Helemaal top

Eerst de verkeerde bqq besteld door mij even bellen wordt zo opgelost en geld terug gestort,andere bqq besteld en binnen twee dagen binnen echt top bedrijf....

Uitstekende nieuwe surfspullen voor scherpe prijzen. En boven 50,- gratis verzonden.

Uitstekende nieuwe surfspullen voor scherpe prijzen. Ik maak vaak gebruik val alles wat overjarig is en in de aanbieding. En alles gratis verzonden, perfect verpakt. Goede service. Ik heb inmiddels al aardig wat afgenomen bij Kater, maar nog nooit in de winkel geweest. Ik woon in N-Brabant.

Parfait

Livraison rapide et gratuite Prix très compétitifs Bravo

Altijd weer top

Heb al vele malen windsurfspul besteld bij Kater, en dat gaat altijd weer probleemloos, en de levering gaat ook supersnel. Ook vragen worden snel beantwoord, en garantiegevallen soepel opgelost!

Kater Funsport zit er bovenop

Zoals gewoonlijk vééls te laat reserve-onderdelen besteld voor het board, dus nog snel op zaterdagnamiddag aan de slag. Eén zaak niet in voorraad, uurtje later gebeld door een medewerker (zaterdag!), die een alternatief voorstelde (kleur). Mooi twee dagen later in de bus. Aanrader!

Voorraad niet up to date en een maand op mijn geld retour moeten wachten met slechte communicatie!

Ik had skisokken besteld, waarna ik bericht kreeg dat deze alsnog niet op voorraad waren. Vervolgens moest ik mijn bankgegevens doorgeven (wat ik onprettig vind) want dat zouden ze door Klarna niet kunnen terugzien en heb ik in totaal een maand moeten wachten tot ik mijn geld terug had! Dat ik niet had geretourneerd maar dat door hun schuld mijn bestelling niet kon worden geleverd deed er niet toe en was niet bekend toen ik (meerdere malen!) contact opnam (1 mail niet eens reactie op gehad). Telefonisch contact was onbeschoft want volgens hen handelden ze dit binnen 2 weken termijn af (terwijl er dus geen sprake was van retour en het een maand heeft geduurd!). Beloftes over timing terugstorten werden niet nagekomen. Uiteindelijk is mijn geld overigens alsnog teruggestort op mijn creditcard (wat ik niet had doorgegeven) dus het verhaal dat ze niet bij de gegevens konden is dus onzin. Erg vervelende ervaring, lang moeten wachten op mijn geld en veel tijd gestopt in contact opnemen. Ik kom hier nooit meer!

Ski schoenen op maat laten maken. Door de expertise van de verkoper passen ze perfect. In Oostenrijk uitgetest en 100%

Perfect de Champagne Powder in !

Nieuwe Flow bindingen gekocht voor mijn snowboard via webshop. . Bij uitpakken bleek een zijde van één van de bindingen los te zitten bij ontbreken van een zgn. tonnetje ( klein los kunststof cilindertje ). Als je dat in Canada pas opmerkt dan ben je echt helemaal ziek ! Mailtje gestuurd, 15 minuten later mail retour met mededeling dat e.e.a. op de post werd nagestuurd. Top geregeld !

Super!!!

Duidelijke webshop, en uitstekende service na verkoop!

Super, ik ben helemaal tevreden!

Ik ben super tevreden, mij bestelling was heel snel bij mij. Kater heeft super producten, ik koop helemaal graag bij kater. Bedankt en fijne kerstdagen

Prima en snelle service bij het (telefonisch) bestellen en in de winkel

De bestelling via telefoon en webshop is probleemloos verlopen en de service in de winkel was goed en vriendelijk. Fijne verkoper die de tijd nam en ook een deskundige indruk maakt. Dat binnen een bedrijf alle afdelingen en medewerkers goed met elkaar en adequaat communiceren is bijna een wonder tegenwoordig en getuigt van echte klantvriendelijkheid. Mijn complimenten.

Goede snelle service. Veilig verpakt .

Zie titel

De online communicatie was perfect

Online shoppen is het best als je geen vragen hebt Eens er vragen aan te pas komen loopt het al eens mis of met vertraging waardoor je zou afhaken Bij Kater was dit niet het geval! Alle vragen werden correct en in een korte tijd beantwoord Ik werd op een juiste manier geholpen en heb uiteindelijk de juiste kitebar gekocht Dus, respect voor de opvolging Ik ben zeer tevreden

Kwaliteits spullen voor een goede prijs en service.

Snelle goede service.

Webshop net zo goed als de winkel zelf

Kom al jaren bij Kater in Alkmaar, de service is altijd prima. Nu voor het eerst iets (snowboardbindingen) via de webshop gekocht. Ging ook prima.

Geleverd volgens afspraak

Snelle, correcte levering en goed verpakt

De foil die ik besteld heb was binnen twee werkdagen thuis, helaas zat er een weekend tussen. Netjes verpakt en compleet geleverd.

Goeie prijs en echte next-day delivery

Nou ja, dat zegt het wel denk ik. Kunnen andere webshops wat van leren ;)

Prima aanbieding, snel geleverd.

Een echte aanbieding tijdens Blackfriday.

Heel snel en professioneel geholpen

Goede service en kom zeker terug!

Ik heb voor het eerst besteld en ben zeer tevreden! Ik ben onderhouden van de voortgang m.b.t. de verzending aangezien de artikelen van verschillende locaties moesten komen. Mooie artikelen voor een leuke prijs, bedankt!

Goede service, goede windsurfmaterialen

Ruim assortiment, goede service, personeel met kennis van zaken.

Goed geholpen met uitzoeken van snowboard schoenen. Men heeft de tijd en je mag de schoenen thuis proberen en eventueel ruilen. Kom er zeker terug.

servizio veloce ed eccellente fin dal momento dell'ordine alla consegna.

Esperienza molto positiva, nonostante acquisti all'estero ti senti seguito fin dal primo momento. Grazie.

• Ci consiglieresti? Si

Altijd weer topservice!

Inmiddels al vele keren windsurfspullen besteld, en dat gaat altijd supersnel en soepel. Ook prima service bij retouren of garantiegevallen, en altijd vriendelijke en deskundige communicatie! Top!