Zeer klantvriendelijk

Aan telefoon een eerlijk en duidelijk antwoord gekregen. Je wordt vriendelijk doorverwezen. Uiteindelijk waren wandelschoenen te klein en terugsturen was ook zo geregeld!

Dankjulliewel voor alles.

Fantastische service en bedrijf. Jammer dat jullie gestopt zijn

Top veel succes verder, bedankt

Altijd top gegaan ;-)

Opheffings uitverkoop

Superjammer dat Kater gaat stoppen. Ik lees op de website geen verdere uitleg helaas… Op de laatste dag met 60% extra korting een nieuwe mast en nog een aantal schaatsen gekocht. De giek die al de hele week in m’n mandje klaarstond was ik helaas net te laat mee, die waren op. Ook nog wat klein spul en wat surflijn. Hiervan werd 5 meter geleverd ipv de bestelde 10 meter. Maar ach… ik mag niet zeuren voor deze tarieven…

Super surfshop!!

Bijna 40 jaar lang klant geweest, door de jaren heen al mijn surfboards, zeilen masten etc. bij Kater gekocht! Altijd even leuk om er heen te gaan, altijd mooie aanbiedingen, altijd genoeg keus, goed advies en veel meer... Jammer dat het over is... mr. Kater geniet van uw pensioen..

Product voldoet en levering updates waren goed.

Product past goed, sommige artikelen lagen op een andere locatie. Deze moesten eerst naar één dezelfde locatie gestuurd worden en werd vandaaruit verzonden. Hier ben ik via de mail netjes op geattendeerd en de artikelen werden binnen de aangegeven tijd geleverd. Zeker aan te bevelen.

goede voorlichting.

ben vriendelijk geholpen.

super!

Dikke prima en kwaliteit,vriendelijk en snelle levering

Wing volgende dag bezorgd.

Ik ben blij verrast met mijn nieuwe Wing!

Hele snelle levering!

Correcte en snelle levering.

Goed Verzonden en zag er netjes uit TOP

Volle 5 ster!

Zie titel!!

Vriendelijke omgang.

Binnen 24 uur geleverd voor een interessante prijs

Zeer vriendelijk telefonisch geholpen

Levering niet transparant maar wel responsief

Board is nog steeds niet geleverd doordat de transporteur moet wachten op routes in de regio. Maar de transporteur is wel responsief via email en telefonisch. Op zich zal alles wel in orde komen maar in de webshop wordt een 1-2 werkdagen met track&trace aangegeven bij checkout maar dat is dus helemaal niet accuraat. Na wat zoeken in de op de website wordt er op deze pagina wel een vage beschrijving gegeven: https://www.kater.nl/klantenservice/levertijd-aflevering.html Mijn antwoord op "aanbevelen" hieronder is uiteraard onder voorbehoud van onbeschadigde levering.

Mooie kwaliteits collectie

Snelle levering en fijn te woord gestaan aan de telefoon.

Goede deal, nette afhandeling

Wetsuit gekocht met korting. Moest uit de winkel komen ipv E-shop magazijn maar werd netjes via mail op de hoogte gehouden dat het later zou zijn. Enige aandachtspunt is dat ik niet mocht retourneren ( wat niet nodig is maar toch). Dat mag wettelijk niet want je hebt altijd retourneringsrecht bij internetaankopen. Was voor mij niet van toepassing maar kwam wel onvriendelijk over.

Uitstekende webshop

Produkten zeer aantrekkelijk gepr8jsd en snel geleverd

Vlotte bestelling en vlotte levering !

Vlug gevonden via Google en scherpe prijs

supersnelle levering

zeer goede ervaring met deze webshop

Top bedrijf

Scherpe prijs ! Zeer snelle levering, groot assortiment

vriendelijk & behulpzaam

Als herintreder windsurfen tuigage via website besteld en Katersport heeft alles gecontroleerd of alles goed op elkaar is afgestemd. Daarnaast had ik een vraag over een speciale binding die buiten garantie kapot was gegaan en zij hebben mij doorverwezen naar de importeur die dit allemaal netjes geregeld heeft en voor niets een nieuw onderdeel heeft gestuurd. ik hoop dat deze winkel een doorstart gaat maken in 2024

Goed product snelle verzending.

Snel antwoord op mijn vraag per e-mail waardoor ik snel het juiste artikel in de juiste maat kon bestellen.

Slecht

Zeer slecht ze doen niet war ze beloven