Goed communicatie, goede kwaliteit, goede prijs

duidelijke website, makkelijk zoeken, product goed ingepakt en op tijd geleverd

Goed geholpen. Product was helaas snel kapot maar na telefonisch contact en mail zo opgelost. Kreeg een retour label om het product terug te sturen kosteloos en na een paar dagen een ander zelfde product terug . Super geregeld en zeer nette service absoluut. Tevreden en zal daar zeker weer kopen.

Goede ervaring

Mooiie artikelen, snel gelevert

Nieuwe Flow bindingen besteld. Goeie prijs en snelle levering!

Ruime collectie eenvoudig online bestellen

Ik was op zoek naar een outdoor vest in schapenwol. Kater heeft een ruime collectie en het is eenvoudig het online te bestellen. Levering correct en snel. Een minpuntje waar Kater zelf niets aan kan doen is dat het vest ongelooflijk naar schaap stinkt. Echt heel erg. Inmiddels al 4 dagen en een nacht buiten gehangen, maar dat heeft niets geholpen. Wassen zorgt ervoor dat de waterafstotende eigenschappen van de wol minder worden, dus wil ik het liever niet meteen gaan wassen. Verder prachtig vest!

goed product, snelle levering, scherpe prijs

goed product, snelle levering en scherpe prijs.

Supermoien ski's snel en goed geleverd!

Snel en goed geleverd

Website duidelijk en gemakkelijk te bestellen Goed verpakt en snel binnen

goed advies

jammer dat in Alkmaar geen wandelschoenen meer te koop zijn, ik werd altijd fijn geholpen. Nu gelukkig ook, in ander filiaal waren de wandelschoenen die ik altijd heb wel te koop. Alkmaar bood aan ze voor mij te bestellen. Ik heb dat uiteindelijk via de webshop gedaan. Jammer dat het online winkelen wordt......

Goed geholpen door iemand met verstand van zaken

Medewerker had veel verstand van zaken en heeft me goed geholpen. Ik heb een mooi product aangeschaft voor een goede prijs.

Goed en met kennis geholpen

De verkoper wist waar het overging door vakkennis

Geweldige bereidheid tot hulp bij verzending

Ik kreeg keurig een email waarin beschreven dat mijn gekochte artikel eerst uit een ander filiaal diende te komen waardoor de bezorgtijd wat zou uitlopen. Na een telefoontje zijn alle zeilen bijgezet om te zorgen dat ik mijn artikel mee op vakantie kon nemen. Geweldig dat er de mogelijkheid wers gezocht mij een blije klant te maken ;-)

Ze hebben veel moeite gestoken om mijn bestelling zo snel mogelijk bij mij te krijgen, dit ondanks dat ik per ongeluk een foutje had gemaakt met mijn postcode. Zeer vriendelijk telefonisch contact gehad!

Hele fijne mensen bij de klantenservice

Heel prettig

Goed aanbod en vlotter verzending

We zochten warmtekussens. Ze zijn duur, maar hier vonden we een prima aanbieding. De kussen zien er mooi uit en kunnen buiten en binnen goed gebruikt worden. de verwarming kan nu een paar graden lager, terwijl je het lekker warm blijft houden. Gemakkelijk in gebruik en prima materiaalgebruik.

Goede service en advies

Slippers besteld via webshop maar te klein omruilen geen problemen in de winkel

Snelle levering e prima kwaliteit!

Super snelle levering en prima kwaliteit pak.

Perfect,

Niets op aan te merken

Mijn nieuwe mast netjes en snel geleverd

Ik tot nu toe altijd goede ervaringen met Kater. Als je een vraag hebt zijn ze goed bereikbaar en zowel de webshop als de winkel zijn top.

leuk assortiment

Leuk assortiment; goede communicatie bij online bestellen.

Betrouwbaar en snelle levering.

Prima, snelle en goede levering

Ervaring is goed. Eerlijke prijs en snelle service.

Prima webshop, snelle verzending