De gehele bestelling liep vlot.

Ben tevreden

Met Kater geen kater , goed verpakt en je krijgt wat je besteld.

ik had een bestelling gedaan volgende dag had ik het en ik kon volgen wanneer me pakje aan kwam prima kan niet beter

Zeer goed.

Bij vertraging van verzending was er direct een mail met de nodige uitleg. Verzending was uiteindelijk op tijd met de 2de Planning.

Mijn bestelling is verdwenen en tot op heden spoorloos.

Via de website een windsurfzeil besteld. Na e.e.a. telefonisch afstemmen met de verkoper wordt het zeil met de transporteur verstuurd. Mij is beloofd dat ik per mail verzendgegevens zal ontvangen en dat het zeil maandag of dinsdag geleverd zal worden. Op maandag heb ik nog niets ontvangen. Geen verzendgegevens en geen zeil. Dinsdag besluit ik zelf contact op te nemen. De medewerker geeft aan contact op te nemen met de transporteur en mij te laten weten wanneer het zeil geleverd wordt. Dinsdag einde dag bel ik nog maar een keer, aangezien ik niets van Kater heb vernomen. De verkoper geeft aan nog geen bericht van de transporteur te hebben en nogmaals contact op te gaan nemen met de transporteur. Woensdag heb ik nog geen bericht van Kater of de transporteur en besluit ik zelf nogmaals contact op te nemen. Wat blijkt, de transporteur van Kater heeft de levering uitbesteed en die leverancier heeft het ook weer uitbesteed. Als excuus wordt aangegeven dat de derde leverancier niet is te bereiken vanwege de meivakantie. Conclusie: we zijn bijna een week verder niemand weet waar mijn surfzeil is en ik moet bijna elke keer zelf contact opnemen over de status van de verzending. Ik heb vaak bij Kater besteld. Als het goed gaat, gaat het goed. Nu gaat het een keer niet goed, verdwijnt er een product en vind ik de service onder de maat. Ik hoop dat het zeil snel geleverd wordt. Zo niet, dan verwacht ik een passende oplossing. En waar ik hopelijk niet weer zelf achteraan moet bellen. Vanaf aanstaande dinsdag gaat het waaien, dus dan heb ik het zeil echt nodig.........

Hoi Tim. Onze excuses voor de langere levertijd en gebrekkige informatie daarover. Helaas hebben wij op bepaalde leveringen minder zicht en kunnen we dat ook niet anders organiseren. Uiteindelijk hebben we begrepen dat het pakket afgelopen weekend in goede conditie terecht is gekomen bij de buren. Was het toch zoals altijd weer goed gekomen. Heel veel plezier met jouw nieuwe zeil! Mocht je nog vragen hebben horen we het graag.

Corect, fast, competent, Food price

Goede service en kennis in de shop

Goede kennis van zaken en goed advies in de shop

Snelle levering en goede service

Keurig

Artikelen zijn vlot geleverd. Netjes op de hoogte gehouden.

Dag Haj, fijn dat jouw bestelling je snel heeft weten te bereiken. Bedankt voor de aanbeveling!

Snelle levering alles goed geregeld !

Hi Ingrid, wat mooi te horen dat alles goed is gegaan.

Nvt

Andre, dank voor jouw beoordeling! Wat fijn dat de bestelling snel is geleverd!

Ik heb online wandelschoenen gekocht bij Kater.

Ik was op zoek naar een specifieke wandelschoen in de juiste maat en Kater had deze op voorraad. Ik heb ze besteld en de volgende dag werden ze al bezorgd.

Hoi Anne. Fijn om te horen dat je nieuwe wandelschoenen er zo snel al waren, nu lekker naar buiten en genieten! Succes!

Foutloos

Alles gaat hier goed. Dit is een kater die je wel wil.

Hi Carlo! Haha, zo is dat. Bedankt voor jouw leuke beoordeling.

Snelle en fijne service

Dank Marian! Fijn dat je onze snelheid kunt waarderen. Tot een volgende keer!

To the point, geen poespas.

Zo is dat Heino! Thanks!

Nette mensen

Bedankt voor je enthousiaste review.

Snelle bezorging, goede klantenservice

Vriendelijk personeel

Hi Angelique. Bedankt voor jouw positieve review! Het is ons doel onze klanten blij te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is!

Easy and quick

Smooth, easy and quick transaction. information when the item left the shop and tracking number, fast delivery.

Sinds 1980 altijd TOP !

Vanaf de eerste plank in 1980 (Dufour Wing), tot de meest recente aanschaf nu (Power XT mastverlenger), goed materiaal voor een goede prijs. Zeker ook de afdeling "Gebruikt Materiaal" niet vergeten !

Uitstekende service en snelle bezorging.

Uitstekende service en snelle bezorging (2 zeilen). Goede communicatie over de levering en e.e.a. was goed ingepakt.

Keurige en snelle levering

Keurige en snelle levering

Snelle levering goed prijs

Snelle levering goed prijs dus tevreden