Snelle levering , voorraad wat andere niet hebben

Zie onder

Plank die betaald was was papier bij. Op mijn vraag lagen er ook boardbags bij Top. Er vond geen controle plaats mbt wie ik eas en de plank meenam … Neus protector willen jullie er niet opzetten, vreemd vind ik. Aardige mensen, veel keus.

Product niet in orde, maar goede retourservice

Van de 4 lichtgevende shuttles die we hadden besteld was er maar 1 goed, de andere 3 niet. Contact opgenomen en kreeg netjes een retourlabel toegestuurd.

Kan beter

In het weekend besteld maar niet op maandag verzonden moest zelf om een tracking nummer vragen. Communicatie kan beter

zweer snelle levering en voorraad

top snelle levering

Top service en snel

Sneele service. Goede afhandeling.

proffesionele bediening en afhandeling gehad

zeer klant vriendelijke en professionele bediening mogen ervaren voor herhaling vatbaar .

Heel efficient volgens afspraak

Kleine opmerking betreffende mijn vorige bestelling: het prijsetiket aan het zeil vermelde een lagere prijs dan de effectief betaalde prijs

Lekker snel

eind vd middag besteld kreeg pakketje volgende ochtend binnen!

Niet blij met deze e-mail spam

Niet blij met deze e-mail spam

Snelle service, geeft aan dat het druk is , en toch op tijd komt pakket binnen. Netjes verpakt!

Gewoon goed, snel geleverd met juist informatie.

Goed kontakt met de klantendienst

Reeds doorgegeven dat niet alle windsurfzeilen beschikbaar waren in de lijst met maten

Snelle levering, goed verpakt correcte prijzen.

Testplank, nieuw zeil madt en boardbag aangekocht. Alles top behalve voor de testplank aou men beter nog een kwaliteitsquotatie in voegen brengen, zn de gebreken opsommen welke mogelijk niet om de foto´s duidelijk op te merken vallen. Zo vermijd je beter onaangename verrassingen. Wij konden niet 6uur over en weer rijden om even persoonlijk te komen controleren. Verder was alles top, alsook de service. Zal zeker nog bestellen bij Kater. Zijn ook telefonisch ook altijd goed bereikbaar voor info. Een aanbeveler dus.

Goeie producten, alleen de communicatie mas summier

Goed product. Echter de maatvoering was twijfelachtig. Na wat Google werk een maat besteld. Helaas kreeg ik alleen vanuit Kater geen informatie of mijn bestelling klaar lag. Dus na een week maar zelf geïnformeerd en uiteindelijk lag de bestelling dus al wel klaar.

Snelle verzending, goed product alleen paste het helaas niet. Retour gestuurd en keurig het aankoopbedrag teruggestort gekregen.

Meteen mail over ontvangen en versturen, volgende dag artikel in huis

Goed contact, werd gemeld dat er een artikel uit een ander filiaal moest komen

Fijne ervaring. Badpak paste niet en heb ik in het filiaal Hippo teruggebracht. Geld is binnen korte tijd bijgeschreven op mijn rekening. Dus zeer tevreden.

Product voldoet aan verwachting en snel verzonden

Bestelling correct uitgevoerd

Op de website was niet in detail duidelijk voor de leek welke verloopstukken of "monden " bij de luchtpomp zouden zitten.. Product is echter perfect en voldoet aan onze verwachtingen.

netjes zoals je mag verwachten

hoes voor bbq besteld helaas was deze niet goed van maat,, retour gestuurd zonder probleem..!

Zeer goede service!

Vriendelijke medewerker aan de telefoon die meedenkt, kijkt of een bepaald board in een boardbag past en vervolgens alles netjes voor je regelt. Hele goede service!!