Prima winkel

Assortiment is goed. Service is goed.

Uitstekend zoals altijd

Meerdere malen bij Kater besteld. Altijd scherpe prijzen, gemakkelijke communicatie en uitstekende service. Producten altijd goed en op tijd geleverd.

Uitstekende service.

zeer positief, goed advies en een super klanten service

Een zeer mooie en grote winkel met een grote diversiteit aan spullen. Goed advies gehad en daardoor een goede keuze gemaakt in de kite die voor mij perfect is. Tevens ben ik goed geholpen door de klanten service, omdat ik woonachtig ben op Aruba is het mogelijk om voor mij de BTW terug te halen. Ik heb daarvoor de klanten service benadert en deze hebben mij top geholpen met de afhandeling. Mensen van Kater nogmaals bedankt, en wanneer ik weer in NL ben kom ik zeker weer even op bezoek. Patrick

Na twee jaar prima geholpen!

Ik had twee boards met peddels gekocht in Alkmaar. Helaas begaf mijn peddel het na bijna 2 jaar. Contact gelegd met Yarno en die heeft me heel tof geholpen. Kon mijn peddel kosteloos verzenden en hij heeft binnen enkele dagen gerepareerd teruggestuurd. Grote klasse!

Prima Shop, sehr empfehlenswert

Wir haben Surfmaterial gekauft und wurden ausgezeichnet und sehr fachkundig beraten. Unter anderem war uns der Besitzer dabei behilflich defekte Segellatten zu tauschen und die Ersatzteile auf die richtige Länge zu konfektionieren. Vielen Dank für diese Hilfsbereitschaft. So etwas verdient „fünf Sterne plus“. Wir werden definitiv wiederkommen. Den Shop kann ich wirklich weiter empfehlen.

Onprofessioneel

Producten konden wel via website worden besteld, terwijl deze niet op voorraad of leverbaar waren. Na vreemd telefoontje van Kater hierover (alsof ik iets fout had gedaan), is de bestelling vervolgens geannuleerd, maar de website is nog steeds niet aangepast: De niet leverbare producten staan er dus nog steeds op..

Op voorraad maar toch niet

https://www.kater.nl/sup/accessoires-stand-up-paddle/handige-sup-accessoires/unifiber-infl-boards-toolless-us-box-screwpplate-2020_diversen_30262.html Staat op de site als op voorraad, in alle filialen en op de webshop. En dan krijg je toch dit: Helaas moeten wij u melden dat we de door u bestelde artikelen niet meer kunnen leveren. We zullen het aankoopbedrag binnen 7 dagen aan u terugstorten. Indien u betaald heeft met creditcard zal het retourbedrag op uw eerstvolgende afrekening verschijnen. Jammer want dit onderdeel van een SUP moest mee op vakantie. Overigens is dit onderdeel maar een deel van de bestelling want ik bestelde ook een Naish wingfoil maar daarover nog niets gehoord. Dus op gebied van communicatie kan het nog wel (veel) beter

vlot en correct

duidelijke webshop, uitgebreid aanbod, correcte en vlotte afhandelingen van de bestelling

Shop is OK.. Product minder in gebruiksvriendelijkheid

Goede service, maar beantwoording van vragen kan vlotter lijkt me. De windsup van gladiator is op zich ik maar toch enkele kritische noten : * de gebruiksaanwijzing is erg summier en bovendien ontbreekt een Nederlandse vertaling. * er staat nergens dat je bij het opblazen van de sup de rode rubberring moet aanbrengen op de slang. Zelf eerst aanmodderen tot je dit probeert. Je moet de aanwezige zwarte rubberring dus vervangen door de rode anders kun je blijven pompen zonder resultaat!!! * de vinnen vind ik toch te slap. Je kunt het board niet op de vin laten rusten.. Voorzichtigheid geboden. * de tas is te klein!!! Het is een worsteling om de opgevouwen sup er in te krijgen. Slecht! Een paar centimeter ruimer en je hebt veel meer plezier.

Prima prijs, kwaliteit en service

Genoeg keuze in producten. Medewerkers zijn behulpzaam.

super tevreden

Kocht een nieuwe surfplank via de webshop, laatste in voorraad, helaas werd deze in de winkel net voor mijn neus weggekaapt bleek een aantal dagen later. er werd duidelijk gecommuniceerd voor een oplossing en deze werd gevonden in een andere plank welke onder aan de streep nog iets voordeliger was. super adequaat opgepakt en dus uiterst tevreden over de handelswijze

Goed en snel

Slecht

De Rs flight all Foil is echt niet goed en doet het gewoon niet ! en staat er ook bekend om , toch hebben ze die aan mij verkocht - als je echt goed advies wil hebben moet je niet bij kater zijn maar bij van den berg

Goede prijs, goede service

Keurig ontvangen wat ik besteld had. Prettig dat ik updates ontving over de status van m'n bestelling. Aanrader!

Super service,keuze en prijs

Ondanks dat er enige vertraging was werd mijn bestelling na één telefoontje binnen de paar uur geleverd en ik woon niet bepaald om de hoek. Super!

Zoals altijd scherpe prijzen, goed advies en levering

Zoals altijd scherpe prijzen, goed advies en levering. Aanschaf van een cabrinha drifter. Overjarig model dus scherpe prijzen. Bevalt weer prima!

Prima spullen, goede prijs , netjes verpakt opgestuurd.

Nette spullen, ook de overjarige. Scherpe prijzen. Alles keurig netjes verpakt en gratis verzonden.

prima service voor een faire prijs

prima service voor een faire prijs

Eerst niet geleverd, toen werd herroeping genegeerd

Ik bestelde bij Kater een klein product voor 20 euro. Niks ontvangen. Na een maand kreeg ik een betalingsherinnering van Klarna. Ik aangeven bij Kater dat ik geen product heb ontvangen en hem na al die weken ook niet meer hoef. Dan laten ze me vrolijk weten dat ze hem opnieuw gaan sturen. Ik laat ze nogmaals weten: ik wil de bestelling herroepen. Vervolgens krijg ik een berichtje van Postnl dat het pakketje onderweg is (eerste keer kreeg ik géén bericht hiervan). Krijg hier echt een kater van, ze willen bij Kater de bestelling maar niet annuleren schijnbaar.

Mooi assortiment, snelle levering

Bestel al jaren regelmatig bij Kater, absolute aanrader.

Helemaal top

Eerst de verkeerde bqq besteld door mij even bellen wordt zo opgelost en geld terug gestort,andere bqq besteld en binnen twee dagen binnen echt top bedrijf....

Uitstekende nieuwe surfspullen voor scherpe prijzen. En boven 50,- gratis verzonden.

Uitstekende nieuwe surfspullen voor scherpe prijzen. Ik maak vaak gebruik val alles wat overjarig is en in de aanbieding. En alles gratis verzonden, perfect verpakt. Goede service. Ik heb inmiddels al aardig wat afgenomen bij Kater, maar nog nooit in de winkel geweest. Ik woon in N-Brabant.

Parfait

Livraison rapide et gratuite Prix très compétitifs Bravo