliteits spullen voor een goede prijs en service.

Snelle goede service.

Webshop net zo goed als de winkel zelf

Kom al jaren bij Kater in Alkmaar, de service is altijd prima. Nu voor het eerst iets (snowboardbindingen) via de webshop gekocht. Ging ook prima.

Geleverd volgens afspraak

Snelle, correcte levering en goed verpakt

De foil die ik besteld heb was binnen twee werkdagen thuis, helaas zat er een weekend tussen. Netjes verpakt en compleet geleverd.

Goeie prijs en echte next-day delivery

Nou ja, dat zegt het wel denk ik. Kunnen andere webshops wat van leren ;)

Prima aanbieding, snel geleverd.

Een echte aanbieding tijdens Blackfriday.

Heel snel en professioneel geholpen

Goede service en kom zeker terug!

Ik heb voor het eerst besteld en ben zeer tevreden! Ik ben onderhouden van de voortgang m.b.t. de verzending aangezien de artikelen van verschillende locaties moesten komen. Mooie artikelen voor een leuke prijs, bedankt!

Goede service, goede windsurfmaterialen

Ruim assortiment, goede service, personeel met kennis van zaken.

Goed geholpen met uitzoeken van snowboard schoenen. Men heeft de tijd en je mag de schoenen thuis proberen en eventueel ruilen. Kom er zeker terug.

servizio veloce ed eccellente fin dal momento dell'ordine alla consegna.

Esperienza molto positiva, nonostante acquisti all'estero ti senti seguito fin dal primo momento. Grazie.

• Ci consiglieresti? Si

Altijd weer topservice!

Inmiddels al vele keren windsurfspullen besteld, en dat gaat altijd supersnel en soepel. Ook prima service bij retouren of garantiegevallen, en altijd vriendelijke en deskundige communicatie! Top!

Als er iets misgaat word elk surfzeil bijgedraaid om het goed te maken

Er ging iets mis kwa communicatie over het bezorgadres waardoor de surfspullen op het verkeerde adres bezorgd werden. Diezelfde dag na een dag wachten Kater gebeld. Zij vonden dit ook vervelend voor mij en besloten een medewerker dezelfde dag surfspullen alsnog naar het goede adres te sturen. Denken in oplossingen, daar hou ik van!

Niet lullen, maar poetsen!

Goede en snelle service

Goede service. Verkeerd product snel en zonder problemen geruild.

Very good communication. Item arrived very good packed and protected. Would highly recommend to my friends. Thank you

Goed advies met snelle levering.

Ik ben een beginner wat betreft l Kitesurfen. Omdat ik een par keer al op het stand heb gestaan er ik niet met mijn lire uit de voeten kon wilde ik een 14 meter lire kopen. Na advies via de mail werd er uiteindelijk voorgesteld om even te bellen. Ik vind het een super service dat er tijd wordt genomen om even te bellen om het juiste materiaal te adviseren. De kits gelijk besteld en de volgende dag in huis!

Prima service en spullen

Besteld snel afgehandeld en de volgende dag al in huis Top