Super shop

Vriendelijk en professioneel personeel en snelle service

Pakket is nooit aangekomen

Mijn pakket is nooit aangekomen, ik heb hiervoor gemaild en kreeg de reactie om bij de buren te kijken. Nadat ik dit heb gedaan en heb gereageerd nog steeds mijn pakket niet te hebben is er niet meer gereageerd. Ik wacht dus nog steeds op een oplossing of mijn bestelling.

Ik heb geen klachten over Kater Funsport

Ik heb er al vaker besteld en ik heb geen klachten over Kater Funsport.

Prima snelle levering

Prima snelle levering

Mooie aanbod en aanbiedingen

Altijd zeer tevreden geweest over aanbod van windsurfmateriaal, wetsuits en kleding. En leuke aanbiedingen met mooie kortingen.

Geleverd wat ik besteld heb. Snel en goed verpakt!

Sup gekocht, goede deal en snelle levering

Order plaatsen, betaling en levering allrmaal snel, soepel en prima geregeld. Mooie sup.

goede service

klantvriendelijk en snelle levering

Wachten op bestellingen

Eerste slechte ervaring ondertussen al 2 weken aan het wachten op bestellingen

perfect

very good communication over email, great prices!

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Het is nu gewoon nog meer genieten van onze SupBoard’s

Na 2x met de gewone pomp onze SupBoards opgepompt te hebben en 1x met de elektrische pomp gedaan te hebben snel de beslissing genomen te hebben hem zelf ook te kopen. Na zoekwerk blijken jullie de beste prijs te hebben met dezelfde levertijd. Dus alles bij elkaar top service. Hier word je alleen maar gelukkiger van

Good

Fast processing of the order and items arrived as described. Thanks

super positief

ik werd goed geholpen toen ik moest bellen met wat vragen.

Goed bereikbaar

Ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Snelle levering van de producten!

Top geleverd

Carbon masten in uitverkoop besteld en snel geleverd.

Prima product, snel geleverd

Ik heb deze keer een wetsuit shorty besteld. Alles verliep op rolletjes, geen op/aanmerkingen Ik heb begrepen dat Kater er helaas mee gaat stoppen :'( Dat is jammer, want ik heb bij hen mijn eerste surf materiaal gekocht. Mij zal bij blijven staan dat ze echt met je meedenken en passie hebben voor hun producten. Het ga jullie goed!

Erg fijne winkel

Aardig en hulpvaardig en kundig personeel

Heldere communicatie over leveringsproces

Niet gratis kunnen retourneren is nog wel een drempel.

verkeerde detail informatie via mail

Gewicht van peddel opgevraagd via mail. Gewicht van de ontvangen peddel bleek na ontvangst 500 gram meer dan aangegeven via de mail. Gelukkig bevielen de peddels alsnog door hun vormgeving, uitstraling en werkzaamheid. Verzending was zeer snel en goed verzorgd. " Daarvoor 5 sterren"..

Opblaasbaar sup-board gekocht. Heel tevreden over product en levering. Geen problemen dus geen ervaring met aftersales e.d.

Lekker snel geleverd, maar ...

Zwaard voor mijn SUP besteld omdat deze verloren was gegaan in het buitenland. Het zwaard werd lekker snel geleverd. Daar was ik blij mee want ik kon de SUP weer gaan gebruiken. Helaas zat er geen schroefje bij om het zwaardje vast te zetten. Via het formulier op de website een bericht geplaatst of dat nog na geleverd of besteld kon worden. Daar heb ik helaas niets van gehoord.

Fast&responsive delivery Product as described

Kater has a godd communication established. He clearly informs you, when you can expect delivery and why - in case- could be a delay. Products are best price and arrive as described.

Goed deskundig personeel

Jammer dat Kater stopt.