zeer tevreden over de product en service.

zeer tevreden over de service. pakket op tijd afgeleverd.

Snel en netjes

Redelijk tot goed

Vindt soms de product info missen, omschrijving of specificaties van product , wat je desnoods soms van de website van het merk over kan nemen, in de webwinkel. Zeker alsi k dit dan vergelijk met kitemana of telstar surf . Dat is natuurlijk een keuze maar dit is wel mede waardoor ik dan ook soms juist daardoor de producten bij hen koop. Dus dat vindt ik wel een puntje van verbetering. Verder is jullie afhandeling wel goed en mocht er wat wezen of vragen dan worden die wel vlot door de medewerkers per email of telefonisch beantwoord..

Goede service en communicatie.

Bij bestelling duidelijke communicatie en correcte levering

vriendelijk persoonlijk

Fijn

Supersnelle levering van neopreen sokken

Na bestelling van neopreen sokken,zeer snel geleverd

Goede levering, denken met je mee

Goede levering, denken met je mee

Prima.

Prima.

Goede prijs/kwaliteit, vlotte afhandeling

Snel bezorgd en 1 item retour was ook snel verwerkt.

Helemaal ok!

Mooie aanbieding, supersnel geleverd in goede staat!

Mooie aanbiedingen en snelle levering

Mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd.

Super geholpen en super snel geleverd

Fijne ervaring goed geholpen door personeel met goede kennis van de producten :)

Goede prijs, goed product, snelle levering

Wetsuit gekocht. Goede prijs, goed product, snelle levering

Goede prijs

Product op tijd en compleet geleverd

Supersnelle levering

perfect!! goed kwaliteit product en zeer goede levering!!!

Goede ervaringen met Kater Funsports

Website is heel duidelijk. Bestelproces verliep zonder problemen. Wel aandacht gevraagd voor levertijden: mijn bestelling heb ik gedaan op 18-11-2021 (giek en schoenen). De bestelling is tot op vandaag nog steeds niet ontvangen. Ik heb begrip voor het feit dat de transporteur niet voor een enkel pakket bijna 200 kilometer wilt rijden, maar nu gaat het wel erg lang duren. We zijn nu bijna 2 weken verder en ik weet nog niet wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden. De website spreekt over een levertijd van ‘een aantal dagen’. In mijn beleving zijn we daar al voorbij. Telefonische navraag bij Kater en transporteur verliep overigens prima.

Wacht af

De schoenen pasten niet. Dacht dat ik Amerikaanse maat 10 bestede. Kreeg Britse 10. Heb ze terug gestuurd. Hier nog niets van gehoord.

Hallo Rob, dank voor jouw review in ons beoordelingssysteem! Wij hechten veel waarde aan geplaatste reacties omdat wij continu streven naar verbetering waar mogelijk. Laat me even samenvatten wat er is gebeurt. Je hebt op 13-11 een paar lowa schoenen gekocht die door ons op de eerstvolgende werkdag 16-11 verstuurd zijn. Jij hebt deze een dag later ontvangen op 17-11. Hier gaat alles naar wens zo lijkt het. Behalve de bestelde maat. Bij de lowa schoenen staat een maattabel waarin vermeld dat de maten door ons in de webshop gecommuniceerd UK maten zijn. Dit heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien. Dan het terugsturen, netjes met meegestuurd retourenformulier, helemaal goed. Jij hebt het pakket 17-11 aangeboden bij Post.nl, wij kregen deze vandaag 23-11 pas binnen. Tegelijkertijd met jouw negatieve beoordeling. Daar gaat iets dus niet helemaal goed bij Post.nl. Helaas. Echter wij kunnen daar als ontvanger niets aan veranderen. We hebben de schoenen zoals we dat altijd doen direct als retour ontvangen en deze zullen ook direct gecrediteerd worden. Hopelijk vindt je snel een paar schoenen dat wel goed past. Wij zullen kijken of we iets kunnen veranderen aan de maattabel waardoor deze misschien beter opvalt.

Snel en netjes ontvangen

Het zou iets langer duren omdat 1 van de zwembroeken ergens anders vandaan kwam. Hier werd ik optijd op de hoogte van gebracht. Het was goed verpakt en de zwembroeken zijn super mooi. Erg tevreden

Good service, good price

Good quick service and nice price

Mooie spullen snel geleverd

Product en levering perfect!

Goede service!

Er was een klein probleem met de bestelling maar deze hebben ze keurig opgelost!!!

Het bestelde artikel cq de cadeaubon is correct en mooi verpakt afgeleverd

Heb in het verleden Kater Funsport wel bezocht heb een goede indruk van dit bedrijf.

heel vriendelijk

ik had wat foutjes gemaakt met mijn bestelling, maar ze waren heel behulpzaam met het denken in oplossingen.

lekker snelle levering

makkelijk bestellen en een snelle levering

Netjes geleverd op tijd