Fijne webshop en no mooiere winkel

Mooie jas gekocht, helaas was de pasvorm niet goed en dus retour gedaan. Alles goed afgehandeld zonder poespas.

Heel tevreden

Snel en ook echt aan huis geleverd!

Vlot geleverd

Blij met mijn jas!

Top winkel

Prima prijs/ kwaliteit verhouding en uitstekende service

Ik bestel volgende keer weer was zeer goed

Prima oplossing voor probleem

De rits van mijn nieuwe jas bleek niet goed te werken. Mocht een andere jas uitzoeken of het geld terug. Gekozen voor geld terug. Top!

Duidelijke website, snel geleverd

Goed advies gekregen en scherpe prijs

Via de webshop skies gekocht. Omdat ik nog vragen had toch even gebeld. Meer dan prima advies gekregen. Top!

Snelle en betrouwbare levering.

Groot assortiment, scherpe prijzen en snel geleverd.

Snel en betrouwbaar

Duidelijke site, en snelle levering.

Bestelde product werd snel geleverd.En voldoet aan verwaching

Goed geholpen

Er was nog slechts 1 artikel beschikbaar, maar er werd meteen voor mij gekeken of er ergens anders nog eenzelfde artikel beschikbaar was. Vervolgens hebben ze mij goed geholpen om deze te bestellen (zonder verzendkosten, aangezien ik deze direct afrekende in de winkel).

Goede service, nette levering

Online een jas besteld, deze snel ontvangen. De jas was netjes ingepakt en werd snel bezorgd.

Snelle service, goede aanbieding

Artikel gezocht en gevonden bij Kater funsport voor goede prijs. Was snel in huis.

supersnel, supervriendelijk

Top service!

Snelle en hele nette levering! Super fijn kopen zo

Snel.

Snelle en nette levering ,keurig verpakt .

Snelle levering en goed product

Ski schoenen besteld, super snel geleverd en product is naar wens

Keurige afhandeling en snel geleverd

Skies voor dochter, snel netjes geleverd en direct goed afgesteld voor keurige prijs

Binnen 2 dagen ontvangen. Mooi product

Product netjes verpakt, en levering eerder dan verwacht

Ik kwam bij toeval op deze website. Ik zocht namelijk een bepaalde ski-jas van Luhta. Precies de jas die ik wilde was ook nog aanwezig in mijn maat en afgeprijsd...yeahhh. Levering snel en keurig verpakt.

Netjes een bericht wanneer de bestelde jas verzonden kon worden. En artikel volgens beschrijving

Super aanbieding gescoord.

Snelle verzending.